Opinie o bodzio.pl - Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. w Goszcz

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.

Thorn
Kandydat
 Pytanie

Ta firma to jakaś kpina, zrobili dziś nabór na sprzedawców w Toruniu, okazało się, ze wszystkich chętnych spędzili na jedną godzinę, 15.00, po przybyciu na miejsce okazało się, że jest jakieś 20, może i więcej osób, pomyślałem, że poczekam, pewnie będzie jakaś ogólna rozmowa, prezentacja i potem rozmowy indywidualne na kilka stanowisk... otóż nie, kawałek dalej przy biurku siedziała sobie parka, dziewczyna i chłopak, wiek coś może po 25 lat i wołali każdego pojedynczo, po 10-15 min i następny, niektórzy jak się zorientowali o co kaman to sobie poszli zemną włącznie, poczekałem jeszcze 20 min ale tylko dlatego bo spotkałem tam znajomych i sobie pogadaliśmy. Mam pytanie do organizatorów tego spędu, czy u was ze zdrowiem psychicznym wszystko w porządku? co was skłoniło to takiego pokazu buty i arogancji? jakieś traumy z dzieciństwa? czy wam się wydaje, że "my" to jakieś (usunięte przez administratora) które można traktować z pogardą? Przemyślcie sobie to bo skończycie jak agata meble z nieskończoną rekrutacją, jak tak macie podchodzić do potencjalnych pracowników to z góry zróbcie sobie na olx ogłoszenie stałe bo nikt kto ma trochę godności nie zgodzi się na pracę u was.

Salon
Pracownik
 Pytanie
@Thorn

20 osób? Na naszym salonie jak była rekrutacja to było z 80 osób i też wszyscy na jedną godzinę. Ludzie głowami kręcili bo niektórzy stali w kolejce do rekrutacji ponad 2 godziny.

ja
Pracownik
@Thorn

A u nas Pan z Panią się podzielili podczas rekrutacji i poszło sprawnie. Pozdrawiam

Porazajaca
Kandydat
@Thorn

Thorn zgadzam się w 100 procentach. Osoby prowadzące rekrutację jakby pierwszy raz to robiły. Pan pyta gdzie obecnie pracuje mając moje CV w ręku z dokładnymi informacjami. Nie mieli zbytnio przygotowanych pytań do mnie. Czym samym zraziło mnie też to czekanie chociaż miałam odpowiedź przez Olx, ze mam być o 15:00, ponieważ zostałam zakwalifikowana na spotkanie rekrutacyjne. Także dział kadry również profesjonalny. Wiem tylko, że jesteś od wszystkiego na sklepie łącznie z dbaniem o czystość sklepu tzn. sprzątanie toalety po klientach bo serwisu tam nie ma. Mają chyba wysokie wymagania bo widzę nowe ogłoszenie na Olx chyba nie znaleźli nikogo z doświadczeniem za najniższą krajową.

Nowy
Pracownik

Proszę o opinie o pracy w sklepie Bodzio w Żarach, są przyjęcia do pracy , a nie mam nikogo tam znajomego aby coś się dowiedzieć, a jak dzwoniłem to gadają w danych superlatywach

Zyberian
Inne
@Nowy

W Żarach ok, ładne kobity na salonie ????????????????

Nowy
Inne
 Pytanie

Witam czy na delegacjach jest płacone rozłąkowe? I ile można zarobić na godzinę na montażu ? Pozdrawiam

2
Halo
Kandydat
 Pytanie
@Nowy

Czy odpowie mi ktoś?

Nowy
Kandydat
 Pytanie

Wyciągnę 30 zł na godzine chociaż na montażu? Przybliż jak to wygląda

1
Danusia
Pracownik
@Nowy

Za 30 zl nikt by tutaj nie pracowal. Na montazu jest stawka 45 zl na reke

!!!!
Pracownik
@Danusia

Referent ds.sprzedaży (sprzedawca)zarabia najniższa krajowa a pracuje za kilka osób przynajmniej ,a montażysta 45 na rękę, naprawdę jest się czym chwalić.... żenada

Beata
Inne
@!!!!

Tak dużo obowiązków na tym stanowisku? Do tej najniższej krajowej jakieś premie dochodzą? Jeżeli tak to jak często można liczyć na premie ?

Pracownik
Pracownik
@Beata

Sklepy Bodzio to nie Biedronki. Jest czas na wszystko. Co prawda zarabiamy z godzin najniższą krajową ale również premię od utargu. Utarg oczywiście uzależniony jest od naszego zaangażowania i od lokalizacji danego salonu.

1
Pracownik
Pracownik
@!!!!

Żenadą jest to, że tu wylewacie lamenty zamiast poszukać lepiej płatnej pracy. Każdy pracownik dobrze wie, że mamy czas na wszystko. Można w tej firmie zarobić dobre pieniądze pod warunkiem, że zaangażujesz się w swoją pracę. Tak jest w każdej firmie. Trzeba się wyszkolić. Ale lepiej tracić czas na biadolenie jaka to zła praca za gówniane pieniądze. Jak czytam te Wasze maile z durnymi pytaniami to płakać się chce. Zero wiedzy, zero własnego pomyślunku. Firma wysyła pisma z instrukcjami co i jak robić a do Was dalej nie dociera.

Alala
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Nie każdy pracuje tu po 10 lat żeby mieć wiedzę na każdy temat a zwłaszcza jak klienci zadają idiotyczne pytania. Po to chyba są maile, aby sobie wspólnie pomagać, a jak Ty nie chcesz to zignoruj. Wyszkolić się? Jak skoro firma nie szkoli nowych pracowników, bo na pewno szkolenia organizowane w goszczu nie maja tego na celu, tam przyjeżdża się aby zostać poniżonym przez szefostwo. Zaangażowanie to czasem za mało, salon salonowi nie równy, dużo zależy od lokalizacji , ilości mieszkańców i ilości konkurencji w danym mieście, a oferta mebli porównując konkurencje wypada bardzo słabo.

4
Pracownik
Pracownik
@Alala

Nie wyobrażam sobie sytuacji w której pracownik z takim stażem jak np 10 nie znał podstaw działania programu do zamówień mebli lub braku umiejętności obsługi Bodzio (usunięte przez administratora) Ja pracuje dekadę i większość rzeczy nauczyłam się sama, wystarczyło zaangażować się w pracę tym bardziej że jest na to czas w godzinach pracy. To prawda, że od lokalizacji wiele zależy ale to nie wina szafostwa. Jest jak jest i albo to akceptujesz dając z się je 100% albo zmień pracę. Zazwyczaj narzekać każdy potrafi ale w tym czasie poszukać przydatnych informacji w necie albo u kolegów koleżanek z firmy to już za trudno.

1
Aq1
Pracownik
@!!!!

Referent do spraw sprzedaży zarabia ile wyrobi obrotu,jak Ci się ce pracować zarabiasz powyżej 4000 zł.

Xxx
Były pracownik
@Pracownik

Twój wpis to raczej chwilipost albo próbujesz kogoś poniżyć, znam starych pracowników gdzie do dsisiaj nie znają wssystkich programów. Najprościej mówiąc tutaj musisz sie znać na wszystkim od reklamacji po wnoszenie mebli a o liza..niu ty..ka już nie wspomnę ..... Lepiej juz się pracuję za najniższą krajową , niż w tej marnej firmie gdzie każdy ma pretensje o wszystko!!

1
Marcin
Inne

A jakie udawało Ci się osiągać zarobki? Domyślam się, że różnie było z premią, jaką więc dawali podstawę i czy to z powodu pieniędzy, już tam nie pracujesz?

Kasia
Inne
 Pytanie

Witam ile zarabia początkujący sprzedawca w salonie a jak z godzinami jeśli są nadgodziny jest płacone czy dzień wolny ?jaka umowa pierwsza na jaki okres?

8
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

W ogłoszeniu tylko godzina i data na którą mają przybyć kandydaci do pracy na stanowisko sprzedawcy. Efekt tego taki, że na miejsce przybyło około 50 osób stojąc obok siebie w małym salonie. Na wstępie poinformowano że to praca w zastępstwo czego nie było w ogłoszeniu więc część osób zaczęła wychodzić (słabo stracili czas i pieniądze na dojazd przez brak podstawowych informacji w ogłoszeniu). Rozmowa to bardziej zostawienie cv i 2-3zdania więc kolejka rozbita momentalnie. Ogólnie bardzo nietypowa rekrutacja na dzisiejsze czasy na pewno brak tam profesjonalizmu. Z drugiej strony mam taką refleksję że to tylko praca na chwilę tylko na pozycji sprzedawcy może to inne firmy przesadzają robiąc rozmowy jak na prezesów wielkich korpo kiedy rekrutują na zwykłe powszechne stanowiska bez większych wymagań.

Pytania

Powiedz coś o sobie. Dlaczego do nas rekrutujesz. Czy odpowiadają Ci warunki.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Pracodawca

 Aktualność
Do Naszych największych atutów należą:

  • Ceny producenta na wszystkie produkty,

  • 3-dniowy termin realizacji dla zamówień w salonach stacjonarnych,

  • 5-dniowy termin realizacji dla zamówień interentowych,

  • bezpłatny dowóz mebli do klienta (przy zamówieniu o wartości powyżej 1000 zł),

  • dogodny system sprzedaży ratalnej do 40 rat - 0% kosztów: RRSO 0%, bez odsetek, bez prowizji i opłat, bez pierwszej wpłaty, bez ukrytych kosztów,

  • bezpłatne doradztwo oraz aranżacja wnętrz (wizualizacja w programie Planer 3D),

  • firma w pełni z polskim kapitałem.

samciaxx7
Inne

Bardzo Polecam meble z Bodzio!!! Mam narożnik ,szafę i komody . Przez wiele lat nic się nie dzieje. Jestem bardzo zadowolona. Szybki czas realizacji. Miła obsługa.

Zadowolony klient
Inne

Chce pozdrowić Panie z salonu w Brzegu. Pełen profesjonalizm. Tam to można zamawiać kuchnie. Widać, że jedna z Pań ma dużą wiedzę i doświadczenie.

2
Viktoria
Inne

Salon meblowy Bodzio w Wieluniu to miła i kompetentna obsługa. Czułam się tam wyjątkowo doceniona. Serdecznie polecam:-)

Lidia
Inne

Podobno fabryka szuka hydraulika, a przynajmniej tak piszą na swojej stronie. Szkoda tylko że nie ma tam żadnych szczegółów. orientuje się ktoś w zarobkach na tym stanowisku? I jak duże doświadczenie trzeba mieć żeby wzięli kandydaturę pod uwagę? Dajcie znać bo nie wiem czy mówić mężowi o tej ofercie.

Paula
Kandydat
 Pytanie

Cześć jakie są zarobki w salonie w Częstochowie?

Xxx
Były pracownik
@Paula

W salonach Bodzio dobre zarobki to byly 2018-2019 , pozniej pandemia sciemia wojna a teraz to juz premie zabierają , zastanów sie dwa razy czy do tego czegos chcesz wejść:-)

Tomasz
Były pracownik
@Paula

Najniższa krajowa, brak socjalu, brak czegokolwiek w tym szacunku do pracownika.

Alonzo z Goszcza
Były pracownik
@Xxx

@Paula masz rację, musisz jeszcze dodać o Panach montażystach mianowanych przez szanowną (usunięte przez administratora) na wielkich kontrolerów. Słoma z butów wystaje, nie potrafią sklecić porządnie zdania, nie wspominając o kompetencjach w obsłudze programów na których pracują. Nauczyli się jednego i szablonowo to klepią, myśląc jacy są wspaniali. Albo Pan Michał przyjedzie pod salon i będzie obserwował przez szybę co robisz. W końcu dojdą do wniosku, że jest Ci potrzebna pomoc i przyjedzie dziwny Pan z fabryki, który będzie z Tobą pracował i donosił na Ciebie. Po jakimś czasie tej wspaniałej współpracy i tak Cię zwolnią. Ale trzeba to zrozumieć bo dbają o swoje miejsce pracy i premię.

Tomasz
Były pracownik
@Alonzo z Goszcza

Co ty opowiadasz za bzdury. Praca w Bodzio jest świetna. Możesz się realizować, spełniać swoje marzenia i ambicje zawodowe????

Paweł
Były pracownik
 Pytanie
@Tomasz

Alonzo ma całkowitą rację. Realizacja marzeń i planów zawodowych??? Co to znaczy? Odśnieżanie, koszenie trawy czy mycie toalet po klientach?? Jeżeli to dla Ciebie szczyt marzeń to gratuluje

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Alonzo z Goszcza

Prawda w 100% Ci wielcy „ kontrolerzy „ nie maja pojecia , ani wyobrazni . Na takie zachowania sa paragrafy, (usunięte przez administratora) na każdym kroku . uważają sie za bezkarnych ale do czasu . swiat idzie do przodu a ta firma zatrzymała sie wiele lat temu . Zero szacunku do ludzi , ktorzy chca po prostu pracowac . „ kontrolerzy „ zamiast pomagać , szkolic i dzielić sie swoja „ wiedza „ aby polepszyć cokolwiek , najwieksza satysfakcję maja z kopania dołków pod pracownikami , bo przeciez jak ktos bedzie ten „ zły „ to ja (usunięte przez administratora) wyjde na tego super . przeciez to jest kpina . Najpierw niech postawią na prawdziwe szkolenia pravownikow a dopiero pozniej oczekują czegokolwiek . wysyłają na salon dziwnego typa z wada wymowy , ktory sam wiele nie potrafi a zachowuje sie Pan i władca . smieszne . przyjechałeś na polecenie firmy ? super - wykorzystaj ten czas na szkolenie nowych pravownikow a nie zaspokajanie swoich ambicji . ale czego masz nauczyc skoro sam wymagasz szkolenia .

1
Mariola
Były pracownik
 Pytanie

No cóż, jaśnie "pana" nie ma co ruszać bo admistracja strony kasuje wszystkie wpisy na temat tej "szlachty". Co to za portal na którym nie można się swobodnie wypowiedzieć? Widocznie ktoś ma interes w tym żeby za wszelką cenę zrobić z niego bohatera.

1
Ewa
Były pracownik
@Pracownik

Praca sama w sobie ok ,najgorzej jak jesteś nowo przyjęty ,a osoba z toba pracujaca niechetnie cie szkoli bo ma wiecznie focha .Kierownictwo nawet sie tym nie interesowalo niestety,nikt nie dzwonil nie pytal na jakim etapie jest przyswajanie materialy ,a stary pracownik wiecznie dołki kopie pod toba ,czysty mobing ale pracowniczy .Z chcecia dalej bym pracowala ,ale trzeba miec od kogo wiedze czerpac a z tym tu gorzej ,bo dzwonienie po innych sklepach i pytanie o tok postepowania bo ktos cie nie przyucza bylo meczace i śmieszne .Sama musialam szkolic sie i czytac stare meile ,notowac ,,gromadzic info ,bo po 2 tyg.mialam zakres co jest czym ,ale jak używac gorzej ,bo do kompa malo kiedy mozna bylo dojsc.

Agnieszka

Jestem wieloletnim pracownikiem Salonu Bodzio. Wraz z koleżanką zaczynałyśmy w trudnych czasach, o których wiele z Was, wylewających tutaj żale na Firmę, nie ma nawet pojęcia. Czego tak naprawdę oczekujecie od Firmy więcej? Daje stabilną i dobrą pracę. Nie ingeruje w poczynania pracowników-jeśli nie musi. Zasada jest prosta: jak dbasz-tak masz.Jeśli uczciwie i rzetelnie pracujesz, to czego się tutaj obawiać, kontroli? W innych firmach ich niby nie ma?? Sprzedajesz więcej-zarabiasz więcej. Też logiczne. Proszę znaleźć sobie firmę, która dużo płaci za nic i nic nie wymaga. Czytam te narzekania na Szefostwo i jest mi przykro, że to moi współpracownicy tak piszą. Odważnie- bo bez nazwisk. A kto nigdy bezpośrednio nie rozmawiał z P.Dyrektor, nie powinien się wypowiadać wcale. Całą swoją siłę i oszczędności rzucili na ratowanie dorobku swojego życia. I nasze miejsca pracy. Czy musieli to robić i starać się utrzymać wszystkie Salony ??? Doceńcie to albo zmieńcie pracę. Firma jest solidna i rzetelna. Wywiązuje się ze swoich wszystkich zobowiązań. Lubię i polecam tą pracę i Pracodawcę. Pozdrawiam. Życzę Wszystkim zdrowia.

4
Maly salon
@Agnieszka

Dobrze napisane !!! Podpinam się po to :) pozdrawiam :)

.....
@Agnieszka

Umowy pracowników nie są przedłużane -o jakim ratowaniu miejsc pracy piszesz? Nie zwalniaja stalych pracownikow ale Szukają oszczędności -nie dziwię się bo kryzys jest jednak czy jest to ok względem pracowników dobrych którzy starają się bardzo i nic nie zapowiadało katastrofy?Mam rodzinę -zostałam bez srodaków do życia -czy ktoś zapytał jaką mam sytuacje? Nie-była tylko informacja,ze zwz na obecną sytuację umowy nie są przedłużane. ...i wiecie co, jest mi po prostu przykro bo lubiłam tę pracę i dawałam z siebie max.Jesteśmy tylko liczba która trzeba zredukować aby wyjść na swoje. ...

Pracownica
@.....

Jeżeli nie czytasz koleżanko że zrozumieniem,to nie pisz wcale.Firma istnieje od ponad trzydziestu paru lat, ja pracuję ponad 15 i mam własne zdanie i żadne negatywy nie będę popierać.Kolezanka która pisała przed tobą ma słuszna rację. Jaka praca taka płaca. Nikt na siłę w pracy nie trzyma. Na szczęście pracownicy salonu znają realia pensji i atmosfery panującej pomiędzy nami a firmą w Goszczu. Pozdrawiam koleżanki i kolegów z Goszcza ????

Ema
@Agnieszka

Pani Agnieszko dziękuje bardzo za szczere słowa .Nie można pozwalać na obrażanie naszej Pani Dyrektor i udawanie że nic się nie dzieje. To jest bardzo dobra empatyczna i pełna zrozumienia dla innych kobieta . Ludzie trochę szacunki .

1
Pracownik -
@Pracownica

Dziewczyny się żalią ze nie przedłużyli im umowy bo firma ma gdzieś za co pracownik chleb kupi i ze jest to przykre a wy tu wyliczacie jak jest pięknie -praca jest ok ale podejście do pracownika zwłaszcza na początku pandemii nie było dobre.Teraz też najłatwiej pozbyć się pracownika nowego a nie raz spotkałem wieloletnich leserow na salonach którzy jakoś się uchowali. ...

1
Pracownica
@Pracownik -

O jakich leserach mówisz? To jest firma prywatna i jeśli ktoś nie ma wyników nie utrzyma się w pracy długo.Jak popracujesz tyle ile ja to pogadamy. Fakt jest taki że bez pracy nie na kołaczy. Wszyscy teraz mają ten sam problem,bo firmy zwalniają albo nie przedłużają umów. Sądząc po godzinie.wpisu właśnie jesteś w pracy i zamiast zająć się właśnie pracą dodajesz swoje mądrości.Ci którym zależy na pracy napewno podzielają moje zdanie.

?
@Agnieszka

Pracownicy salonów sprzedają i oni bezpośrednio przyczyniają się do zbytu mebli. Dzięki nim a też wszystkim w firmie i oczywiście sobie dyrekcja ma to co ma. Pracownicy mają wypłatę. Jest ogromna korelacja między dyrekcją a pracownikami i sprzedażą. To wszystko się przenika. Każdy powinien być wdzięczny każdemu. Pracownik dyrekcji a dyrekcja pracownikowi. Wszędzie są plusy i minusy. Jedni są traktowani ok inni nie. Różnie bywa. Takie są relacje bo nasączone emocjami. Nie można mówić że wszystko jest pięknie skoro nie jest. Tyczy się to wszystkich. Jeśli pracodawca nie szanuje pracownika do końca to pracownik nie będzie szanował jego. I na odwrót.

MALY SALON
@.....

Jak nie zwalniają stałych pracowników ? im też wręcza się wypowiedzenia.

Ola
@MALY SALON

Dają wypowiedzenia czy każą podpisywać porozumienie stron???

Rysiu
@.....

Widzę że słbo Pani się orientuję bo zwalniają nawet przed końcem umowy.

Xxx były pracownik
Były pracownik
@Agnieszka

Tak owszem rozmawiałam i zapewniali mi że będę pracować szefostwo kadry prowadząca , wykorzystac do cna i wywalić w okropny sposób ,o czym kobieto piszesz . Nie lizuj się bo i ciebie wywala nie unikniesz .

Xxx
Były pracownik
 Pytanie
@Agnieszka

O matko z jakiego ty salonu jesteś ? ???????????? Pracuj pracuj póki cię (usunięte przez administratora) nie odwiedzi

Monika
Pracownik
@Agnieszka

Super napisane.też jestem zdania:jak dbasz to tak masz.klienta trzeba sobie wypracować,to wróci i zamówi.wypłata super i zawsze na czas.polecam

Krzysztof
Pracownik
@Agnieszka

Zgadzam się z Tobą w 100 % takiego szefostwa jakie mamy my, NIE MA NIKT INNY!!!!

Agnieszka
Pracownik
@Xxx

1/ Jestem z Salonu, który wie, co to uczciwa praca i dobra płaca. 2/ Pani Edyta wykonując swoją pracę była również na naszym Salonie. 3/ Nadużywanie znaków interpunkcyjnych i brak znajomości poprawnej polszczyzny dużo mówi o piszącej osobie.

Były pracownik
Były pracownik
@Agnieszka

Lizak tyłeczek dalej i tak ci to nic nie da jak będą chcieli Ciebie zwolnić ???? Bądź zdrów:-)

1
Katarzyna
Inne
@Agnieszka

Chyba Ci dziewczyno zapłacili za tą opinie ,bo ja po wizycie w salonie Bodzo i zakupie meblei mam najgorsze zdanie o was .Totalna ignorancja klienta ,wręcz klient to wróg!! Jakość meble woła o pomstę do nieba..

Tomk
Pracownik
@Agnieszka

Ha ha rzucili oszczędności zejdź na ziemię jeszcze ci pokażą jak im nie będziesz potrzebna albo zachorujesz np. Na kręgosłup od dźwigania paczek 80 kg.

były pracownik
Były pracownik
@Rysiu

ja zostałam zwolniona rok przed końcem umowy.firma załosna brak słow ale widzimy sie niedługo w odpowiednim miejscu droga dyrekcjo.

xXX.
Były pracownik
@były pracownik

I tak trzymać, ja żałuję że (usunięte przez administratora) nie poszedłem w zaparte ,no cóż jak ktoś jest wredny takim zostanie. CH im w oko. Niech sobie mają wieśniaki którym słoma z butów wystaje:-), albo spadające tupeciki:-)

1
Aga
Pracownik
@Agnieszka

Co ty wiesz o pracy w Bodzio,wpis z biura lub nakazany przez (usunięte przez administratora),też to przerabiał ????,praca ciężka ,sprzedawca,magazynier,sprzątaczka, konserwator,osoba do sprzątania parkingu, grabienia liści, odśnieżanie,obsługi rat, kasjer, obsługa rat, osoba do (usunięte przez administratora) bałaganu w mam przesunięciach przy remamentach, reklamacyjny, a i czasem jako tragasz np.4 piętro reklamacja z winy firmy ,...a zapomniałam i podpieprzanie współpracowników ,aby mieć wyższą premię

Jestem ziomek
Inne
@Ema

Ten cały Bodzio to (usunięte przez administratora) i nic więcej żeby jego żona wchodziła na kamery i krytykowała pracę pracowników. Zero poszanowania dla nich zero wsparcia brak benefitow socjalu a co gorsza żadnych pochwał i brak dodatkowych premi. To pracownicy budują markę i robią sprzedaż a szefostwo nie potrafi tego docenić. Mają miliony na koncie i mogli by mieć ich więcej gdyby doceniali pracowników.

Magnolia363
Pracownik
@Agnieszka

Też tak myślę właśnie

Krzychu
Pracownik
@Agnieszka

Agnieszko, Zgadzam się z Tobą w 100%. Szanuje ponad wszystko Panią Dyrektor Iwonę oraz Pana Dyrektora Bogdana. Szanuje prace, wykonuje swoje obowiązki i nigdy nie spotkało mnie nic złego ze strony Firmy. Chciałbym w tym miejscu podziękować również z Całego Serca za wsparcie jakiego mi udzielone oraz za pomoc Pani Edytce. Zawsze mogłem na nią liczyć i byłbym człowiekiem nieszczerym, gdybym tego nie napisał. Oczywiście, nie każdy jest idealny, nie każdy ma codziennie najlepszy dzień. Bywa sporo kwasu i z kierowcami, i z prowadzącymi i działem planowania a nawet z reklamacjami. Ale zawsze trzeba umieć dojść do porozumienia z drugim człowiekiem. Ja zawsze, podkreślam zawsze będę wdzięczny Państwu Szewczyk za prace i godziwe warunki zatrudnienia. Również Paniom z Kontroli. Jeśli były uwagi, to były one po prostu słuszne. A miały za zadanie tylko naprowadzić Nas na właściwy tor, żeby Firma nie straciła a i Nam wszystkim było dobrze. Taka jest moja osobista opinia. Po kilku latach pracy.

były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Ema

pełna empati i zrozumienia kobieta ??? hmmm NIGDY W ŻYCIU NIE POTRAFI WGL ZROZUMIEĆ CZŁOWIEKA TYLKO LUDZI OBWINIA O WSZYSTKO A TAK NAPRAWDE WCALE ZYCIA NIE ROZUMIE I NIE JEST WCALE MIŁA TYLKO (usunięte przez administratora) PRACOWNIKÓW

Pracownik
Pracownik
@Agnieszka

Dokładnie. Za robotę niech się ludzie wezmą a nie tylko narzekają. Doceniać trochę pracę cieszyć się ze wypłata na czas itp. Idziesz do banku po kredyt to nie ma problemu z hipoteka jak mówisz że pracodawcą fabryka mebli Bodzio.

Xxx
Były pracownik
 Problem
@Pracownik

Hahaha ale masz argumenty szacunek straszny, wypłata na czas jest teraz wszędzie, argument z kredytem żaden, a po drugie kto ci da teraz kredyt przy wypłacanej najniższej krajowej .......

Hanna
Pracownik
@Agnieszka

Pracuję w salonie od niedawna. Jestem bardzo zadowolona z pracy, Miła atmosfera, zespół chętny do pomocy, bardzo dobre warunki pracy. Bardzo zaskoczyło mnie indywidualne podejście Szefowej do pracowników. Ogromny szacunek mam dla firmy Bodzio od wielu lat, jestem dumna że, mogę pracować w firmie Bodzio.

Xxx
Były pracownik
@Hanna

To czekaj czegoś nie kumam, pracujesz od niedawna a szacunek do firmy Bodzio masz od wielu lat,. Ciągle pracownicy z tego (usunięte przez administratora) Goszcza próbują wybielić fabrykę, lecz juz chyba troszkę za późno ....

Anna
Pracownik
@Xxx

A ja nie kumam dlaczego was tak boli że ktoś może być zadowolony z pracy. Przecież każdy pracownik pracuje na własny rachunek, Ile dasz od siebie tyle dostajesz w zamian. Nikt nie wybiela tu fabryki tylko dzieli się swoją opinią na temat pracy. Patrzcie na siebie i nie wyzywajcie ludzi od wieśniaków bo to świadczy o waszym poziomie kultury osobistej.

Joanna
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora) w firmie. Proforma opłacona 16.02.23 -część zamówienia dowieziona łaskawie po tygodniu... druga część po przypomnieniu ewentualnie może bedzie 4.03.2023??? masakra

Fakturka
Pracownik
@Joanna

Ciesz cię że ci proforme w ogólę łaskawie wystawili. Kto w bodzio pracował ten się w cyrku nie śmieje

Zadowolony pracownik

To prawdziwy zaszczyt dla mnie pracować w firmie którą odwiedził i bardzo chwalił pan prezydent Andrzej Duda. Można zobaczyć na TVP info w telewizji. Wreszcie ktoś docenił naszego pracodawcę. Możemy być dumni że pracujemy w Bodzio. Pozdrawiam całą załogę.

4
Bodziak
@Zadowolony pracownik

Pracodawcy to zagorzali PIS-owcy, dlatego przyjechał. Jakby mieli inne poglądy nawet by się nie pofatygował.

Pracownik

Ba nie zwolnił, tylko nawet zatrudnił 10 osób. A skoro pracodawca jest tak prorodzinny to dlaczego zabrał nam fundusz, nie daje bonów na święta, czy podwyżek, a może jakiś rabat dla pracownika by rodzinie było lepiej? Niech nie gadają głupot, że jest dobrze Bo nie jest. Zaraz będzie pełno postów w stylu mamy deputat. Co to jest kawa i herbata w granulkach. Inne firmy mają możliwość wykupienia przydatnego ubezpieczenia, karty Multi sport itp. A my nawet wody nie dostajemy w upalne dni. Już nie mówię np o mikrofalówkach i lodówkach w pomieszczeniu socjalnym. O kurczę zapomniałam bo my takiego nie mamy i może przez to nam nie dali.

Pracownica Goszcz
@Pracownik

Pokaż mi zakład w okolicy, gdzie tak dbają o pracowników jak tu. Gdy było ciężko na początku pandemii, zaczęła powstawać między ludźmi panika,nikt nie wiedział co z nami będzie, ale ufaliśmy szefowej i szefowi, że podejmą mądre decyzje. Napewno przez tę ponad 35 lat istnienia zakładu,nie mieli trudniej jak wtedy.Ale nie zamknęli zakładu,nie zwalniano ludzi i nie popadli w całkowity haos. Reakcje innych firm były drastyczne,tutaj szukano realnych i strategicznych rozwiązań.Ludzie ufali i pracowali zachowując środki zapobiegawcze przed ewentualnym zakażeniem. Jesteśmy zdrowi i pracujemy,. Nie pozwólmy obrażać naszej firmy,bo to jest nasz drugi dom. Obecność pana prezydenta świadczy, że jest w pełni uznania dla polskiej firmy w Goszczu!!! Brawo i gratulujemy Dyrekcji!!!

Pracownik
@Pracownica Goszcz

Lidl, biedronka, media Markt expert neonet też nie zwalnialy ludzi i szukali pracowników i mają social, a to są firmy które są na rynku krócej niż Bodzio więc nie gadaj głupot jak nie wiesz. Produkcja może ma dobrze, ale salony niestety nie szczególnie te małe. Przyjedź do małego salonu to zobaczysz jak to wygląda

Pracownica Goszcz
@Pracownik

Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma,to co tu robisz, idź pracować do Biedronki, proste!!!

Velma
@Zadowolony pracownik

I co z tego, że był? Duda był w wielu miejscach..Aha i jeszcze jedno. Podczas pandemii nie zwolniono żadnego pracownika. No faktycznie nie.Pff

1
Ola
@Zadowolony pracownik

Każdy pracownik chce być szanowany dostawać to co powinien czyli pełny social... Nie mówię że praca jest zła, ale płacą jest zdecydowanie za mała jak na to co należy do naszych obowiązków a brak socjalu jeszcze bardziej wkurza bo to akurat nam się należy!!!!!!!!!!!!!

Pracownica Goszcz
@Bodziak

To nie była kampania wyborcza,tylko wizyta Prezydenta w polskiej firmie. Zaszczyt, że chciał zobaczyć naszą fabrykę. Jak oglądasz wywiady to nie prosi o głosy,tylko gratuluje właścicielom za utrzymanie tej firmy w najtrudniejszym czasie. Tarcza antykryzysowa to było koło ratunkowe dla wszystkich firm w Polsce,ale nasza firma nie zamknęła się,tylko działała mimo niepewności. To zauważył Prezydent, myślę że powinniśmy być z tego dumni

Bodziak
@Pracownica Goszcz

Dumni? Jak państwo przekazało takie pieniądze to musiał się pochwalić i to w TVP Info. (usunięte przez administratora)

Pracownica Goszcz
@Bodziak

Tak, właśnie jest,bo jesteśmy dumni,ty powinieneś też. Dzięki wsparciu możemy mówić o stabilizacji jeśli chodzi o wypłaty,bo obecnie ludzie są w większości zadowoleni.( Pomijając ciebie) .Kwota cię zaskoczyła? To dotyczy wszystkich firm a nie tylko naszej. Masz pracę to szanuj ją ,nie wymyślaj i nie zazdrość.

Kolega
@Zadowolony pracownik

(usunięte przez administratora)ze ta cala wizyta i bajki na temat Tarczy mogly przejść tylko w tajim przypadku? No to gratuluję, ja juz w nic nie wierzę.

Pracownica
@Zadowolony pracownik

Popieram ten wpis i napewno inni też. Zawsze będzie ktoś kto mąci i nic na to się nie poradzi.My cieszymy się ,że znowu sprzedaż idzie pełną parą,bo od tego zależy nasza przyszłość. Pozdrawiam Goszcz

P
@Pracownica Goszcz

Dumny będę gdy wkoncu firma zacznie dbać o swoich pracowników....

Ola
@Zadowolony pracownik

Czytasz i myślisz sobie ty tak serio.... Nie chcę się wierzyć że są tacy ludzie..... Współczuję życia

Zadowolony pracownik
@Ola

Nie musisz mi współczuć, bo nie ma ku temu powodów. Mam udane życie osobiste, dobrą pracę, dzięki której nie muszę się martwić o jutro. Przychodzę do pracy z przyjemnością bo ją lubię i daje mi satysfakcję. Współczuć trzeba tym którzy przychodzą do niej jak za karę i męczą się odliczając godziny. A wizyta Prezydenta jest najlepszą dla nas reklamą. Robi to duże wrażenie na klientach. Wielu moich znajomych nie związanych z Bodzio oglądało relację z tej wizyty ibyli pod wrażeniem słów pochwały które padły pod adresem naszej Firmy. Według wielu osób nasz pan Dyrektor pokazał klasę i mądrze się wypowiedział w ważnych dla nas i kraju sprawach. I to dla mnie jest powód do dumy, że mogę tu pracować, a nie u jakiegoś wyzyskiwacza związanego z PO, Czego jeszcze nie rozumiesz?

Nina
Inne
@Zadowolony pracownik

Super firma , która zwalnia pracownika z dziesięcioletnim stażem,tylko dlatego że zatrudniła nowe osoby na które wzięła pieniądze z powodu korona wirusa.Wiec gdzie logika i szacunek dla pracowników,liczą się tylko pieniądze!

Tom
Inne
@Zadowolony pracownik

Syn miał idee dla klijtoõw ojciec zniszczył powiedział i tak badziew i u mnie kupiæ

Referent ds sprzedaży
Były pracownik
@Pracownik

Tak dobrze prawisz minoł rok i zaczęły się zwolnienia. Ponieważ pracownik przed świętami do pracy nie przyszedł. Jak to szefowa mi powiedziała pan wie za co...... A nazywają sie firmą rodzinną śmiech na sali

Pfff
Pracownik
@Pracownik

Zatrudnił, ale zwolnił, wlasnie jestem w sytuacji gdzie zatrudnili nowa osobe i nawet nie raczyli poinformować mnie o tym ze mi nie przedluza umowy, bo mialam miec na czas nieokreślony, to zatrudnil bo hajs z tego ma ale ze zwalnia ludzi to już jest bezkarny... taka polityka...

Oooo
Pracownik
@Nina

Tak, mam to samo...

Były pracownik
Były pracownik
@Oooo

@Oooo taką ma firmę politykę od lat tak z ludźmi postępują, i nikt im nic nie może zrobić.

xXX.
Były pracownik
@Bodziak

Przy ostatnich wyborach prezydenckich przy jakimś spotkaniu(usunięte przez administratora) było za PO teraz za pisem, jak zawieje tak mają albo kto da więcej pieniędzy temu głębiej wejdą:-)

JG
Inne
 Pytanie
@Zadowolony pracownik

A z czego jest Pan taki dumny??? Że pakujecie uszkodzone meble dla klienta??? Czy z tego że pokazano Pana w Telewizji???? Miejcie dobro klienta na pierwszym miejscu, uwzględniając to co się należy szacunek a przede wszystkim dobro i rozpatrzenie negatywnych wpisów na temat firmy, masakra..

XxL
Były pracownik
 Pytanie
@Zadowolony pracownik

Ej zadowolony! Pracujesz jeszcze czy cie juz wylali?!:))

Dalej zadowolony?
Były pracownik
 Pytanie
@Zadowolony pracownik

Ty "Zadowolony pracownik", dwa lata minęły jak się tu pociłeś że masz taką wspaniałą pracę i świetna firma, taka wspaniała i ach i och. I z przyjemnością do pracy chodzisz i daje ci satysfakcje i nie musisz sie martwić o jutro. Jak tam, po dwóch latach? Poukładały ci się już klepki w głowie czy jeszcze nie? :D

salon
Pracownik
@Dalej zadowolony?

Mineły dwa lata i nadal twierdzę ze praca jest spoko. Jak to mówią wszędzie dobrze gdzie nas nie ma :)

Nowa
Pracownik
@salon

Praca spoko. Bez kokosów ale normalnie

Biuro
Pracownik
@Nowa

Jeszcze się nie urodził taki który wszystkim dogodzi.

Xxx
Były pracownik
@Biuro

Dobrze prawisz wam to nikt nie dogadza:-)

1
Bubu
Pracownik
 Problem
@Zadowolony pracownik

Wszyscy się kłócą nawzajem sobie dogryzają a nikt nie widzi że idzie ciężki czas.

Kolega
Pracownik
@Zadowolony pracownik

Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Praca nie jest najlepsza ale ogólnie Ok.

Ona
Pracownik
@Kolega

Potwierdzam robota jak każda inna

Salonowa
Pracownik
@Zadowolony pracownik

Czy to (usunięte przez administratora) czy PO zawsze pracownik jest na szarym końcu i nic tego nie zmieni.

Roman
Inne
@Zadowolony pracownik

Firma Bodzio prowadzi folwark na swoim podwórku, odrzuca reklamację...bez niezależnego rzeczoznawcy...sama wydaje opinie.. Wstyd..

Praca
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry. Mam pytanie co należy do obowiązków sprzedawcy w salonie mebli bodzio ? Proszę o szczere opinie

Obowiązki
Pracownik
@Praca

Koszenie trawy, odśnieżanie dużego parkingu,plewienie,sprzątanie parkingu,sprzątanie całego sklepu,sprzątanie wc klientów, mycie okien,wymiana żarówek powyżej 3metrów,dekorowanie, robienie wizualizacji, robienie zamówień,robienie rat,robienie reklamacji,wystawianie faktur stary system wszystko robi się ręcznie, przyjmowanie dostaw- ciężkie paczki ,dbanie o porządek na magazynie skręcanie mebli i pewnie coś jeszcze się znajdzie

Obowiazki
Kandydat
@Obowiązki

Myślałam że jest się tylko sprzedawca a nie przy okazji inne zawody itd ????

Salony
Pracownik
@Obowiązki

NIESTETY PRACOWNICY SALONÓW SA ZAWSZE NA KOŃCU, CHOCIAŻ TO MY SPRZEDAJEMY, CZYLI WYKONUJEMY NAJWAŻNIEJSZE TO I TAK NIKT NAS NIEDOCENIA PRACUJEMY ZA NAJNIŻSZĄ KRAJOWĄ BEZ SOCJALU , A WSZYSTKIE BŁĘDY KTÓRE W 99 % NIE SA NASZE TYLKO FIRMY I TAK SA ZAWSZE ZRZUCANE NA SALONY ,GDY COS NIE IDZIE TO PROBLEM NAPEWNO LEŻY PO NASZEJ STRONIE , WYKONUJEMY OBOWIAZKI PRZYNAJMNIEJ KILKU OSÓB DOSŁOWNIE ZA DARMO ALE I TAK ZAWSZE WSZYTSKO CO ZŁE TO MY SMUTNE TO

Mia
Pracownik
@Praca

Wszystko , czyli obsługa sprzedazy, faktury, zamowienia, zwroty reklamacje, wykładanie towaru, zwroty towaru....itp sprzątanie, odkurzanie, mycie okien, a nawet skręcanie mebli. Projektowanie szczegolnie tych badziewnych kuchni na przestarzałych programach. I bycie posłusznym robolem bo w firmie coraz więcej dyrektorów i ich (usunięte przez administratora). No i ciagłe wstydzenie się za uszkodzone paczki, strzelające zawiasy i odpadające fronty. A poza tym luzik????

MM
Były pracownik
@Praca

Wszystko. Przyjmowane dostaw. Wydawanie mebli. Zamówienia, projekty., sprzątanie. Odradzam. W tej firmie nie szanuje się ludzi. !

Loko
Pracownik
@MM

Prawda , jeszcze odśnieżanie plus koszenie trawy :)

ślązak
Pracownik

Dzień dobry, Zwracam się z prośbą do jaśnie pani o zaprzestanie dzwonienia do pracowników salonów i rozmów jak to sprzedawcy niby źle pracują i jakie to obroty mniejsze są z tego powodu. Zalecam po pierwsze więcej empatii. Następnie proszę przejrzeć w Internecie oferty pracy w innych firmach, po takiej lekturze proszę o wyciągnięcie wniosków dlaczego wszyscy oferują sprzedawcą oprócz pracy i wynagrodzenia bonusy w postaci wczasów pod gruszą, karty multisport, prywatnej opieki medycznej czy choćby paczek na święta. Podpowiem, bo pracowników trzeba szanować, my też mamy rodziny, dzieci, chcemy mieć czas po pracy na swoje pasje. Jak już to zostanie ogarnięte to proszę wyjść z za biurka i sprawdzić jakość mebli jaką wysyłamy do klientów, sposób pakowania i zabezpieczania ich w transporcie, to powinno pozwolić zrozumieć że w dzisiejszych czasach ludzie chcą płacić za jakość a nie "jakoś". Tu kilka zmian może pomóc w tej kwestii, choćby odpowiednie zabezpieczenie paczek w transporcie, a nie jak kartofle wozić wszystko na kupie. Potem trzeba ogarnąć dział reklamacji, bo jeżdżenie z jednym elementem po 5 razy na wymianę reklamy nam raczej nie zrobi i może wszystko zacznie znów działać.

Tomasz
Były pracownik
@ślązak

Nawet w Żabce mają większy socjal. Posty w stylu "zatrudnij się w Żabce jak Ci się nie podoba" start.

Danusia
Były pracownik

Bodzio to jedyna firma w regionie ktora zapewnia: - wysokie zarobki - dobrą organizację pracy - przyjemną atmosferę - bogaty pakiet socjalny - elastyczny czas pracy - mozliwość rozwoju zawodowego i szybkiego awansu Jeżeli nie możesz znaleźć satysfakcjonującej pracy która zapewni Ci radość i wielu korzyści, jeżeli marzysz o pracy do końca życia to polecam bo lepszej nie znajdziesz.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Danusia

Pani Danusiu a co wchodzi w skład bogatego pakietu socjalnego ?

Danusia
Były pracownik
@Pracownik

Pakiet składa się z: - odzież robocza oraz narzędzia pomocne w pracy - darmowa herbata, kawa i czekolada - tanie gorące posiłki serwowane w stołówce - świadczenie urlopowe czyli dofinansowanie wypoczynku pracownika lub jego dzieci, - zapomogę dla pracownika dotkniętego poważnym zdarzeniem losowym, chorującego na przewlekłe choroby, opiekującego się niepełnosprawnymi dziećmi, posiadającego wielodzietne rodziny lub samotnie wychowującego dzieci, - dofinansowanie świadczeń o charakterze sportowo-rekreacyjnym lub kulturalno-oświatowym, - organizowanie paczek żywnościowych dla dzieci lub z okazji świąt

Pracownik
Pracownik
@Danusia

Halo halo ale to chyba pakiet dla pracującym na fabryce bo salony niestety oprócz beznadziejnej herbaty i lipnej kawy nic innego nie dostają.

ja
Pracownik
 Pytanie
@Danusia

Paczki dla dzieci!!!!!!!!!!!!!! Stołówka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dofinansowania!!!!!!!!!!!!!!! Skąd ty się urwałaś Danusiu???? Nigdy czegoś takiego nie było i nie ma.

Danusia
Były pracownik
@Pracownik

Na salonach nie wiem jak wyglada rzeczywistosc. Napisalam jak jest w fabryce.

Nikola
Były pracownik
@Danusia

Chyba żartujesz sobie.. Pracowałam tam 15 lat.. Nie pisz tych bzdur. Bo się poniżasz. (usunięte przez administratora), (usunięte przez administratora).. Kontrolę.. Edytki.. Czas elastyczny ????????????dobre. Zapomniałaś /es napisac jak fajnie kradną meble ostatnio..

Vvv
Były pracownik
 Pytanie
@Danusia

Wysoki socjal?!

Nnnn
Były pracownik
@Danusia

Tanie posiłki. Jak zwykle ci przy korycie się nachapią a ci na salonach(usunięte przez administratora) kanapki. Bo za mikrofalę na ciepły posiłek zabierana jest premia. Nawet czajnik na herbatę trzeba było sobie przynieśc samemu. Żenada. (usunięte przez administratora)!

Dyrektor
Pracownik

Hahaha pośmiać się nie można hahahah

Bzdura
Były pracownik
@Danusia

Pani Danusi przecież wszyscy wiedza że szef to pani wuj. Niech się pani nie ośmiesza z tym chwaleniem.

O
Pracownik
@Danusia

Pakiet socjalny musi być w całej firmie i dla każdego pracownika więc już coś tu nie gra skoro jest tylko na fabryce .... podobno

Franek
Pracownik
@Danusia

Danusia haha nie rozśmieszaj tu. Miła atmosfera też tam jest zwłaszcza od tygodnia jak meble kradną u koryta.. Napisz kto kradnie wszyscy w szoku.. Taka renoma firmy.. Rodzinnie wszyscy polecą zapewnie..

Konrad
Pracownik
@Danusia

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik
@Danusia

Jaka stołówka ,i ciepłe jedzenie , pracując na zimnym salonie nawet nie możemy podgrzać sobie ciepłego posiłku zostało nam zabronione utrzymanie mikrofalówek

Xyzz
Inne
@Bzdura

Przecież Pani Danusia już dawno nie pracuje w tej firmie a jeszcze się tu udziela ????

Danusia
Pracownik
@Pracownik

W salonach nie wiem jakie sa warunki. Napisalam o fabryce.

Zzzz
Pracownik
@Danusia

Kobieto nawet w fabryce takich warunków nie ma ogarnij się i nie pisz głupot

Zzzz
Były pracownik
 Pytanie
@Danusia

To wszystko macie za naszą dprzedaż? To dlatego zabrali premię żeby dać w fabryce obiady, czekolade i wczasy? Bo salon nie zaburzy a fabryka może zastrajkować. Ha. Ha

Pracownik
Pracownik
@O

Zawsze można zgłosić do I.P

Pracownik
Pracownik
@Danusia

Nie mogę zgodzić się z Pani opinia. Pracuje dekadę w tej firmie i tylko jeden raz otrzymałem bony świąteczne 8 lat temu. Jako pracownik salonu nie otrzymuje żadnej innej formy socjalu poza kawą, herbatą i cukrem. Nie ma czekolad, wczasów pod gruszą itp....może dla pracowników biura i owszem ale dla pracowników salonu nie ma nic. A odzież robocza to żadna zaleta, to jest czysta oczywistość jak rękawiczki czy okulary. Pracownicy salonów otrzymują procent do wypłaty od sprzedaży i to byłoby na tyle...NIESTETY. Ubolewam, że tak potężna firma nie oferuje NIC poza umową o pracę i regularnymi wynagrodzeniami.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Danusia

No to tym bardziej jestem rozczarowany. Dlaczego szefostwo inaczej traktuje pracowników salonów i biur? Jesteśmy gorsi czy co? Tak na marginesie to my sprzedajemy meble i dzięki naszej pracy firma generuje zyski. Karceniem nie zatrzymacie pracownika.

Danusia
Były pracownik
@Pracownik

Szefostwo nie traktuje rowno bo traktuje wszystkich sprawiedliwie i to jest najwazniejsze.

Anna
Inne
@Danusia

No dobra, a jak konkretnie wyglądają te elastyczne godziny? Pracownicy jakoś sobie wybierają i ustalają grafik? Firma dostosowuje się do potrzeb pracownika w tym zakresie? Jak ta elastyczność wygląda właściwie?

Danusia
Były pracownik
@Anna

Elastyczne godziny polegaja na tym, ze pracownicy moga sobie wybrac liczbe godzin oraz dni spedzonych w pracy. Dodatkowym atutem jest to, ze mozna sobie usiasc zeby odpoczac w czasie pracy i nikt nie bedzie za to ganial, atmosfera jest bardzo przyjazna.

Uwu
Były pracownik
@Danusia

Taaa a klienci wyniosą wtedy wszystko. Jak nie sprzedajesz to pilnujesz. Chyba że wy na fabryce siedzicie i wtedy niedoróbki my reklamujemy!:(

Salon
Pracownik
 Pytanie
@Danusia

To prawda. Pełna elastyczność. Możesz przychodzić na przykład tylko w nieparzyste środy albo w co czternasty wtorek, albo tylko w te dni, kiedy następnej nocy księżyc będzie w nowiu. Możesz pracować godzinę, pół, dwie albo trzy. Pełna elastyczność. Nie pasuje ci przychodzić w poniedziałki, bo w każdy poniedziałek jesteś na kacu gigancie bo lubisz przez weekend zachlać (usunięte przez administratora)? Żaden problem. Możesz tankować do środy i przychodzić tylko w pierwsze piątki miesiąca. Pełen luz. Nie chce ci się chodzić za klientem? No problemo. Możesz się położyć na kilka godzinek na wersalce i przeglądać internet (pod warunkiem że jesteś montażystą-(usunięte przez administratora)albo sssepleplepleniącym kontrolerem z firmy, czy innym donośi...synalkiem kierownika od mebli twardych) nikt nie goni do pracy. Puszczasz sobie klientów samopas bo zamówienia robią sobie sami. Na sypialnie, na kuchnie, na wszystko. Podłogę zamiatają krasnoludki, obszczane przez klientów kible szorują krasnoludki a trawę przed sklepem koszą krasnoludki. Piękna praca. Z firmy telefony ćwierkają do ucha i chwalą cię za dobrą sprzedaż, za porządek na sklepie albo za wysiłek i ciężką pracę. Nikt nigdy nie drze na ciebie gardła. Zapomnij. Nigdy, przenigdy. Każdy zazdrości pracy na salonie bo jest luzik i arbuzik.

Pytanie
 Pytanie

Kiedy można spodziewać się otrzymania umowy na czas nieokreślony w Bodzio (Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.)?

Lo
Pracownik
@Pytanie

Lepiej zapytaj,kiedy możesz spodziewać się wypowiedzenia

Agata
Inne
@Lo

Dlaczego? Dużo było zwolnień w ostatnim czasie? Firma ma jakieś kłopoty czy z czego to wynika?

Ja
Pracownik
@Agata

A który zakład nie ma teraz kłopotów wszędzie przestoje i czepianie się o wszystko

były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

lepiej spytaj kiedy wypowiedzenie ja otrzymałem prezent na urodziny swoje przed umowa na czas nieokreslony

Pyt
Kandydat
 Pytanie

Witam, ktoś może mi powiedzieć na jakie zarobki mogę liczyć w salonie w Warszawie??

Zawsze bokiem
Inne
 Pytanie

Witam. Widzę tu wiele negatywnych opini lecz będąc montażysta mebli różnych firm wcale się nie zgadzam z wieloma opiniami. Meble nie są najgorsze, zawiasy nie ulatuja, płyta też nie najgorsza... Wielu z was nie potrafi skręcić tych mebli, przekreca śruby w zawiasach, źle skręca nie mierząc przekątnej z tyłu i wiele innych błędów można tu wymieniać. Mam spore doswiadczenie z ta firma i mogę powiedzieć że ma ona plusy i minusy jak każda. Po za tym widzicie co kupujecie będąc w salonie, możecie dotknąć otworzyć zamknąć i tam się podoba a w domu już nie??? To chyba coś z wami jest nie tak. Chcecie meble solidne, duzo lepsze? Idźcie do stolarza powie wam 3 razy tyle za komode lub szafe ... I na raty nie da na zero procent żaden stolarz... Zastanówcie się co piszecie i czego oczekujecie...

Xxx
Były pracownik
@Zawsze bokiem

Chyba za dużo wypiłeś przez weekend, sami montażyści z firmy Narzekali na ten badziew, a przepraszam oni średnio narzekali bo wiedzieli jak to naprawić czy przekręcone śrubki, czy krzywy rywkant . Po twojej wypowiedzi wychodzi na to że kazdy musi brać montażystę ponieważ nie poradzi sobie ze skręceniem tego badziewia, jakoś BRW może ciężej się skręca ale takie cyrki nie wychodzą jak z meblami z marnej fabryki.....

Salon pracownik
Pracownik
@Zawsze bokiem

Zgadzam się z tobą każdy mówi że umie składać meble a potem przychodzi i wydziera się jakie to my meble sprzedajemy wysyłam montarzyste i co źle skręcone ludzka głupota nie umiesz skręcać mebli daj je montażyście do skręcenia to będziesz zadowolony

Maniek
Inne
@Zawsze bokiem

Nie wiem co tu za bzdury wypisujesz może kiedyś robili lepsze meble bo kupiłem kilka lat temu i były w miarę ok ale w tym roku kupiłem ponownie tym razem z lakierowanymi frontami meble na bardzo małą kuchnie za prawie 8 tyś zł a ootrzymałem chłam już nie mam siły i czasu jeździć i to reklamować fronty z jakimś rozlanym nierównym lakierem albo jak już przyszedł kolejny front to nie jest czysta biel tylko jakiś żółty tak więc mam szafki w różnych odcieniach a byłem tam reklamować te meble z 7 razy i za każdym razem na wymiane przychodzi jakieś (usunięte przez administratora)

klient
Inne
@Xxx

Bodzio nie mial i nie ma swoich montazystow!!! Wiec widac opinie konkirencji! To nie uczciwe Panie z BRW...

Tomasz
Kandydat
@klient

Każdy salon proponuje montaż mebli. Zazwyczaj odbywa się to tak, że pracownik lub jego znajomy czy ktoś z rodziny jest "montażystą", który przyjedzie i skręci meble. W dużej większości bez faktury, bez działalności gospodarczej tak na czarno po prostu, a centrala nie wnika w temat, takie ciche przyzwolenie. Jak masz szczęście trafisz na kogoś kto się zna i zrobi to dobrze, jak go nie masz to no cóż zdarza się.

Xxx
Były pracownik
@klient

Co ty (usunięte przez administratora) Sam jak pracowałem montażysta z firmy brał ode mnie montaże jak ja nie mogłem, ba nawet jeździłem z nim, więc skąd te bajki o konkurencji z BRW, oni sie z was śmieją i nawet nie patrzą na wasze chore wypociny....

Bodzio
Pracownik
@klient

Montażyści są bo montują na salonach. Ktoś te meble na salonie montować musi przecież. Kupujac meble trzeba liczyć się z tym że same się nie złoża. I albo masz kogoś dobrego do tego albo amatora i wisisz na telefonie i robisz reklamację tak na prawdę ze swojej winy bo nie umiesz ogarnąć instrukcji i paczki.

Marcin
Inne
@Zawsze bokiem

Dokładnie tak jak napisałeś ???? podczas wkręcania wkrętów trzeba mieć wyczucie lub dobrze ustawione sprzęgło w wkrętarce żeby nie zerwać płyty w tym miejscu. Przekątna to podstawa całego mebla żeby wszystko się domykało. Gdy już mebel jest gotowy, zostawiamy, żeby klej związał i używamy go po minimum dobie. Meble nie są z najwyższej półki, ale wszystko się trzyma w całości i nie odpada. Widzę że wypowiadają się tutaj ludzie którzy mając problem ze zwykłym LEGO a biorą się za skręcanie mebli. Żeby nie było, mam te meble u siebie i sam składałem. Pozdrawiam.

Xxx
Były pracownik
 Pytanie
@Marcin

Kto ciebie uczył takiego montażu?? Kto normalny czeka godzine żeby klei odpowiednio złapał? Nawet montazysci w fimie kleju nie używają żeby w razie reklamacji rozszczepiać mebel , pełna profeska widzę . Chwała ci za to!!!

Marcin
Inne
@Xxx

Nie jestem montażystą. Meble składałem dla siebie w domu, zrobiłem tak żeby z nich korzystać bo nie są na wystawę.

Patch
Inne

W lutym minie 2 lata jak pierwszy i ostatni raz zrobiłam zakupy w salonie Bodzio. Chodzi o reklamacje stołu, którego cena wynosi ok 2500 zł. Pewnego dnia stół poprostu upadł, okazało się że pękła noga. Zgłosiłam reklamacje w sklepie stacjonarnym, jednak Pani zgłaszając sprawę do serwisu, zaznaczyła że noga kosztuje 60 zł i mogę odrazu ją zamówić i za dwa dni będzie do odbioru. Z racji tego, że produkt jest na gwarancji, poprosiłam o dokończenie sprawy. Dzień później otrzymałam informacje, iż reklamacja została odrzucona, w związku z tym że jest to uszkodzenie mechaniczne spowodowane nieprawidłowym przesuwaniem stołu. Nie będę sądzić się o te 60 zł tylko skzoda że taki sklep tak traktuje klientów Polecam jedynie omijać to miejsce.

Sprzedawca
Inne
 Pytanie
@Patch

Po pierwsze - Jak żyję żaden stół w tej firmie nigdy nie kosztował 2500! Skąd Pani tą cenę wzięłała?! Po drugie tu się zamieszcza opinie o pracodawcy a nie o produktach. Po trzecie 90 procent reklamacji nóg od stołu jest wynikiem ciągnięcia stołu Po podłodze, dywanach a stoły należy przenosić. Mam dwa stoły i trzy stoliki w domu i żadna nogą się nawet nie kiwa, ale nimi nie szuram. Najczęściej klienci nogi wyrywają przed i w czasie świąt, w trakcie świątecznych porządków i spotkań rodzinnych. Uczciwie jest wtedy ponieść koszt wymiany nogi te 60 złotych a nie obrażać się na producenta. Pozdrawiam - sprzedawca i jednocześnie wieloletni klient tej Firmy

Patch
Inne
@Sprzedawca

Widzę, iż na stronie nie są opublikowane opinie wyłącznie na temat pracodawcy. Pozwoliłam sobie wyrazić swoją opinię i niezadowolenie z zakupu. Nie zgodzę się z powyższą odpowiedzią, ponieważ gdybym szurała stołem, nie zgłaszałabym reklamacji tylko bezpośrednio zakupiła nogę. PS. Stół po rozłożeniu mieści ponad 20 osób. Tak rozłożony był tylko raz i przenoszony przez 5 osób.

Patryk
Pracownik
 Pytanie
@Patch

Co to za stół z Bodzia na 20 osób za 2500 złotych? Może pani podać jego indeks lub nazwę? Na pewno jest na fakturze, którą pani na pewno posiada po zakupie mebla. Stół z Bodzio za 2,5K na 20 osób XD

Xxx
Były pracownik
 Pytanie
@Patryk

To wy wielcy sprzedawcy bie wiecie co macie w ofercie?, Z tego vo pamiętam to byl stół tak jakby konferencyjny czy jak on się tam zwał:-)

Zostaw merytoryczną opinię o Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. - Goszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 235.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 197, z czego 30 to opinie pozytywne, 76 to opinie negatywne, a 91 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?

    Kandydaci do pracy w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.
Przejdź do nowych opinii