brak logo

fabryka mebli '' BODZIO''

Goszcz

Opinie o fabryka mebli '' BODZIO''

jeden ze 100 2015-01-18 23:07
Twoje wypowiedzi szkoda komentować, ale jaka firma tacy zwolennicy.
6
MINTAJ 2015-01-19 07:19
JAKI MONTAŻYSTA TAK ZMONTOWANE MEBLE...POZDRAWIAM
3
maxmen 2015-01-19 14:14
Ludzie kazdy madry co ma rozum wie ze meble tanie nie sa,jeden reklamuje,drugi obraza firme,mnie to wali jak cena bedzie ok kupie jak nie to nie bede przeplacal za cos co gdzie indziej moge o polowe taniej kupic,powiedzieliscie by lepiej jakie tam sa zarobki 2 tys sie zarobi?
xxx 2015-01-19 19:41
Jako sprzedawca najniższa krajowa + premia. Co do firmy, a przede wszystkim osób odpowiedzialnych za zatrudnienie czy też zwolnienie z pracy to zero szacunku do osoby, która się stara o prace. Po siedmiu tygodniach pracy i miesięcznym utargu o połowę większym niż pracownik czteroletni otrzymałam wymówienie z pracy bez żadnego kompletnie wyjaśnienia dlaczego, a uważam, że takie wyjaśnienie należy się każdemu nawet pracownikowi, który się nie sprawdził przez okres próbny, a tym bardziej jeśli się sprawdził co odzwierciadlało się w sprzedaży. Nie polecam tam pracy ludziom, którzy chcą być uczciwi ponieważ długo tam miejsca nie zagrzeją.
15
OSZUKANY KLIENT 2015-02-16 08:51
MEBLE BODZIO SĄ BADZIEJSKIE
ALBO BEZNADZIEJSKIE, SZAJS, SZKODA PIENIĘDZY
4
gonia 2015-02-16 19:39
kupiłam mebelki i z przykrością stwierdzam że dostałam uszkodzone reklamowałam
4
maria 2015-02-18 19:09
Własnie skonczylismy montowac duzy zestaw mebli kuchennych OLA zestaw z 18 szafek,w ,tym 2 szafki cargo 1 duza szafa gospodarcza,duzy stół ...i nie ma się do czego przyczepic,niczego nie brakowało,wszystko pasuje jak trzeba,meble prezentuja sie świetnie w mojej kuchni.Warunki sprzedazy bardzo korzystne,poniewaz wzielam duzy komplet więc na raty,przywieziono za 3 dni,po uprzednim uzgodnieniu godziny dostawy z kierowca.Po takich negatywnych komentarzach bylam pełna obaw i przygotowana na rożne niemiłe niespodzianki,a jestem zadowolana,polecam meble do kuchni szukajacym ,a nie zdecydowanym.
4
Darek 2015-02-23 06:06
Jestem kierowcą w firmie Bodzio i czuję się obrażany, gdy czytam część z wypowiedzi na tym serwisie... Przede wszystkim nie jesteśmy nigdy w stanie przewidzieć dokładnego czasu dojazdu do klienta, ale nie wynika to ze złośliwości czy z tego, że śpimy sobie w samochodzie, a z tego że na drogach zdarzają się korki, wypadki, czasami na klienta trzeba zaczekać, czasem klient zabierze więcej czasu niż planowaliśmy, lub zlokalizowanie adresu klienta zajmie więcej czasu... Ja dzwonię do klienta wyjeżdżając od poprzedniego, podając czas z nawigacji + 5 minut, dzięki czemu zawsze jest czas na przygotowanie się do mojego przyjazdu. Jeżeli chodzi o samą pracę - trasy są planowane wygodnie - tak, aby nie kręcić się w kółko. Wyjazdy są tak rozłożone w czasie, by móc odpocząć po dłuższym wyjeździe. Warunki płacowe są bardzo dobre, czasem zdarzą się do tego jeszcze hojni klienci, którzy dorzucą się do obiadu, więc... na prawdę nie ma na co narzekać. Cieszę się, że pracuję dla tej firmy.
17
marti 2015-04-25 17:09
Nie polecam tej firmy ! Kupowałem meble do domu które dotarły zniszczone. Nie wiem czy kierowcy nie umieją jeździć czy osoby załadowujące samochody pracują za 500 zł bo jeśli by tak było to bym to jeszcze zrozumiał. Jeśli chcecie się niepotrzebnie denerwować ale zaoszczędzić to wybierajcie BODZIO
6
Tofik 2015-05-10 22:49
Jeśli właśćiciel fabryki będzie chciał próbować być marką swiatową , czy europejską będzie musiał zdobyc certyfikat Iso a to wiorze się z dodatkową biurokracja i nowymi etatami pracy na stanowiska menadrzerów kontroli jakości . Dlatego moi Drodzy nie narzekajcie na złą jakosc towaru . Bo na rezie jest to produkcja na skalę polski albo krajów biednych w Europie. Jaka cena taki towar trzeba się z tym liczyc . Za dobre meble trzeba zapłacic więcej niestety pozdrawiam :)
3
Edek 2015-06-16 17:53
Co do jakości mebli to nie mam zastrzeżeń. Widziałam co kupuję. Ale przeraziła mnie obsługa salonu w Pile. Napewno nie pracują tam za pieniądze, pewnie mają jakąś karę. Możliwe, że trafiłam na zły dzień /sobota/.
nikk 2015-06-22 10:32
meble Bodzio są najgorszej jakości już po 3 miesiącach kuchnia mi zaczęła się sypać
1
jas 2015-07-25 18:02
Meble tragedia otwory nie zgrywaja sie z kolkami po prostu sie mijaja,rozne wymiary czol do szuflad roznica 3mm
....brak slow..
.
3
mark 2015-08-29 22:41
ten bodzio to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] skończony
2
a co mi tam 2015-09-01 16:39
Pracuję w tej firmie przeszło 2 lata. Może nie zarabiam kokosów, ale mam spokojną opartą na zaufaniu pracę. Jeśli nie jesteś matołem to biuro nie dzwoni, nie pisze i ogólnie luz. Z koleżanką tworzymy świetnie uzupełniający się team. Klienci nas lubią. Kierowcy w 99% super ludzie. Jest czas spokojnie zjeść śniadanie. Wypłata zawsze na czas. Co do Panów audytorów, może teraz niektórych zdziwię, to spoko ludzie :) Byli 3 razy przy różnych okazjach i zero problemu. Ludzie kradną, nic nie robią, oglądają filmy na laptopach, zamykają wcześniej salony, mają syf na sklepie... a potem zdziwienie że dostają wilczy bilet.
5
a co mi tam 2015-09-01 16:45
Panowie R. i M. więcej kontroli, najlepiej w soboty. Wtedy wszystko da się zobaczyć. Proszę sprawdzać o której komputery są uruchamiane i zamykane. Wprowadzić tajemniczego klienta. Wyrywkowo dzwonić do klientów i pytać co sądzą o obsłudze. I zwalniać ile wlezie tych nierobów :) Pozdrawiam południe :)
agat1958@op.pl 2015-09-07 13:58
przez lata kupowałam meble z Firmy BODZIO... ale to co się wydarzyło 13 marca 2015r. - NIE POLECAM MEBLI z FIRMY BODZIO.
Zakupiony stół po 5dniach zaczął "puchnięć" - reklamację Mi nie uznano stwierdzając iż źle użytkowałam stół w ciągu 5 dni. Wcześniej nie napisano ,że stół z Firmy BODZIO nie jest użytkowy tylko należy zakupić postawić i wyrzucić.
1
a co mi tam 2015-09-08 23:58
Nie puchnieć tylko puchnąć. Pewnie był to stół z szybą, został zalany i w miejscach przy szybie zaczęła odchodzić okleina. Mam 2 stoły z Bodzio, prawie 2 lata i wszystko jest ok.Sama ubiłam sobie róg w jednym, nie mam do nikogo pretensji.
Bożena 2015-09-16 12:06
Kupiłam w salonie w Bydgoszczy narożnik JUDYTA ( czekoladowy brąz welur) Narożnik w moim salonie prezentuje się rewelacyjnie.Jest solidnie wykonany, ma bardzo nowoczesny wygląd, łatwo się rozkłada, posiada dwie pojemne skrzynie na pościel. Obsługa w salonie bardzo profesjonalna, miła i pomocna. Transport darmowy. Kontakt z kierowcą odnośnie godziny dostarczenia towaru idealny.Zamówiony mebel otrzymałam w ciągu 3 dni.Jestem bardzo zadowolona z dokonanego zakupu i obsługi. Polecam z czystym sumieniem zakupy w Firmie Bodzio meble.Dodam jeszcze, że cena tego narożnika w stosunku do innych oglądanych jest niska, a wykonanie,materiał obiciowy i ogólny wygląd przewyższa te drogie z innych salonów.
2
Krystian 2015-09-27 02:15
Żal mi ludzi którzy oczekują nie wiadomo jakich super mebli w takich cenach... Jeśli ktoś ma chociaż trochę rozumu w głowie to widzi w salonie dokładnie taki sam mebel którego zamawia.. i potrafi stwierdzić czy dany mebel jest wykonany na dłuższy czas użytkowania czy też bądź trochę krótszy... Chociaż pewnie większość przypadków wywodzi się z nie szanowania mebli lub skrecaniu tych mebli byle jak.. Jestem pracownikiem mebli Bodzio jak i również użytkownikiem. Całe moje mieszkanie jest udekorowane tymi oto meblami i po 4 latach na nic nie mogę powiedzieć coś negatywnego.. Co do kierowców tej firmy, ludzie dość że jesteście informowani przy zakupie że kierowca nie ma obowiązku wnosić mebli to do czego wy macie pretensje? Pomijając brak wyobraźni jak przeciętny człowiek miał by sam wnieść np. Wersalke Bajka na 1 piętro? szkoda słów na te negatywy.. Ja jestem pozytywnego zdania i w 100 % polecam firmę BODZIO
6
a co mi tam 2015-11-12 21:22
Robuś mówiłeś o sobie czy jak? Piękny poziom. Pewnie to rzutuje na Twoje umiejętności manualne dlatego masz problem z estetyką mebli, które sam złożyłeś :D
Ewika 2015-12-10 21:20
Dosyć o meblach to forum o pracy, o danej firmie jako pracodawcy.
Drodzy pracownicy firmy podzielicie się prawdziwymi opiniami czy raczej wyprzedzi Was biuro z utartymi sloganami.
Szef powinien wziąć udział w akcji kryptonim szef i wtedy dowiedziałby się prawdy a nie otacza się lizyd... i żyje w nieświadomości.
1
pracownik 2015-12-15 21:51
jestem pewna ze pisał to kierowca dziady sami jesteście nieroby i to was niech zaczną sprawdzać wali od was papierosami nie pomagacie nawet kobiecie w ciąży na salonie tyczy sie starszych kierowców i do tego zboczeńcy
1
pracownik biurowy 2015-12-15 22:05
witam , pracuję w firmie na stanowisku referent ds sprzedaży jak wykonujesz swoją pracę sumiennie to masz spokój panie z biura też pomagają atmosfera jest ok nie ma w salonie kierownika (na małych )nikt nad tobą nie stoi masz pełen komfort psychiczny kierowcy co prawda nie pomagaja udaja nie wiadomo kogo ale da sie przeżyć nie wnikaj w rozmowę z nimi pieniązki na czas prawda płacą coraz mniej płaca minimalna + premaia kiedyś były wieksze. pracodawcy w porzadku jeżeli osoba z którą bedziesz pracować jest w OK i będziecie razem sobie pomagac nie rywalizowac to naprawdę atmosfera w pracy będzie FAJNA godziny pracy od 9-18 sobota 8-16 nie ukrywam ze do 14 było by lepiej w małych salonach w większości nie ma już ludzi o 13:30 . OGÓLNIE POLECAM PRACE W BODZIO
3
Zagłębiak 2015-12-19 21:01
Kilka dni temu wybrałem się na zakupy do salonu w Sosnowcu, ludzi kupa a do obsługi tylko jeden gość, na dodatek cham jakich mało, kiedy zapytałem czy może mnie ktoś obsłużyć, że złością odpowiedział " chyba widać że jestem sam".
Jak poprosiłem o numer do przełożonego to usłyszałem "Ja tu jestem kierownikiem", no powiem szczerze, ręce mi opadły, jak można tak rozmawiać z klientem, przecież ja chciałem kupić meble, grzecznie zapytałem a odpowiedziami mi jakbym prosił o 2 złote na wino pod budką z piwem. Radzę firmie Bodzio bardziej zwracać uwagę kogo zatrudniają, bo z takim podejściem do klienta świetlnej przyszłości nie widzę.

Zawiedziony niedoszły klient
3
Ewika 2015-12-30 10:58
No właśnie. To błąd rekrutacji. Na salony wybiera się osoby reprezentacyjne. Wysokie szczupłe, z pięknym uśmiechem (porcelanowe lalki) ale gburowate i oschłe. Często nie doradzają ale zniechęcają klientów. Nie wiedzą co ma firma w ofercie, odsyłają do broszurek. Jak klient się zdecyduje to łaskawie sprzedadzą to co chce.
W wizytach sprawdzających salon powinno się wprowadzić "podstawionego klienta" w podeszłym wieku. Wtedy najlepiej wychodzi charakter sprzedawcy. Pozdrawiam i proszę nadal o uwagi.
4
Wanda 2016-01-07 23:34
Chyba mylisz sklepy, za każdym kiedy jestem w Bodziu w Pile, jest miło, grzeczne, sympatycznie i w pełni profesjonalnie. Na obsługę w tym salonie absolutnie nie dam powiedzieć złego słowa! A może Ty miałaś zły dzień?! Pozdrawiam
Zagłębiak 2016-01-08 20:57
Ja do obsługi w Pile nie mam zastrzeżeń, nigdy w tym sklepie nie byłem, i wieżę że jest ok. Wcześniej miałem okazję kupić kuchnię w Bodzio w Będzinie i wszystko było super, miła obsługa, fachową pomoc, nawet pomogli montaż załatwić, ale niestety tego sklepu już niema. Co do profesjonalizmu, to proszę uwierzyć że więcej go ma stróż w mojej firmie niż Pan z obsługi, który miał czas na wszystko, łącznie z rozmową przez komórkę z żoną, a klient, czyli ja tylko przeszkadzał. I chociaż jestem pogodnym człowiekiem, zawsze pozytywnie nastawionym do ludzi to w tym przypadku ciężko było opanować emocje.
majka ll 2016-03-31 22:45
i jak została reklamacja załatwiona ? Bo mnie kazano przywieźć zły segment w zamian dostanę dobry . mam 15 KM . I MUSZĘ ZAŁATWIĆ BAGAŻÓWKĘ .
1
majka ll 2016-03-31 22:46
i jak została reklamacja załatwiona ? Bo mnie kazano przywieźć zły segment w zamian dostanę dobry . mam 15 KM . I MUSZĘ ZAŁATWIĆ BAGAŻÓWKĘ .
majka ll 2016-03-31 23:12
Nie jestem pewna czy ktoś czyta te opinie , ale moja jest taka że , każdemu kto będzie chciał kupić meble u tego producenta kategorycznie odradzę . Otóż kupiłam łóżko koloru jabłoń , po zmontowaniu czas przykręcić czoła i cóż okazuje się że czoła są koloru orzech . Reklamację złożyłam ale co z tego , kazano mi przywieźć do sklepu nie pasujące części wtedy będą mogli wymienić . Szkoda że nie kazano przywieźć do producenta ? Aby doszło do wymiany muszę wynająć bagażówkę i pojechać 15 km. Bezczelność producenta nie zna granic.
Monika 2016-04-24 12:58
"Wziąść", "pżejzyście", "fakóra", "Łuć" - tak Edytko, to o tobie mowa.
3
katarina 2016-04-26 22:04
normalnie czytasz mi w myślach zgadzam się z Tobą
1
Sprzedawca w Bodzio 2016-08-05 21:45
Śmiech na sali mnie ogarnia czytając te komentarze. Najlepsi są ci "zadowoleni pracownicy". Ludzie zgodzę się z tym że wynagrodzenie jest na czas, że mamy możliwość korzystania z urlopów w wybranym przez siebie czasie, że są osoby w Goszczu z którymi można pogadać. Ale tak: wypłata jest niższa niż kilka lat wstecz i nigdy nie wiadomo ile się dostanie (sposób naliczania jest niezrozumiały nie tylko dla mnie ale i dla Pań naliczających wynagrodzenie), urlop można wziąć ale najlepiej w pierwszej połowie roku, dzwoniąc do firmy w większości przypadków masz wrażenie jakby Cię lekceważyli ( bo oni przecież pracują w Biurze, a Ty tylko na sklepie). Opinia na temat pracodawcy: średnio - ani źle, ani dobrze.
Ps. Do du.powkrętów pamiętajcie że ten kto "sra we własne gniazdo, też się w końcu pobrudzi"(mam na myśli donoszenie na kolegów i koleżanki z firmy), a na koniec szef lub szefowa i tak Was wywalą bez najmniejszych skrupułów. Pozdrawiam.
6
Rumcajs 2016-08-24 21:13
Nie polecam nikomu pracy w tej firmie jest beznadziejnie przełożeni to masakra jakąś wyzywaja ludzi od najgorszych kasa słaba w zależności od działu coraz więcej ludzi odchodzi z tad a nie przychodzi podejście do pracowników naganne to co się tu wyprawia to zgroza nikt kto tutaj nie pracował nie wie jak jest naprawdę nikt się nie interesuje Tym co się tu dzieje z nikad pomocy niema do kogo się zwrócić jakos mebli tragiczna liczy się sztuka o jakości można zapomnieć i bodzia ona nie istnieje planowanie pracy masakra niema poprostu ludzi którzy dobrze organizowali by prace i wieczne nadgodziny za które jest słabo płacone szok
1
gosc 2016-08-28 17:04
nie pisz bzdur gnido z biura na pewno na hali to ty nie pracujesz
1
UNIQUED 2016-09-03 14:35
TA FIRMA TO JEST JAKAS KPINA... CZEKALEM 2 TYGODNIE ROBOCZE... NA PRZYWIEZIENIE MEBLI DO SALONU.. GDZIE CZAS DOSTAWY WYNOSI 3-5 DNI... JAK WKONCU DOTARLY TO CHCIELI MI POLICZYC WIECEJ NIZ NA POCZATKU BYLO WYLICZONE... A CO NAJLEPSZE... A RACZEJ QR.. NAJGORSZE.. ZLOZYLEM BIURKO I SIE OKAZALO ZE ZAMIAST BLATU 120CM DOSTALEM 100CM.. NO POPROSTU NIE WIERZE... ISTNA KPINA
zmazur 2016-09-05 09:43
Kupiłem meble Bodzio. Jedna wielka porażka. Wydałem sporo kasy i muszę się jeszcze denerwować . Jakość zerowa. Porysowane,poobijane,uszkodzone. Dział reklamacji przemądrzały,niekontaktowy. Straszą kosztami,za przysłanie technika. Nie polecam.
Beti 2016-10-04 19:54
Witam. Niedawno kupiliśmy wymarzony domek. Wybraliśmy ofertę Bodzio ze względu na bardzo łatwy sposób dostania mebli na raty. Meble zamawiałam w salonie Warszawa al krakowska. Pani sprzedawca bardzo sprawnie przyjęła zamówienie, sprawdziłyśmy wszystko... Po trzech dniach kierowca zadzwonił sam i uprzedził że będzie za pół godziny. Byliśmy uprzedzeni że nie pomaga przy wnoszeniu więc sami załatwiliśmy pomoc. Kierowca był miły i bardzo dokładnie sprawdzał kompletność zamówienia. Paczki doszły nieuszkodzone. Z jednym wyjątkiem - lodówka miała wgniecenie na drzwiczkach - ale była ona do zabudowy więc przymkneliśmy na to oko. Pierwsze meble do złożenia to była trochę łamigłówka zanim weszliśmy z mężem w rytm składania. Później szło już taśmowo bo wszystkie meble są oparte na tej samej idei kołek-śrubka-klej-gwoździk. Trochę nas denerwowało na początku że zamawiamy szafkę lewą a i tak ma dziury lewo/prawo i do tego są plastikowe zaślepki. W szafce lodówkowej z kolei brakowało dziurek i sami musieliśmy dowiercać. Meble na pewno są za tą cenę niższej jakości - mają mniej odporną okleinę a w środku wióry widocznie są mniej zbite. Ale zdawaliśmy sobie sprawę za co płacimy. Od miesiąca użytkujemy mebelki i jesteśmy bardzo zadowoleni. Na pewno jeszcze coś dokupimy.
1
Kupiec. 2016-10-04 20:26
No jestem dość szczęśliwy, że czytam to co napisała Pani, chociaż trochę mnie ciekawi o co chodzi, przecież chyba Bodzio nie sprzedaje lodówek czy już zaczął?
Klijent 2016-12-08 14:13
Nabyłem fotel jednoosobowy po rozpakowaniu zong,Płyta pilśniowa uszkodzona,Dzwoniąc do firmy pani mnie zmyła.Z reklamacją.Mam mieszane uczucia co do Firmy.
1
Wqrzony 2016-12-08 19:07
Zacznę od plusów:
- wypłata zawsze na czas
- praca bez stresu
- w każdej chwili można zrobić sobie krótką przerwę na posiłek
- praca jest prosta i dosyć przyjemna
Minusy:
- osoby pracujące w biurze chamskie i traktują zwykłego pracownika jak parobka, wieczne pretensje (zwłaszcza pan Sebastian z działu reklamacji oraz pan Marcin z działu technicznego)
- paradoksalnie zarobki dużo niższe niż jeszcze dwa lata wstecz (pracowałem na małym salonie, gdzie obrót w granicach 100 tys. był maxem. Kiedyś wypłata 2500 zł, teraz niecałe 1700 zł)
- w ostatnich latach zabrano nam wczasy pod gruszą (500 zł) oraz bony świąteczne (400 zł)
- brak ubezpieczenia grupowego NNW
- pracodawca dysponuje połową Twojego urlopu w tym tego 10-dniowego
- ogólnie firma 100 lat za murzynami, zarówno jeśli chodzi o design mebli, jak i narzędzia, które mają pomagać pracownikowi w płynnej pracy.
- nie licz na rozwój!
5
Ludwicki 2016-12-20 13:32
Firma Bodzio jest bdb. Kupiliśmy sofę Afrodytę z małą usterką. Jeżeli ktoś usiadł na brzegu rozkładała się. Napisałem do firmy meila. Po kilku dniach przyjechał do nas Pan z serwisu usterkę naprawił i jeszcze przeprosił za kłopot. firma ta zasługuje u mnie na szacunek. W przyszłości będę korzystał z usług tej firmy ponieważ obsługa a także ceny są godne uwagi
Ja 2017-02-02 20:10
Zróbcie coś ze swoją siedzibą obsługa jest nie miła. Zamowilismy meble na wymiar meble przyjechały . Kuchenka jest nie od tego kompletu przez co drzwiczki od szafki naroznikowej się nie otwierają. Po zgłoszeniu tego Pani powiedziała ze ona nam mówiła śmiech na sali kto by się zgodził na szafkę której nie idzie otworzyć . Później Pani powiedziała żebyśmy sobie docieli rączkę lub blat to będzie pasować. Gdy powiedzieliśmy ze się nie zgadzamy to powiedziano nam żebyśmy spakowali kuchenkę w karton on niej mimo że kuchenka przyjechała w foli i mamy odwieść na swój koszt Plus dopłacić 99zl . Zróbcie coś z tym bo to nieporozumienie
17 cm 2017-03-10 11:17
kupiłem narożnik po upojnej nocy z koleżanką została na nim biała plama niewiem co to czy to wada fabryczna chyba nie
2
taki tam 2017-03-15 07:05
Tak jak pisano wcześniej: Minimalna + premia (średnio wychodzi to 1700-2300 na rękę). Można dorobić na montażach. Niestety jako sprzedawca jesteś w firmie nikim i jeśli masz niefart to masz taką kierowniczkę co zwolni za nic. I nie mówię o kierowniczce salonu ale o prowadzącej strefę z którą codziennie masz kontakt telefoniczny/meilowy. W firmie wszendobylska inwigilacja. Kamery nagrywają twoje poczynania i stream idzie na żywo do Goszcza oraz jest przechowywany przez tydzień czy dwa. Praktycznie za każdy swój błąd płacisz. Serio. Po to również są kamery. Obowiązków (że tak to ujmę) W CH**!! Sprzedajesz, robisz projekty, montujesz na ekspozycję, przyjmujesz dostawy, sprzątasz cały salon, reklamujesz towar i.. jeździsz nawet na reklamacje do klienta (w czasie pracy). Administracja jest w tej firmie niepojęta!! Zabiera tyle czasu że szkoda gadać. Ale jest plus. Nie nudzisz się. Serio. Zap***dol niesamowity a jeśli jest sprzedaż to tym większy bo więcej np. reklamacji. Ale w zasadzie nie jest tak źle. Wolę to niż kasę w Biedronce.

Co do mebli (widzę że i tacy tu piszą) to:
Jestem od jakiegoś już czasu obecnie pracownikiem Bodzia i coś wam powiem… Produkcja mebla jednak kosztuje i każdy producent na czymś stara się oszczędzić. Bodzio jednak nie oszczędza na płycie jak Ikea. Nie ma tu żadnych komórkowych rozwiązań i plastra miodu więc meble nie załamują się ja w Ikei. Nie są też zrobione z cienkiej płyty. Gęstość prasowania dorównuje gęstości mebli Black Red White (szczególnie że ci drudzy produkują dziś meble znacznie gorszej jakości niż kiedyś). Wiem bo sprzedawałem i montowałem meble BRW przez kilka lat (Forte zresztą też przez ok rok czasu). I proszę porównać teraz cenę mebli Bodzio do ceny mebli BRW. Ceny Mebli Bodzio są niższe nawet od najtańszego systemu BRW czyli TipTop posiadającego plastikowe prowadnice które były bardzo często reklamowane (Bodzio posiada metalowe). Zatem porównajmy: Biurko z szufladką Bodzio 85zł a TipTop 159, komoda 4 szufladowa Bodzio 210zł a jej połowa w systemie TipTop za 249zł. Podobnie szafa 92x192cm w Bodziu to koszt 353zł a TipTop 67x183cm 399zł. Za ta cenę naprawdę ciężko kupić coś lepszego. To samo tyczy się mebli lakierowanych. Biała lakierowana komoda 4 szufladowa to koszt zaledwie 326zł. I teraz porównajcie sobie cenę z lakierowanymi meblami BRW. Więc o czym tu mówić i czego oczekiwać? Za tą cenę meble Bodzia sa naprawdę solidne a do tego posiadają regulowane nóżki co nawet w BRW nie jest standardem. Nie dziwcie się jednak że są w większej części składane na kołki zamiast na konfirmaty ani że są pakowane tak jak są bo gdzieś przy tych cenach trzeba przyoszczędzić. A jeśli meble przyjadą do was uszkodzone to fakt macie pecha jednak porównując do BRW: Bodzio wymienia bez łaski, nawet szyby i czeka się tylko 3 dni zamiast nawet 2 tygodni. Co więcej kupując meble macie prawdziwe raty 0% i transport mebli gratis przy zakupie już za 500zł a cokolwiek byście nie zamówili macie albo na miejscu albo czekacie max 3-4 dni robocze. Także zgadzam się lamentami. Bodzio ma swoje wady, jednak w porównaniu do konkurencji wypada bardzo dobrze szczególnie za tą cenę mebli. Oczywiście znajdą się też tacy co za tę kwotę oczekują Bóg wie czego. Powiem im wtedy: idźcie do Biedronki, Lidla czy Jiska. Tam dopiero sprzedają dobre meble :-) ps. Wiele tu negatywnych opinii. Wszędzie się znajdą. Nawet w BRW. Wczoraj miałem klientkę która za tą cenę oczekiwała Bóg wie jakiej powłoki lakieru. hihi :-)
1
taki tam 2017-03-15 07:15
Aha... Wqrzony z 2016-12-08 19:07 w prawie 100% racja i nadal aktualne.
Przyczepił bym sie tylko trochę do tego braku stresu. Przełożeni - masakra. Ludzie z firmy uciekają bo jest coraz gorzej.
I przede wszystkim to: Żeby ku*wa salon meblowy nie miał narzędzi do montażu mebli??!! Chore!
ps. Sprzątanie salonu i poza nim. Nadchodzi wiosna więc będzie sprzątanie dziedzińca, koszenie trawy, mycie szyb. A w zimę? W zimę jest np odśnieżanie :-)
Endrju 2017-04-10 20:28
Jestem sprzedawcą od kilku lat i faktycznie na początku była i grusza i bony na święta...troszkę tego brakuje, lecz gdy pracownicy sie starają, dbają o klienta to i fajny utarg mogą wyciągnąć, a co za tym idzie fajną premie zgarnąć do wypłaty. Brakuje troszkę doceniania za dobre osiągnięcia ze strony szefostwa, ale cóż jak wiadomo za darmo umarlo.
1
ojciec mateusz 2017-04-13 19:41
prawda 100%
Niebo a ziemia 2017-04-19 20:23
Kupiłam kilka dni temu zestaw wypoczynkowy w Państwa salonie w Sosnowcu i jak na razie jestem z mężem bardzo zadowolona z wyboru.
Mam jednak jedno pytanie które bardzo mnie nurtuje, a ponieważ nie wiem gdzie je zadać, pozwolę sobie zadać je tutaj, z nadzieją że ktoś z kadry zarządzającej tu zagląda i udzieli mi odpowiedzi.
Mianowicie czy posiadają Państwo jakiś formularz kontaktowy gdzie można zostawić opinie na temat obsługi.
Dlaczego pytam? Odpowiedź jest bardzo prosta, miałam w trakcie poszukiwań wypoczynku okazję odwiedzić Państwa salon w Sosnowcu kilkukrotnie, i o ile większość z tych wizyt łącznie z tą w trakcie której zapadła decyzja o zakupie wspominam bardzo przyjemnie, to jedna wizyta zapadła mi na tyle w pamięci że nie omieszkam jej pozostawić bez echa. Mianowicie w trakcie tej wizyty miałam okazję poznać Państwa sprzedawcę, który chyba jest na tym stanowisku za karę, a przynajmniej tak się zachowuje.
Ten Pan miał tak wysokie własne ego, że czułam się jak intruz w trakcie tej wizyty, a sposób w jaki odnosił się do koleżanki w pracy był wręcz odrażający. Jak można dopuścić takiego człowieka do pracy z ludźmi, ja rozumiem że każdy ma prawo do gorszego dnia, ale frustrację należy zostawić w domu a do ludzi odnosić się z należytą kulturą, a "wielki" Pan furczał i burczał na wszystko i wszystkich do okoła. Takie zachowanie było "dopuszczalne" za komuny gdzie to sprzedawca był Panem i władcą, ale dzisiaj role się odwróciły i to klient jest najważniejszy.
Niestety nie pamiętam jak owy Pan miał na imię, ale był to wysoki szczupły mężczyzna koło 40, na którego na szczęście trafiłam tylko raz.
Może warto powrócić do książki skarg i zażaleń w każdym sklepie i bardziej pilnować pracowników którzy niejednokrotnie psują wizerunek firmy.

Żeby nie było że wylewam żale, pragnę bardzo pochwalić Pana kierowcę który bardzo mi pomógł przy dostawie, chociaż wiem że nie było to jego obowiązkiem.
1
Zostaw swoją opinię o fabryka mebli '' BODZIO'' - Goszcz
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie fabryka mebli '' BODZIO''