brak logo

fabryka mebli '' BODZIO''

Goszcz

Opinie o fabryka mebli '' BODZIO''

majka ll 2016-03-31 22:45
i jak została reklamacja załatwiona ? Bo mnie kazano przywieźć zły segment w zamian dostanę dobry . mam 15 KM . I MUSZĘ ZAŁATWIĆ BAGAŻÓWKĘ .
1
majka ll 2016-03-31 22:46
i jak została reklamacja załatwiona ? Bo mnie kazano przywieźć zły segment w zamian dostanę dobry . mam 15 KM . I MUSZĘ ZAŁATWIĆ BAGAŻÓWKĘ .
majka ll 2016-03-31 23:12
Nie jestem pewna czy ktoś czyta te opinie , ale moja jest taka że , każdemu kto będzie chciał kupić meble u tego producenta kategorycznie odradzę . Otóż kupiłam łóżko koloru jabłoń , po zmontowaniu czas przykręcić czoła i cóż okazuje się że czoła są koloru orzech . Reklamację złożyłam ale co z tego , kazano mi przywieźć do sklepu nie pasujące części wtedy będą mogli wymienić . Szkoda że nie kazano przywieźć do producenta ? Aby doszło do wymiany muszę wynająć bagażówkę i pojechać 15 km. Bezczelność producenta nie zna granic.
Monika 2016-04-24 12:58
"Wziąść", "pżejzyście", "fakóra", "Łuć" - tak Edytko, to o tobie mowa.
5
katarina 2016-04-26 22:04
normalnie czytasz mi w myślach zgadzam się z Tobą
1
Sprzedawca w Bodzio 2016-08-05 21:45
Śmiech na sali mnie ogarnia czytając te komentarze. Najlepsi są ci "zadowoleni pracownicy". Ludzie zgodzę się z tym że wynagrodzenie jest na czas, że mamy możliwość korzystania z urlopów w wybranym przez siebie czasie, że są osoby w Goszczu z którymi można pogadać. Ale tak: wypłata jest niższa niż kilka lat wstecz i nigdy nie wiadomo ile się dostanie (sposób naliczania jest niezrozumiały nie tylko dla mnie ale i dla Pań naliczających wynagrodzenie), urlop można wziąć ale najlepiej w pierwszej połowie roku, dzwoniąc do firmy w większości przypadków masz wrażenie jakby Cię lekceważyli ( bo oni przecież pracują w Biurze, a Ty tylko na sklepie). Opinia na temat pracodawcy: średnio - ani źle, ani dobrze.
Ps. Do du.powkrętów pamiętajcie że ten kto "sra we własne gniazdo, też się w końcu pobrudzi"(mam na myśli donoszenie na kolegów i koleżanki z firmy), a na koniec szef lub szefowa i tak Was wywalą bez najmniejszych skrupułów. Pozdrawiam.
13
Rumcajs 2016-08-24 21:13
Nie polecam nikomu pracy w tej firmie jest beznadziejnie przełożeni to masakra jakąś wyzywaja ludzi od najgorszych kasa słaba w zależności od działu coraz więcej ludzi odchodzi z tad a nie przychodzi podejście do pracowników naganne to co się tu wyprawia to zgroza nikt kto tutaj nie pracował nie wie jak jest naprawdę nikt się nie interesuje Tym co się tu dzieje z nikad pomocy niema do kogo się zwrócić jakos mebli tragiczna liczy się sztuka o jakości można zapomnieć i bodzia ona nie istnieje planowanie pracy masakra niema poprostu ludzi którzy dobrze organizowali by prace i wieczne nadgodziny za które jest słabo płacone szok
1
gosc 2016-08-28 17:04
nie pisz bzdur gnido z biura na pewno na hali to ty nie pracujesz
1
UNIQUED 2016-09-03 14:35
TA FIRMA TO JEST JAKAS KPINA... CZEKALEM 2 TYGODNIE ROBOCZE... NA PRZYWIEZIENIE MEBLI DO SALONU.. GDZIE CZAS DOSTAWY WYNOSI 3-5 DNI... JAK WKONCU DOTARLY TO CHCIELI MI POLICZYC WIECEJ NIZ NA POCZATKU BYLO WYLICZONE... A CO NAJLEPSZE... A RACZEJ QR.. NAJGORSZE.. ZLOZYLEM BIURKO I SIE OKAZALO ZE ZAMIAST BLATU 120CM DOSTALEM 100CM.. NO POPROSTU NIE WIERZE... ISTNA KPINA
zmazur 2016-09-05 09:43
Kupiłem meble Bodzio. Jedna wielka porażka. Wydałem sporo kasy i muszę się jeszcze denerwować . Jakość zerowa. Porysowane,poobijane,uszkodzone. Dział reklamacji przemądrzały,niekontaktowy. Straszą kosztami,za przysłanie technika. Nie polecam.
Beti 2016-10-04 19:54
Witam. Niedawno kupiliśmy wymarzony domek. Wybraliśmy ofertę Bodzio ze względu na bardzo łatwy sposób dostania mebli na raty. Meble zamawiałam w salonie Warszawa al krakowska. Pani sprzedawca bardzo sprawnie przyjęła zamówienie, sprawdziłyśmy wszystko... Po trzech dniach kierowca zadzwonił sam i uprzedził że będzie za pół godziny. Byliśmy uprzedzeni że nie pomaga przy wnoszeniu więc sami załatwiliśmy pomoc. Kierowca był miły i bardzo dokładnie sprawdzał kompletność zamówienia. Paczki doszły nieuszkodzone. Z jednym wyjątkiem - lodówka miała wgniecenie na drzwiczkach - ale była ona do zabudowy więc przymkneliśmy na to oko. Pierwsze meble do złożenia to była trochę łamigłówka zanim weszliśmy z mężem w rytm składania. Później szło już taśmowo bo wszystkie meble są oparte na tej samej idei kołek-śrubka-klej-gwoździk. Trochę nas denerwowało na początku że zamawiamy szafkę lewą a i tak ma dziury lewo/prawo i do tego są plastikowe zaślepki. W szafce lodówkowej z kolei brakowało dziurek i sami musieliśmy dowiercać. Meble na pewno są za tą cenę niższej jakości - mają mniej odporną okleinę a w środku wióry widocznie są mniej zbite. Ale zdawaliśmy sobie sprawę za co płacimy. Od miesiąca użytkujemy mebelki i jesteśmy bardzo zadowoleni. Na pewno jeszcze coś dokupimy.
1
Kupiec. 2016-10-04 20:26
No jestem dość szczęśliwy, że czytam to co napisała Pani, chociaż trochę mnie ciekawi o co chodzi, przecież chyba Bodzio nie sprzedaje lodówek czy już zaczął?
1
Klijent 2016-12-08 14:13
Nabyłem fotel jednoosobowy po rozpakowaniu zong,Płyta pilśniowa uszkodzona,Dzwoniąc do firmy pani mnie zmyła.Z reklamacją.Mam mieszane uczucia co do Firmy.
1
Wqrzony 2016-12-08 19:07
Zacznę od plusów:
- wypłata zawsze na czas
- praca bez stresu
- w każdej chwili można zrobić sobie krótką przerwę na posiłek
- praca jest prosta i dosyć przyjemna
Minusy:
- osoby pracujące w biurze chamskie i traktują zwykłego pracownika jak parobka, wieczne pretensje (zwłaszcza pan Sebastian z działu reklamacji oraz pan Marcin z działu technicznego)
- paradoksalnie zarobki dużo niższe niż jeszcze dwa lata wstecz (pracowałem na małym salonie, gdzie obrót w granicach 100 tys. był maxem. Kiedyś wypłata 2500 zł, teraz niecałe 1700 zł)
- w ostatnich latach zabrano nam wczasy pod gruszą (500 zł) oraz bony świąteczne (400 zł)
- brak ubezpieczenia grupowego NNW
- pracodawca dysponuje połową Twojego urlopu w tym tego 10-dniowego
- ogólnie firma 100 lat za murzynami, zarówno jeśli chodzi o design mebli, jak i narzędzia, które mają pomagać pracownikowi w płynnej pracy.
- nie licz na rozwój!
14
Ludwicki 2016-12-20 13:32
Firma Bodzio jest bdb. Kupiliśmy sofę Afrodytę z małą usterką. Jeżeli ktoś usiadł na brzegu rozkładała się. Napisałem do firmy meila. Po kilku dniach przyjechał do nas Pan z serwisu usterkę naprawił i jeszcze przeprosił za kłopot. firma ta zasługuje u mnie na szacunek. W przyszłości będę korzystał z usług tej firmy ponieważ obsługa a także ceny są godne uwagi
Ja 2017-02-02 20:10
Zróbcie coś ze swoją siedzibą obsługa jest nie miła. Zamowilismy meble na wymiar meble przyjechały . Kuchenka jest nie od tego kompletu przez co drzwiczki od szafki naroznikowej się nie otwierają. Po zgłoszeniu tego Pani powiedziała ze ona nam mówiła śmiech na sali kto by się zgodził na szafkę której nie idzie otworzyć . Później Pani powiedziała żebyśmy sobie docieli rączkę lub blat to będzie pasować. Gdy powiedzieliśmy ze się nie zgadzamy to powiedziano nam żebyśmy spakowali kuchenkę w karton on niej mimo że kuchenka przyjechała w foli i mamy odwieść na swój koszt Plus dopłacić 99zl . Zróbcie coś z tym bo to nieporozumienie
17 cm 2017-03-10 11:17
kupiłem narożnik po upojnej nocy z koleżanką została na nim biała plama niewiem co to czy to wada fabryczna chyba nie
2
taki tam 2017-03-15 07:05
Tak jak pisano wcześniej: Minimalna + premia (średnio wychodzi to 1700-2300 na rękę). Można dorobić na montażach. Niestety jako sprzedawca jesteś w firmie nikim i jeśli masz niefart to masz taką kierowniczkę co zwolni za nic. I nie mówię o kierowniczce salonu ale o prowadzącej strefę z którą codziennie masz kontakt telefoniczny/meilowy. W firmie wszendobylska inwigilacja. Kamery nagrywają twoje poczynania i stream idzie na żywo do Goszcza oraz jest przechowywany przez tydzień czy dwa. Praktycznie za każdy swój błąd płacisz. Serio. Po to również są kamery. Obowiązków (że tak to ujmę) W CH**!! Sprzedajesz, robisz projekty, montujesz na ekspozycję, przyjmujesz dostawy, sprzątasz cały salon, reklamujesz towar i.. jeździsz nawet na reklamacje do klienta (w czasie pracy). Administracja jest w tej firmie niepojęta!! Zabiera tyle czasu że szkoda gadać. Ale jest plus. Nie nudzisz się. Serio. Zap***dol niesamowity a jeśli jest sprzedaż to tym większy bo więcej np. reklamacji. Ale w zasadzie nie jest tak źle. Wolę to niż kasę w Biedronce.

Co do mebli (widzę że i tacy tu piszą) to:
Jestem od jakiegoś już czasu obecnie pracownikiem Bodzia i coś wam powiem… Produkcja mebla jednak kosztuje i każdy producent na czymś stara się oszczędzić. Bodzio jednak nie oszczędza na płycie jak Ikea. Nie ma tu żadnych komórkowych rozwiązań i plastra miodu więc meble nie załamują się ja w Ikei. Nie są też zrobione z cienkiej płyty. Gęstość prasowania dorównuje gęstości mebli Black Red White (szczególnie że ci drudzy produkują dziś meble znacznie gorszej jakości niż kiedyś). Wiem bo sprzedawałem i montowałem meble BRW przez kilka lat (Forte zresztą też przez ok rok czasu). I proszę porównać teraz cenę mebli Bodzio do ceny mebli BRW. Ceny Mebli Bodzio są niższe nawet od najtańszego systemu BRW czyli TipTop posiadającego plastikowe prowadnice które były bardzo często reklamowane (Bodzio posiada metalowe). Zatem porównajmy: Biurko z szufladką Bodzio 85zł a TipTop 159, komoda 4 szufladowa Bodzio 210zł a jej połowa w systemie TipTop za 249zł. Podobnie szafa 92x192cm w Bodziu to koszt 353zł a TipTop 67x183cm 399zł. Za ta cenę naprawdę ciężko kupić coś lepszego. To samo tyczy się mebli lakierowanych. Biała lakierowana komoda 4 szufladowa to koszt zaledwie 326zł. I teraz porównajcie sobie cenę z lakierowanymi meblami BRW. Więc o czym tu mówić i czego oczekiwać? Za tą cenę meble Bodzia sa naprawdę solidne a do tego posiadają regulowane nóżki co nawet w BRW nie jest standardem. Nie dziwcie się jednak że są w większej części składane na kołki zamiast na konfirmaty ani że są pakowane tak jak są bo gdzieś przy tych cenach trzeba przyoszczędzić. A jeśli meble przyjadą do was uszkodzone to fakt macie pecha jednak porównując do BRW: Bodzio wymienia bez łaski, nawet szyby i czeka się tylko 3 dni zamiast nawet 2 tygodni. Co więcej kupując meble macie prawdziwe raty 0% i transport mebli gratis przy zakupie już za 500zł a cokolwiek byście nie zamówili macie albo na miejscu albo czekacie max 3-4 dni robocze. Także zgadzam się lamentami. Bodzio ma swoje wady, jednak w porównaniu do konkurencji wypada bardzo dobrze szczególnie za tą cenę mebli. Oczywiście znajdą się też tacy co za tę kwotę oczekują Bóg wie czego. Powiem im wtedy: idźcie do Biedronki, Lidla czy Jiska. Tam dopiero sprzedają dobre meble :-) ps. Wiele tu negatywnych opinii. Wszędzie się znajdą. Nawet w BRW. Wczoraj miałem klientkę która za tą cenę oczekiwała Bóg wie jakiej powłoki lakieru. hihi :-)
5
taki tam 2017-03-15 07:15
Aha... Wqrzony z 2016-12-08 19:07 w prawie 100% racja i nadal aktualne.
Przyczepił bym sie tylko trochę do tego braku stresu. Przełożeni - masakra. Ludzie z firmy uciekają bo jest coraz gorzej.
I przede wszystkim to: Żeby ku*wa salon meblowy nie miał narzędzi do montażu mebli??!! Chore!
ps. Sprzątanie salonu i poza nim. Nadchodzi wiosna więc będzie sprzątanie dziedzińca, koszenie trawy, mycie szyb. A w zimę? W zimę jest np odśnieżanie :-)
1
Endrju 2017-04-10 20:28
Jestem sprzedawcą od kilku lat i faktycznie na początku była i grusza i bony na święta...troszkę tego brakuje, lecz gdy pracownicy sie starają, dbają o klienta to i fajny utarg mogą wyciągnąć, a co za tym idzie fajną premie zgarnąć do wypłaty. Brakuje troszkę doceniania za dobre osiągnięcia ze strony szefostwa, ale cóż jak wiadomo za darmo umarlo.
1
ojciec mateusz 2017-04-13 19:41
prawda 100%
Niebo a ziemia 2017-04-19 20:23
Kupiłam kilka dni temu zestaw wypoczynkowy w Państwa salonie w Sosnowcu i jak na razie jestem z mężem bardzo zadowolona z wyboru.
Mam jednak jedno pytanie które bardzo mnie nurtuje, a ponieważ nie wiem gdzie je zadać, pozwolę sobie zadać je tutaj, z nadzieją że ktoś z kadry zarządzającej tu zagląda i udzieli mi odpowiedzi.
Mianowicie czy posiadają Państwo jakiś formularz kontaktowy gdzie można zostawić opinie na temat obsługi.
Dlaczego pytam? Odpowiedź jest bardzo prosta, miałam w trakcie poszukiwań wypoczynku okazję odwiedzić Państwa salon w Sosnowcu kilkukrotnie, i o ile większość z tych wizyt łącznie z tą w trakcie której zapadła decyzja o zakupie wspominam bardzo przyjemnie, to jedna wizyta zapadła mi na tyle w pamięci że nie omieszkam jej pozostawić bez echa. Mianowicie w trakcie tej wizyty miałam okazję poznać Państwa sprzedawcę, który chyba jest na tym stanowisku za karę, a przynajmniej tak się zachowuje.
Ten Pan miał tak wysokie własne ego, że czułam się jak intruz w trakcie tej wizyty, a sposób w jaki odnosił się do koleżanki w pracy był wręcz odrażający. Jak można dopuścić takiego człowieka do pracy z ludźmi, ja rozumiem że każdy ma prawo do gorszego dnia, ale frustrację należy zostawić w domu a do ludzi odnosić się z należytą kulturą, a "wielki" Pan furczał i burczał na wszystko i wszystkich do okoła. Takie zachowanie było "dopuszczalne" za komuny gdzie to sprzedawca był Panem i władcą, ale dzisiaj role się odwróciły i to klient jest najważniejszy.
Niestety nie pamiętam jak owy Pan miał na imię, ale był to wysoki szczupły mężczyzna koło 40, na którego na szczęście trafiłam tylko raz.
Może warto powrócić do książki skarg i zażaleń w każdym sklepie i bardziej pilnować pracowników którzy niejednokrotnie psują wizerunek firmy.

Żeby nie było że wylewam żale, pragnę bardzo pochwalić Pana kierowcę który bardzo mi pomógł przy dostawie, chociaż wiem że nie było to jego obowiązkiem.
2
Było ale się skończyło... 2017-05-07 22:42
Droga "niebo a ziemia" na chwilę obecną w tej firmie jest taki mobbing iż wcale się nie dziwię że ten pan furczał... Zapewnienie ten pan to był kierownik który przed chwilą dostał telefon od "pani" dyrektor. Codzienne telefony z naganianiem pracowników na klientów i totalny brak szacunku dla pracownika. Gdyby nie sprzedawcy to ta firma by nie istniała ale właściciele nigdy tego nie zrozumia!
2
Niebo a ziemia 2017-05-10 09:51
Kierownik jest od tego, żeby tego typu rozmowy wziąść na klatę, wyciągnąć z nich wnioski, i dalej pracować. Krzyczenie na współpracowników i ordynarne odnoszenie się do klientów nie polepszą na pewno sytuacji, a jedynie pokazują słabość i brak umiejętności takiego "kierownika".

A Pan którego opisałam nie wyglądał na kierownika, chyba że kierownik może być nieschludnie ubrany, niekompetentny, bezczelny i chamski dla koleżanek w pracy.

Co do mobbingu, to proszę wziąść pod uwagę żę wymagać to nie mobbing.
2
zły na maksa 2017-05-10 09:59
Nie polecam tej firmy . Zamówiłem meble kuchenne , uzgodniłem wymiar blatów i niby ok do momentu przysłania towaru , blaty docięte na nieodpowiedni wymiar. Sprzedawca źle wpisał wymiary ale twierdzi ze tak mu podałem co jest bzdurą , no i niestety ostatecznie musiałem zapłacić za nowe blaty . Nigdy nie kupie niczego w tej firmie i każdemu odradzam . Po za tym meble wykonane z bardzo lichych materiałów a fronty ubrudzone klejem masakra.
1
Mgr 2017-05-12 08:04
Jestem wieloletnim pracownikiem firmy Bodzio i to co sie teraz dzieje to szok!!! Było opisane już wcześniej o p.Marcinie strasznie niemiły opryskliwy gość,traktuje pracowników jak śmieci!!
1
Oszukana 2017-05-26 20:54
Co się dziwić . Jacy właściciele taka jakość.
Poznałam osobiście jednego z wlascicieli tego mlodszego i nie mogę uwierzyc jak mozna byc.takim bezdusznym człowiek. Licza się pieniądze nie jakość i traktowanie ludzi
3
Kasia2234 2017-07-11 21:02
Praca w tej firmie na stanowisku sprzedawcy= połączenie sprzątaczki z monterem mebli, dźwigaczem mebli itp.itd.. przy dodatkowym bonusie w postaci musu kontaktowania się z bezczelnymi opryskliwymi babami z centrali w goszczczu. A to wszystko za bajońską wpłatę 1500 zł ! Lepiej iść do biedronki.. te same obowiązki i lepsza wypłata. Firma masakra... Nie polecam!!!
1
MISIU 2017-07-17 22:11
Racja kierownictwo w tej firmie na bardzo niskim poziomie .Nie ma co się dziwić jak praktycznie żaden nie ma dyplomu,tylko szkoły srednie pokonczone i to bez matur to o czyms swiadczy.Na dodatek nie jeżdżą na szkolenia-może wtedy by się dowiedzieli że na takim stanowisku jak mistrz obowiazuje kultura i zimna krew.Może kiedyś właściciele albo zarząd przyjmą kogoś z innej firmy doświadczonego w zarzadzaniu ludzmi bo to nie tylko o doswiadczenie w branży chodzi ,ale i podejscie do ludzi.POZDO
1
Karolina 2017-07-20 14:13
@MISU a wiesz na jakiej podstawie zatrudniają tutaj ludzi na wyższych szczeblach? Bo głównie poszukują teraz sprzedawców więc trudno zweryfikować czy trzeba mieć wyższe wykształcenie czy nie
Misiek 2017-07-22 12:21
Karolina mi nie chodziło o sprzedawców. Sprzedawca nie musi mieć zadnego dyplomu ,tylko doswiadczenie i byc miłym. Chodziło mi o kadrę kierującą ludzmi.W innych firmach są to kierownicy na produkcji. W firmie Bodzio o tkz mistrzów którzy mają pod sobą trochę ludzi.Powinni być wysylani na szkolenia jako kadra i również ciągle powinni się kształcić. Tutaj szefostwo powinno przeprowadzać kastingi na takie stanowiska jak mistrz
Misiek 2017-07-22 12:23
Karolina mi nie chodziło o sprzedawców. Sprzedawca nie musi mieć zadnego dyplomu ,tylko doswiadczenie i byc miłym. Chodziło mi o kadrę kierującą ludzmi.W innych firmach są to kierownicy na produkcji. W firmie Bodzio o tkz mistrzów którzy mają pod sobą trochę ludzi.Powinni być wysylani na szkolenia jako kadra i również ciągle powinni się kształcić. Tutaj szefostwo powinno przeprowadzać kastingi na takie stanowiska jak mistrz
1
globuss 2017-07-31 20:40
Zgadzam się z Kasia2234, wymagania coraz większe a wypłaty coraz mniejsze.
Karolina 2017-08-12 20:00
@misiek to na jakiej zasadzie w takim razie awansują te osoby? Czy dzieje się tak, że ze sprzedawcy można przejść na stanowisko wyżej?
Misiek 2017-08-24 17:40
Te osoby od dawna są na stanowiskach mistrzowskich i są brani z produkcji z maszyn.To że ktoś zna się na pracy ,nie znaczy że będzie dobry w kierowaniu ludzmi .Dlatego takie osoby brane z maszyn ,są to osoby fizyczne powinny dalej się szkolic i douczac.W innych firmach przeprowadzane są kastingi na takie stanowiska ,a tu tylko na sprzedawców jest kasting ?
Karolina 2017-08-25 11:02
Może w takim razie, Fabryka mebli '' BODZIO'' @misiek, wyłania takie osoby na zasadzie, że sprawdzały się na produkcji. Masz rację ze szkoleniami, takie na pewno przy zarządzaniu ludziom się przydają. Czy ktoś z kierowniczego stanowisko mógłby odnieść się do tych dywagacji i dać znać jak jest naprawdę przy takiej pracy?
1
Misiek 2017-08-26 14:45
Karolina masz rację to powinny być osoby które znają się na pracy ,ale i również osoby które potrafią radzić sobie z psychiką na tym stanowisku.Z tego co widziałem nie każdy to potrafi .Nie będę tutaj dysponował nazwiskami bo nie o to chodzi przecież
.Takie kursy i szkolenia raczej obowiazują w każdej większej firmie .Super że ktoś jest za i myśli o dobru firmy pozdrawiam
1
Szmery bajery 2017-08-31 10:06
Mam znajomą, która od lat pracuje w salonie Bodzio i to co mi opowiada o zarobkach tam wprawia mnie w osłupienie. Mówi, że zarabia 4 tys. na rękę a ostatnio wspomniała nawet o 6 tys. netto BEZ NADGODZIN! Czy to możliwe??? Nie chce mi się wierzyć. Ja jako kierownik regionu w innej firmie najwięcej ile zobaczyłem to 3500 netto....
Powiedzcie coś o zarobkach w Bodzio - czy mogą być aż tak wysokie prowizje - czy to możliwe czy zwykły bajer ...:(
1
Marysia 2017-09-02 21:40
Tak Te osoby które pracują w akordzie i pracują w soboty .Są dlugoletnimi pracownikami firmy zarabiają bardzo dobrze .Szczegulnie tapicernia i szwalnia pozdrawiam :)
1
Karolina 2017-09-03 14:25
Wiadomo, że nie każdy @misiek się do tego nadaje, stąd zapewne też to, że niektórzy sobie z czymś nie radzą. @Marysia, rzeczywiście zawody, o których mówisz są teraz dość rzadkie, więc może stad wynika, że są tak w BODZIO doceniane?
1
Kici 2017-09-03 21:43
Wszystko racja Karolina :)zawody dość rzadkie i dość trudne dla kogoś kto nigdy nie miał z tym styczności. Na salonach też ładnie zarabiają jeśli sprzedawca ma utarg to ma z tego prowizję.Ja tam polecam pracę w firmie BODZIO.Wyplaty są naprawdę dobre :)pracujemy na jedną zmianę co jest bardzo dużym plusem.
1
nosił wilk razy kilka i każdy się boi wilka 2017-09-04 11:43
Co do pracy w FM Bodzio na stanowisku referenta ds. sprzedaży, czyli sprzedawcy w salonie, podzielę się moimi spostrzeżeniami.
Na początek Plusy
+wypłata zawsze w terminie, nigdy nie było żadnego problemu z płatnościami
+wysokość wypłaty OK, zdarzało się i grubo powyżej średniej krajowej, ale podkreślę w tym miejscu że nie każdy salon ma obroty i są sprzedawcy którzy od lat robią za mniej niż 2000 na rękę
+jak ktoś miał trochę pojęcia i chęci można było dorobić na montażach
+teoretycznie brak nadgodzin w pracy, ale teoretycznie
+umowa o pracę, chociaż z dzisiejszej perspektywy mogę śmiało powiedzieć że nie jest to nic nadzwyczajnego, tym bardziej że ZUS przy naprawdę wysokich dochodach i odprowadzanych w pełni przez FM Bodzia składkach wylicza że może na emeryturze zobaczę 2200 na rękę
A teraz minusy
-brak poszanowania pracownika, jesteś tylko numerem który można wymienić na inny numer
-brak jakichkolwiek szkoleń, FM Bodzio nie inwestuje w swoich pracowników ani złotówki, więc jeżeli chcesz się rozwijać to na pewno nie w tej firmie
-naciskanie na wybranie urlopu do maja, tak żeby zostało wam 6 dni do końca roku
-sprzedawca to również magazynier, monter, sprzątaczka, ekipa do koszenia trawy, człowiek do odśnieżania parkingu, pracownik działu reklamacji który musi wymienić meble u klienta, wnieść i znieść np. narożnik na i z czwartego piętra. To nic że po wykonaniu większości z tych zadań jesteście wykończeni i spoceni, trzeba dalej cisnąć sprzedaż z uśmiechem na ustach
-nie przestrzeganie przepisów BHP odnośnie ciężaru jaki może nosić pracownik, często kobieta musi z kierowcą wnieść elementy szafy na salon a waga paczki to 80kg
-coraz więcej problemów ze sprzedażą mebli, od kilkunastu lat w kółko te same meble zmienia się tylko kolor płyty, uchwyty meblowe i nóżki. Jak popatrzysz na meble konkurencji to jesteśmy dekadę do tyłu, i nie chodzi tylko o wzornictwo, którego w FM Bodzio nie ma, chodzi o rozwiązania techniczne, akcesoria meblowe i jakość, która również jest z roku na rok na niższym poziomie.
-brak ujednoliconego uniformu sprzedawcy, nie raz klient patrzy z niedowierzaniem jak sprzedawca przychodzi ubrany do pracy.

Każdy może spróbować, dla jednego to będzie szczyt marzeń być sprzedawcą w tej firmie, dla drugiego totalna porażka, a forum to tylko forum, trzeba spróbować samemu
4
Karolina 2017-09-13 14:14
@Kici na pewno taka jedna zmiana to jeszcze większy plus dla zainteresowanych pracą w BODZIO. @nosił wilk razy kilka, dziękuję za Twój komentarz bo można przeczytać w nim zarówno plusy jak i minusy. Jak widać wcześniejsza dyskusja o pensjach się potwierdziła, zastanawia mnie tylko ten brak poszanowania pracownika, naprawdę jeśli sobie radzisz i osiągasz jakieś wyniki, firma Cię tak traktuje?
pablo 2017-09-15 16:33
ok masz racje ja mam zawsze dużo kasy na czas pozdro
Kajko 2017-09-15 20:04
Co się stało, że w Krakowie jest druga rekrutacja, a dopiero sklep otwarty ?
41-219 2017-09-16 09:40
Tak to jest jak pani dyrektor wysyła na przeszkolenie nowych pracowników nieodpowiednie osoby. Jako kierownik też się ten pan nie nadaje do niczego.
Kajko 2017-09-24 18:56
Czyli poleciała cała nowa ekipa? Ludzie z Klimeckiego tam pracują ?
Karolina 2017-10-01 15:14
@pablo ale to ironia, czy też naprawdę jesteś zadowolony z warunków zatrudnienia w fabryce mebli '' BODZIO''? @Kajko możesz wytłumaczyć, co masz na myśli? Czy w firmie były ostatnio jakieś zwolnienia?? Twój komentarz właśnie to sugeruje i dla wielu osób może być to bardzo niepokojące.
Sidor 2017-10-04 16:19
"Łuć", "faktóra", "otwarłam", "pżejżyście". Tak Edytko, to o tobie mowa.
Klient 2017-10-10 11:07
Niemiła obsługa w biurze reklamacyjnym ludzie nieznający się na prawie odmawiający reklamacji wciskając klientom nieprawde towar wadliwy niepolecam kupowania w bodzio mebli bo w czasie reklamacji są problemy wole dać więcej i kupić porządne meble i mieć spokuj na pare lat a nie na pół roku .
Zostaw swoją opinię o fabryka mebli '' BODZIO'' - Goszcz
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie fabryka mebli '' BODZIO''