Opinie o eService Sp. z o.o.
Trudno się utrzymać, zwalniają bez mrugnięcia oka albo ludzie sami odchodzą bo maja dosyć - atmosfera pracy straszna, mobbing, stres, opluwanie ludzi patrząc na całokształt firmy (ale pewnie HR napisze, że jest inaczej lub tak było bo mieli kryzys albo inne bzdety) :)))) nie ma rotacji tylko mają potrzeby - a to dobre ubaw po pachy. Ponad 33% rotacji w rok pracowników największa jaką spotkałem świadczy sama za siebie ale przyjmijmy schemat, że nie ma rotacji :)))) Właśnie dlatego mają potrzeby, bo tam nikt nie chce pracować i mają tak wielką rotację pracowników, którzy rzucają papierem albo są zwalniani. Firmę polecam dla masochistów - zapraszam!
Nie wiem jako kto pracujesz, ale ja tego jak dotąd nigdy nie odczułem w eService. A trochę tam już jestem.
Ja pracowałam w eService 3 lata i byłam bardzo zadowolona i dobrze wspominam ten czas. Bardzo dużo się nauczyłam i zdobyłam doświadczenie, które do dziś procentuje. Uprzedzając Twoje pytanie - nie, nie zostałam zwolniona, nikt mnie nie wyrzucił i nie odeszłam z firmy, bo nie dawałam rady, czy miałam dość. Gdyby nie sytuacja rodzinna, pewnie dalej pracowałabym w eService.
Ciekawe rozumienie 33% rotacji - rok temu 400 osób zatrudnionych, teraz 600. Albo ja mam problem z matematyka, albo coś tu nie tak z tymi informacjami :DDD
Rotacja pracowników to co innego niż stan zatrudnienia. Rotacja 33% oznacza, że w ciągu roku tyle załogi wymieniono na nowych ludzi, a to jest bardzo dużo. Zwykle bardzo wysoki współczynnik rotacjo oznacza, że warunki pracy nie są najlepsze.
A tak ogólnie to ktoś siedział pod drzwiami i liczył wylatujących, że podaje takie "precyzyjne" informacje, czy raczej wyssał je sobie z palca (w najlepszym razie). Kolejna sciema frustrata albo opinia na zlecenie
Zatrudnionych na etatach??????? Nie znasz danych.Te gromadkę stanowią niewolnicy współpracujący jako niewolnicy
Muszę Cię poprosić o to, abyś wypowiadając się na tym forum zachowywał jednak nieco bardziej spokojny ton swoich wypowiedzi. Nie do końca jasne jest, jak mamy interpretować Twój wpis. eService jest liderem na rynku akceptacji kart płatniczych oraz rozliczania transakcji elektronicznych w Polsce. W związku z tym na pewno utrzymuje wysoki poziom, jeśli chodzi warunki, które oferuje swoim pracownikom. Ile czasu konkretnie jesteś tam zatrudniony? I w oparciu o ją formę umowy?
To proponuje sprawdzić warunki zawierania umów o współpracy z PH oraz dlaczego maja tak wysoką rotację, gdzie po tzw okresie próbnym zostaje może 30 % a może nawet nie, już nie mowiąc o tym że wsparcia nie uświadczysz. Zatrudnianie i selekcja też odbiega od std rynkowych.
Zapewne sporo osób przyzna mi rację, że Twój post nie jest do końca zrozumiały. Dlatego zachęcam Cię, żebyś postarał się go nieco rozwinąć, w sposób bardziej szczegółowy wyjaśnić, co chciałeś nam przekazać. Jesteś byłym czy obecnym pracownikiem firmy eService? Czytałam, że firma ta jest niekwestionowanym liderem na rynku akceptacji kart płatniczych oraz rozliczania transakcji elektronicznych w Polsce. Czy taka renoma przekłada się na wysokość Waszych zarobków? Jak to wygląda?
Dominika logiczne ze bronisz firmy , być może tam pracujesz być może masz super wspomnienia . Niestety prawda jest taka ze warunki może nie są najgorsze ale firma szuka oszczędności na zadzie zatrudnień przez agencje tymczasowe co jest śmieszne dla tek dużej korporacji. Kolejna sprawa mobing to jest to z czym ja się tez spotkałam w momencie kiedy było coś nie pomyśli przełożonej ( l4 , nie planowany urlop itp ) również napatrzyłam się jak słabo traktowani są inni. Jedyna grupa jaka jest traktowana jak należy to koleżanki przełożonej z którymi co weekend imprezuje. Smutne ale prawdziwe. Jak na taka firmę dla mnie wstyd....
Niewłaściwie zinterpretowałeś moją wcześniejszą wypowiedź. Nie stawiam sobie za cel bronienie firmy eService, ponieważ jestem tu po to, aby pomóc użytkownikom forum w zebraniu merytorycznych informacji o tym pracodawcy. I w żadnym razie nie jestem jej pracownikiem. Sam poruszyłeś w swoim wpisie niepokojące aspekty, chodzi mi tu o mobbing, o którym wspomniałeś. Jeśli rzeczywiście spotkałeś się z nim w eService, to dlaczego nie zareagowałeś odpowiednio nie zgłosiłeś tego właściwym instytucjom?
Dlaczego ? Ponieważ jak wspominałam we wcześniejszych wiadomościach tam rączka rączkę myje i większość jest po znajomosci. Kolejna kwestia mobing w dużej mierze dotyczył osób trzecich nie bezpośrednio mojej osoby, ale to również się zeszło. Również nie chciałem mieć problemów bo logiczne ze zraz by się mściła pewna osoba ;) lepiej uwolnić się od toksycznych ludzi niż robić sobie problemu.
Wiem już o kim mowa, ale to ciekawe, bo ja myślałam o jeszcze innym dziale. Co niestety pokazuje, że problem nie dotyczy tylko jednego. Ktoś wyżej wspominał o rotacji, fakt że jest ona duża i tak już pozostanie, dopóki ktoś się nie weźmie za porządki w tej firmie.
Oj widzę, że ktoś z firmy bardzo skrupulatnie śledzi opinie ( pewnie taka robta) i pod każdą negatywną opinia jest cięta riposta. Niestety wiem z autopsji, że opinie niezadowolonych pracowników w 80-90 % opisują stan faktyczny i nie pomoże tu żaden super hiper znawca od komunikacji, PR itd,itd ...
Dokładnie. Firma broni się jak może , ale niestety niektóre fakty są nie do podważenia. Wiele rzeczy powinno trafić wyżej ale każdy się boi (usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora)Rotacja pracowników, zwłaszcza kadry zarządzającej nie mieści się chyba w żadnych normach jak na dzisiejsze czasy. Kierownicy i dyrektorzy w większości działów zmieniają się średnio raz do roku, część odchodzi sama, część tak szybko, że nawet nie zdąży się pożegnać, co zwłaszcza daje do myślenia. (usunięte przez administratora)
Pracuję u nich od 6 miesięcy. Są plusy, są też minusy. Jeśli chodzi o zarobki to jest OK. Zmienił bym na pewno organizację pracę. Na pewno na plus dodatki/premie/bonusy.
W pełni się zgodzę z tą opinią. Organizacja pracy i uprzejmość ludzie jest na niskim poziomie. Natomiast pensja jest ponad przeciętną. Dużo tutaj dziwnych skrajności typu dużo wydaje się na coś co czasem jest niepotrzebne a później żałuje się na jakąś mała rzecz np do komputera
w miare sprawnie, umówienie na dogodną godzine, bez zbędnych spotkań z pionkami. Długie oczekiwanie na feedback mimo zapowiedzi szybkeigo kontaktu zwrotnego
jedno mnie szczególnie zniechęciło, bo z czymś tak głupim (wybaczcie, inaczej nie jestem w stanie tego okrelić) nie miałem jeszcze do czynienia. Przy poruszeniu kwesti finansowych zostałem zapytany "jaki jest dla pana próg bólu jeżeli chodzi o wysokość wynagrodzenia?".
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Nie dziwię się że mają tak duża rotację.W tak toksyczny miejscu ciężko o jakikolwiek rozwój.Dopoki Państwo zarządzający nie zrozumieją że firma to ludzie a nie cyferki w Excelu to nie wróżę im powodzenia.
To ty chyba naprawdę toksycznych miejsc nie widziałeś. Poważnie tam pracowałeś? Odszedłem z eservice bo musiałem. To co miałem u nich w stosunku do tego co mam teraz, to była bajka. A rozwój? Nie wiem jak jest teraz, ale za mnie nie było z tym problemów. Kto chciał to się rozwijał, ale znałem też ludzi, którzy myśleli że firma zrobi wszystko za nich.
Oj trochę widziałem i Eservice plasuje się na czele tego smutnego rankingu.Slabizna i miernota o obszarze zarządzania ludźmi wsparta buta i ignorancja osób zarządzających
Tak patrzę na te opinie - zwłaszcza @Artur i mam nieodparte wrażenie, że ty człowieku to eService nawet na obrazku nie widziałeś, bo pleciesz takie farmazony, że aż przykro i nawet nie masz pojęcia jak się poprawnie pisze nazwę firmy. Nie masz zielonego pojęcia jaki w tej firmie jest rozbudowany social - kawa, herbata za free, owoce za free, co chwila imprezy dla pracowników - tak się podchodzi do ludzi kiedy uważa się ich za cyferki w excelu? Moderator powinien wywalić takie bzdury, bo zajeżdża prowokacją na kilometr.
@Żywy 03.07.2018 00:22 No, super że jest herbata :) Jak tam pracowałem, to tylko słyszałem o tym, że lata wcześniej była, ale potem zniknęła (cukier zresztą też, bo ludzie wynosili do domu - tak jak i mleko do kawy). Owoce za free itp. nie osłodzą gorzkiej rzeczywistości, po eS byłem w firmie, która ten "social" miała na znacznie wyższym poziomie, a i same warunki pracy były niebo a ziemia (tak, wiem że w eS już odmalowano ściany i że w kuchni nie odłazi już linoleum - nota bene pewnie dużo głosów negatywnych pochodzi od ludzi, którzy dali nogę w tamtych czasach). Ale rozstając się z tą kolejną firmą nie żałowałem "owoców za free". Tu chodzi o coś więcej niż jabłka czy to, że zapłacą za kręgle.
Moja mama starsza sąsiadka mówiła, że za Gierka to było inaczej. Ta Twoja opinia kojarzy mi się z takim gadaniem. Pleciesz coś odnosząc się do tego, co było "przed wojną". Mówisz, że odmalowali ściany? Widać, że nie masz pojęcia o czym gadasz. Ludzie którzy przychodzą na widok nowych pomieszczeń biurowych i wyposażenia dostają opadu kopary. A z tego, co widać to nie koniec, bo firma sie rozrasta i remontuje kolejne nowe pomieszczenia. Mówisz, ze jak pracowałeś to herbata znikneła i cukier też, bo ludzie do domu wynosili? No patrz! A teraz jak nie pracujesz to wszystko jest. Przypadek? ;)
Widzisz, może ściany odmalowali, przepchali zlew w kuchni, rzucili herbatę, banany czy inne "frukty" - ale trzon managementu jest ten sam co 5, 10 i więcej lat temu. Pewnie do eS trafiłeś już "wieki" po przejęciu przez Evo ? A ten "opad kopary" u ludzi z czego wynika ? Ano z tego, że przychodzą z mało ciekawych miejsc, z jakichś bida-firm albo co. Czy dużo przychodzi ludzi z "branży" ? Nie, bo w większości tych firm już siedzą ludzie po eS. Uwierz mi - jest dużo firm, do których gdyby trafili obecni szeregowi pracownicy eS, też by doznali "opadu kopary". Swoją drogą - doceniamy nowy team od marketingu, w przeszłości zupełnie się nie udzielał na GoWorku :P
Pewnie dla wybranych te wszystkie cuda.Dla współpracujących nawet opłatka na Święta, no może jakaś kara finansowa. Zafukani w sobie kierownicy i wszelkiej maści dyrektorzy, których jest od cholery.
Nie za wszystkimi w firmie przepadam, ale akurat ci, z którymi mam do czynienia na co dzień są w porządku. Kasa? Chciałbym więcej, ale nie ma na co narzekać. Na pewno jeszcze trochę tam popracuje – wszystko zależy od tego, jak to się będzie finansowo rozwijać.
W swojej wypowiedzi określiłaś, jak oceniasz możliwości finansowe pracowników firmy. Chciałabym jednak również wiedzieć, czy eService udziela Wam pozapłacowych benefitów? Jeżeli tak, to jakie to są konkretnie dodatki? Twoja wypowiedź ułatwi decyzję o zatrudnieniu w tej firmie użytkownikom poszukującym pracy z ciekawym system motywacyjnym.
irytuje mnie to że pieniądze spływają na konto po 2 dniach skoro mam w pko obsługę terminala i konto w pko powinny być na drugi dzień transakcje rozliczane Moje sugestie dla eService Sp. z o.o.: aby transakcje były na drugi dzien na koncie
Dużo dodatków poza wynagrodzeniem i wszystko wypłacane na czas. Sporo musiałem się uczyć, ale o to mi chodziło. Uważam, że dobrze trafiłem - mam lepiej niż dwóch kolegów w swoich firmach.
(usunięte przez administratora)
Ale to nie jest opinia o pracodawcy, tylko opinia od klienta. Nie ten portal...
Super firma, kapitalne warunki. Gorąco polecam. Moje sugestie dla eService Sp. z o.o.: Tak trzymać.
Pracuję od kilku miesięcy. Nie każdego lubię, ale ogólnie kadrę oceniam na plus, w większości to spoko ludzie. Na pewno plus dla firmy za różne dodatki, benefity - bo sporo tego jest i faktycznie wszystko jest normalnie przyznawane. Podobało mi się to, że przynajmniej kilku osobom chce się pomagać. Przyszedłem z wieloma brakami, ale już sobie w zasadzie ze wszystkim radzę.
Fantastyczni ludzie którzy mają więcej do zaoferowania z pomocy jeśli się ich lepiej pozna kto się przewinal przez te firmę to wie jak jest nie ważne czy firma się zmienila czy nie zajmuje się tym samym czym się zajmowała 8 lat temu kiedy tam pracowałam można się dużo nauczyć jeśli się tylko chce i się jest otwartym na wspolprace firma zajmuje się kasa i przelewami i procedury muszą być sztywne bo inaczej wszystko by się rozpadło w pizdziet jesli jesteś w stanie zaakceptować strukturę korpo to jak najbardziej praca dla ciebie freelancer sprawdzi się tylko na stanowisku przedstawiciela ale co tam pozdrawiam wszystkich co tam jeszcze na tym statku okrecie zostali i nie wypadli za burte
Dokładnie. Przychodziłem tam niewiele potrafiąc, a teraz już jestem dobrym specjalistą. Jeśli się chce, to się da. Oni nie są idealni, wiadomo że niektóre rzeczy widziałbym inaczej, ale ogólnie firma wypada w moich oczach pozytywnie i na razie nie myślę o zmianie.
Pewne sprawy są na plus, pewne na minus, ale jednak póki co nigdzie wcześniej mi się tak dobrze nie pracowało. Trafiłem na swoim dziale na fajnych ludzi, bardzo pomocnych, wymagających, ale rozsądnych. Ekipa jest zgrana. Zarobki? Nie napiszę konkretnie, ale dostałem na start więcej niż dwóch kolegów w konkurencyjnych firmach. Zakładam, że z czasem dostanę więcej. Ogólnie - polecam eservice jako pracodawce.
Pracuję od 3 miesięcy i jestem naprawdę zadowolony. Klimat jest w porządku. Podobają mi się ciekawostki, których w innych firmach nie spotkałem. Np. ten krótszy dzień pracy w dniu urodzin. Tzn. nie twierdzę, że jest idealnie, część rzeczy bym zrobił inaczej, ale to jeszcze nie etap na takie sugestie. Zarobki? Pewnie że mogłoby być lepiej, ale w stosunku do innych ofert jakie dostałem, tutaj jest naprawdę w porządku.
W firmie eservice nie jestem zbyt dlugo o paru rzeczach mozna powiedzieć że są super. Np. Nowe biuro dopiero wyremontowane, ale procedury i niektorzy ludzie są mocno dziadoskie. Zatwoerdzenie urlopu musi nastapic przez 2 osoby to chore.są ludzie pomocni ale to rzadkość reszta nowych pracownikow ma w (usunięte przez administratora) Jak nie masz stazu to siedz cicho i nie odzywaj sie. Proste dostepy do programow sa zalatwiane jak by to była jakas trudnosc.
@Żywy, na forum kasowane są tylko te komentarze, które łamią regulamin: https://www.gowork.pl/regulamin Po za tym każdy ma prawo wyrazić swoją opinię. Rozumiem, że nie zgadzasz się z komentarzem innego użytkownika, ale jeśli faktycznie jest niezgodny z prawdą to pozostali pracownicy na pewno zaprotestują i napiszą czy potwierdzają zamieszczone informacje, czy nie. Piszesz, że pracodawca organizuje imprezy dla pracowników. Czy możesz powiedzieć jak wyglądają takie imprezy i czy cieszą się poparciem wśród pozostałych pracowników eService? @Jan, składałeś już swoje CV czy póki co zbierasz informacje o firmie?
Rozważam ofertę pracy w firmie EService w Warszawie na stanowisku magazynier. Jakie opinie ??
Firma eService może sie i zmieniła ale to dlatego że rynek pracy sie zmienił i ludzie obecnie nie chcą tam pracować. Wcześniej pracowali bo musieli, pensja podstawowa to były śmieszne stawki, nieosiągalny system premiowy i obrażone Panie Dyrektor które prześcigały się w sowich pomysłach. Gdyby wcześniej kadra menagerska była odpowiednio przygotowana to pewnie firma poszła by w innym kierunku a tak jest jak jest. Coś sie zmienić musiało skoro Dominika inteligentna kobieta nadal tam pracuje. Ja sie ciesze że odszedłem, najlepsza decyzja mojego dotychczasowego życia, skończyłem z wyzyskiem i obowiązkowymi nadgodzinami, zmuszaniem i zastraszaniem naganą. Ciekawe czy nadal tak jest ;p.
Haha... co to za bzdura!? Nie wiem co palisz, ale to dla ciebie za mocne. Ludzie nie chcą tam pracować? A po czym wnioskujesz Einsteinie? Jakoś tak się dziwnie składa, że firma się rozrasta i jest coraz więcej ludzi. Ale dobrze, że są tacy nigdy niezadowoleni malkontenci, którzy wypisują takie głupoty. To odstrasza podobnych malkontentów. Kiedyś też czytałem tu opinie o firmie i dobrze, że im nie wierzyłem bo okazały się wyssane z... palca. Mam pracę i jestem zadowolony, jest lepiej niż w poprzednich korpo. Gdybym opierał się na takich opiniach jak ta pewnie nadal bym szukał utopii.
@Artur, Twój komentarz nie mówi zbyt wiele o pracy w eService. Czy mógłbyś powiedzieć jak oceniasz warunki zatrudnienia w tej firmie? Czy potwierdzisz informacje użytkownika powyżej o benefitach oferowanych przez pracodawcę? @serek, z Twojej wypowiedzi wynika, że pracodawca oferuje sporo benefitów. Czy mógłbyś jeszcze powiedzieć jak oceniasz warunki zatrudnienia w tej firmie?
Z klimatem w firmie bywało różnie, ale ogólnie na plus i żałuję, że musiałem zmienić pracę - w innym mieście i w nowej firmie mam po prostu gorzej, a wtedy nie doceniałem tego, co oni dawali. Bo niby krótszy dzień pracy w dniu urodzin to banał, ale jaki fajny... tam miałem opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, robili prezenty dla dzieci. No i kasa - całkiem spoko.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w eService Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy eService Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 44.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w eService Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 6 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy eService Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w eService Sp. z o.o. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.