Pytania do firmy eService Sp. z o.o.
Jak wygląda sytuacja w IT po przejęciu przez Global Payments? Chodzi mi szczególnie o obszar dostarczania i rozwoju oprogramowania dla GP.
Zwiększona liczba procedur przy wdrożeniach, ich kosmiczne godziny, przy których developer "dobrze było by żeby był" ( np. 5 rano ) no i wszystko na wczoraj. Co miało priorytet dzisiaj już jutro nie jest ważne.
Cześć, zastanawiam się nad zaaplikowaniem na stanowisko regionalny opiekun klienta możecie coś więcej powiedzieć na ten temat? Jak wygląda dokładnie praca i jakie są widełki?
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu eService Sp. z o.o.?
Jakie godziny pracy obowiązują w eService Sp. z o.o.?
W umowie są podane 8-16 lub 9-17, ale nie ma problemu z przychodzeniem o innych godzinach niż punkt 8:00 lub 9:00.
Do jakiego stopnia jest to elastyczne? Widzę, że możliwa praca zaczyna się od 8 a kończy o 17 tak? czyli można robić dla przykładu w niektóre dni tygodnia po 9 godzin a w inne po 6 / 7 czy to już nie wchodzi w grę?
Wiele zależy od działu w jakim pracujesz. W jednych działach godziny są sztywne z racji tego, że musisz wykonać pracę w danym czasie np odebrać telefon, są grafiki albo musisz zrobić coś z innymi osobami, dostępnymi w tym samym czasie. Są jednak działy, gdzie jest to elastyczne - zwłaszcza tam gdzie samodzielnie organizujesz sobie dzień pracy i zadania.
w miare sprawnie, umówienie na dogodną godzine, bez zbędnych spotkań z pionkami. Długie oczekiwanie na feedback mimo zapowiedzi szybkeigo kontaktu zwrotnego
jedno mnie szczególnie zniechęciło, bo z czymś tak głupim (wybaczcie, inaczej nie jestem w stanie tego okrelić) nie miałem jeszcze do czynienia. Przy poruszeniu kwesti finansowych zostałem zapytany "jaki jest dla pana próg bólu jeżeli chodzi o wysokość wynagrodzenia?".
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Na jakie wynagrodzenie można liczyć na stanowisku Młodszy Specjalista ds. KYC/AML ? Ogłoszenie pojawiło się drugi raz w ciągu kilku miesięcy i nie wiem czy warto składać CV.
Rozważam rozpoczęcie współpracy z firmą od września o charakterze agenta. Czy ktoś mi powie jak wygląda lojalka? Czy mogę wykonywać dalej działalność w branży ubezpieczeniowej i kredytowej? Oraz czy podstawa jest stała czy od czegoś zależna?
Lojalka nie wyklucza ubezpieczeń , kredyty teoretycznie też nie koliduje ale tutaj kwestia PKO BP, nie mniej nie ma szans realizować wyniki pozwalające na satysfakcjonujące wynagrodzenie i robienie coś innego. Podstawa jest niezależna od zrealizowanego wyniku
Widzę że po 5 miesiącach jest znowu ogłoszenie że eService szukają Kierownika Kontrolingu. Zastanawiam się czy nie aplikować, tylko wygląda na to że coś duża fluktuacja albo HR nie umie wybrać kandydata albo firma okazuje się nieatrakcyjna... Czy ktoś z pracowników może zasugeruje czy warto aplikować? czy rekrutacja to ustawka?
Oferta pracy powróciła po 4 miesiącach, bo skapitulował manager, który do firmy dołączył po zakończeniu okresu wypowiedzenia w poprzedniej firmie. Śmiało aplikuj - gorszy/gorsza na pewno nie będziesz.
tak jak napisał poprzednik - osoba (pewnie) skapitulowała... inna sprawa, że firma jest w okresie przejścia.. więc może też nie było takiej osobie łatwo.. weź pod uwagę tylko jedno - tobie też może się w tej firmie nie spodobać..;-) prawo murphiego z powracającym ogłoszeniem o wakacie (opis stanowiska jak papier - przyjmie wszystko, a potem realia;-)) A ostatnio nie podoba się wielu... stąd powracające ogłoszenia...
Czy godziny pracy są w eService są elastyczne czy z góry narzucone przez przełożonych ? Głównie interesuje mnie ta kwestia w dziale który zajmuje się rozliczeniami z akceptantem.
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w eService Sp. z o.o.?
To za rekrutację się płaci? Pierwsze słyszę o czymś takim. To w sumie źle, że ludzie w pracy kontakt ze sobą łapią? Ja też bym nie chciała stać w kącie jak mruk.
O (usunięte przez administratora) Wam chodzi? Czemu wypisujecie tutaj takie rzeczy? (usunięte przez administratora)
Pisanie tutaj takich plotek to jest zwykle (usunięte przez administratora)
Nie w social mediach a po dyrektorach w firmie, że koleżanka męża zabrała. Na szczęście ja już się uwolniłem.
Jakie narzędzia pracy zapewnia eService Sp. z o.o.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Jedno z lepszych miejsc pracy na świecie. Wszyscy są pomocni i radośni, każdy dział ma swoje procedury (każdy inne) i bardzo chętnie dzieli się wiedzą. We wtorki są skrzynki z bananami! Dyrektorzy, zarządzający kompetentni i co najważniejsze wprowadzają zmiany na lepsze żeby ułatwić wszystkim pracę. Dbają również o rozwój nie tylko narzędzi, ale rozwój podwładnych. Jak Pani prezes się uśmiechnie to nawet piekło zamarza. Najlepsi z firmy są przedstawiciele i opiekunowie klienta: ich wiedza i szacunek do klienta to totalny bezkres. A klienci? W życiu nie spotkasz milszych i wdzięcznych za to że mogą być obsługiwani przez eservice i korzystać z ich rozwiązań. Zapraszamy!
Kto miałby uwierzyć w tę korpo nowomowę? Naprawdę jeśli szukasz pracy jest dużo o wiele lepszych opcji. Ot, co!
Czy pracownicy w eService Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Czy nowo zatrudnione osoby w eService Sp. z o.o. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Jeżeli mają być zatrudnieni na UoP to tak, od pierwszego dnia. Wszystko zgodnie z prawem pracy.
Częstą praktyką w eService jest, że obiecują ci umowę na czas nieokreślony po okresie próbnym, a dostajesz na kilka miesięcy. Owszem, potem prawdopodobnie przedłużą, ale to są takie detale, przez które traci się zaufanie do firmy. Niestety, często w tej firmie praktyka nie idzie w parze z tym, co się mówi.
Witam Czy w firmie są jakieś premie miesięczne/kwartalne czy może roczne ?
To prawda. Zatem już nazywanie takich świadczeń bajerem w kontekście tej firemki jest wystarczającą odpowiedzią ????
Firemka? Ponad pół tysiąca ludzi, obecność na kilkunastu rynkach Europy i setki miliardów obrotu, ale jako "pracownik" eS przecież to wiesz ;-))) Widać, że konkurencję w "firemkach" po 200 osób mocno boli miejsce, w którym plecy tracą swoją szlachetną nazwę, a maść na ból się skończyła ;-)
Obie panie, z którymi odbyła się rozmowa o pracę miały przez większość czasu szyderczy wyraz twarzy, jakby coś je śmieszyło - było to conajmniej nieprofesjonalne. Obie były jakby podejrzliwe - najpierw pytanie dlaczego branża HR, a potem po mojej odpowiedzi "bo interesuję się od dawna psychologią, która ściśle się z tym wiąże", jedna z pań właśnie z taką dziwną, pełną podejrzeć miną "a czym się objawia ta twoja pasja do psychologii?". Serio? Chyba nie oszukiwałabym rekrutera, bo to jak oszukiwanie samego siebie i nie aplikowała do branży, która mnie nie interesuje. Było to bardzo żałosne, biorąc pod uwagę, że to tylko staż, a nie stanowisko dyrektora działu HR. Poza tym spotkanie miało słabą atmosferę, panie były drętwe i chłodne, brakowało uprzejmości. Na pewno więcej nie aplikuję na żadne stanowisko w tej firmie, bo skutecznie się zraziłam. Nie tylko własnym doświadczeniem, ale i ogromną ilością negatywnych opinii, które są konstruktywne. Odradzam wszystkim młodym osobom, nie życzę nikomu takich pierwszych doświadczeń z rekrutacją. Dwie panie blondynki z rekrutacji proszę o zachowanie więcej klasy następnym razem, bo tak nieprofesjonalne zachowanie świadczy marnie tylko i wyłącznie o was i eService.
Potwierdzam - HR w tej firmie nie jest przyjazny pracownikowi, wynika to moim zdaniem z ich braku przygotowania zawodowego (naliczanie płac to nie HR!). Z tego co udało mi się dowiedzieć poprzednia Dyrektor HR, która chciał coś zmienić, sama odeszła bo nie wytrzymała panującej w tej firmie atmosfery. Relacje w tej firmie są okropne, co potwierdza rotacja pracowników i liczba ogłoszeń na pracuj. pl (cały czas na te same stanowiska)
Potwierdzam opinie dot. HR, nigdzie nie spotkałem takiego chaosu organizacyjnego jak w eservice, ogromnym problemem dla HR/es jest nawet tak trywialna rzecz jak proces odejścia/obiegówki czy rozliczeń godzin pracy. Do braku kompetentnych ludzi po polskiej stronie dochodzi fatalny management po stronie amerykańskiej (szczególnie IT), brak szacunku do pracownika i kuriozalne czasem decyzje. Gdybym był klientem eservice/evo payments (po przygodzie w firmie) to naprawdę mocno obawiałbym się o stabilność czy bezpieczeństwo swoich danych ;)
Zgadzam się z powyższymi opiniami. Bardzo duże oczekiwania wobec pracownika a w zamian dostajesz nieprzyjemną atmosferę pracy, szkolenia tylko dla wybranych osób oraz brak kompetentnej kadry kierowniczej. Jeśli chcesz się rozwijać to pomyśl o innym miejscu.
Chyba pracowałeś tu kilkanaście lat temu bo nawet w pandemii były sporo szkoleń. Wiele dla wszystkich chętnych i tez takich luźniejszych, np. z mindfulness. Super w obecnych czasach. Nie każdy pracodawca oferuje takie bajery. Przez pandemię jest chyba mniej szkoleń stacjonarnych, ale bez problemu zgłosiłem się do szkoleń online z angielskiego. Wystarczyło sie tylko zgłosić.
Czy można liczyć w eService Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?
O, to świetnie. Czy można do niej dołączyć rodzinę? Czy jest to jakiś podstawowy czy rozszerzony pakiet, co w niego wchodzi? I jeszcze jedno pytanko - czy opieka jest płatna czy darmowa? ;-)
@Dd totalny bullshit! chyba nigdy nie pracowałaś w eservice. Podstawowa opieka jest za free a za dodatkowe 10 zł masz pakiet VIP z full opcją z dentystą co akurat rzadko się w firmach zdarza :)
To ciekawe, ze mi odliczają teraz 86 zł, nawet nie dawno poszło info od HR od podwyzce :) Więc jak to jest?
@Dd to chyba na etacie nie pracujesz albo nie ta firma ;) albo wykupiłaś dla rodziny dodatkowy i zapomniałaś
Żadna korporacja, w której pracowałam nie miała tak szerokiego pakietu podstawowego dla pracowników! Tylko stomatologii brakuje ale to koszt dodatkowych 20 zt
Hej, czy warto na przedstawiciela handlowego? Jakie zarobki, chodzi mi o podstawę i premie? Co z autem? Jaka umowa?
Samochodu służbowego brak ( ale i po co ?) Zatrudnienie JDG kasa super, generalnie najlepiej płatny urlop a nie praca. Szczerze polecam ❗
Ciągle pojawia się ogłoszenie na Java senior dev. - Niestety nie podają widełek. - Czy 20k na uop jest realne w tej firmie?
Dlaczego nie warto? Co sprawia że pomimo takiego wynagrodzenia nie polecasz pracy w eService? Chodzi o atmosferę czy coś innego? Jestem ciekaw co mi powiesz.
@Abdullah, kto ucieka? Akurat totalnie kulą w płot, gdybyś u nas pracował to byś się nie mijał z prawdą. IT i projekty rosną , wręcz zwiększona jest liczba rekrutacji. No ale skąd miałbyś o tym wiedzieć? Tak samo jak nie widzisz, że kilka osób odeszło i szybko wróciło bo chyba jednak nie jest tu tak źle. Idź siać ferment gdzie indziej bo piszesz o czymś, o czym nie masz pojęcia.
Nie ma co się denerwować. Niektórzy nie zauważają, ze trzeba ustawić status, a domyślny jest "pracownik". Wyluzuj Dario... :) Mam jeszcze jedno pytanie, niezależnie od poprzedniego: Czy możliwa jest opcja 100% pracy zdalnej? - Gdy ktoś z jakiegoś powodu, np dla poratowania zdrowia, musi wyjechać z Warszawy na jakiś czas. Moje doświadczenie z pracą zdalną jest takie, że była to praca bardziej efektywna, niż siedząc obok w biurze.
Jak nie masz pojęcia to nie pisz. Jest kilka osób, które ze względu na stan zdrowia pracują tak zdalnie. Na „widzi mi się – bo ja chcę” nie ma pracy zdalnej na 100%, ale jak ma się wskazania od lekarza, to firma idzie na ręke.
A czy to tak powinno wyglądac, ze firma umozliwia prace zdalna jak sie przedstawi zaswiadczenie od lekarza? Nie osmieszaj sie...
Jakie są zarobki na stanowisku przedstawiciela handlowego w eServices? Czy ktoś w ostatnim czasie przeszedł przez proces rekrutacji?
Na jaką pensję netto może liczyć Specjalista ds Obsługi Klienta?