eService Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o eService Sp. z o.o.

ph 2016-06-14 22:21:52
Do Stanislawa: Przedstawiciele Handlowi sa na własnej działalności, należy realizowac wytyczone cele. Żadnych raportów, sprawozdań itp. Czas pracy zalezy od Ciebie. Luz i swoboda :)
Tomek 2016-06-20 06:54:53
Luz i swobda jak w biedronce ;-)
3
Inga 2016-06-20 16:10:28
Ze wzgledu na fatalna atmosfere w tej firmie lepiej dac sobie spokoj.
3
Ania 2016-06-21 23:33:30
Na PH trwa permanentna rekrutacja i nie jest to zwiazane z rozwojem firmy a z rotacja ktorej nie widac konca.
5
Paweł 2016-06-22 21:32:24
Nie polecam tej firmy, atmosfera jest fatalna. Oczekiwania w stosunku do pracowników są bardzo wysokie. Jak ktoś powyżej słusznie zauważył - spychologia. O awansie, podwyżce, poklepaniu po ramieniu, spokoju psychicznym - zapomnij. No niestety, ryba zawsze psuje się od głowy.
3
Wielki_Łeb 2016-06-23 13:10:29
Gdzieżby znikały, przecież to niemożliwe. No chyba, że te zbytnio chwalące firmę, bo firma chce zachować skromność - niesłusznie zresztą, bo są liderem rynku i najlepszym pracodawcą w Polsce, jeśli nie w Europie.
4
cr 2016-07-07 20:31:36
Z podstawowym niekoniecznie.
Filip 2016-07-12 10:10:23
Poszykuja caly czas bo maja nieustanna rotacje.
5
Corleone 2016-07-21 14:54:25
Zdecydowanie odradzam! Łudzie w tej firmie najpierw powinni nauczyć się podstawy komunikacji z łudżmi. Po 20 latech mojej kariery spotkałem prawdziwych komuchów. W tej firmie można nawet zwariować. niekompetentność, nieprofesjonalność nawet bezczelność - oto cechy tej firmy.
19
Fabian 2016-07-22 10:19:43
W pełni podpisuje się pod opinią Corleone.
eService to porażka, arogancja, darmowe nadgodziny, presja i brak wsparcia pracowników.
Nie życzę tam pracy nikomu.
Syf omija się z daleka.
12
JavaMan 2016-07-25 12:29:26
Wciąż szukają programistów, bo każdy dobry odchodzi z zespołu, w którym obecnie pod nowym "kierownikiem" nie da się pracować. Gdyby nie miał pleców i go wreszcie wyrzucili, byłoby pewnie lepiej.
5
Simona 2016-07-27 12:03:37
Łudzie, błagam was. Trzymajcie się bardzo daleko od tej firmy i nie dajcie się zlapać. Rzeczywystość wygłąda zupełnie innaczej od tego, czego objecują na spotkaniu rekrutacyjnym. Jest dokladnie tak, jak opisali Corleone i Fabian.
9
Pawel 2016-07-27 21:26:53
Wypada mi tylko sie pod Twoja opinia podpisać.
EService to firma ktora nalezy omijac wieeelkim lukiem.
7
Angela 2016-08-05 23:57:33
Wyplata jest terminowa ale eService bedzie doic z Ciebie nadgodziny i prace w weekendy.Totalny wyztsk i wyciskanie co tylko mozliwe z pracownikow.Poszukaj sobie pracy gdzies indziej.eService nie jest dobrym miejscem na robienie kariery i owoce we wtorki tego nie oslodza.
11
Angela 2016-08-09 08:07:56
Praca EService dla najlepszych ? Chyba dla najbardziej zdesperowanych po dlugim czasie szukania zajecia albo kompletnie nieswiadomych buractwa w jakie wchodzą.
9
etienette 2016-08-09 11:22:56
To, że firma oferuje opiekę medyczną czy możliwość zakupu karty Multisport (bez dofinansowania) to raczej nie są jakieś wybitne przykłady dbania o pracownika.
W eservice nie ma czegoś takiego jak szacunek do pracownika. Brak komunikacji pomiędzy pracownikami, brak szacunku ze strony przełożonych - podejście pod tytułem "jak coś ci nie odpowiada to się zwolnij", arogancja, totalny brak profesjonalizmu, bezczelność kadry zarządzającej. Polecam omijać.
8
USAinBold 2016-08-25 22:30:43
Pracuje tu od roku, w dziale programistów, odpowiedzialnych za systemy europejskie. Ekipa zgrana, chociaż są czasem drobne problemy z komunikacją między działami. Spora presja czasu, ale jak ktoś się przykłada i nie olewa, to nie ma źle. Umowa o prace na etat. Zarobki dla programistów od 8000 brutto w górę, jak ma się odpowiednie doświadczenie, wiedzę i zna angielski. Jest kilku durnych kierowników i kilku super, chyba jak wszędzie. Zależy pod kogo się trafi. Ogólnie polecam, szczególnie działy pracujące dla Europy i USA. W pakiecie Luxmed z dentystą, zniżka na multisport, laptop, czasem służbowa komórka, owoce co wtorek. Jest tez stół bilardowy i piłkarzyki do dyspozycji pracowników. Nadgodziny się trafiają, ale są do odbioru. Może trochę za duża biurokracja, ale do przeżycia.
1
xyz 2016-08-26 11:14:14
Rekrutacja u nich to jakaś porażka...
1
Tymek 2016-09-06 07:36:17
W eService nie szanuje się ludzi.Pracownicy sa traktowani jak robociki które mają bez szemrania pracować na wiecej niż jednym etacie.W dobrym tonie jest praca po godzinach, zabieranie pracy do domu, też na weekendy i epatowanie nocnym mailami do współpracowników i szefostwa żeby wszystkim pokazać że jest sie lepszym od tyvh pracownikow którzy po godzinach nie pracują.Oczywiscie nikt za nadgodziny nie placi ani nie pozwoli ich odebrać.Owocowe wtorki i wypłata w terminie nie zmieniaj faktu że eService zalicza i zaliczać będzie ogromną rotację pracownikow.
6
Tymek 2016-09-06 18:18:16
Nie musisz iść do fabryki słodyczy.Wystarczy że wylaczysz samodzielne myślenie i krytycyzm i w sam raz odnajdziesz się w sService.
2
Tymek 2016-09-07 21:54:46
Słowa są być może mocne ale z pewnością prawdziwe. Taka jest moja opinia o eService jaką zyskałem pracując w tym fatalnym miejscu prze kilka lat. Dlatego ostrzegam innych aby dobrze się zastanowili zanim tam skierują swoje kroki. Rozumiem, że Twoja praca polega na przyciąganiu ludzi do firmy ale to nie zmienia faktu, że warunki pracy są eService są do bani. Żałuję, że przed zatrudnieniem tam nie wszedłem na ten portal, bo być może nie popełniłbym głupoty pracy w tym obrzydliwym miejscu.
5
Emin@ 2016-09-08 09:32:07
wiecie może jaką podstawę mają handlowcy na własnej działalności gospod. ?
Tymek 2016-09-09 08:04:40
Forma zatrudnienia i social to coś innego niż atmosfera w pracy.Sam nie wiem dlaczego tak długo tam pracowałem.Moze dlatego że była to pierwsza praca i nie miałem do czego jej porównać.
4
Andrzej 2016-09-24 10:53:23
Śpieszcie się szanować pracowników, tak szybko odchodzą...
4
Patrycja 2016-09-27 07:58:02
Trochę masz racji.Po pracy w eService kazds kolejna może być już tylko lepszą.Widze że się na Olbracha nic nie zmienia , ciagle odejscia ...
5
Pracownik 2016-09-27 11:32:23
Miejsce dobre, z potencjałem. Trafił się niestety "kierowniczek z Hameryki", co wykańcza swoją niekompetencją i chamstwem każdego. Poza tym jest ścisła klika w zespole .NET, w której "dowodzi". Nie należy tykać tylko robić, co Ci każą - wtedy jest do wytrzymania. Programisto z ambicjami i poszanowaniem własnej godności - omijaj to miejsce! Nie daj się zwieść owocom, czy Multisportom.
3
obserwator 2016-09-27 11:43:33
unikaj "kierownika" ( usunięte przez administratora ) bo zabije cie swoją niekompetencją.
słyszałem też niezłe opinie o jego klice (testerka, analityk i programista) - więc radzę omijać z daleka. wykończyli prawie 10 osób w ciągu pół roku.
informacja pewna, od byłego programisty, który się zwolnił, bo nie wyrabiał z tym kolesiem.
poza tym, podobno jest ok.
3
A. 2016-09-28 10:20:21
wszystko to prawda, radze trzymac sie z dala od tej firmy
sowa 2016-09-28 21:14:05
Poza opisanymi wyjątkami jest naprawdę w porządku.
Patrycja 2016-09-28 23:23:42
Atmosfera jest FATALNA.Idz lepiej pracować gdzie indziej.
1
Patrycja 2016-09-30 00:36:01
Zechciej poczytać posty przedmowcow Andrzeja, Obserwatora, Corleone i parę innych to zrozumiesz na czym polega kiblasta atmosfera w eService.
1
Ph 2016-10-12 13:10:26
Czy ktoś z was pracuje jako ph w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw ? Czy limity sprzedażowe są możliwe do wyrobienia? Czy premie za sprzedaż są realne? Dostałem właśnie propozycje pracy i zastanawiam się jak to wygląda w rzeczywistości. Z góry dziękuję za pomoc.
Katowice 2016-10-14 11:39:53
Napisz co Ci zaproponowali i jakwyglada zakres obowiazkow ? Jestem zainteresoana taka forma pracy. Ale czy dobrze placa ?
Czy warto wychodzic z domu za poeniadze ktore proponuja ?
I czy latwo pozyskac takiego kliena na terminal . Wiekszosc juz firm ma taki sprzet.
Kolega z IT 2016-10-20 16:32:37
Wow... Jestem w szoku co po niektórzy tu wypisują. Pracuje tu drugi rok, a wcześniej pracowałem w innych firmach z tej branży, więc jakieś tam pojęcie mam. Po pierwsze eService do duża firma z wieloma zespołami i ogromną liczbą pracowników. Czasami trafi się do zespołu z lepszą atmosferą, czasem z gorszą - ale to pracownicy tworzą atmosferę a nie firma! To samo z kierownikami, czasem jest luźniejszy, czasem mniej, ale to tylko kierownik.
Ale najczęściej jest to kwestia samych pracowników i ich bardzo wygórowanych wymagań i oczekiwań. Młodzi przychodzą i chcą mało robić, dużo odpoczywać, a po 8h wyjść do domu. Sorry, prawda jest taka, że nigdzie nie ma takich warunków, a dobrze jest tylko tam, gdzie nas nie ma. Ja przychodzę do pracy mniej więcej koło 9.00, a wychodzę czasem przed, a czasem po 8h i jeszcze nikt nigdy nie przymuszał mnie do nadgodzin. Fakt czasem jest nawał pracy, ale wtedy sam czuję potrzebę zostać chwilę i coś skończyć. Skoro firma nie robi mi problemów jak czasem muszę wyjść wcześniej, to czemu mam nie zostać czasem dłużej.
Ale to wszystko kwestia doświadczenia, które zdobywa się po kilku latach w różnych firmach. Wtedy wspomina się poprzednie firmy i stwierdza, że nie było tak źle.
A no i jeszcze jedno: nikt wam tyle nie da ile rekruterzy potrafią obiecać, ale to zasada do każdej firmy w Warszawie!
Generalnie eService to nie jest biuro Google z obrazków w internecie, gdzie ludzie pracują na fotelach i kanapach, popijając darmowy sok ze świeżo wyciskanych pomarańczy. Ale też nie przeginajcie w drugą stronę, bo są: fajne kuchnie, ekspresy do kawy, leżaki, hamaki, fotele-pufy, bilard, piłkarzyki, wyjazdy integracyjne, wyjścia na kręgle i piwo, zdarzy się mecz na "Narodowym"... To naprawdę nie jest standard! Dodatkowo firma robi projekty dla USA i Europy, przez co zdarza się zaliczyć wycieczkę na koszt firmy do Madrytu, Dublina, Pragi...
Jeśli powyższe to wciąż za mało, to chyba pozostaje otworzyć własną firmę i być w niej Prezesem...
3
Alan 2016-10-23 11:02:56
Skoro jesteś w szoku to moze zastanów nad przyczynami ogromnej rotacji pracowników.Odchodza bo im sie nie chce pracować ? Może dlatego ze pufy i hamaki sluza do ozdoby bo nikt nie ma czasu z nich korzystać ? A może po prostu dlatego ze nie chcą po godzinach tyrać jak na 2-3 etatach a mieć płacone za jeden? No jest jeszcze możliwe ze zbyt częste wycieczki do Madrytu, Dublina i Pragi im sie znudziły to wówczas faktycznie nie ma rady i pozostaje założyć własna firmę...

4
Kolega z IT 2016-11-09 12:01:40
40 osób, całe działy pozamykali z braku specjalistów a wszystko z powodu twojego odejścia :))))
3
Kolega z IT 2016-11-09 15:16:12
40 osób odeszło i pozamykali całe działy IT z barku pracowników po twoim odejściu :)))) buhaha
1
Katowice 2016-12-20 15:02:44
A co tam na Śląsku słychać? Jak tu sie pracuje?
Armor 2016-12-23 00:36:34
Nie wiem jak na Śląsku ale na Pomorzu cały zespół sprzedaży regionalnej przeszedł do konkurencji.Ciekawe dlaczego...
2
Whoknows 2016-12-23 21:47:52
Po prostu byli za słabi na pracę u lidera rynku, musieli odejść
2
NudyNaPudy 2016-12-28 00:41:11
Ryba psuje się od głowy.
Można pisać never ending story na temat tej spółki. Szkoda, bo branża rozwojowa. Na razie jeszcze jest liderem rynku, ale latwo tą firma zachwiac, jesli tylko konkurencja sie postara. A chyba się stara patrząc po rotacji ;)
Decyzje zmieniane sa w zależności od tego skąd wieje, ktora noga sie wstalo z lozka, czy sie kogos lubi czy nie, czy humorek dopisuje, albo biomed jest odpowiedni. Mozna? Mozna!
Poza tym wszystko super :)
3
TW_Borsuk 2017-01-02 16:22:12
Problem w tym, że konkurencja jest równie "profesjonalna". A nawet w niektórych aspektach - zdecydowanie bardziej ;) Całe szczęście, nie mam z nimi nic już do czynienia od ładnych paru lat. Ani z jednymi, ani z drugimi.
1
GeeNee 2017-01-16 10:09:34
tak jets. w 100% sie zgodzę. Nie pracuję już w eService od kilku miesięcy ale tam jest naprawdę bardzo fajne środowisko pracy. Nie można patrzęć na innych tylko na siebie a jeśli ktoś ma ze sobą problem, ze swoją motywacją, samodyscypliną to potem ma problem z kolgami a potem z kierownikiem... i wszyscy są żli tylko nie leniwy pracownik...
1
GeeNee 2017-01-16 10:20:35
A co powiecie o loterii Świątecznej... ? Takie to ma być sprawiedliwe i transparentne dla wszystkich... A co jak ktoś dostanie koszyk? cukierka? Trochę to śmieszne i tak dziaa cała firma... Jak ktoś napisał, ryba psuje sie od głowy :)
Andresz 2017-01-16 13:13:15
witam,.....od razu przepraszam za poniższą elaborkę, ale może przyda się zarówno kandydatom, jak i rekruterom :)
na wstępie zaznaczam, że nie pracowałem w E-service, a jedynie brałem udział w procesie rekrutacyjnym do działu sprzedaży. Proces rekrutacji, który ma obecnie miejsce na terenie niemal całej Polski jest spowodowany masowym przejściem całych oddziałów regionalnych do konkurencji....Pomorze, Śląsk i Dolny Śląsk....odeszli wszyscy, a pocieszne stwierdzenie Whoknows'a, że "Po prostu byli za słabi na pracę u lidera rynku, musieli odejść".........chyba nikogo do końca nie przekonuje?? :).....pewnie pracownicy, którzy masowo się na taki krok zdecydowali wiedzą więcej, a że przeszli do konkurencji świadczy jedynie o tym, że nie branża jest temu winna.
Rekrutacja była dwuetapowa: pierwszy etap w regionie charakteryzował się dużym chaosem i masowym-niemal industrialnym przebiegiem, spotkania trwały po 30 min. i ograniczały się do autoprezentacji oraz wątku "sprzedażowego".... na pytania II-giej strony nie było czasu, bo już kolejna osoba czekała za drzwiami :)..... po takim spotkaniu odczucia, co do jego formuły były mieszane i wzbudzały szereg wątpliwości, ale w moim przypadku postanowiłem wziąć udział w kolejnym etapie i pojechać na spotkanie do centrali firmy w Wa-wie; drugi etap....w teorii finalny miał się odbyć z dwoma przedstawicielami firmy.....spotkanie z dyrektorem regionalnym i później z szefową sprzedaży. Faktycznie doszło do spotkania tylko z dyrektorem regionalnym 1,5h, całość spotkania była bardzo jednostronna i ograniczyła się do badania potencjału i umiejętności sprzedażowych kandydata (instrumentarium +2 scenki sprzedażowe) w nieciekawej, bardzo przedmiotowej i niepartnerskiej formule........po nim sądzę, że FIRMA POSZUKUJE AKWIZYTORÓW-KOMIWOJAŻERÓW o godności i umyśle schowanych na potrzeby funkcji w lodówce lub szafie :/............tu nie chciałbym urazić aktualnych i przyszłych pracowników!!
Konkretnie zabrakło mi w całości procesu informacji t.j. jakiejkolwiek wzmianki nt firmy....oczywiście można powiedzieć, że kandydujący powinni doskonale wiedzieć gdzie aplikują, ale kultura spotkań, szczególnie rekrutacyjnych wymaga choćby krótkiej info od siebie :)....tego co ona sobą reprezentuje?czym się wyróżnia na tle konkurencji?co oferuje kandydatom?....żadnych dosłownie informacji na temat struktury, zasad funkcjonowania pionu sprzedaży....planów, metod, struktury zarobków, narzędzi, wsparcia, możliwości rozwoju-ścieżki kariery, itp.....dosłownie "0"......i oby ten dysonans dostarczanych informacji kandydatom nie okazał się stanem faktycznym tego co firma sobą reprezentuje....a był jednie niedoszacowaniem czasowym i kamuflażem przekazywania informacji :)
Osobiście uważam, że firma nie "odrabia lekcji"nie szanując totalnie potencjału ludzkiego, który posiada (masowy eksodus do konkurencji i stała rotacja) i tego przyszłego.....traktując go przedmiotowo, jako jedynie "ręce do roboty", a wszelkie próby rozsądnego myślenia traktuje jako niepotrzebne i/lub zagrożenie.......zabrakło też obiecanej informacji zwrotnej co do rezultatu rekrutacji, co świadczy o braku profesjonalizmu i poszanowania drugiej strony.
Reasumując, choć chciałbym się mylić w tym zakresie.....myślę, że ta firma to symbioza dwóch patologicznych organizacji.....polskiego PKO BP, patrz komunistycznego betonu i amerykańskiego EVO Payments Inc, patrz Amway do kwadratu :)
Pewnie przeciwnicy tej tezy powiedzą, że kieruje mną frustracja i rozgoryczenie po fiasku rekrutacyjnym, ale przyznam szczerze, że jedynie czego żałuję, to to, że pomimo sprzecznych sygnałów po I-szym etapie pojechałem na drugi, i tego, że w trakcie II-giego etapu nie wyszedłem z niego, jak zrobiłaby większość znanych mi, szanujących się ludzi pracujących w sprzedaży.
2
Marek 2017-01-16 19:25:03
Heja,
a w którym mieście aplikowałeś? Też niedawno tam byłem na rozmowie i cisza
Karma 2017-01-19 13:36:15
Dużo krzykaczy, brak kultury pracy, a podwyżek czy premii brak.. No i ten stres! Nie opłaca się starać, potem i tak za byle g. zwalniają.
W ogłoszeniu piszą, że mają chill room - chyba po to, żeby pracownicy mogli się zdrzemnąć przed kolejnym dniem pracy :P
Waldi 2017-01-20 23:03:31
Przecież widać od razu że jesteś jednym z tych co pracowali w tej firmie. Niby byłeś na rozmowie, proszę Ciebie, i świetnie wiesz kto gdzie rzucił papierem, słabiutkie. I jeszcze te słynne teksty o pko, oj można było się bardziej postarać :)
1
Aaaaby ;-) 2017-01-23 12:31:52
też byłem na rozmowie - ale widać inny region inny dyrektor inne metody. Pierwsze spotkanie trwało godzinę. Tak jak napisał kolega jakieś tam opowieści o sobie i scenka ;-) Drugi etap w centrali, na szczęście bez scenek. Co irytuje - inwestujesz czas i pieniądze i nie wiesz czy chcesz tam pracować - poznajesz je dopiero po zaakceptowaniu Twojej kandydatury..
Dlatego w skrócie - dla zainteresowanych. Własna działalność. 4 tys pln brutto/netto - w zależności czy jesteś vatowcem. Ryczałt na samochód 800 pln o ile decydujesz się jeździć swoim. Premia za plan ok 1000 pln. Szału nie ma.
Andresz 2017-01-24 13:39:14
@Waldi
sorry ale nie qmam??...sensu i celu twojego wpisu
+kiepska retoryka....tych info (pko, evo i zamieci w sprzedaży) można się z netu dowiedzieć :),
a co do reszty to, jako teoretycznie były pracownik odniósł bym się do innych kwestii, takich jak płaca, plany, premie , atmosfera, profesjonalizm vs rynek...ale, ze nie zaznałem, to się wstrzymuje :)
Zostaw swoją opinię o eService Sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie eService Sp. z o.o.