eService Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o eService Sp. z o.o.

M. 2015-08-08 18:06:34
Pracuję tu już ponad rok i praca jest w porządku - ani bez rewelacji ani bez tragedii.Widziałam większy bałagan.ludzie są okej, ale sama praca denerwuje.Niech mi ktoś powie dlaczego programiści w innych firmach potrafią zrobić coś co działa a tutaj albo systemy nie działają albo klienci dzwonią po kilkadziesiąt razy dziennie? Coś tam jest nie tak.
em 2015-08-14 23:29:13
w takie upały dyrekcji w biurze nie ujrzysz, spotkanie w terenie za spotkaniem:)
Brat_Ralfa 2015-08-20 14:46:33
100/100 :)
1
Brat_Ralfa 2015-08-24 23:02:48
Nie licz na to, że znajomość jakiegokolwiek języka (poza "francuskim") pomoże Ci tam w pracy.
4
Dori 2015-09-03 00:20:34
od dłuższego czasu widzę że szukają ludzi do sprzedaży ciągle w tych samych miastach. taka rotacja czy te rekrutacje to po prostu ściema? ktoś coś wie?
wielki_łeb 2015-09-14 12:04:25
Pamiętajcie, składając wypowiedzenie - miejcie L4 przygotowane. Zwłaszcza, gdy macie 3-miesięczny okres.
3
qustion 2015-09-19 08:33:20
Czemu?
2
przedstawiciel 2015-10-04 18:09:44
czy jest na forum jakiś były albo aktualny przedstawiciel handlowy eservice? Czy możecie powiedzieć jak wygląda praca, czy są plany realne do wykonania i ogolnie jaka jest atmosfera? I czy oczywiście warto aplikować? Zauważyłam, że faktycznie od kilku miesięcy jak nie od 2 lat cały czas są ogłoszenia na PH do tych samych miast - czyżby duża rotacja?
Ewa 2015-10-26 13:42:54
Oferta dotycząca przedstawiciela handlowego jest na portalu pracuj.pl
Stanisław 2015-12-05 20:58:11
z 2tygodnie temu wysłałem cvkę na Przedstawiciel Handlowy w wielkopolskie, Kalisz, Konin, Ostrów Wielkopolski. ktoś tam robił albo robi? dużo trzeba sprzedawać?samemu się robi czy jest nad tobą jakiś kierownik albo koordynator sprzedaży?pomagają coś?jaka atmosfera?
tat5a 2016-01-07 16:15:01
Potwierdzam w całości
Hania 2016-01-24 09:28:58
Firma godna polecenia.
2
Piotr 2016-05-31 10:53:48
To jest firma z której sie szybko odchodzi i stad taka ilość wakatow.
7
Marta 2016-06-13 17:33:20
To eService ma dzial marketingu?
Pierwsze slysze.
1
ph 2016-06-14 22:21:05
Do Stanislawa: Przedstawiciele Handlowi sa na własnej działalności, należy realizowac wytyczone cele. Żadnych raportów, sprawozdań itp. Czas pracy zalezy od Ciebie. Luz i swoboda :)
ph 2016-06-14 22:21:52
Do Stanislawa: Przedstawiciele Handlowi sa na własnej działalności, należy realizowac wytyczone cele. Żadnych raportów, sprawozdań itp. Czas pracy zalezy od Ciebie. Luz i swoboda :)
Tomek 2016-06-20 06:54:53
Luz i swobda jak w biedronce ;-)
2
Ania 2016-06-21 23:33:30
Na PH trwa permanentna rekrutacja i nie jest to zwiazane z rozwojem firmy a z rotacja ktorej nie widac konca.
3
Wielki_Łeb 2016-06-23 13:10:29
Gdzieżby znikały, przecież to niemożliwe. No chyba, że te zbytnio chwalące firmę, bo firma chce zachować skromność - niesłusznie zresztą, bo są liderem rynku i najlepszym pracodawcą w Polsce, jeśli nie w Europie.
3
cr 2016-07-07 20:31:36
Z podstawowym niekoniecznie.
Filip 2016-07-12 10:10:23
Poszykuja caly czas bo maja nieustanna rotacje.
4
Corleone 2016-07-21 14:54:25
Zdecydowanie odradzam! Łudzie w tej firmie najpierw powinni nauczyć się podstawy komunikacji z łudżmi. Po 20 latech mojej kariery spotkałem prawdziwych komuchów. W tej firmie można nawet zwariować. niekompetentność, nieprofesjonalność nawet bezczelność - oto cechy tej firmy.
15
Fabian 2016-07-22 10:19:43
W pełni podpisuje się pod opinią Corleone.
eService to porażka, arogancja, darmowe nadgodziny, presja i brak wsparcia pracowników.
Nie życzę tam pracy nikomu.
Syf omija się z daleka.
10
JavaMan 2016-07-25 12:29:26
Wciąż szukają programistów, bo każdy dobry odchodzi z zespołu, w którym obecnie pod nowym "kierownikiem" nie da się pracować. Gdyby nie miał pleców i go wreszcie wyrzucili, byłoby pewnie lepiej.
4
Simona 2016-07-27 12:03:37
Łudzie, błagam was. Trzymajcie się bardzo daleko od tej firmy i nie dajcie się zlapać. Rzeczywystość wygłąda zupełnie innaczej od tego, czego objecują na spotkaniu rekrutacyjnym. Jest dokladnie tak, jak opisali Corleone i Fabian.
8
Pawel 2016-07-27 21:26:53
Wypada mi tylko sie pod Twoja opinia podpisać.
EService to firma ktora nalezy omijac wieeelkim lukiem.
7
Angela 2016-08-05 23:57:33
Wyplata jest terminowa ale eService bedzie doic z Ciebie nadgodziny i prace w weekendy.Totalny wyztsk i wyciskanie co tylko mozliwe z pracownikow.Poszukaj sobie pracy gdzies indziej.eService nie jest dobrym miejscem na robienie kariery i owoce we wtorki tego nie oslodza.
8
Angela 2016-08-09 08:07:56
Praca EService dla najlepszych ? Chyba dla najbardziej zdesperowanych po dlugim czasie szukania zajecia albo kompletnie nieswiadomych buractwa w jakie wchodzą.
7
etienette 2016-08-09 11:22:56
To, że firma oferuje opiekę medyczną czy możliwość zakupu karty Multisport (bez dofinansowania) to raczej nie są jakieś wybitne przykłady dbania o pracownika.
W eservice nie ma czegoś takiego jak szacunek do pracownika. Brak komunikacji pomiędzy pracownikami, brak szacunku ze strony przełożonych - podejście pod tytułem "jak coś ci nie odpowiada to się zwolnij", arogancja, totalny brak profesjonalizmu, bezczelność kadry zarządzającej. Polecam omijać.
7
USAinBold 2016-08-25 22:30:43
Pracuje tu od roku, w dziale programistów, odpowiedzialnych za systemy europejskie. Ekipa zgrana, chociaż są czasem drobne problemy z komunikacją między działami. Spora presja czasu, ale jak ktoś się przykłada i nie olewa, to nie ma źle. Umowa o prace na etat. Zarobki dla programistów od 8000 brutto w górę, jak ma się odpowiednie doświadczenie, wiedzę i zna angielski. Jest kilku durnych kierowników i kilku super, chyba jak wszędzie. Zależy pod kogo się trafi. Ogólnie polecam, szczególnie działy pracujące dla Europy i USA. W pakiecie Luxmed z dentystą, zniżka na multisport, laptop, czasem służbowa komórka, owoce co wtorek. Jest tez stół bilardowy i piłkarzyki do dyspozycji pracowników. Nadgodziny się trafiają, ale są do odbioru. Może trochę za duża biurokracja, ale do przeżycia.
xyz 2016-08-26 11:14:14
Rekrutacja u nich to jakaś porażka...
Tymek 2016-09-06 07:36:17
W eService nie szanuje się ludzi.Pracownicy sa traktowani jak robociki które mają bez szemrania pracować na wiecej niż jednym etacie.W dobrym tonie jest praca po godzinach, zabieranie pracy do domu, też na weekendy i epatowanie nocnym mailami do współpracowników i szefostwa żeby wszystkim pokazać że jest sie lepszym od tyvh pracownikow którzy po godzinach nie pracują.Oczywiscie nikt za nadgodziny nie placi ani nie pozwoli ich odebrać.Owocowe wtorki i wypłata w terminie nie zmieniaj faktu że eService zalicza i zaliczać będzie ogromną rotację pracownikow.
4
Tymek 2016-09-06 18:18:16
Nie musisz iść do fabryki słodyczy.Wystarczy że wylaczysz samodzielne myślenie i krytycyzm i w sam raz odnajdziesz się w sService.
1
Tymek 2016-09-07 21:54:46
Słowa są być może mocne ale z pewnością prawdziwe. Taka jest moja opinia o eService jaką zyskałem pracując w tym fatalnym miejscu prze kilka lat. Dlatego ostrzegam innych aby dobrze się zastanowili zanim tam skierują swoje kroki. Rozumiem, że Twoja praca polega na przyciąganiu ludzi do firmy ale to nie zmienia faktu, że warunki pracy są eService są do bani. Żałuję, że przed zatrudnieniem tam nie wszedłem na ten portal, bo być może nie popełniłbym głupoty pracy w tym obrzydliwym miejscu.
4
Emin@ 2016-09-08 09:32:07
wiecie może jaką podstawę mają handlowcy na własnej działalności gospod. ?
Tymek 2016-09-09 08:04:40
Forma zatrudnienia i social to coś innego niż atmosfera w pracy.Sam nie wiem dlaczego tak długo tam pracowałem.Moze dlatego że była to pierwsza praca i nie miałem do czego jej porównać.
3
Andrzej 2016-09-24 10:53:23
Śpieszcie się szanować pracowników, tak szybko odchodzą...
3
Patrycja 2016-09-27 07:58:02
Trochę masz racji.Po pracy w eService kazds kolejna może być już tylko lepszą.Widze że się na Olbracha nic nie zmienia , ciagle odejscia ...
3
Pracownik 2016-09-27 11:32:23
Miejsce dobre, z potencjałem. Trafił się niestety "kierowniczek z Hameryki", co wykańcza swoją niekompetencją i chamstwem każdego. Poza tym jest ścisła klika w zespole .NET, w której "dowodzi". Nie należy tykać tylko robić, co Ci każą - wtedy jest do wytrzymania. Programisto z ambicjami i poszanowaniem własnej godności - omijaj to miejsce! Nie daj się zwieść owocom, czy Multisportom.
2
obserwator 2016-09-27 11:43:33
unikaj "kierownika" ( usunięte przez administratora ) bo zabije cie swoją niekompetencją.
słyszałem też niezłe opinie o jego klice (testerka, analityk i programista) - więc radzę omijać z daleka. wykończyli prawie 10 osób w ciągu pół roku.
informacja pewna, od byłego programisty, który się zwolnił, bo nie wyrabiał z tym kolesiem.
poza tym, podobno jest ok.
3
A. 2016-09-28 10:20:21
wszystko to prawda, radze trzymac sie z dala od tej firmy
sowa 2016-09-28 21:14:05
Poza opisanymi wyjątkami jest naprawdę w porządku.
Patrycja 2016-09-28 23:23:42
Atmosfera jest FATALNA.Idz lepiej pracować gdzie indziej.
1
Patrycja 2016-09-30 00:36:01
Zechciej poczytać posty przedmowcow Andrzeja, Obserwatora, Corleone i parę innych to zrozumiesz na czym polega kiblasta atmosfera w eService.
1
Ph 2016-10-12 13:10:26
Czy ktoś z was pracuje jako ph w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw ? Czy limity sprzedażowe są możliwe do wyrobienia? Czy premie za sprzedaż są realne? Dostałem właśnie propozycje pracy i zastanawiam się jak to wygląda w rzeczywistości. Z góry dziękuję za pomoc.
Katowice 2016-10-14 11:39:53
Napisz co Ci zaproponowali i jakwyglada zakres obowiazkow ? Jestem zainteresoana taka forma pracy. Ale czy dobrze placa ?
Czy warto wychodzic z domu za poeniadze ktore proponuja ?
I czy latwo pozyskac takiego kliena na terminal . Wiekszosc juz firm ma taki sprzet.
Kolega z IT 2016-10-20 16:32:37
Wow... Jestem w szoku co po niektórzy tu wypisują. Pracuje tu drugi rok, a wcześniej pracowałem w innych firmach z tej branży, więc jakieś tam pojęcie mam. Po pierwsze eService do duża firma z wieloma zespołami i ogromną liczbą pracowników. Czasami trafi się do zespołu z lepszą atmosferą, czasem z gorszą - ale to pracownicy tworzą atmosferę a nie firma! To samo z kierownikami, czasem jest luźniejszy, czasem mniej, ale to tylko kierownik.
Ale najczęściej jest to kwestia samych pracowników i ich bardzo wygórowanych wymagań i oczekiwań. Młodzi przychodzą i chcą mało robić, dużo odpoczywać, a po 8h wyjść do domu. Sorry, prawda jest taka, że nigdzie nie ma takich warunków, a dobrze jest tylko tam, gdzie nas nie ma. Ja przychodzę do pracy mniej więcej koło 9.00, a wychodzę czasem przed, a czasem po 8h i jeszcze nikt nigdy nie przymuszał mnie do nadgodzin. Fakt czasem jest nawał pracy, ale wtedy sam czuję potrzebę zostać chwilę i coś skończyć. Skoro firma nie robi mi problemów jak czasem muszę wyjść wcześniej, to czemu mam nie zostać czasem dłużej.
Ale to wszystko kwestia doświadczenia, które zdobywa się po kilku latach w różnych firmach. Wtedy wspomina się poprzednie firmy i stwierdza, że nie było tak źle.
A no i jeszcze jedno: nikt wam tyle nie da ile rekruterzy potrafią obiecać, ale to zasada do każdej firmy w Warszawie!
Generalnie eService to nie jest biuro Google z obrazków w internecie, gdzie ludzie pracują na fotelach i kanapach, popijając darmowy sok ze świeżo wyciskanych pomarańczy. Ale też nie przeginajcie w drugą stronę, bo są: fajne kuchnie, ekspresy do kawy, leżaki, hamaki, fotele-pufy, bilard, piłkarzyki, wyjazdy integracyjne, wyjścia na kręgle i piwo, zdarzy się mecz na "Narodowym"... To naprawdę nie jest standard! Dodatkowo firma robi projekty dla USA i Europy, przez co zdarza się zaliczyć wycieczkę na koszt firmy do Madrytu, Dublina, Pragi...
Jeśli powyższe to wciąż za mało, to chyba pozostaje otworzyć własną firmę i być w niej Prezesem...
2
Alan 2016-10-23 11:02:56
Skoro jesteś w szoku to moze zastanów nad przyczynami ogromnej rotacji pracowników.Odchodza bo im sie nie chce pracować ? Może dlatego ze pufy i hamaki sluza do ozdoby bo nikt nie ma czasu z nich korzystać ? A może po prostu dlatego ze nie chcą po godzinach tyrać jak na 2-3 etatach a mieć płacone za jeden? No jest jeszcze możliwe ze zbyt częste wycieczki do Madrytu, Dublina i Pragi im sie znudziły to wówczas faktycznie nie ma rady i pozostaje założyć własna firmę...

3
Kolega z IT 2016-11-09 12:01:40
40 osób, całe działy pozamykali z braku specjalistów a wszystko z powodu twojego odejścia :))))
3
Kolega z IT 2016-11-09 15:16:12
40 osób odeszło i pozamykali całe działy IT z barku pracowników po twoim odejściu :)))) buhaha
1
Zostaw swoją opinię o eService Sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie eService Sp. z o.o.