eService Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o eService Sp. z o.o.

Andrzej 2016-09-24 10:53
Śpieszcie się szanować pracowników, tak szybko odchodzą...
6
Patrycja 2016-09-27 07:58
Trochę masz racji.Po pracy w eService kazds kolejna może być już tylko lepszą.Widze że się na Olbracha nic nie zmienia , ciagle odejscia ...
5
Pracownik 2016-09-27 11:32
Miejsce dobre, z potencjałem. Trafił się niestety "kierowniczek z Hameryki", co wykańcza swoją niekompetencją i chamstwem każdego. Poza tym jest ścisła klika w zespole .NET, w której "dowodzi". Nie należy tykać tylko robić, co Ci każą - wtedy jest do wytrzymania. Programisto z ambicjami i poszanowaniem własnej godności - omijaj to miejsce! Nie daj się zwieść owocom, czy Multisportom.
3
obserwator 2016-09-27 11:43
unikaj "kierownika" ( usunięte przez administratora ) bo zabije cie swoją niekompetencją.
słyszałem też niezłe opinie o jego klice (testerka, analityk i programista) - więc radzę omijać z daleka. wykończyli prawie 10 osób w ciągu pół roku.
informacja pewna, od byłego programisty, który się zwolnił, bo nie wyrabiał z tym kolesiem.
poza tym, podobno jest ok.
3
A. 2016-09-28 10:20
wszystko to prawda, radze trzymac sie z dala od tej firmy
sowa 2016-09-28 21:14
Poza opisanymi wyjątkami jest naprawdę w porządku.
Patrycja 2016-09-28 23:23
Atmosfera jest FATALNA.Idz lepiej pracować gdzie indziej.
1
Patrycja 2016-09-30 00:36
Zechciej poczytać posty przedmowcow Andrzeja, Obserwatora, Corleone i parę innych to zrozumiesz na czym polega kiblasta atmosfera w eService.
1
Ph 2016-10-12 13:10
Czy ktoś z was pracuje jako ph w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw ? Czy limity sprzedażowe są możliwe do wyrobienia? Czy premie za sprzedaż są realne? Dostałem właśnie propozycje pracy i zastanawiam się jak to wygląda w rzeczywistości. Z góry dziękuję za pomoc.
Katowice 2016-10-14 11:39
Napisz co Ci zaproponowali i jakwyglada zakres obowiazkow ? Jestem zainteresoana taka forma pracy. Ale czy dobrze placa ?
Czy warto wychodzic z domu za poeniadze ktore proponuja ?
I czy latwo pozyskac takiego kliena na terminal . Wiekszosc juz firm ma taki sprzet.
Kolega z IT 2016-10-20 16:32
Wow... Jestem w szoku co po niektórzy tu wypisują. Pracuje tu drugi rok, a wcześniej pracowałem w innych firmach z tej branży, więc jakieś tam pojęcie mam. Po pierwsze eService do duża firma z wieloma zespołami i ogromną liczbą pracowników. Czasami trafi się do zespołu z lepszą atmosferą, czasem z gorszą - ale to pracownicy tworzą atmosferę a nie firma! To samo z kierownikami, czasem jest luźniejszy, czasem mniej, ale to tylko kierownik.
Ale najczęściej jest to kwestia samych pracowników i ich bardzo wygórowanych wymagań i oczekiwań. Młodzi przychodzą i chcą mało robić, dużo odpoczywać, a po 8h wyjść do domu. Sorry, prawda jest taka, że nigdzie nie ma takich warunków, a dobrze jest tylko tam, gdzie nas nie ma. Ja przychodzę do pracy mniej więcej koło 9.00, a wychodzę czasem przed, a czasem po 8h i jeszcze nikt nigdy nie przymuszał mnie do nadgodzin. Fakt czasem jest nawał pracy, ale wtedy sam czuję potrzebę zostać chwilę i coś skończyć. Skoro firma nie robi mi problemów jak czasem muszę wyjść wcześniej, to czemu mam nie zostać czasem dłużej.
Ale to wszystko kwestia doświadczenia, które zdobywa się po kilku latach w różnych firmach. Wtedy wspomina się poprzednie firmy i stwierdza, że nie było tak źle.
A no i jeszcze jedno: nikt wam tyle nie da ile rekruterzy potrafią obiecać, ale to zasada do każdej firmy w Warszawie!
Generalnie eService to nie jest biuro Google z obrazków w internecie, gdzie ludzie pracują na fotelach i kanapach, popijając darmowy sok ze świeżo wyciskanych pomarańczy. Ale też nie przeginajcie w drugą stronę, bo są: fajne kuchnie, ekspresy do kawy, leżaki, hamaki, fotele-pufy, bilard, piłkarzyki, wyjazdy integracyjne, wyjścia na kręgle i piwo, zdarzy się mecz na "Narodowym"... To naprawdę nie jest standard! Dodatkowo firma robi projekty dla USA i Europy, przez co zdarza się zaliczyć wycieczkę na koszt firmy do Madrytu, Dublina, Pragi...
Jeśli powyższe to wciąż za mało, to chyba pozostaje otworzyć własną firmę i być w niej Prezesem...
6
Alan 2016-10-23 11:02
Skoro jesteś w szoku to moze zastanów nad przyczynami ogromnej rotacji pracowników.Odchodza bo im sie nie chce pracować ? Może dlatego ze pufy i hamaki sluza do ozdoby bo nikt nie ma czasu z nich korzystać ? A może po prostu dlatego ze nie chcą po godzinach tyrać jak na 2-3 etatach a mieć płacone za jeden? No jest jeszcze możliwe ze zbyt częste wycieczki do Madrytu, Dublina i Pragi im sie znudziły to wówczas faktycznie nie ma rady i pozostaje założyć własna firmę...

5
Kolega z IT 2016-11-09 12:01
40 osób, całe działy pozamykali z braku specjalistów a wszystko z powodu twojego odejścia :))))
4
Kolega z IT 2016-11-09 15:16
40 osób odeszło i pozamykali całe działy IT z barku pracowników po twoim odejściu :)))) buhaha
2
Katowice 2016-12-20 15:02
A co tam na Śląsku słychać? Jak tu sie pracuje?
Armor 2016-12-23 00:36
Nie wiem jak na Śląsku ale na Pomorzu cały zespół sprzedaży regionalnej przeszedł do konkurencji.Ciekawe dlaczego...
2
Whoknows 2016-12-23 21:47
Po prostu byli za słabi na pracę u lidera rynku, musieli odejść
3
NudyNaPudy 2016-12-28 00:41
Ryba psuje się od głowy.
Można pisać never ending story na temat tej spółki. Szkoda, bo branża rozwojowa. Na razie jeszcze jest liderem rynku, ale latwo tą firma zachwiac, jesli tylko konkurencja sie postara. A chyba się stara patrząc po rotacji ;)
Decyzje zmieniane sa w zależności od tego skąd wieje, ktora noga sie wstalo z lozka, czy sie kogos lubi czy nie, czy humorek dopisuje, albo biomed jest odpowiedni. Mozna? Mozna!
Poza tym wszystko super :)
3
TW_Borsuk 2017-01-02 16:22
Problem w tym, że konkurencja jest równie "profesjonalna". A nawet w niektórych aspektach - zdecydowanie bardziej ;) Całe szczęście, nie mam z nimi nic już do czynienia od ładnych paru lat. Ani z jednymi, ani z drugimi.
2
GeeNee 2017-01-16 10:09
tak jets. w 100% sie zgodzę. Nie pracuję już w eService od kilku miesięcy ale tam jest naprawdę bardzo fajne środowisko pracy. Nie można patrzęć na innych tylko na siebie a jeśli ktoś ma ze sobą problem, ze swoją motywacją, samodyscypliną to potem ma problem z kolgami a potem z kierownikiem... i wszyscy są żli tylko nie leniwy pracownik...
4
GeeNee 2017-01-16 10:20
A co powiecie o loterii Świątecznej... ? Takie to ma być sprawiedliwe i transparentne dla wszystkich... A co jak ktoś dostanie koszyk? cukierka? Trochę to śmieszne i tak dziaa cała firma... Jak ktoś napisał, ryba psuje sie od głowy :)
Andresz 2017-01-16 13:13
witam,.....od razu przepraszam za poniższą elaborkę, ale może przyda się zarówno kandydatom, jak i rekruterom :)
na wstępie zaznaczam, że nie pracowałem w E-service, a jedynie brałem udział w procesie rekrutacyjnym do działu sprzedaży. Proces rekrutacji, który ma obecnie miejsce na terenie niemal całej Polski jest spowodowany masowym przejściem całych oddziałów regionalnych do konkurencji....Pomorze, Śląsk i Dolny Śląsk....odeszli wszyscy, a pocieszne stwierdzenie Whoknows'a, że "Po prostu byli za słabi na pracę u lidera rynku, musieli odejść".........chyba nikogo do końca nie przekonuje?? :).....pewnie pracownicy, którzy masowo się na taki krok zdecydowali wiedzą więcej, a że przeszli do konkurencji świadczy jedynie o tym, że nie branża jest temu winna.
Rekrutacja była dwuetapowa: pierwszy etap w regionie charakteryzował się dużym chaosem i masowym-niemal industrialnym przebiegiem, spotkania trwały po 30 min. i ograniczały się do autoprezentacji oraz wątku "sprzedażowego".... na pytania II-giej strony nie było czasu, bo już kolejna osoba czekała za drzwiami :)..... po takim spotkaniu odczucia, co do jego formuły były mieszane i wzbudzały szereg wątpliwości, ale w moim przypadku postanowiłem wziąć udział w kolejnym etapie i pojechać na spotkanie do centrali firmy w Wa-wie; drugi etap....w teorii finalny miał się odbyć z dwoma przedstawicielami firmy.....spotkanie z dyrektorem regionalnym i później z szefową sprzedaży. Faktycznie doszło do spotkania tylko z dyrektorem regionalnym 1,5h, całość spotkania była bardzo jednostronna i ograniczyła się do badania potencjału i umiejętności sprzedażowych kandydata (instrumentarium +2 scenki sprzedażowe) w nieciekawej, bardzo przedmiotowej i niepartnerskiej formule........po nim sądzę, że FIRMA POSZUKUJE AKWIZYTORÓW-KOMIWOJAŻERÓW o godności i umyśle schowanych na potrzeby funkcji w lodówce lub szafie :/............tu nie chciałbym urazić aktualnych i przyszłych pracowników!!
Konkretnie zabrakło mi w całości procesu informacji t.j. jakiejkolwiek wzmianki nt firmy....oczywiście można powiedzieć, że kandydujący powinni doskonale wiedzieć gdzie aplikują, ale kultura spotkań, szczególnie rekrutacyjnych wymaga choćby krótkiej info od siebie :)....tego co ona sobą reprezentuje?czym się wyróżnia na tle konkurencji?co oferuje kandydatom?....żadnych dosłownie informacji na temat struktury, zasad funkcjonowania pionu sprzedaży....planów, metod, struktury zarobków, narzędzi, wsparcia, możliwości rozwoju-ścieżki kariery, itp.....dosłownie "0"......i oby ten dysonans dostarczanych informacji kandydatom nie okazał się stanem faktycznym tego co firma sobą reprezentuje....a był jednie niedoszacowaniem czasowym i kamuflażem przekazywania informacji :)
Osobiście uważam, że firma nie "odrabia lekcji"nie szanując totalnie potencjału ludzkiego, który posiada (masowy eksodus do konkurencji i stała rotacja) i tego przyszłego.....traktując go przedmiotowo, jako jedynie "ręce do roboty", a wszelkie próby rozsądnego myślenia traktuje jako niepotrzebne i/lub zagrożenie.......zabrakło też obiecanej informacji zwrotnej co do rezultatu rekrutacji, co świadczy o braku profesjonalizmu i poszanowania drugiej strony.
Reasumując, choć chciałbym się mylić w tym zakresie.....myślę, że ta firma to symbioza dwóch patologicznych organizacji.....polskiego PKO BP, patrz komunistycznego betonu i amerykańskiego EVO Payments Inc, patrz Amway do kwadratu :)
Pewnie przeciwnicy tej tezy powiedzą, że kieruje mną frustracja i rozgoryczenie po fiasku rekrutacyjnym, ale przyznam szczerze, że jedynie czego żałuję, to to, że pomimo sprzecznych sygnałów po I-szym etapie pojechałem na drugi, i tego, że w trakcie II-giego etapu nie wyszedłem z niego, jak zrobiłaby większość znanych mi, szanujących się ludzi pracujących w sprzedaży.
7
Marek 2017-01-16 19:25
Heja,
a w którym mieście aplikowałeś? Też niedawno tam byłem na rozmowie i cisza
Karma 2017-01-19 13:36
Dużo krzykaczy, brak kultury pracy, a podwyżek czy premii brak.. No i ten stres! Nie opłaca się starać, potem i tak za byle g. zwalniają.
W ogłoszeniu piszą, że mają chill room - chyba po to, żeby pracownicy mogli się zdrzemnąć przed kolejnym dniem pracy :P
Waldi 2017-01-20 23:03
Przecież widać od razu że jesteś jednym z tych co pracowali w tej firmie. Niby byłeś na rozmowie, proszę Ciebie, i świetnie wiesz kto gdzie rzucił papierem, słabiutkie. I jeszcze te słynne teksty o pko, oj można było się bardziej postarać :)
2
Aaaaby ;-) 2017-01-23 12:31
też byłem na rozmowie - ale widać inny region inny dyrektor inne metody. Pierwsze spotkanie trwało godzinę. Tak jak napisał kolega jakieś tam opowieści o sobie i scenka ;-) Drugi etap w centrali, na szczęście bez scenek. Co irytuje - inwestujesz czas i pieniądze i nie wiesz czy chcesz tam pracować - poznajesz je dopiero po zaakceptowaniu Twojej kandydatury..
Dlatego w skrócie - dla zainteresowanych. Własna działalność. 4 tys pln brutto/netto - w zależności czy jesteś vatowcem. Ryczałt na samochód 800 pln o ile decydujesz się jeździć swoim. Premia za plan ok 1000 pln. Szału nie ma.
Andresz 2017-01-24 13:39
@Waldi
sorry ale nie qmam??...sensu i celu twojego wpisu
+kiepska retoryka....tych info (pko, evo i zamieci w sprzedaży) można się z netu dowiedzieć :),
a co do reszty to, jako teoretycznie były pracownik odniósł bym się do innych kwestii, takich jak płaca, plany, premie , atmosfera, profesjonalizm vs rynek...ale, ze nie zaznałem, to się wstrzymuje :)
Waldi 2017-01-24 22:02
z netu dowiedzieć? wrzuć tu jakieś linki, z chęcią poczytam :-)
W którym mieście startowałeś na handlowca? Będziesz wiarygodny i napiszesz?
1
wnerw 2017-02-08 22:25
tylko IT ma czas na granie w piłkarzyki.
nie z IT ale kolega :P 2017-02-17 00:12
hehehheh gdzie ta rotacja wskaże działy tylko nie mów o PH OK ... to są działy gdzie zawsze są zatrudnienia i naprawde w kazdej firmie

Moja Ocena dla eservice po 4 latach pracy 4 i + bo rozwija się w dobrym kierunku choć ma swoje minusy...
AlojzyBezKobzy 2017-02-17 00:15
a ja napiszę tak trochę pozytywnie i trochę negatywnie... tylko o pracy z punktu widzenia biura bo nie mam kontaktu z regionami...

czy atmosfera jest ... słaba... są zespoły w których jest słaba dlaczego:
- ogromna ilość obowiązków, mała liczba pracowników (brak zasady nadmiarowości pracowników - firme na to stać)
- nie jasne i zawiłe procedury
- nie kompetentni kierownicy (oraz dyrektorów)
- słabe oprogramowanie wspierające usługi i wsparcie klienta ... - wiele programów każdy z innej parafii - przy takiej ilości programistów ... a szkoda gadać oni mają swój świat turnieje piłkarzyków całymi dniami ... albo "programowanie w kuchni" - niestety tak jesteście postrzegani ...
- wielki brat z za wielkiej wody który bez kompromisowo musi wyrobić swoje normy - więc bez myślenia wdrażając swoje pomysły - przy czym zalicza wpadki...

ogólnie ludzie są rożni pracują tu normalni ludzi którzy rozumieją ze inni tez są ludźmi ale pracują też roboty które sprzedadzą Cie za uścisk dłoni przełożonego... co zrobisz tak jest wszędzie... ale znajdzie się też ludzie którzy pomogą... no i są też osoby które traktują prace w eservice jako wakacje ... o dziwo niektóre nadal pracują i pewnie się to nie zmieni...

Co do pieniędzy są zależności od działów można zarobić lepiej lub gorzej ... nie słyszałem żeby były jakieś przymusowe nadgodziny, albo co gorsza DARMOWE, firma płaci ... i wymaga NIESTETY często więcej niż powinna (6 osób nie zrobi w ciągu miesiąca pracy dla 10... :( ) ... ale chyba to się zaczyna zmieniać...

co do kierowników, poklei są odstrzeliwani wszyscy nie przystosowani... ogólnie zdarzyło się kilku kierowników którzy w ogóle nie ogarniali tego co się dzieje oderwani od rzeczywistości...

co mi osobiście przeszkadza w pracy w eservice... potrzeba "wyłączenia myślenia". robione są teraz jakieś szkolenia dla nowych pracowników (wdrażania) fajnie ... ale może czas powołać organ który zacznie organizować prace w firmie 2 osobowy zespól który by ogarną komunikacje między zespołami w firmie a docelowo wprowadził usprawnienia w obiegu spraw, są tematy które błąkają się po całej firmie po 10 osób nim trafią do właściwej... niestety to jest największy ból ... i to też odbija się na osobie najważniejszej dla każdego pracownika czyli na kliencie ... a wszystko to jest związane z brakiem jasnego workflow

chyba wyszło trochę bardziej negatywnie :( ale nie chciałem, ja pewnie juz długo nie popracuje (chęć zmiany) ale miejsce OK, ogólnie wygląda że chce się zmienić na lepsze ...
4
NieGramWPiłkarzykiAniBilarda 2017-02-17 00:47
Tak to irytujace... ja tam zazwyczaj widuje programistów... oni chyba z tamtąd nie wychodzą... bo czasem to aż się dziwiłem ... godzine grać w piłkarzyki ... WTF?... jak nie mają co robić to w COA telefony dzwonią cały czas... powinny być jasne limity na korzystanie z miejsc "odstresowania"
2
Ann 2017-02-19 00:43
EService to przykład jak nie powinno się zarządzać firmą.
Chcesz zawsze trafić do lepszej firmy ?
Gwarantuje my Ci to po okresie próbnym w EService.
Gdzies indziej będzie zawsze lepiej niż tam.
3
wizz 2017-02-21 15:32
Czy ktoś wie jak wygląda praca na stanowisku Eksperta ds sprzedaży w segmencie Premium? Po pierwszym etapie niewiele się dowiedziałam, zarówno o firmie, stanowisku, jak i sposobie pracy z grupą docelową.
Jarek 2017-02-23 22:53
Super stanowisko! Gorąco polecam! Bardzo dobre warunki zatrudnienia, wypłata co miesiąc! Premie? To mało powiedziane! Do tego telefon, laptop, samochód służbowy, bardzo pomocni przełożeni. Na czele sprzedaży stoi wybitna specjalistka w zakresie terminali płatniczych, która zawsze ocenia po wynikach, nigdy według własnych sympatii co zdarza się w wielu innych firmach.
6
Kaz i Izabel 2017-02-24 18:15
Jarek mocny komentarz, polałam sie ze śmiechu! :-)
4
TW_Borsuk 2017-02-27 10:53
Oby cenzura nie wycięła tego postu ;)
1
abc 2017-03-06 16:46
To mój pierwszy komentarz dotyczący rekrutacji jaki kiedykolwiek zamieściłem. Zawsze staram się dystansować od takich opinii, ale od lidera rynku można wymagać więcej.

Pierwszy etap to monolog. Mój monolog. Żadnych informacji o firmie, ścieżce kariery, możliwościach awansu, zarobkach, informacjach o kliencie docelowym. Pomyślałem, "ok, pierwszy etap, pewnie to wstępną selekcja, wiecej dowiem się na drugim etapie". Drugi etap oczywiście był, ale dowiedziałem się na nim, że "mam braki" z pierwszego etapu i osoba która prowadziła rekrutację musi mi je uzupełnić i mam czekać na telefon aby spotkać się ponownie. Nikt nie zadzwonił.
W firmie byłem 2x, jedynie praca recepcji wygląda na profesjonalną.

E-Service, wstydzie się.
6
Opiekun 2017-03-06 23:47
Pisza to ludzie, ktorzy nie pracuja w eService albo reprezentuja firme konkurencyjna. Zenada... Odeszli, bo dostali wieksza pensje i to cala historia. Pracuje w dziale sprzedazy i nie wiem skad sa te opinie.
Adam 2017-03-07 22:43
Zapomniałeś podpisać się imieniem i nazwiskiem. Gdybyś to zrobił to twój trud zostałby doceniony i awansowałbyś w prywatnej liście ulubieńców szefowej na wysoką pozycję.
4
Zadowolony 2017-03-19 22:46
Hehe "kierowniczek z Hameryki" zniknął z organizacji. :)
2
Nowy 2017-03-23 23:07
Zauważyłem kilka ogłoszeń na sys admina, czy może ktoś powiedzieć jak wygląda tam praca od tej właśnie strony administracyjnej. Szukam stabilnej pracy. Zebrałem opinie pozytywne i negatywne, że firma się rozwija i powstało wiele zespołów itd. ale też o odwiecznym zadufanym, egocentrycznym, głu...watym kierowinku, który szuka głupszych od siebie i trzęsie całą firmą.
2
Włodek 2017-03-23 23:22
Ja tam nie wiem ale też słyszałem, że po stronie IT w administrowaniu systemami i operatorów są paru kolesi na stanowisku kierowniczym z którymi po prostu nie da się wytrzymać. Arogancja, słoma z butów, brak profesjonalizmu. Wiec dlatego nie aplikowałem i również nie polecam. Towarzystwo wzajemnej adoracji, ręka rękę myje lub mają haki na siebie. Jednym słowem niezła rzeźnia, robisz swoje morda w kubeł i do domu.
1
qwerty 2017-03-24 10:31
Odporonść na upodlenie i deptanie pracownika - zpraszamy
1
modeo 2017-04-03 17:38
to jest już nie ta Firma co kiedyś , wyrzucają do kosza niepolecone listy Firma mnie oszukała
Kavba 2017-04-06 23:48
Firma z kapitałem US ale "Dulszczyzna" w środku.
1
gehenna 2017-05-17 11:29
Gadkę muszą mieć - bo jak oni to robią, co obiecują na rozmowach, że tylu dobrych fachowców przychodzi a później się kapują i uciekają gdzie pieprz rośnie.
Ważne że gadkę maja do perfekcji doprowadzona .
Tylu dobrych fachowców od nich uciekło od dyrektorów, kierowników poprzez specjalistów ze aż głowa boli. Przepraszam byli niekompetentni i zostali zwolnienie :)))))))))))))))))))
Co w tej firmie musi się dziać i w DT, zastanawiające jest, że ktoś tą kliką i bajzlem musi zarządzać.
Ps: najśmieszniejsze jest to, że zarząd tego nie widzi i łyka wszystko jak pelikan w locie :))
moher 2017-05-17 17:25
Teraz pozatrudniali sobie nowych, pootwierali nowe działy do niebotycznych rozmiarów :) żeby mieć tarczę ochronną i na kogo zwalić a klika dalej jest!- poprzesuwana na inne stołki żeby można spokojnie popierdzieć.
1
Futro_z_Borsuka 2017-05-19 13:54
Mylisz się, zarząd widzi.

Niekompetentni to wszyscy ci, którzy z firmy odeszli. Sami doszli do wniosku, że są za słabi. Nie wiedziałeś o tym ? ;)

Zastanawiające są ostatnie zmiany (aneksy ?) w umowach (na sieci można znaleźć info o co biega), wygląda na to, że wzorem FDP chcą sobie strzelić w stopę. Może to z inicjatywy tych, którzy z FDP przeszli do eS, kto wie ;)
Tomciopaluch 2017-05-24 11:46
Ekspert ds. sprzedaży - Segment Premium - R2, Możecie cos powiedzieć o pracy na tym stanowisku
Zostaw swoją opinię o eService Sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie eService Sp. z o.o.