eService Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o eService Sp. z o.o.

Marek 2017-01-16 19:25
Heja,
a w którym mieście aplikowałeś? Też niedawno tam byłem na rozmowie i cisza
Karma 2017-01-19 13:36
Dużo krzykaczy, brak kultury pracy, a podwyżek czy premii brak.. No i ten stres! Nie opłaca się starać, potem i tak za byle g. zwalniają.
W ogłoszeniu piszą, że mają chill room - chyba po to, żeby pracownicy mogli się zdrzemnąć przed kolejnym dniem pracy :P
Waldi 2017-01-20 23:03
Przecież widać od razu że jesteś jednym z tych co pracowali w tej firmie. Niby byłeś na rozmowie, proszę Ciebie, i świetnie wiesz kto gdzie rzucił papierem, słabiutkie. I jeszcze te słynne teksty o pko, oj można było się bardziej postarać :)
3
Aaaaby ;-) 2017-01-23 12:31
też byłem na rozmowie - ale widać inny region inny dyrektor inne metody. Pierwsze spotkanie trwało godzinę. Tak jak napisał kolega jakieś tam opowieści o sobie i scenka ;-) Drugi etap w centrali, na szczęście bez scenek. Co irytuje - inwestujesz czas i pieniądze i nie wiesz czy chcesz tam pracować - poznajesz je dopiero po zaakceptowaniu Twojej kandydatury..
Dlatego w skrócie - dla zainteresowanych. Własna działalność. 4 tys pln brutto/netto - w zależności czy jesteś vatowcem. Ryczałt na samochód 800 pln o ile decydujesz się jeździć swoim. Premia za plan ok 1000 pln. Szału nie ma.
Andresz 2017-01-24 13:39
@Waldi
sorry ale nie qmam??...sensu i celu twojego wpisu
+kiepska retoryka....tych info (pko, evo i zamieci w sprzedaży) można się z netu dowiedzieć :),
a co do reszty to, jako teoretycznie były pracownik odniósł bym się do innych kwestii, takich jak płaca, plany, premie , atmosfera, profesjonalizm vs rynek...ale, ze nie zaznałem, to się wstrzymuje :)
Waldi 2017-01-24 22:02
z netu dowiedzieć? wrzuć tu jakieś linki, z chęcią poczytam :-)
W którym mieście startowałeś na handlowca? Będziesz wiarygodny i napiszesz?
1
wnerw 2017-02-08 22:25
tylko IT ma czas na granie w piłkarzyki.
nie z IT ale kolega :P 2017-02-17 00:12
hehehheh gdzie ta rotacja wskaże działy tylko nie mów o PH OK ... to są działy gdzie zawsze są zatrudnienia i naprawde w kazdej firmie

Moja Ocena dla eservice po 4 latach pracy 4 i + bo rozwija się w dobrym kierunku choć ma swoje minusy...
AlojzyBezKobzy 2017-02-17 00:15
a ja napiszę tak trochę pozytywnie i trochę negatywnie... tylko o pracy z punktu widzenia biura bo nie mam kontaktu z regionami...

czy atmosfera jest ... słaba... są zespoły w których jest słaba dlaczego:
- ogromna ilość obowiązków, mała liczba pracowników (brak zasady nadmiarowości pracowników - firme na to stać)
- nie jasne i zawiłe procedury
- nie kompetentni kierownicy (oraz dyrektorów)
- słabe oprogramowanie wspierające usługi i wsparcie klienta ... - wiele programów każdy z innej parafii - przy takiej ilości programistów ... a szkoda gadać oni mają swój świat turnieje piłkarzyków całymi dniami ... albo "programowanie w kuchni" - niestety tak jesteście postrzegani ...
- wielki brat z za wielkiej wody który bez kompromisowo musi wyrobić swoje normy - więc bez myślenia wdrażając swoje pomysły - przy czym zalicza wpadki...

ogólnie ludzie są rożni pracują tu normalni ludzi którzy rozumieją ze inni tez są ludźmi ale pracują też roboty które sprzedadzą Cie za uścisk dłoni przełożonego... co zrobisz tak jest wszędzie... ale znajdzie się też ludzie którzy pomogą... no i są też osoby które traktują prace w eservice jako wakacje ... o dziwo niektóre nadal pracują i pewnie się to nie zmieni...

Co do pieniędzy są zależności od działów można zarobić lepiej lub gorzej ... nie słyszałem żeby były jakieś przymusowe nadgodziny, albo co gorsza DARMOWE, firma płaci ... i wymaga NIESTETY często więcej niż powinna (6 osób nie zrobi w ciągu miesiąca pracy dla 10... :( ) ... ale chyba to się zaczyna zmieniać...

co do kierowników, poklei są odstrzeliwani wszyscy nie przystosowani... ogólnie zdarzyło się kilku kierowników którzy w ogóle nie ogarniali tego co się dzieje oderwani od rzeczywistości...

co mi osobiście przeszkadza w pracy w eservice... potrzeba "wyłączenia myślenia". robione są teraz jakieś szkolenia dla nowych pracowników (wdrażania) fajnie ... ale może czas powołać organ który zacznie organizować prace w firmie 2 osobowy zespól który by ogarną komunikacje między zespołami w firmie a docelowo wprowadził usprawnienia w obiegu spraw, są tematy które błąkają się po całej firmie po 10 osób nim trafią do właściwej... niestety to jest największy ból ... i to też odbija się na osobie najważniejszej dla każdego pracownika czyli na kliencie ... a wszystko to jest związane z brakiem jasnego workflow

chyba wyszło trochę bardziej negatywnie :( ale nie chciałem, ja pewnie juz długo nie popracuje (chęć zmiany) ale miejsce OK, ogólnie wygląda że chce się zmienić na lepsze ...
4
NieGramWPiłkarzykiAniBilarda 2017-02-17 00:47
Tak to irytujace... ja tam zazwyczaj widuje programistów... oni chyba z tamtąd nie wychodzą... bo czasem to aż się dziwiłem ... godzine grać w piłkarzyki ... WTF?... jak nie mają co robić to w COA telefony dzwonią cały czas... powinny być jasne limity na korzystanie z miejsc "odstresowania"
2
Ann 2017-02-19 00:43
EService to przykład jak nie powinno się zarządzać firmą.
Chcesz zawsze trafić do lepszej firmy ?
Gwarantuje my Ci to po okresie próbnym w EService.
Gdzies indziej będzie zawsze lepiej niż tam.
3
wizz 2017-02-21 15:32
Czy ktoś wie jak wygląda praca na stanowisku Eksperta ds sprzedaży w segmencie Premium? Po pierwszym etapie niewiele się dowiedziałam, zarówno o firmie, stanowisku, jak i sposobie pracy z grupą docelową.
Jarek 2017-02-23 22:53
Super stanowisko! Gorąco polecam! Bardzo dobre warunki zatrudnienia, wypłata co miesiąc! Premie? To mało powiedziane! Do tego telefon, laptop, samochód służbowy, bardzo pomocni przełożeni. Na czele sprzedaży stoi wybitna specjalistka w zakresie terminali płatniczych, która zawsze ocenia po wynikach, nigdy według własnych sympatii co zdarza się w wielu innych firmach.
6
Kaz i Izabel 2017-02-24 18:15
Jarek mocny komentarz, polałam sie ze śmiechu! :-)
4
TW_Borsuk 2017-02-27 10:53
Oby cenzura nie wycięła tego postu ;)
1
abc 2017-03-06 16:46
To mój pierwszy komentarz dotyczący rekrutacji jaki kiedykolwiek zamieściłem. Zawsze staram się dystansować od takich opinii, ale od lidera rynku można wymagać więcej.

Pierwszy etap to monolog. Mój monolog. Żadnych informacji o firmie, ścieżce kariery, możliwościach awansu, zarobkach, informacjach o kliencie docelowym. Pomyślałem, "ok, pierwszy etap, pewnie to wstępną selekcja, wiecej dowiem się na drugim etapie". Drugi etap oczywiście był, ale dowiedziałem się na nim, że "mam braki" z pierwszego etapu i osoba która prowadziła rekrutację musi mi je uzupełnić i mam czekać na telefon aby spotkać się ponownie. Nikt nie zadzwonił.
W firmie byłem 2x, jedynie praca recepcji wygląda na profesjonalną.

E-Service, wstydzie się.
6
Opiekun 2017-03-06 23:47
Pisza to ludzie, ktorzy nie pracuja w eService albo reprezentuja firme konkurencyjna. Zenada... Odeszli, bo dostali wieksza pensje i to cala historia. Pracuje w dziale sprzedazy i nie wiem skad sa te opinie.
Adam 2017-03-07 22:43
Zapomniałeś podpisać się imieniem i nazwiskiem. Gdybyś to zrobił to twój trud zostałby doceniony i awansowałbyś w prywatnej liście ulubieńców szefowej na wysoką pozycję.
5
Zadowolony 2017-03-19 22:46
Hehe "kierowniczek z Hameryki" zniknął z organizacji. :)
2
Nowy 2017-03-23 23:07
Zauważyłem kilka ogłoszeń na sys admina, czy może ktoś powiedzieć jak wygląda tam praca od tej właśnie strony administracyjnej. Szukam stabilnej pracy. Zebrałem opinie pozytywne i negatywne, że firma się rozwija i powstało wiele zespołów itd. ale też o odwiecznym zadufanym, egocentrycznym, głu...watym kierowinku, który szuka głupszych od siebie i trzęsie całą firmą.
2
Włodek 2017-03-23 23:22
Ja tam nie wiem ale też słyszałem, że po stronie IT w administrowaniu systemami i operatorów są paru kolesi na stanowisku kierowniczym z którymi po prostu nie da się wytrzymać. Arogancja, słoma z butów, brak profesjonalizmu. Wiec dlatego nie aplikowałem i również nie polecam. Towarzystwo wzajemnej adoracji, ręka rękę myje lub mają haki na siebie. Jednym słowem niezła rzeźnia, robisz swoje morda w kubeł i do domu.
1
qwerty 2017-03-24 10:31
Odporonść na upodlenie i deptanie pracownika - zpraszamy
1
modeo 2017-04-03 17:38
to jest już nie ta Firma co kiedyś , wyrzucają do kosza niepolecone listy Firma mnie oszukała
Kavba 2017-04-06 23:48
Firma z kapitałem US ale "Dulszczyzna" w środku.
3
gehenna 2017-05-17 11:29
Gadkę muszą mieć - bo jak oni to robią, co obiecują na rozmowach, że tylu dobrych fachowców przychodzi a później się kapują i uciekają gdzie pieprz rośnie.
Ważne że gadkę maja do perfekcji doprowadzona .
Tylu dobrych fachowców od nich uciekło od dyrektorów, kierowników poprzez specjalistów ze aż głowa boli. Przepraszam byli niekompetentni i zostali zwolnienie :)))))))))))))))))))
Co w tej firmie musi się dziać i w DT, zastanawiające jest, że ktoś tą kliką i bajzlem musi zarządzać.
Ps: najśmieszniejsze jest to, że zarząd tego nie widzi i łyka wszystko jak pelikan w locie :))
1
moher 2017-05-17 17:25
Teraz pozatrudniali sobie nowych, pootwierali nowe działy do niebotycznych rozmiarów :) żeby mieć tarczę ochronną i na kogo zwalić a klika dalej jest!- poprzesuwana na inne stołki żeby można spokojnie popierdzieć.
1
Futro_z_Borsuka 2017-05-19 13:54
Mylisz się, zarząd widzi.

Niekompetentni to wszyscy ci, którzy z firmy odeszli. Sami doszli do wniosku, że są za słabi. Nie wiedziałeś o tym ? ;)

Zastanawiające są ostatnie zmiany (aneksy ?) w umowach (na sieci można znaleźć info o co biega), wygląda na to, że wzorem FDP chcą sobie strzelić w stopę. Może to z inicjatywy tych, którzy z FDP przeszli do eS, kto wie ;)
1
Tomciopaluch 2017-05-24 11:46
Ekspert ds. sprzedaży - Segment Premium - R2, Możecie cos powiedzieć o pracy na tym stanowisku
Król Maciej 2017-05-31 12:06
Jak to kto zarządza - Wielki szef wszystkich szefów i jego odwieczna klika co rączka rączkę myje a zarząd łyka te wszystkie kity od lat, jest bezsilny. Tak to jest, jak ktoś nie rozwiną się zawodowo naturalnie tylko przez zasiedzenie. Nie ogarnia tego w całości przerasta go funkcja. O dojrzałości i wiedzy, którą trzeba mieć już nie wspomnę. Nie dorósł do funkcji za mody. Gdzie miał się nauczyć i jemu podobni jak cale życie w jednej firmie - z książek :) Tak nieodpowiedniego i niekompetentnego człowieka na stanowisku dawno nie widz. , a cala firma i dział cierpi, pomijając już ludzi. W operacjach jest tak samo ja w DT. Widocznie tak musi być i jest to akceptowalne przez zarząd a cale te nasze wpisy nie maja sensu, ewentualnie ostrzec przed tym pracodawcą.
3
Król Maciej Jeszcze Większy 2017-06-09 11:03
Zła diagnoza. Ryba - jak wiadomo - psuje się od głowy. Wielki szef wszystkich szefów po prostu się wpasował w schemat - on nie jest przyczyną, on jest produktem firmy.

Nie wiem ile tam pracowałeś i czy miałeś okazję (od kogo ???) dowiedzieć się jak było tam w dawnych czasach - ale... tam problem był, jest i będzie (musiałoby się trafić prawdziwe trzęsienie ziemi, żeby coś się zmieniło).
1
barycki 2017-06-09 14:00
Pracowałem tam przez ostatnie pół roku jako programista. Pracę zmieniłem ze względu na przeprowadzkę. eService sobie chwalę z kilku powodów. Przede wszystkim mam przełożenie z poprzedniej firmy - bardzo duże różnice w poziomie, atmosferze, na plus dla eService. A druga sprawa - bardzo dużo się nauczyłem. W nowym mieście szukanie pracy zajęło mi 4 dni. Tak więc raczej wszystko zależy od podejścia..
Kontraktor 2017-06-21 18:16
Coś musi być na rzeczy, gdyż sam tam miałem nieprzyjemność pracować chwilę i to co zobaczyłem rozczarowało mnie bardo mocno.
Zespoły developerskie traktowani jako popychadła - wymówka na brak kompetencji dla wszystkich - ciągle sobie nimi/nami wycierali wszyscy mordę.
Deweloperzy (stara gwardia) siedzą przez zasiedzenie kilka lat "zastraszeni" bojący nawet pierd...ąć.
Pisząc jedną linijkę kodu przez dwa dni w starych technologiach.
Kierownictwo tez nie lepsze, zasiedziałe, starej szkoły, bez jakiegokolwiek polotu, wiedzy technicznej i merytorycznej na czasie. Wszystko zasłyszane, zasłuchane i wyręczanie się po najniższej linii zasobami zewnętrznymi. Podobno nowych pozatrudniali, więc się rozrastają i powinni trochę się nauczą od nich jak nie będą tacy zadufani ale i ci nowi odchodzą bo już maja dosyć.
Dlatego wydaja duże pieniądze na kontaktorów lub firmy zewnętrzne ku mojej uciesze a stłamszeni pracownicy robią za marne grosze.
Nie ambitni koledzy po fachu siedzą sobie na ciepłych kontraktach i ściemniają, gdyż firma sama się o to prosi. Sam byłem świadkiem na absurdalne decyzje lub po prostu olewanie sytuacji kluczowych. Na jednego robiącego programistę lub analityka przypada co najmniej czterech darmozjadów co pojęcia nie maja o dziedzinie... bawienie się w głuchy telefon albo podaj dalej :)
Testy leża, gdyż nie ma tam żadnego porządnego testera - wielka ściema. Pisząc kultowo - Tam nic nie było - dobrych praktyk postępowania, środowisk, jasnego procesu wgrywania nowych paczek, całego procesu SDLC, przy kierownictwie co zna tą firmę od podszewki przez wiele lat. Absurdalne wyceny :) głupkowate decyzje.
Admini to już porażka żądzą cała firmą jak chcą - są Panami a my chłopami do bicia, zreszto dla wszystkich jak pisałem wcześniej.
Cała ta firma jest jedna wielką porażka do łupania z kasy, skupiona na zbieraniu z transakcji a nie innowacyjna czy nowoczesna.
Więc jak chcesz iść do roboty pośmiać się z deb...li, pobrylować trochę wiedzą i nauczyć się/zobaczyć jak nie powinno być, zarabiając przy tym krocie - to zapraszam.
5
Kontraktor 2017-06-21 18:29
CD...
Tak jak już ktoś wcześniej pisał - przyjść popracować chwile (nie ważne z jakiego powodu) i spier....
Kontraktorzy - syto opłacamy, gdyż nie mamy zielonego pojęcia, więc zapraszamy.
Inaczej - głupotą jest zatrudniać wysoko rozwiniętej kadry, jeżeli stoimy na etapie kamienia łupanego i nie chcemy jako spópłka iść dalej.
Co do innych działów nie z IT jak obsługa klienta, sprzedaży etc. jest podobnie wrzaski na pracowników, poniżenie, ciągła presja nadgodziny, wszystko chyba przez kompleksy przełożonych.
Wystarczy popatrzeć na ich twarze i wszystko jasne, brakuje tylko bacika w ręku. Stamtąd odeszło tylu analityków za moich czasów, że głowa boli własnie przez użytkowników cyt. biznes.
Arogancja i buta na spotkaniach posunięta do granic możliwości zero kompetencji wiedzy merytorycznej mgliste pojęcie o dziedzinie a przede wszystkim o potrzebach firmy i
możliwościach rozwojowych. Współczuć tylko nielicznym kompetentnym osobom z czym muszą mieć do czynienia.
Pozdrawiam.
4
Popierdółka 2017-06-23 13:18
Śmiać mi się chce jak czytam te komentarze ponieważ ;
Firmy takie jak eS (oparte na technologiach i rozwiązaniach informatycznych) powinny wreszcie zdać sobie sprawę, że to nie biznes utrzymuje cała resztę, bo "sprzedaje, podpisuje umowy" tylko dział techniczny, własnie rozwojowy. Żeby coś "sprzedać " trzeba najpierw to mieć/posiadać ! Można na odwrót ale i tak później trzeba to mieć - czyli posiadać. Developerzy - wszędzie na całym świecie (oprócz takich firm jak np; eS) są doceniani i przez to dobrze opłacani, ponieważ są twórcami ! Jak malarz malujący obraz, chirurg podczas operacji, inżynier tworzący most. Reszta to tylko i aż UŻYTKOWNICY lub co najwyżej siła wspomagająca proces wytwórczy (jak asysta przy zabiegu lub pielęgniarka)
Więc nie żaden biznes, administratorzy etc. są najważniejsi tylko developerzy czyt. technologia w imię godnie głoszonego hasła na ścianie - innowacja, nowoczesność. Więc powinni być mądrze zarządzani przez managerów z prawdziwego zdarzenia a nie mapetów na usługach biznesu i całej reszty (o jakim mowa). Nie mają nikogo w zarządzie od technologii tylko tych mapetów.
... właśnie dlatego, że nie mają o tym pojęcia to niech płaczą i płacą za twórczą prace dev. lub sami sami posiądą wiedzę i doświadczenie. Przestana się mądrzyć na tematy o których nie mają pojęcia.
Z drugiej strony dev. też niech przestaną się stroszyć, ponieważ nikt nie jest niezastąpiony.
1 2017-06-26 16:02
Ale bzdury.
Król Maciej Jeszcze Większy 2017-06-30 13:36
Przyłączam się do tej opinii. Jakby @popierdułka nie wiedział, że developerzy w każdej firmie to zło konieczne, ledwie tolerowane (a i tak tylko do czasu, gdy nie uda się znaleźć "haka" i pozbyć) - a tylko i wyłącznie biznes się liczy (choćby nawet wiecznie był nawalony i na prochach, jak to już w jednej z firm miałem).
Wisienka na torcie. 2017-07-04 16:43
Ja pierdykam, już nie daję rady - następny moher do kolekcji! Zafundowali sobie wisienkę na pięknym zakalcu. Czy ktoś sprawdza ich wiedzę merytoryczna przy zatrudnieniu czy biorą jak leci albo po znajomościach? Pytam bo jest teraz nowy dyrektor od developerki od kilku miesięcy w IT (pracował w ubezp. czy czymś tam) wyzywa, zemści i nie ma zielonego pojęcia o biznesie płatniczym a co najważniejsze o developerce, którą dumnie zarządza. Myli mu się wszystko a językach prog. arch. platformach itd. to już bladego pojęcia nie ma. Chociaż robi małe postępy z dnia na dzień :)
Wszyscy w szoku lub zadowoleni bo robią co chcą - sprzedadzą mu wszystko bo i tak się nie zna. Głupsi od niego wchodzą mu w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i liżą po jaj..ch. Mimo to połowa jego podopiecznych by się go pozbyła. Nic nie wymaga bo pojęcia nie ma (a jak zacznie coś gadać to aż głowa boli) Pod takim przewodnictwem człowiek się nie rozwija. Dlaczego eS to robi, dlaczego robi to sam sobie i swoim ludziom?
Skąd oni ich biorą ?
1
Bartłomiej 2017-07-05 14:52
Witam
Właśnie otrzymałem zaproszenie na spotkanie rekrutacyjne. Chciałbym, aby ktoś obiektywnie napisał jak się w tej firmie pracuje. Głównie chodzi o zarobki na początku kariery. Z tego co wiem praca jest w oparciu o działalność gospodarczą. Czy jest jakaś podstawa? Czy startujesz od zera i musisz wypracować? Proszę o rzetelne odpowiedzi, A nie sfrustrowanych pracowników, którzy mają same negatywne opinie. Pracowałem w wielu firmach w tym w światowej korporacji przez 7 lat i wiele opinii mijało się z prawdą. Dziękuję z góry.
Twój Borsuk Ukochany 2017-07-07 10:10
Po pierwsze primo - o jakim stanowisku mówimy ? Skoro wspominasz o działalności gospodarczej - to albo przedstawiciel handlowy albo serwisant. Chyba, że "kontraktor" w developmencie - nowa jakość w firmie, w dawnych czasach tego nie było.

Po drugie primo - rzetelne odpowiedzi ? Nie tutaj.
1
Bartłomiej 2017-07-08 18:46
Dokładnie chodzi o posadę Przedstawiciela Handlowego. Rozmowa odbyła się zanim doczytałem Twoją opinię więc pozwólcie, że podzielę się swoją. Absolutnie nie zgadzam się z tymi, którzy pisali o rozmowach kwalifikacyjnych do eservice, że kandydaci byli traktowani zbyt przedmiotowo, że niczego się nie dowiesz i w ogóle. Ja osobiście uważam, że rozmowa była całkiem na poziomie, a prowadzący rekrutację wyłożył karty na stół i dokładnie zaprezentował warunki, które uważam, że są bardzo OK.
Rzeczowo 2017-07-09 10:19
Tak sobie czytam te opinie... i dochodzę do wniosku, że jeśli miał bym aplikować na stanowiska związane z IT to darował bym sobie. Z powyższych komentarzy wynika, że atmosfera pracy w tej firmie nie jest dobra.

Moim zdaniem atmosfera pracy przekłada się nie tylko na wyniki w firmie, ale również na zdrowie poszczególnych pracowników. Przy braku dobrej atmosfery pracy, normalnego rozwoju zawodowego to proponuje się zastanowić nad podjęciem pracy w tej firmie. Celowo nie piszę tutaj o wynagrodzeniu, ponieważ wynagrodzenie jakie by nie było wysokie to Wam zdrowia nie zwróci. Ludzie ! S pędzacie ze sobą w pracy 8 godzin, niektórzy nawet pewnie i dłużej. Macie nad sobą przełożonych. Nie wiem jak w e-service, ale w bardzo częstych przypadkach kierownikami zostają ludzie z przypadku... nazwijmy ich liderzy z przypadku albo tłuste szczury, którzy zwyciężają w walce o stanowisko podkopując siebie i innych. Tacy ludzie nie posiadają umiejętnośći miękkich i wydaje im się, że są profesjonalistami w swojej dziedzinie. Nie interesują ich problemy pracowników, a jedynie tabelaryczne zestawienia i podejście do pracownika pt.: "Nie Ty, przyjdzie następny na twoje miejsce" (na szczęscie takie myślenie nie potrwa zbyt długo, ponieważ zaczyna brakować specjalistów, a przecież sami ukraińcy nie są aż tak wykwalifkowani jak większość polskich specjalistów).

Chciałem wspomnieć o jescze ważnym aspekcie. Opisane na Go Worku trudne sytuacje nie dotyczą tylko działów związanych z IT. Dotyczą również innych działów. Dlatego jeśli w innych działąch firmy dzieje się źle, to nie znaczy, że w działach z IT pracuje się wyśmienicie. Kultura organizacji przekłada się na całą firmę a nie tylko na poszczególne działy IT. Podsumowując: Pracodawco! "Szanuj specjalistę swego, bo moższesz go... wogóle nie znaleźć".
1
Piotr 2017-07-09 20:39
Podaruj sobie eservice.W handlu panuje kompletny terror poglebiany ukladami miedzy szefostwem a starymi handlarzami.Wycisna z Ciebie wszystko i dowiesz sie ze za malo soe starasz.Zwroc uwage na ilosc ogloszen o prace w tej firmie, ktora wynika z permanentnej rotacji.
Odradzam stanowcze, ale w ostatecznosci to Twoja decyzja.
Borsuk, Łania i Stara Żyrafa 2017-07-10 11:27
@Wisienka - zamiast wylewać tu swoje żale i dalej tam gnić - rzucasz papierem i pokazujesz jakim jesteś kozakiem. Chyba, że nigdzie roboty nie możesz znaleźć - wtedy weź i zamilcz raz na zawsze.
Widok przestraszonego szefostwa, ich skamlanie "czemu ? co się stało ?", kuszenie niewyobrażalnymi luksusami i awansem - tylko upewnia, że warto było to zrobić.
Pamiętaj - ci którzy przyjmują kontrofertę i tak trafiają na "pink list".
radekm 2017-07-10 13:45
Pracowałem tam przez rok i uważam, że to było jedno z moich ciekawszych doświadczeń. Przede wszystkim pod względem nowej wiedzy, doświadczeń, kontaktów. Jeśli chodzi o relacje w samej firmie - jednego lubisz mniej, innego bardziej - jak to wszędzie. Ale np. z kasy jaką dostawałem byłem zadowolony. Zmieniłem pracę bo trafiła się okazja jeszcze fajniejszych zarobków, z tym, że w nowej firmie raczej stoję w miejscu.
Kali 2017-07-14 11:33
Słyszałem o takich praktykach i postępowaniu z ludźmi, że aż włosy jeżą się na skórze od samego słuchania - szkoda gadać.
Niech EVO zacznie wreszcie robić tam porządek !
Piłkarzyki 2017-07-17 16:16
Dobra rada za free:
EVO powinno zatrudnić Bońka śladami i doświadczeniem PZPN i pozbyć się leśnych dziadków.
Sukces murowany jak pokazuje historia.
1
Krzywousty 2017-07-18 15:42
Nie sądziłem, że mój dawny pracodawca generuje tyle skrajnych emocji, szczególnie takich typu słyszałem, wydaje mi się itp. ;) Uważam, że pranie brudów powinno odbywać się po piłkarsku w szatni, a podstawą powinna być merytoryczna rozmowa i szukanie kompromisów. Zawsze tak starałem się pracować i postępować z ludźmi. Z pracy w eService jestem zadowolony, dużo mnie nauczyła, a jak przestało mi się podobać to po prostu odszedłem i tyle.
1
Dominika 2017-07-20 09:38
@Kali Możesz opowiedzieć coś więcej o tych zachowaniach? Czy byłeś pracownikiem eService? @Krzywousty Długo pracowałeś w eService? Praca przestała Ci się podobać z jakichś konkretnych powodów, coś się wydarzyło? Czy miałeś możliwość rozwoju na swoim stanowisku?
Bla bla bla 2017-07-20 15:22
Krzywousty - a kim ty jesteś ? albo ile ci zapłacili?
Bzdurnymi wpisami nie zamydlisz oczu.
Jest jak jest 2017-07-20 16:03
Populistyczna diagnoza - można zwalać na organizację ( wszyscy winni tylko nie on bo wpisał się w org. itd.) ale w normalnym świecie jeżeli zatrudniam specjalistę lub daję szansę promocyjną to że wierzę w kompetencje i chce żeby wprowadzić je w życie a nie po to żeby było jak było. Dyrektor na takim poziomie powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem a nie jej brakiem. Przez to cierpi firma, są bzdurne zatrudnienia, rotacje na stanowiskach, przesunięcia, wielkie odejścia, opinie o eS jednym słowem d...pa. Nie chodzi tylko o dostarczenie, wykonywanie pracy czy tabelek w exellu ale jak się to wykonuje, pracuje. Ślepe promowanie swoich niekompetentnych ludzi jest krótkowzroczne i przynosi więcej szkód niż dobra.
Nie po to zatrudniam specjalistów żeby mówić jak ma być a po to żeby oni mi powiedzieli i wykonywali swoja pracę jak najlepiej. (chyba że boimy się o swój stołek, że przyjdzie mądrzejszy i mnie wygryzie no to tak - zatrudniamy głupszych, obwarujemy się kliką, itd - taktyka stara jak świat)
Plan na przetrwanie jest taki żeby lizać biznes i zarząd to jest jak jest.
1
Zostaw swoją opinię o eService Sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie eService Sp. z o.o.