Opinie o Centrum Medyczne Puławska w Piaseczno

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Centrum Medyczne Puławska. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Centrum Medyczne Puławska o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Lekarze ogólni

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Centrum Medyczne Puławska w Piaseczno

:)
Były pracownik

Wydaje mi się, że mogę powiedzieć całkiem sporo odnośnie tej firmy a w szczególności o CRW. (usunięte przez administratora) Człowiek jest zniszczony emocjonalnie i wyssane jest z niego wszystko. Twoi liderzy chcą, żebyś najlepiej zachowywał się jak robot. Musisz robić wszystko szybko, dokładnie, czas na rozmowę nie może przekraczać danego czasu ale też nie możesz zostawić pacjenta bez pomocy ale pamiętaj o czasie! Jest milion tysięcy przerw ale twoje przełożone raczej nie wytłumaczą ci dokładnie o co chodzi w każdej z nich, ponieważ w CRW nie traktuje się pracownika równo do innego i to co wolno komu innemu nie zawsze będzie wolno tobie. Uważaj co mówisz. Ściany mają uszy w dosłownym słowa znaczeniu (usunięte przez administratora) Podsumowując praca w Centrum Rezerwacji Wizyt jest jednym wielkim dramatem z liderami i koordynatorką na czele(usunięte przez administratora)

Wojtek
Pracownik
@:)

Zupelnie sie z tym nie zgadzam. Chyba to byla czyjas pierwsza praca. Ja w wielu miejscach pracowalem i tu jest naprawde ok. Liderki i koordynatorki sa bardzo mile i pomocne, atmosfera jest fajna. A ze ktos nie potrafi sie zmiescic w dlugim dopuszczalnym czasie rozmowy- pozostawie bez komentarza. W innym call center, w ktorym pracowalem liderka co chwile gonila, zeby wyslac jak najwiecej zamowien. Tu tego nie ma.

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Centrum Medyczne Puławska podczas okresu próbnego?

P.M
Pracownik
@Pytanie

umowa o pracę, 3000 netto

Krótka współpraca Nowy wpis
Były pracownik

infolinia w Piasecznie jak najbardziej na plus. Liderzy pomocni, szybka reakcja na problem i jeszcze szybsze rozwiązanie. Pomimo, że nasza współpraca skończyła się szybko to polecam. Konsultanci jak i przełożeni mili, przełożeni nie pokazują swojej wyższości.

Gustaw Nowy wpis
Inne

Mariańska Warszawa recepcja mnie się przytrafił poziom obsługi fatalny empatia lekarzy wobec chorego pozostawia wiele do życzenia wizyta trwa 3-4 minuty pozyskanie stałego lekarza NIEMOŻLIWE

1234 Nowy wpis
Były pracownik

W tej pracy więcej jest minusów, niż pozytywnych stron. Rozpoczynając od wiecznie opóźniających się wynagrodzeń, samo przepraszam uważam że trochę za mało i to oznacza brak szacunku. Atmosfera- porażka . Liderzy którzy uważają się za nie wiadomo kogo ,zero chęci pomocy, śmianie się z konsultantów to już w ogóle szczyt,jakby to jakiś gorszy sort. Powiedzenie że ściany mają uszy w tym przypadku jest trafne. Generalnie totalnie odradzam to miejsce, tym bardziej jeśli to twoja pierwsza praca. Najbardziej ulubione powiedzenie jest od stanowisk wyższych " nie wiem" jest to odpowiedz na wszystko

nikt007 Nowy wpis
Pracownik

Cyrk na kółkach, ale tak mało śmieszny. Praca na infolinii w Płocku to jakiś żart. Na ogół konsultanci są w porządku, szkolenie na początku pracy jest przyjemne, prowadzi je doświadczona konsultantka, ale to co się dzieje później przechodzi pojęcie. Liderka jest nieprzyjemna, nie ma humoru to ty też nie możesz mieć. Lider z definicji wskazuje na osobę za która chce się podążać, która jest dla Ciebie, a nie przeciwko tobie, w tym biurze jest troszeczkę inaczej. Lepiej napisać do drugiego biura lub poczekac na inna zmiane niż podejść do osoby, która widzisz codziennie. Przychodząc do tego miejsca miałam łzy w oczach.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pani z którą miałam rozmowę była bardzo miła i sympatyczna. Cała rozmowa rekrutacyjna (online) przebiegła w bardzo dobrej atmosferze. Na początku dokładnie opowiedziała odnośnie stanowiska, następnie odpowiedziała na wszystkie moje pytania szczegółowo i dokładnie i nie unikała żadnego pytania.

Pytania

Po rozmowie otrzymałam informację z propozycją pracy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(64 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta- Praca w szpitalu
Katowice
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetolog / Asystent Lekarza
Świętochłowice
Job Point Sp. z o.o.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetyczka
Jarosławiec
Health Resort & Medical SPA Panorama Morska
(30 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

Skoro szukają lekarzy i w pełnym i niepełnym wymiarze czasu, to jak jest w ogóle naliczane wynagrodzenie, bo o tym ogłoszenie nie mówi? Na godzinę i to wszystko? Proszę o informację, chcę wiedzieć takie rzeczy, zanim wezmę udział w rekrutacji, bo to nie jest moja jedyna propozycja.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Centrum Medyczne Puławska poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?

Z pacanowa
Były pracownik

Masz rację to miejsce zniechęca bo atmosferę tworzą ludzie niestety liderzy w tym nie pomagają bo są skupieni na sobie oraz aferach. Patrząc codziennie na ich miny jakby sami pracowali za karę nie dziwne ze jest taki odbiór. Liderka jest nieprofesjonalna , nawet rozmawiać z pacjentem nie umie ile razy przechodze obok stanowiska to słyszę jej wypowiedzi, , to nie daje ani trochę przykładu a puzniej ocenia innych. Lider zachowuje się jak Bóg wie kto, lata z telefonem nie wiadomo co załatwia czy tylko gada żeby gadac a jak zapytasz o pomoc to odsyła do drugiego biura już nie wspominając jak obserwuje co ładniejsza kobiete od góry do dołu. Polecam poszukać innego miejsca do pracy, sama już to zrobiłam.

anonim
Inne

Co powiecie o pracy jako Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta, jakie są różnice między pracą na Mariańskiej, na Chmielnej i w Piasecznie? Gdzie najlepiej trafić, bo akurat są nabory wszędzie? Komentarze tutaj kojarzą mi się trochę z opisem call center, a na tym akurat stanowisku jest też bezpośrednia obsługa pacjentów. Czyli to taka rejestratorka trochę?

Ada
Były pracownik
 Pytanie

Omijajcie z daleka, zero plusów, atmosfera tragiczna, zero rozwoju, kasa marna, znajomosci, uklady. Nie wiem co tam jeszcze ci ludzie robią?

Dorsz
Inne
@Ada

nie jest tak źle. W biurze w Piasecznie poznałam wiele pomocnych konsultantow. Latem praca jest luźna bo nie ma natężenia na infolinii, zima już gorzej jednak nie można aż tak na to narzekać. O ile Konsultanci z dłuższym stażem są pomocni to lider już nie. Wielokrotnie zadając pytanie usłyszysz " nie wiem ", dziwne ze na takim stanowisku nie wykaze chęci sprawdzenia i dowiedzenia się. Najgorsze były zmiany popołudniowe bo byly nieproporcjonalnie rozplanowane w ilości pracowników a lider byl JEDEN na jedna zmiane. Liderka zamiast pomagać odbierać czy odpowiedzieć na pytania głównie rozmawiala przez telefon ,najgorsze jest to że obgadywala innych konsultantów tak glosno kazdy slyezal, często tez zamykała się w pokoju po czym wychodzila z jego jak w Skowronkach bujała w obłokach, krotkiego jezorka nie ma bo opowiadala o konflikcie w grupie przełożonych co nie jest pozytywne w oczach sluchaczy.Jeśli chodzi o wypłaty to jest to na początek zazwyczaj najnizsza krajowa, niestety kadry często z opóźnieniem wysyłają wynagrodzenie.

Nikt 3
Inne

pracowałam w tej firmie i zapowiadało sie fajnie.. zapowiadało.. w biurze w Płocku nie da się awansować, jesteś bo jesteś i to tyle.. dostaniesz trochę szkoleń jako dodatkowa forma w tej samej kwocie wynagrodzenia Nawet nie przedstawia Ci odpowiednio ścieżki kariert bo po co o wszystko dowiaduj się sam. Twój główny przełożony jest daleko gdzies w Piasecznie pozostaje tylko komunikacja online a na miejscu masz dwóch liderów którzy wiszą tylko w komórce nie widać żeby mieli dużo pracy szczególnie kiedy czas się spędza rozmawiając nie o pracy

Bartosz
Inne
@Nikt 3

Ktoś Cię poinformował może dlaczego mimo starań i szkoleń nie ma możliwości awansu? Będę wdzięczny, jak napiszesz na jakim stanowisku pracowałaś to będę wiedział jakiego w ogóle opinia dotyczy. A no i z tym przełożonym miałaś spoko relacje i taki akurat fajny, czy tylko rozmowy zawodowe i na nic więcej w kontakcie liczyć nie można?

Być może
Kandydat
@Nikt 3

Hej... możesz napisać coś więcej na temat pracy w Płocku, właśnie widziałam ogłoszenie do pracy w Płocku na rejestratorkę, proponują dość dobre zarobki w ogłoszeniu ale po opisach odnoszę wrażenie że to bardziej collcenter a te zarobki w ogłoszeniu to lipa. Nie mogę znaleźć w Płocku miejsca gdzie mieści się ich biuro

Nikt
Były pracownik
@Nikt 3

Pracowałam tam dosłownie chwilę, wstawałam ze łzami w oczach mając tam pójść.. CRW w Płocku to jeden wielki (usunięte przez administratora) Wszystko rób na czas, przerwy na czas. Oczywiście pupile przełożonych chodzili na papieroska kiedy tylko chcieli. Szkolenie masz tygodniowe z tego co pamiętam i szkoli Cie osoba która pracuje tam 2 miesiące. Nie polecam tam pracować nikomu.

Anonim
Były pracownik

Pracowałem w tej firmie jako koordynator w jednej z placówek. Powiem szczerze że nie poleciłbym tej pracy nawet swojemu wrogowi. Ciągle obgadywanie, chaos przez całkowity brak komunikacji w firmie, nacisk na zbieranie deklaracji. Finalnie i tak ciebie wyrzuca lub sam się zwolnisz. Pracownicy recepcji dostają wynagrodzenie dość niskie, koordynatorzy nie wiele więcej. Co miesiąc szukają koordynatorów i recepcjonistów bo ciągła rotacja. Jeżeli szanujesz samego siebie to nie wysyłaj cv do tej firmy.

anonim
Inne
@Anonim

Zastanawiam się jakie są kwoty tych wynagrodzeń, czy możesz podać widełki? To że jest rotacja, nie poprawia atmosfery, jak nowe osoby przychodzą?

@Aktualny pracownik
Pracownik
@anonim

Obecnie pracuje i najwyższe wynagodzenie na recepcji to 25 zł, na podwyżkę nie ma co liczyć…

anonim
Inne
@@Aktualny pracownik

Rozumiem. A wynagrodzenie jest wyrażone w stawce godzinowej, bo to umowa-zlecenie? Czy chodzi o to, że tych godzin jest więcej niż 8 dziennie, 40 tygodniowo, 160 miesięcznie? Już tłumaczę o co chodzi. Kiedy jest umowa o pracę, to najczęściej podają na nich stawki miesięczne. Podawanie godzinówki kojarzy mi się od razu albo ze zleceniem, albo z częstymi nadgodzinami :3 Tak miałam w kilku firmach :/

anonim
Inne

hej, znalazłem na ich stronie ogłoszeni na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjenta i myślę nad aplikacją, ale trochę się waham, bo piszecie, że są tam układy i znajomości? Dobrze rozumiem, że w takim razie bez tego nie ma co liczyć na dobre zarobki i możliwości rozwoju? Czy te układy nie powodują, że na pracownika szeregowego są zrzucane obowiązki innych? Niby piszą, że są szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne, ale trochę mam dysonans po tym co tutaj czytam.

Kandydat
Kandydat

Miałem okazję być na dwóch etapach rekrutacji do CMP w Piasecznie. Rozmowy bardzo konkretne i intensywne, natomiast dobrą praktyką jest, jeżeli już zaangażowaliśmy kandydata w rekrutację podziękować za jej udział i poinformować, że został wybrany ktoś inny. Tym bardziej jeżeli umawiamy się na taki kontakt na rozmowie i wskazujemy konkretną datę do kiedy damy znać.

anonim
Inne
@Kandydat

To długo już minęło od rekrutacji, że jeszcze feedbacku nie masz? Próbowałeś pytać ich co z decyzją? W ogóle na czym polegały te etapy, to były zwykłe rozmowy czy robili też jakieś testy itp?

Na torcie
Pracownik
 Pytanie

Pracowałam na infolinii przez jakiś czas. Są dwa biura i pewnie wszystko zależy od liderów. Masz pacjenta, który na ciebie krzyczy i chce rozmawiać z przełożonym? Nie licz na przełączenie bo liderzy nie maja cZasu! Najważniejsze jest, ze maja czas siedzieć z telefonem przy uchu albo wychodzić co chwile z biura. Za to Ty telefonu nie ruszaj!Oczywiście oprócz ciągłego wychodzenia z biura liderzy razem chodzą na urlop- przypadek? Nie licz tez na odpowiedz na pytanie- liderka oceniająca rozmowy nir ma podstawowej wiedzy, odsyła do innego konsultanta albo do drugiego biura. Niby jest jakaś ścieżka kariery, ale tak naprawdę nie da się awansować, do szkoleń wybierane są konkretne osoby, które są pupilkami. Na plus jest ilość przerw, ale co z tego jak pupilki mają dodatkowe przerwy na wyjście na papierosa. Duzym plusem jest tez pakiet medyczny, ale przez długo czas go nie było. P. S uwaga na wypłaty, firma nie wywiązuje się z umowy, a szefowa kryje firmę pisząc o "problemie globalnym" dziwnym trafem inne firmy i umowa o pracę nie mają takiego problemu.

Renata
Inne
@Na torcie

Ile jest przerw w takim razie, skoro piszesz, że to jak najbardziej na plus? :) I ile one trwają? :) Można je robić, kiedy się chce, czy są odgórnie ustalone? Skoro pakiet medyczny to kolejny taki pozytyw, to fajnie by było jakbyś pokrótce napisał, co wchodzi w jego skład :P Gdzieś tam jestem zainteresowana tą firmą mimo wszystko, więc dlatego chcę poznać dobre strony pracy w tym miejscu :)

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w socjal Centrum Medyczne Puławska?

Marta
Inne

W sieci znalazłam ofertę o pracę na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Telefonicznej Pacjenta. Firma oczekuje dyspozycyjności godzinach 7-12 oraz 15-20/2. Wiecie w takim razie, ile razy w tygodniu pracuje się od 15 do 22, a nie do 20?

Pracownik
Pracownik
@Marta

Pracuje się maksymalnie do 21:00. Ilość zmian jest uzależniona od grafiku ale z reguły układają się po równo 50/50 na rano i na popołudnie chociaż jest to sprawa do dogadania, bo w miarę możliwości dość elastycznie układane są grafiki. Do 21 pracuje się max 3 razy w miesiącu. Możliwe są też dłuższe dyżury. Złóż CV i spróbuj :)

Ela
Kandydat

Rozmowa z Koordynatorką CRW to jakaś pomyłka. Nie była przygotowana do rozmowy, nie potrafiła jasno określić zakresu obowiązków. Przy próbie zapytania o system premiowy nie była w stanie określić jak on działa. Sporo pytań dotyczących mojej osoby prywatnych nie związanych z pracą. Dziwna rozmowa. Nie zdecydowałam się na pracę w tym miejscu.

:(
Były pracownik

Wytrzymałam w tym miejscu 2 miesiace. Moja najgorsza praca w życiu, przerwa jest odliczana co do sekundy. Jedyny plus to dość elastyczny grafik, ale to nie rekompensuje tych nerwów. Może ja nie jestem stworzona do call center, a komuś to nie będzie przeszkadzało…

Bronek
Inne
@:(

Uła to współczuję, że masz takie złe wspomnienia. Może podzielisz się ze mną, co tam poza tą odliczaną przerwą jeszcze takiego złego było? Piszesz, że elastyczny grafik. Ale po 8h pracuje się czy więcej? Przy call center to jeszcze o coś muszę zapytać. Byłaś od razu po zatrudnieniu odpowiednio przeszkolona? Bo to pewnie sporo rzeczy do zapamiętania.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

P.M
Pracownik
 Pytanie

jak to nie wyplacają? przeciez masz umowę

Marzena

Ale w trakcie pracy też takie akcje miałeś z kierownictwem i pensją czy dopiero jak się zwolniłeś? Coś było nie tak czy po prostu inną robotę znalazłeś? Chętnie się dowiem jak to naprawdę wygląda, bo chciałam aplikować.

Rado
Inne

Kolejny raz CMP Piaseczno ul. Puławska nie popisało się. Wizyta odwołana na kilka godzin przed umówionym terminem. Osoba dzwoniaca do mnie nie chciała mnie umówić na inny termin , tylko kazano mi zadzwonic samemu. Dodatkowo złozyłem skargę do Allianz , bo posiadam abonament i nie po to opłacam , aby byc tak żle traktowanym

Zostaw merytoryczną opinię o Centrum Medyczne Puławska - Piaseczno

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Centrum Medyczne Puławska?

    Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Puławska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Puławska?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 20, z czego 2 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Centrum Medyczne Puławska?

    Kandydaci do pracy w Centrum Medyczne Puławska napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Centrum Medyczne Puławska
2.4/5 Na podstawie 18 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Puławska 49
    05-500 Piaseczno
  • NIP: 1230955789 KRS: 0000157758
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Centrum Medyczne Puławska
Przejdź do nowych opinii