Macie jakieś zastrzeżenia co do zarządzania firmą ?
Szkoda, że na forum pracowniczym piszą klienci a przecież reklamacje składa się na adres firmy.
Sklep rodem z PRL-u, żal iż Stanisław Bareja nie żyje, materiał na kolejny scenariusz z sukcesem śmieszności. Kompromitacja obsługi, podejście do klienta tylko do czasu uregulowania za zamówienie. Hasłem sklepu powinno być "może się uda" zachęcam Właściciela do zakupu banerów z w/w hasłem. Pozdrawiam obsługę.
Czy nastąpiły jakieś zmiany w firmie? Warto starać się o pracę w firmie?
Obsługa w PRINCIE to szczyt arogancji i niekompetencji, szczególnie paniusia zajmująca się kafelkami. Jak tylko klient zapłaci za towar, to idzie w odstawkę i o co cokolwiek spyta to jest traktowany jak natręt. Panu projektantowi życzę, żeby mu się chciało tak bardzo jak mu się nie chce wykazać odrobinę własnej inwencji w tworzeniu projektu łazienki. Nie wystarczy zerżnąć z propozycji aranżacji producenta. Masakra, nigdy więcej nic w tej firmie nie kupię. Szkoda, że wcześniej nie przeczytałam o nich opinii. Nie sądziłam, że firma, która jest tyle lat na lubińskim rynku tak olewa klientów i nie zależy jej na dobrej opinii. Nie polecam !!!!!
Bardzo nie miła obsługa, towar nieadekwatny do swej ceny, u konkurencji dużo ciekawszy asortyment, duże rabaty, uśmiechnięta obsługa. Nie polecam tego sklepu :)
Totalna porażka, firma która totalnie olewa klienta. Większość pracowników niekompetentna. Na ościeżnicę do drzwi czekaliśmy 2 miesiące, przyszła niewłaściwa, kolejne miesiące oczekiwania. Pani z obsługi nie potrafi odpowiedzieć konkretnie na najprostsze pytanie: kiedy zostanie zrealizowane zamówienie. Odradzam zakup w tej firmie - wolałbym do Bydgoszczy po drzwi jechać niż w Princie zamówić cokolwiek. Totalne nieporozumienie.
Firma z epoki PRL-u! Zamówione płytki ceramiczne dowożą do klienta w porozrywanych opakowaniach częściowo luzem , są braki ilościowe , część płytek jest uszkodzona. Pani kierownik punktu w Lubinie twierdzi , że nie ma na to wpływu i czasu aby sprawdzić towar po przyjęciu z magazynu przed wysłaniem do klienta. Najważniejszy jest biznes a klient swoimi reklamacjami tylko go psuje. Sklep ma magazyn ale nie zamawia do niego materiałów tylko sprowadza z magazynu zewnętrznego co wydłuża sprawę dostawy jak i reklamacji. Trzeba chyba zmienić obsadę tego punktu .
Szkoda że nie przeczytałem tych opinii przed zakupem drzwi.Na zamówienie drzwi czekałem 12 tygodni,fatalni montażyści, przy okazji montażu niszczą i syfią w koło co się da,nie mają swoich narzędzi, przychodzą do pracy kiedy im się chce,są niedokładni,a resztę to te same uwagi co zostały napisane przez poprzedników.
blondynki w pracy i wszystko jasne haha
Kategorycznie odradzam zakupu w tym BURDELU nie słowni, kłamią co do terminu zamówienia, przetworniki powietrza a nie sprzedawcy LICHWA- LIPA- NĘDZA. Brak słów. Olej Print w Lubinie zaoszczędzisz czas i nerwy.
Brak realizacji zamówienia przez cztery miesiące.Pomylono zamówienie nie usłyszałam słowa przepraszam i znów czekałam kolejne tygodnie za zamówionymi drzwiami i ościeżnicami.Panie które tam pracują do zwolnienia za sposób w jaki traktują klienta.Niestety nie mam towaru ani pieniędzy więc zostały mi tylko kroki prawne.
ludzie nie kupujcie w PRINCIE,totalna olewka klienta, na zamowione drzwi czekalem 4 miesiace , teraz jeszcze problem z reklamacja.Oni nie realizuja zamowien bezposrednio od producenta tylko poprzez inne firmy. posredniczace firmy wywiazuja sie z obowiazku ale oni nie. Niech ich diabli wezma i te dwie bardzo mile blndynki. Pozdrawiam wszystkich kupujacych w printcie.
Totalny syf, czas oczekiwania w miesiącach i olewanie klienta. NIE POLECAM!!!
NIE POLECAM. Do czasu jak nie zapłaciłam wszytko było dobrze, ale po tym jak pieniądze na płytki znalazly sie w kasie Printa wszytko sie zmieniło. Dostałam pomylone zmówienie! Dostałam czyjeś kafle. Zawór do grzejnika został równiez pomylony, gdy podczas montazu okazalo się że jest zly dostałam informację, że nie bedzie wymieniony bo sa rysy na zaworze. Grzałka do grzejnika również pomylona i Pani wydajaca towar i mająca przed soba fakture tego nie zauwazyła. Totalna olewka klienta i brak kontaktu. Gdy zauwazylam że dostalam jedna paczke nie swoich plytek odwiozłam je i nie usłyszalam nawet "dziekuję" tylko "no sie pomylil". Już przed pierwszym zamówieniem słyszałam złe opinie na temat tej firmy, ale jak widać czlowiek musi przekonac sie na własnej skorze....
Katastrofa. Firma beznadziejna. Zamówiłem u nich plytki, miały być po 3-4 tygodniach a po 6 cały czas zwodzili, w końcu zrezygnowalem.pozniej zamówiłem u nich drzwi, miały być po 4 tygodniach a po 7 okazało sie, że drzwi na drzwi trzeba czekać jeszcze 6 tygodni. Ogólna oliwka klienta
Nie polecam tej firmy,nie zależy im na kliencie.Dałam zaliczkę za usługę i nie wykonano zamówienia , tylko zwodzono mnie około 3 tygodnie ..Nie usłyszałam słowa przepraszam.w innej firmie usługę wykonali niemalże od ręki.beznadziejna obsługa przyjmująca zlecenia !!!!!!
Słowa kojarzące się z P.P.H.U. Print Z.P. Chr.: solidna, wymagająca Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako brak. Atmosfera i ludzie tam pracujący są ok. Od jakiej stawki można negocjować pensję? - 1500 Najbardziej podobało mi się w P.P.H.U. Print Z.P. Chr.: 0d 8:16 Najbardziej nie podobało mi się w P.P.H.U. Print Z.P. Chr.: niskie zarobki