brak logo

BoBoMed

Kalisz

Opinie o BoBoMed

1981 2010-01-30 18:56:54
W Firmie panuje mila atmosfera, właściciele uczciwi.
gumisx 2010-09-01 16:33:48
Tak moze było na poczatku roku . Teraz jest tragicznie wprost, Wypłata wpływa z dużym opóźnieniem , [treść usunięta przez moderatora]. Marne zarobki
2
1982 2010-10-03 10:47:45
Firma o której mowa, jest znana z tego , że wypłaca w terminie wynagrodzenie, panuje miła i sympatyczna atmosfera. [dane osobowe usunięte przez administratora]
Pk 2010-10-07 08:12:38
W tej firmie pracuje od roku i jest normalnie, może troszkę kolega [dane osobowe usunięte przez administratora] ma dziwne żarty ale naprawdę pracuje sie tam z przyjemnoscia.
:) 2010-10-07 11:31:48
[dane osobowe usunięte przez administratora] to jest aparat jak w Bobomedzie tak i w szpitalu :))) pozdrowionka dla załogi.
kobitka z B. 2010-10-07 14:17:15
[dane osobowe usunięte przez administratora] to jest ORZEŁ nikogo nie przebije w swoich szalonych pomysłach!! [dane osobowe usunięte przez administratora] to spoko gościu :)
c 2010-10-07 21:06:40
Pierwszy raz pracuje w tak fajnej firmie, właściciele super szczególnie [dane osobowe usunięte przez administratora] bo najczęściej z nim przebywam. Pozdrawiam
anonim 2011-09-15 14:46:37
Szef i załoga super, oprócz jednej Pani która nie ma umiejętności organizacyjnych,brak kompetencji i tyle. Przydałoby się Ją przeszkolić z zakresu organizacji czasu pracy. A tak poza tym jest świetnie, fajna załoga przesympatyczni Wszyscy Ludzie i tak trzymać!
polopontiak 2011-12-21 22:53:30
Witam.
Właśnie czytałem ofertę pracy dla kierowcy.
Pytanie odnośnie zarobków i czasu spędzonego w pracy?
Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam.
AK 2012-02-05 00:14:43
Super atmosfera, szefostwo super, troszke kierowniczka do wyregulowania:) ogolnie super. wynagrodzenie w terminie na ostatniego wszystko na poziomie :) pozdrawiam ak.
1
ratownik 2012-05-01 00:37:47
Fajna praca, nie jest źle, wiadomo zawsze jest dobrze gdzie nas nie ma. Pozdrowienia dla Panny Kierownik :)
:-) 2012-05-01 17:23:03
Pozdrowienia dla Całej załogi szczególnie POZ dzień i nocki :-) JK
Szofer :-) 2012-05-12 23:51:39
Pracuje w tej firmie od stycznia 2012 i przyznam ze nigdy nie pracowałem z tak fajnymi ludźmi. Takiego szefa jak ja mam życzę wszystkim. Troszkę panią kierownik należy wyregulowac ale ujdzie. Super praca polecam.
anonim 2013-05-02 12:03:59
pracuje w makdonaldzie i zarabiam więcej niż w bobomedzie
2
Bogusław 2014-03-17 10:32:44
Firma może i OK ale z płatnościami... (usunięte przez administratora)
zawiedziony 2014-10-06 10:50:22
Firma ma problemy z regulowaniem należności, niestety. Jestem zawiedziony i nie polecam współpracy z tą firmą.
nie poleam 2014-12-17 10:15:15
Zostałem oszukany. Słyszałem tylko, że zapłacą jak nfz im przeleje kasę.Do tej pory nie dostałem kasy. Nie polecam współpracy. Firma jest już w krd. Często zmieniają nazwę i osoby wchodzące w skład zarządu.
wierzyciel 2014-12-23 16:16:55
Firma nie reguluje swoich zobowiązań. Przestrzegam przed współpracą.
Kara 2015-02-02 01:23:30
Bobomed jest liderem Transportu Medycznego w Południowej Wielkopolsce. Jednocześnie świadczą również usługi w zakresie Świątecznej i Wieczorowej Pomocy Lekarskiej, Pielegniarskiej, Poradnictwa Laktacyjnego, Szkoły Rodzenia oraz Kursów Pierwszej Pomocy. Sama byłam ich pacjentką i muszę pochwalić ich podejście do swoich obowiązków
OLAlala 2015-05-17 18:23:52
Firma niegodna polecenia!!!! Pracowałam tam. Pytając się kiedy w końcu podpisze umowę słyszałam cały czas, że nie mają teraz czasu... albo nagle szef wyjechał... i tak pracowałam na czarno i za darmo.... Później nie odbierali już telefonów, nie odpowiadali....cisza... Więc uważajcie bo ja nie jestem pierwszym przypadkiem, mam znajomych którzy też z nimi mają nie miłe wspomnienia!
OLAlala 2015-05-27 23:04:44
Orniczku wiem, że nie tylko mi się tak zdarzyło niektórym znajomym też nie wypłacili... Potrzebowali pilnie pracownika poprosili mnie bym pracowała od zaraz a umowa podpiszę jak wróci szef, gdy pytałam się o umowę słyszałam "jest w trakcie sporządzania", " akurat szefa nie ma- wyjechał", albo po prostu "będzie spokojnie" wypłacili mi połowę wynagrodzenia a później już przestali płacić. Prosiłam się o pieniądze niestety ich nie odzyskałam :( Myślałam by zgłosić tą całą sytuację nawet napisałam pismo ale usłyszałam od znajomego że pracowałam tam na czarno więc nic nie udowodnię i zrezygnowałam :(
sus 2015-07-03 15:28:13
firma nie reguluje zobowiazan rowniez wobec pracownikow
Ireneusz 2016-05-11 20:22:48
Ratownik medyczny, drodzy Panowie, powinien mieć przede wszystkim WYŻSZE WYKSZTAŁCENIE. Ktoś po kursach się nie nadaje, choć kursy podnoszą oczywiście kwalifikacje :) obawiam się, że źle wypełnili formularz, nie wierzę, by zatrudniali kogoś po praktykach i kursach jedynie.
Zostaw swoją opinię o BoBoMed - Kalisz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie BoBoMed