Opinie o W. u. U. Scharf Transport GmbH & Co. KG w Kassel

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy W. u. U. Scharf Transport GmbH & Co. KG. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie W. u. U. Scharf Transport GmbH & Co. KG o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o W. u. U. Scharf Transport GmbH & Co. KG w Kassel

Patryk
Były pracownik

WAŻNE!!!! ZANIM PÓJDZIESZ TU DO PRACY!!! Ostrzegam przed tą firmą nie wypłaca ostatniej wypłaty gdy się zwalniasz lub zwalnia ciebie gdy się cokolwiek dzieje z twoim stanem zdrowia żebys nie daj Boże nie był na L4 np złamana ręka lub cokolwiek gdy jesteś niezdolny do pracy. mi (usunięte przez administratora) co jest w ich naturze zakorzenione nie wypłacili 1000 euro ponieważ źle się poczułem w ciężarówce i nie byłem w stanie pracować była u mnie karetka mówili żebym udał się do lekarza rodzinnego a scharf odrazu wypowiedzenie i brak wypłaty. Jeżeli też cie (usunięte przez administratora) proszę o kontakt PONIEWAŻ sprawę zgłaszam do sądu pracy im więcej nas tym lepiej żeby (usunięte przez administratora)i zamierzam publikować to na każdej możliwej stronie Czarnej listy transportu, każdym postem luksmana który zachęca do pracy w tej firmie itd. żeby jak najmniej ludzi z Polski itd trafiło na tych (usunięte przez administratora)!! Jeżeli chodzi o warunki sanitarne na terenie firmy to tragedia prysznice zagrzybiale aż się odechciewa tam przebywać. Ciężarówki można sobie wyobrazić w jakimś są stanie każdy jeździ wszystkim więc nikt o nic nie dba mój ostatni rodzynek klamka od kierowcy zerwana musiałem wchodzić od pasażera biegi nie chciały się zmieniać nieraz przez 3 4 minuty piłowany na 4 biegu bo nie chce zmienić biegu tryb manual zablokowany więc też nic nie pomogło i opona na wykończeniu strach dosłownie bylo stać koło niej co dopiero jechać i naprawę przez tydzień doprosić się nie mogłem. Na firmie przy weekendzie częste bujki ostatnio się z nożami ganiali... Jednym słowem (usunięte przez administratora) Firma często wysyła miejscowości gdzie załadować kontenery ale zapomina o dokładnym adresie i trzeba się prosić a ten (usunięte przez administratora) hartmann jeszcze potrafi z pretensjami zadzwonić bo jak śmie dobijać się do nich o adres ogólnie w (usunięte przez administratora) mają kierowców nie wiedziałem że Niemcy tak nisko upadli lepsze warunki chyba już na Ukrainie są podczas wojny...

David
Były pracownik
@Patryk

Można jakiś kontakt do ciebie tez nie wypłacili mi ostatniej wypłaty

Lolo

Witam. Pracuję w tej firmie od 3,5 roku. Przez ten okres tylko raz nie zgadzała mi się wypłata o 650eur. Pomyłka Pani która rozlicza. Uwaga- po mojej interwencji osobistej w biurze i bez krzyków jak to Polacy mają w zwyczaju w ten sam dzień pieniądze zostały wysłane na moje konto. Wiadomo że przelew zagraniczny to dwa dni robocze. Teraz tak: ja jestem zatrudniony na umowę jak Niemiec. Robię stałą trasę na chłodni. Co weekend jestem w domu ok 60-65 godzin. Zarobki przy mojej umówie to od 2200do 2550 zależy od kwartalnego rozliczenia godzin nocnych. Wiem że przy umowach systemowych 2/1,3/1,4,1 to 1900 EUR na rękę. No ale tydzień mniej pracy. Robota jak każda inna. Plusem jest to że w biurze są sami Niemcy a nie za przeproszeniem Polacy udający Niemców. Im lepiej znasz język niemiecki lub angielski tym więcej można załatwić i być lepiej traktowanym. To chyba logiczne. 10 lat pracuję w Niemczech. Scharf to moja druga firma i jak dotąd najlepsza. I uprzedzam złośliwych nikt mi nie zapłacił by tak napisać.

Pracodawca

@Lolo

Thank you for the kind and honest comment. :-)

Piotrek
Pracownik

Witam, pracuję w firmie w systemie 2na2, bardzo dobre wyjście aby pogodziuć życie prywatne z zawodem kierowcy. Dyspo kontakuje się przez tableta. Szef kulturalny człowiek, widać że interesuje się firmą. W razie potrzeby pracuje w firmie Pan Mateusz (Polak), zawsze odbiera telefon, odpisuje na watssap, itp. bardzo pomocny człowiek w firmie. Polecam.

anonim
Inne

Skąd pewność, że ten Pan jeszcze pracuje? opinia z rok temu była wystawiana. A widziałeś może jakaś fajna ofertę teraz, że się zgłaszasz? Ja dopiero forum przeglądam i jeszcze w listopadzie ktoś ostrzegał przed firmą z tego co czytałem

Marysia Nowy wpis
Inne

hej, chciałam sprawdzić czy jest dostępna jakaś oferta do pracy przy spedycji ale nic mi się nie wyświetliło. tutaj natomiast ktoś wspomniał o naborach dyspozytorów. To aktualne? Czy rok stażu w branży wystarczy?

Nie jest źle
Pracownik

Aktualnie jestem zatrudniona w firmie. Trochę jestem zszokowana opiniami poniżej. Bo co prawda jest parę minusów, ale ogólnie wydaje mi się, że jest całkiem nieźle. Przedewszystkim pieniądze się zgadzają, wypłacane zawsze w terminie. Dość przejrzysty system rozliczania. Z warsztatem jeszcze nigdy nie miałam problemów, cokolwiek zgłaszałam było robione. Jeżeli chodzi o kontakt ze spedycją odbywa się przez tableta, gdzie wszystko jest przetlumaczane na wybrany język. Przy osobistych rozmowach można się dogadać po niemiecku, angielsku i nawet na migi ????. Obowiązują różne systemy pracy. I z tego co się orientowałam, to za system 2/2 płacą całkiem nieźle w stosunku do innych firm. Przez pół roku nigdy nie wymagali naginania tacho (a są takie opinie poniżej). Z największych minosow, to sanitariaty, faktycznie nie są w dobrym stanie i jak na tak dużą firmę mogliby pokusić się o ich wyremontowanie. Nie za szybko odpisują na wiadomości, ale jak już się zadzwoni, to odbierają od razu. W biurze pracuje Pani Angelika, która mówi po polsku i jest bardzo pomocna. Jeszcze w firmie pracuje Pan Mateusz, który też służy pomocą w razie potrzeby. Co do aut, to ze inni kierowcy po sobie (usunięte przez administratora) zostawiają, to już inna sprawa i szkoda, że nie jest to w żaden sposób kontrolowane przez firmę. Bo może każdy bardziej dbałby o czystość. Ale jak się zostawi po sobie porządek i później dostanie się to same auto, to też jest posprzątane. Można starać się o przypisanie danego auta na stałe z innymi ludźmi i zawsze przyjeżdża się na to samo auto. Osobiście jak na razie jestem zadowolona i mam nadzieję, że to się nie zmieni.

Ziemniak
Kandydat
 Pytanie
@Nie jest źle

To jakie są zarobki w systemie 2/2?

anonim
Inne

A jak teraz ich traktują skoro tak piszesz? Występują tutaj faktycznie spore różnice w podejściu do osoby zatrudnionej względem płci? Co się z facetami dzieje?

@Piotr Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Nie jest źle

Cześć , orientujesz się może gdzie jeździ Międzynarodówka na podwójnej obsadzie ?

anonim Nowy wpis
Inne

Widziałam ofertę z LinkedIn dla dyspozytora. Niemiecki znam, mam też doświadczenie lecz widzę oznaczenie, że proponują tryb stacjonarny u siebie. nie słyszeliście może o tym by dyspozytorzy mogli pracować zdalnie?

Miko Nowy wpis
Pracownik

He, potwierdzam to co napisał "szczery" i inni. Praca jest ciężka na BDF, ponieważ są same pelne nocki i dodatkowe przerzucanie po kursie dlatego tu jest taka rotacja. Socjal w katakumbach i grzyby w prysznic. Kierowcę traktują jak numer i zwalniają w każdej chwili. Dobre opinie są pisane przez osoby które mają stałe dzienne trasy I sporadycznie trafiają się im nocki. Karanie za każdą rzecz jest bardzo demotywujace. Ludzie na warsztacie są nie szczególnie mili i pracują jakby z niechcenia. Praca zdecydowanie tylko na chwilę. Praca 2/2 to wykorzystują max dni a jak masz zjeżdżać to jesteś na bazie w sobotę rano a zaczynasz w nocy w niedzielę. . Generalnie (usunięte przez administratora) jest wiele innych firm z lepszym podejściem do kierowcy.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie W. u. U. Scharf Transport GmbH & Co. KG? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
logo firmy Mechanik samochodowy - Niemiecka umowa oraz warunki
Kassel
Pośrednictwo Pracy Soberka
(331 opinii)
Wyślij CV
logo firmy SPAWACZ RUR (m / k) (103)
Kassel
Walter-Fach-Kraft Personal GmbH
(432 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E
Kassel
ASMO Solutions Sp. z o.o.
(626 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Piotrek
Pracownik

Witam, pracuję w firmie w systemie 2na2, bardzo dobre wyjście aby pogodziuć życie prywatne z zawodem kierowcy. Dyspo kontakuje się przez tableta. Szef kulturalny człowiek, widać że interesuje się firmą. W razie potrzeby pracuje w firmie Pan Mateusz (Polak), zawsze odbiera telefon, odpisuje na watssap, itp. bardzo pomocny człowiek w firmie. Polecam.

Iza
Inne
@Piotrek

Hejka. Co znaczy właściwie ten system 2na2, bo brzmi zagadkowo? To jest opcja, którą firma oferuje, czy każdy pracownik na takim systemie pracuje? O co z tym chodzi dokładnie?

Marcinowaty
Pracownik
@Iza

Pracujesz 2 tygodnie i dwa tygodnie wolne. W rzeczywistości przyjeżdżasz w niedzielę późnym wieczorem albo poniedziałek po północy i startujesz- po 12 dniach w piątek kończysz pracę czasami przed południem czasami wieczorem czasami zdarza się że zjedziesz w sobotę ale to rzadko (mi się jeszcze nie zdarzyło) więc ok 12.5 dnia pracy z dojazdem ja mam 750km 15.5 wolnego. Systemy są różne 2/2 2/1 3/1 lub bez systemu

Przemuś
Kandydat
 Pytanie
@Marcinowaty

A jaki zarobek w tym 2/2?

ooo
Inne
@Przemuś

No mnie tez zarobki właśnie interesują. Widziałem ofertę sprzed paru miesięcy i w niej pisali o kwocie „max” rzędu 16,000 zł. myślicie ze teraz po nowym roku na spokojnie dadzą więcej? jeśli tak to o ile?

Landziorz
Pracownik
@Przemuś

1800 netto min.

Doma
Inne

No to pisał właśnie, że to 16 tys to max. Ja to właściwie chciałabym się dowiedzieć czy bez doświadczenia przyjmują? I jak miałoby wyglądać w takim wypadku wprowadzenie w obowiązki?

anonim
Inne
@Landziorz

Cześć, czy tu nie zostało zjedzone zero? Chodziło o 18 tys na rękę czy jak? i co z innymi systemami? Znacie kwoty na wszystkie żeby wprost je wypisać?

anonim
Inne

Skąd pewność, że ten Pan jeszcze pracuje? opinia z rok temu była wystawiana. A widziałeś może jakaś fajna ofertę teraz, że się zgłaszasz? Ja dopiero forum przeglądam i jeszcze w listopadzie ktoś ostrzegał przed firmą z tego co czytałem

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Co konkretnie można mieć na myśli poprzez pisanie o braku szacunku, co się dzieje? I czy z tego wynika tez wniosek, że można sobie samemu wybrać obsadzenie, jeśli wszyscy z tego obszaru rezygnują? Gdzie można polecić w takim razie? mój partner może tu przyjdzie

Pytanie
 Pytanie

Jakie godziny pracy obowiązują w W. u. U. Scharf Transport GmbH & Co. KG?

Szczery
Były pracownik

UWAGA NA TĄ FIRMĘ !! Nie wypłacają ostatniej wypłaty jeśli np. przy systemie 2/2 zwolnisz się po 1.5 tygodnia. Kara umowna w wysokości do jednej wypłaty!! Za wszystko są kary umowne, jakimś cudem nawet w bezprawnej umowie. Dla przykładu "opłata manipulacyjna" 20 euro jak przyjdzie zdjęcie z fotoradaru, 50euro za brak założenia kłódki swojej na kontener BDF, 100euro za złe parkowanie na firmie itd. Większość nie czyta umów bo po niemiecku. Nocne jazdy na BDF to totalny zapie*dol, ciągłe przekraczanie czasów Pracy (nie jazdy). Czas jazdy też pod limity, średnio 600km dziennie, nawet 700. Poza Liniami dokładają jeszcze miejscowe przerzuty kontenerów, jakieś rozładunki innych jeszcze po linii nocnej. Totalnie im brakuje kierowców! Ja jeździłem pod Hermes. Przykład start 16.30 a o 4.30 przyjechałem wg planu Dispo do centrum miasta żeby rozładować oba kontenery pod 1 rampą i potem jeszcze wyjechać z centrum żeby gdzieś zaparkować, w tym mieście bez szans. Skończyłem o 6rano, czyli 13.5godz! Dodam że jestem sprawnym kierowcą (10 lat), cofać przyczepą na skrętnej umiem. I inne chore akcje. Miałem dostać 1800euro netto za 2/2, teraz zaczynam z nimi walczyć przez prawników ze związków, zloodzieje uważają że mnie mogą okraść z kasy. Zwolnili po skończonych 2 tygodniach i mają okres wypowiedzenia 1 tydzień (co jest nielegalne, muszą być 2 !! ). Czyli razem 3 tygodnie we firmie i mówią dostaniesz dużo mniej bo byleś tylko 3 tygodnie zatrudniony, gdzie i tak masz po jeździe 2 tygodnie przerwy. Czyli trzeba składać Kundigung po jednym tygodniu w domu, wtedy wychodzi prawie miesiąc. Obiecana premia 250 euro jest jak przepracujesz 6 miesięcy, mogą dać wcześniej ją ale potem odliczą! Luksmann twierdzi ze 250 netto, Scharf 250 brutto. To też świadczy o obu. Luksmann już posyła kogo się da do tego chorego Kassel (Lohfelden), tych bez niemieckiego albo angielskiego wywalają od razu a kilku rezygnuje na drugi dzień. Na 10 osób zostaje może 2. Reszta darmowa wycieczka i zażenowanie. Luksmann ubiera syf w ładne słowa żeby tylko zgarnąć za was DUŻĄ opłatę za pośrednictwo jak zostaniesz. Kierowcy z różnych krajów. Wiadomo jeździ tam dużo Polaków ale też już mają dosyć,zwalniają się, BDFy nieludzkie, po 2 tygodniach nocek nie wiesz jak się nazywasz. Środkowy weekend pauzę masz tylko 24h i jazda. SCHARF ma około 500 aut i 800 kierowców, tam jesteś nikim. Kasa tylko się zgadza jak jesteś ich posłusznym niewolnikiem! Komunikacja przez Tableta. Za urlopy płacą 60euro na dzień. Na HDSy nie mają roboty zbytnio! Nigdzie tu nie kłamię! Piszę posta żeby Wam oszczędzić czas i nerwy. Kierowców wszędzie szukają. Szanujmy się proszę. W tej firmie niektórzy w starszych autach mają Webasto zepsute, serio, w zimie !!! Pluskwy na łóżkach też się zdarzały. Sanitariat to jakieś katakomby. U Luksmanna zdarzają się normalne roboty ale Kassel zapomnijcie. Pozdrawiam Panowie, szerokości.

Lolo

Witam. Pracuję w tej firmie od 3,5 roku. Przez ten okres tylko raz nie zgadzała mi się wypłata o 650eur. Pomyłka Pani która rozlicza. Uwaga- po mojej interwencji osobistej w biurze i bez krzyków jak to Polacy mają w zwyczaju w ten sam dzień pieniądze zostały wysłane na moje konto. Wiadomo że przelew zagraniczny to dwa dni robocze. Teraz tak: ja jestem zatrudniony na umowę jak Niemiec. Robię stałą trasę na chłodni. Co weekend jestem w domu ok 60-65 godzin. Zarobki przy mojej umówie to od 2200do 2550 zależy od kwartalnego rozliczenia godzin nocnych. Wiem że przy umowach systemowych 2/1,3/1,4,1 to 1900 EUR na rękę. No ale tydzień mniej pracy. Robota jak każda inna. Plusem jest to że w biurze są sami Niemcy a nie za przeproszeniem Polacy udający Niemców. Im lepiej znasz język niemiecki lub angielski tym więcej można załatwić i być lepiej traktowanym. To chyba logiczne. 10 lat pracuję w Niemczech. Scharf to moja druga firma i jak dotąd najlepsza. I uprzedzam złośliwych nikt mi nie zapłacił by tak napisać.

Mmm
@Lolo

Zapomniałeś o Turku gorszym od tych Niemców którzy stoją ponad prawem oczywiście mowa o dhl

Jiji
@Lolo

Chyba dostałeś premię

Aldis
Kandydat
@Mmm

Kemal jest ok, jeśli jego masz na myśli. Marc H. za to k*rwa jakich mało. Mściwy mobber.

Ewa
Inne
@Aldis

Oj widzę, że mocno go nie lubisz. Wiadomo ile lat tu już pracuje? Więcej niż 3, bo ciekawa jestem czy faktycznie ktoś o nim w tym 2019 mógł pisać

Pracodawca

@Lolo

Thank you for the kind and honest comment. :-)

Patryk
Były pracownik

WAŻNE!!!! ZANIM PÓJDZIESZ TU DO PRACY!!! Ostrzegam przed tą firmą nie wypłaca ostatniej wypłaty gdy się zwalniasz lub zwalnia ciebie gdy się cokolwiek dzieje z twoim stanem zdrowia żebys nie daj Boże nie był na L4 np złamana ręka lub cokolwiek gdy jesteś niezdolny do pracy. mi (usunięte przez administratora) co jest w ich naturze zakorzenione nie wypłacili 1000 euro ponieważ źle się poczułem w ciężarówce i nie byłem w stanie pracować była u mnie karetka mówili żebym udał się do lekarza rodzinnego a scharf odrazu wypowiedzenie i brak wypłaty. Jeżeli też cie (usunięte przez administratora) proszę o kontakt PONIEWAŻ sprawę zgłaszam do sądu pracy im więcej nas tym lepiej żeby (usunięte przez administratora)i zamierzam publikować to na każdej możliwej stronie Czarnej listy transportu, każdym postem luksmana który zachęca do pracy w tej firmie itd. żeby jak najmniej ludzi z Polski itd trafiło na tych (usunięte przez administratora)!! Jeżeli chodzi o warunki sanitarne na terenie firmy to tragedia prysznice zagrzybiale aż się odechciewa tam przebywać. Ciężarówki można sobie wyobrazić w jakimś są stanie każdy jeździ wszystkim więc nikt o nic nie dba mój ostatni rodzynek klamka od kierowcy zerwana musiałem wchodzić od pasażera biegi nie chciały się zmieniać nieraz przez 3 4 minuty piłowany na 4 biegu bo nie chce zmienić biegu tryb manual zablokowany więc też nic nie pomogło i opona na wykończeniu strach dosłownie bylo stać koło niej co dopiero jechać i naprawę przez tydzień doprosić się nie mogłem. Na firmie przy weekendzie częste bujki ostatnio się z nożami ganiali... Jednym słowem (usunięte przez administratora) Firma często wysyła miejscowości gdzie załadować kontenery ale zapomina o dokładnym adresie i trzeba się prosić a ten (usunięte przez administratora) hartmann jeszcze potrafi z pretensjami zadzwonić bo jak śmie dobijać się do nich o adres ogólnie w (usunięte przez administratora) mają kierowców nie wiedziałem że Niemcy tak nisko upadli lepsze warunki chyba już na Ukrainie są podczas wojny...

David
Były pracownik
@Patryk

Można jakiś kontakt do ciebie tez nie wypłacili mi ostatniej wypłaty

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

A co tu jest takiego typowego? Chłopak u Polaka już jeździł ja akurat przypadkiem tu trafiłam i zastanawiam się co u niemieckiego Pracodawcy może być gorszego? Odradzasz tak wprost, żeby w ogóle próbował? Ma już doświadczenie, na świeżo by nie zaczął.

obiektywny
Były pracownik

odradzam pracę w tej firmie. niepoukladane tury ,wiecznie uszkodzone ciężarówki z lysymi oponami i grubo ponad milionowymi przebiegami i w kabinie brud niesamowity. wieczne straszenie karami za to że jest tablet uszkodzony i nie można normalnie pracować jest odpowiedzialny oczywiście kierowca . nawet nie informują kierowcy że go zwolnili ,i oczywiście odciągnęli 250 eur . namawiają do przeginania tacho notorycznie . każą jeździć bez karty i jak ktoś stawia opór zwalniają . wiecznie brudne toalety i prysznice z grzybami na ścianach. pokoje/kontenery socjalne w masakrycznym stanie nigdy chyba nie sprzątane. groźby chamskie odzywanie się i olewanie w disco to normalka tam . stanowczo odradzam to coś omijajcie to szerokim łukiem.

Ewa
Inne
@obiektywny

Czyli ująłeś tutaj perspektywę kierowcy? A co z dyspozytorem, kojarzycie na jakich warunkach mogą tu pracować? Ilu ich obecnie jest i czy są starsi stażem? Zastanawiam się czego konkretnie mogliby oczekiwać, żeby móc się na staż tu dostać. Kiedy ostatnio kogoś do biura tu brali? Wiadomo jak płacą?

Ewa
Inne

Do którejś części możesz z własnej praktyki się odnieść skoro twierdzisz, że prawdy w tej wypowiedzi nie ma kompletnie żadnej? stan pojazdów w jaki sposób jest nadzorowany? i co z tymi kontenerami socjalnymi?

Bolo
Pracownik
@obiektywny

Pracuje tu już drugi rok i nie spotkałem się z czymś takim jak opisujesz. Firma jedną z lepszych.

asdf
Kandydat
@Bolo

Od dwóch lat spokój na trasie? a jak z kasa wychodzisz, są podwyżki? I jak z Twoim autem, miałeś w miarę nowe od samego początku czy jednak jakiś serwis się zdarza?

Pytanie
 Pytanie

Czy osoby, który były na rozmowie kwalifikacyjnej, mogłyby podać jakieś rady odnośnie rekrutacji do W. u. U. Scharf Transport GmbH & Co. KG? Na co zwrócić uwagę przygotowując się do rozmowy na stanowisko Kierowca Międzynarodowy?

Manio team
Pracownik

Jak dla mnie jest fajna firma problem to troszkę bariera językowa ale (to już moja wina ) w logistyce fajna ekipa nawet jak nie rozumiesz to wytłumaczą tak bys wiedział o co chodzi . Jestem na przyuczeniu na BDF i nie ma spiny Nie ma takie coś jak piszą wyżej o jakimś przeginaniu tacho (pierwsze słyszę ) Polak Mateusz który jest tam od spraw biurowych oraz spraw organizacyjnych jest w porządku , pomocny chłop więc ja złego słowa nie powiem napewno .... A jeżeli chodzi o problemy to temat jest zawsze taki sam zawsze komuś coś nie będzie pasowało bez względu gdzie i jako kto pracuje .... Puki sam nie spróbujesz to się nie dowiesz .... Firma ok ....kasa się zgadza !!!!

HUDY
Były pracownik

ostrzegam wszystkich ta firma to nic dobrego , zwalniają za odmowę jazdy bez karty , namawiają do przeginania tacha , nie płacą tak jaka mówią zawsze się nie zgadza kasa , nie płacą całości po zwolnieniu , zaplecze sanitarne to nigdy nie sprzątane prysznice z grzybem i pleśnią , socjalne kontenery totalny brud , w ciężarówkach niesprawnych technicznie z przebiegiem ponad milion km , kiła w środku nie da się wysiedzeć godziny, ludzie w biurze totalna spychologia nikogo nie interesuje że ciężarówka jest niesprawna że nie działa lodówka , wrogowi odradzam lepiej gdzie indziej jechać plus 300 km do roboty więcej .

Gromek
Kandydat
 Pytanie

Jak tury. Jeździcie po jakiś małych firmach czy tylko poczty DHL?

Mario
Pracownik

Dla mnie robota petarda poukładane wszystko jest nic dodać nic ująć. Jak ktoś się czepia to chyba nie robił w innych niemieckich firmach Ja już u Niemca latam ponad 10 lat i wiem co mówię. W biurze jest Polak Mateusz spoko gość zawsze Ci pomoże i o każdej porze. Ja osobiście polecam.

Ewa
Inne
@Mario

czyli dla osób doświadczonych w terenie dobrze to wychodzi? to chyba też wpływa na to, że możesz mieć mniej problemów? w Twoim przypadku jakie występowały, że potrzebna była pomoc i na co tak świeżak, który nie siedzi jeszcze w temacie powinien się szykować?

Pablo
Były pracownik
@Mario

Luksman pewnie takie pochlebne opinie pisze. Pracowałem tam kilka lat wcześniej (usunięte przez administratora) był auta w większości trupy. Za odmowę jazdy bez karty straszno mnie zwolnieniem ale ja to zlewalem. Kasa mało kiedy się zgadzała ale korekta u Simonsa i grało. Ja to często byłem na L4 bo nie chciało mi się tam pracować 2 razy mnie zwolnili za to ale potem przyjęli do pracy bo kierowców nie było. Tak ogólnie (usunięte przez administratora) straszny.

Paweł

Piszecie że wyplata na czas ok. Ale nikt nie wspomniał, że po wypłacie mega kolejka do biura bo się kasa niezgadza.

Jiji
@Paweł

Zgadza się kolego też widziałem te kolejki to prawda

SJS
Pracownik
@Paweł

Pracuję tu od listopada 2021. Kasa nie zgadzała mi się raz - z mojej winy. Poszedłem do biura, grzeczna rozmowa, wszystko wyjaśnione.

2
Nie jednego pryncypała przesze
Pracownik
@Paweł

Nie moja pierwsza i zapewne nie ostatnia firma. Jednak jak pracuję tu już trochę to ani razu nie mialem sytuacji by się wypłata nie zgadzała. Tury poukładane czasowo i jak nie umiesz w 30min pospinać bdf-a to jeżeli masz daleką trasę to może to jeszcze nadgonisz, ale jak masz regio to nie dziw się że 15h pracy przewalisz bo spinanie za każdym razem zamiast 30 min to ponad godzinę ci zajmuje, bo nie potrafisz z przyczepą wjechać pod kontener. Jeżdżę tu dobrych parę miesięcy, kasa zawsze na czas (800euro 30-go kazdego miesiąca w formie zaliczki reszta 15.) auta od nowek po rozlatujące się milionery, ale wynika to z tego że nikt nie ma żadnej odpowiedzialności i nikt o to nie dba. Jak ci się auto nie zepsuje to zazwyczaj jak wsiądziesz na nie na początku tury to do końca tury nim jeździsz, a jak się zepsuje to rzucą cię na inne i jedziesz dalej. Jestem za tym by w firmie wprowadzili zasadę, że jak ktoś zostawi (usunięte przez administratora) w aucie na koniec tury, to po udokumentowaniu (usunięte przez administratora) zdjęciami albo pokazaniu kogmuś z biura zapada decyzja, że ten co przejmuje auto sobie je posprząta i za to dostanie 50euro a będzie to koszt tengo co zostawił ten (usunięte przez administratora) bo jemu te 50euro zabiorą

Matyss
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jak wygląda praca w systemie 2/2 kiedy się zaczyna, kiedy kończy, jakie pieniądze?

Simons
Były pracownik

uwaga za odmowę jazdy bez karty zwalniają bez powiadomienia o tym . nie wypłacają pieniędzy. jazda bez tuv i karty w tej firmie to norma . ostrzegam omijajcie z daleka ..

Zostaw merytoryczną opinię o W. u. U. Scharf Transport GmbH & Co. KG - Kassel

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w W. u. U. Scharf Transport GmbH & Co. KG?

    Zobacz opinie na temat firmy W. u. U. Scharf Transport GmbH & Co. KG tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 28.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w W. u. U. Scharf Transport GmbH & Co. KG?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 22, z czego 9 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
W. u. U. Scharf Transport GmbH & Co. KG
Przejdź do nowych opinii