Elektro-Bip Krystian Mielewczyk

3.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Elektro-Bip Krystian Mielewczyk

anonim
Inne

Na stronie jest informacja, że ich infolinia czynna jest codziennie od 8:00 - 21:00. Obsługują ją doradcy czy to są osobne stanowiska, które się tym zajmują? Pytam, bo szukam (usunięte przez administratora) na słuchawce teraz, najchętniej z możliwością (usunięte przez administratora) hybrydowej / zdalnej. Za weekendy, pracę w święta przysługują odpowiednie dodatki?

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Ludzie z infolini są na stanowiskach od 8-16 po południu odbiera najczęściej właściciel czyli od 16-21. Z względu na częste potrzeby konsultacji z działem technicznym praca zdalna lub hybrydowa odpada. Tylko 8h na miejscu. Czasem też pracują 9-17

Estera Nowy wpis
Inne
@Pracownik

O jak mowa o pracy na infolinii, to jak wygląda sprawa przerw. Czy z racji tego, że takie osoby non stop pracują na komputerze to mają jakąś dodatkową przerwę co godzinę, aby oczy i uczy odpoczęły? Mnie to właśnie zastanawia, bo trzeba non stop być przy sprzęcie.

Ruda
Inne

Dla pracownika biurowego działu wysyłek proponują umowę o pracę, a potem na czas określony. Trochę mnie martwi czy duża szansa jest na stałą umowę, na czas nieokreślony. Po drugiej umowie już jest taka możliwość? Praca przy wysyłkach jest w stałych godzinach czy zmianowa? Wspomina się też w tej ofercie o premii uznaniowej, wiadomo jakie są warunki jej przyznawania? Liczy się frekwencja, wydajność, a może coś jeszcze innego?

Cicho..
Inne
@Ruda

Rotacja tam jest ogromna,raczej nie liczyła bym na dłuższą współpracę ????

Danuta
Inne
@Cicho..

Konkretnie w dziale wysyłek jest duża rotacja? Ucieszę się, jak napiszesz czym spowodowana. Zastanawiam się czy to pracownicy sami odchodzą czy może umowy nie są przedłużane.

Cicho
Inne
@Danuta

Itak ,itak ..nie wnikam czym spowodowane..proszę przyjść samemu sprawdzić ????jeśli jest Pani osobą ,która potrafi "myśleć",pracować według "wzoru"to poradzi sobie Pani ...

Elektronik Nowy wpis
Pracownik
@Ruda

Wszystko zależy od tego jak zespół zareaguje na nową osobę oraz czy pojawią się powtarzalne błedy działające na niekorzyśc firmy i reszty zespołu. Ogólnie to do końca okresu próbnego, który trwa 3mc dotrwa ok 50% pracowników bo gdy robią za dużo problemów to szef ich zwalnia. Ci którzy radzą sobie dostaja potem umowy na stałe. Wpływa na to częstotliwośc opuszczania stanowiska pracy, mylenie się, wprowadzanie w bład klienta, nagminne używanie social mediów podczas pracy. Chodzenie i gadanie z innymi przerywając im prace. Chodzenie na długie przerwy na papierosa wtedy chodzisz i szukasz takiej osoby jak jest potrzebna, albo rozpoczeła sie praca ja chce coś z biura a ona sobie kanapki robi i kawusie i zaczyna 15minut później a klienci czekaja w biurze na przykład- na to sie zwraca uwage ale to są chyba oczywiste sprawy. Często to inni pracownicy zgłaszają właścicelowi że nie podaba im się praca nowej osoby lub jej zachowanie. My tu solidarni jesteśmy i wiemy że jedna osoba myląca się i mniej wydajna mimo że jest fajnym człowiekiem to obniża sprawność zespołu i trzeba szukać kogoś innego. Aniestety z tego co zauważyłem to ludzie nie zawsze są ogarnięci i popełniają bardzo niezrozumiałe błedy. Ja jak zobacze że sobie nie radzisz i robisz mi z czymś dodatkową robotę to na pewno zgłosze to szefowi :) bo chce pracowaćz ludźmi wykonującymi prace podobnie do mnie albo nawet lepiej odemnie.

Kobieta
Inne

Pracownicy obsługi klienta to inaczej praca na infolinii? Widziałam, że kiedyś było ogłoszenie w necie ale nie mogę w nie wejść,nie da się. Może ktoś zna godziny pracy tego stanowiska, ewentualnie ile zmian i czy grafik można uznać za elastyczny?

Pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Kobieta

Grafik nie jest elastyczny! Obsługa klienta jest zawsze w godzinach 8-16. Mail na który wysyła się CV to sekretariat@elektrobip.pl Praca na infolini i obsługa klienta to dwa różne stanowiska. Pracopwnicy infolini przedstawiają ofertę telefonicznie odbierając telefony a pracownicy działu obsługi klienta dbają o prawidłowy przebieg naprawy. Wystawianie gwarancji, faktór, listów przewozowych, informowanie klienta o tym co dzieje się z jego cześcią. Pośrednictwo między klientem a działem technicznym. Pracujemy w 3osobowym zespole obsługi klienta. Większość klientów obsługujemy zdalnie ale 2-5 dziennie zjawia się osobiście. Czasem przyjmujemy auto wtdey trzeba zrobić protokół jego przyjęcia wykonać fotografie itd. Ogólnie dzień szybko zlatuje w miłej atmosferze. Jedyne co to że nie zawsze każdy klient wszystko rozumie mimo że technicy sprawdzają części na samochodach firmowych to nie raz zdarza się oporny klient któremu nawet filmik z tego że jego część u nas działa nie wystarcza. Trzeba potrafić sobie z takimi opornymi klientami poradzić wiec dla kogoś kto się szybko unosi i denerwuje to ta praca na pewno nie jest. Za to większość uśmiechniętych zadowolonych klientów czasem nawet zostawi nam jakiś smakołyk :)

Martine Social Group
Pracownik

Praca w Elektro-BIP była dla mnie niesamowitym doświadczeniem, które pozwoliło mi znacząco się rozwinąć i poszerzyć swoje umiejętności. Od chwili dołączenia do zespołu dostrzegłem atmosferę współpracy i wsparcia, która sprawiła, że praca stała się nie tylko produktywna, ale również bardzo przyjemna. Jednym z najbardziej wartościowych aspektów pracy w Elektro-BIP jest spokój, jaki panuje w środowisku pracy. To miejsce, w którym mogę skupić się na swoich zadaniach bez presji czasu. Dzięki temu mam możliwość skupienia się na jakości wykonywanej pracy i ciągłego doskonalenia swoich umiejętności. Dodatkowo, doceniam możliwość ciągłego rozwoju zawodowego, którą oferuje firma. Dostęp do projektów zróżnicowanych pod względem tematycznym sprawia, że mogę stale poszerzać swoją wiedzę i umiejętności. Jestem wdzięczny za okazaną mi możliwość pracy w Elektro-BIP i szczerze polecam ją każdemu, kto poszukuje miejsca pracy, gdzie wartość zawodowa jest ceniona, a atmosfera sprzyja rozwojowi i realizacji celów zawodowych.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w Elektro-Bip Krystian Mielewczyk spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
Kriukov Ivan (IT Department)
Pracownik

Przyjazny zespół, wysokie standardy pracy i warunki pracy, bardzo sympatyczny młody kierownik, wygodnie i komfortowo się pracuje, polecam pracodawcę, pracuję w firmie około roku jako programista nigdy nie miałem żadnych problemów, piszę recenzję w związku z opiniami konkurencji lub pracowników, którzy piszą nieprawdziwe opinie, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Jeśli rozważasz wakat w Elektrobip - polecam i zapraszam do naszego zespołu (usunięte przez administratora)

Szczęściara
Inne

Miałam mieć dziś rozmowę o pracę...miałam ,bo na moje szczęście do niej nie doszło . Mało tego że zachowanie właściciela było poniżej krytyki to jeszcze wiedząc że ma dojśc do rozmowy jego ubiór pozostawiał wiele do życzenia ...( rozwleczona koszulka .rozciągnięte bawełniane spodenki i klapki ) . Budynek bez widocznego szyldu z dwoma wejściami . Argumentem nie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej były słowa " że jak mam problem ze znalezieniem wejścia to Pan Krystian Mielewczyk rezygnuje z przeprowadzenia rozmowy na którą mnie dzień wcześniej zaprosił. Nie sądziłam, że wejście do firmy prowadzi przez bajoro błotne na którym leży deska . Moje odczucie bardzo negatywne...przestrzegam

anonim
Inne
@Szczęściara

A po jakim czasie od wysłania cv zaprosili Cię na rozmowę? Skoro nie chcieli z Tobą przeprowadzić rozmowy to skąd wiesz jak wyglądał właściciel, udało Ci się jednak dostać do firmy? Rozmowę miał przeprowadzić właściciel czy może inna osoba rekrutująca?

Szczęściara
Kandydat
@anonim

@Ws Kontakt telefoniczny w sprawie rozmowy o pracę miałam po 3-4 dniach od momentu wysłania CV Przez telefon rozmawiałam dokładnie z tym Panem .Czytając poniższe komentarze na temat właściciela i firmy brałam poprawkę myśląc ,że może jest to forma zemsty po zwolnieniu z pracy ...a internet przyjmie wszystko ...teraz już wiem.że jest to.szczera prawda doświadczyłam to na własmej skórze .Pod wskazany adres trafiłam bez problemu , jedynym problemem było to ,że zadzwoniłam z pytaniem pod które drzwi mam podejść ...a jak już podeszłam to usłyszałam " .że jak mam problem ze znalezieniem drzwi to mi już dziękuje " Można sprawdzić ile wejść ma budynek na Puckiej 165C i najlepiej ubrać się w kalosze .Ten temat jest już dla mnie zamknięty i cieszę się ,że tak to się skończyło..

Pracodawca

@Szczęściara

Dziękuję za ocenę stroju do porannych ćwiczeń. Zapomniała pani dodać że klapki+skarpetki - to jeszcze bardziej upewnia mnie w tym że podjąłem słuszną decyzje o nie przeprowadzeniu rozmowy o pracę skoro ocenia pani ludzi po stroju bo w garnitur wskakuje w 3 minuty a pani była... przed czasem. Dnia poprzedniego odbyłem z tą kandydatką UWAGA zaledwie 1-minutową rozmowę telefoniczną z czego 30 sekund to było zapytanie czy nadal szuka pracy i podanie godziny spotkania a kolejne 30 sekund wyjaśnienie następującej treści " Rozmowa odbędzie się po przeciwnej stronie ulicy niż wskazuje na to adres siedziby tam jest pomieszczenie gdzie bedziemy mogli w spokoju porozmawiać, jest to budynek do którego bedziemy się niebawem przenosić. Na parkingu znajduje się DUŻY BIAŁY AUTOKAR to jest znak rozpoznawczy, że jest pani w właściwym miejscu. Obok autokaru jest duża brama garażowa a obok niej przeszklone drzwi oklejone czarną folią na których jest napis "zakaz wstępu" proszę wejść przez te drzwi tam będę pani oczekiwać." Otrzymuje przed spotkaniem telefon z zapytaniem czy mam wejść z tyłu budynku bo stoją przy otwartej furtce przy metalowych schodach (co wogóle nie pasuje do mojej instrukcji) czy od przodu tam gdzie duży parking. Ponawiam wyjaśnienie jak mnie znaleźć używają tych samych słów co dzień wcześniej i jakoś za drugim razem już pani znalazła się koło autokaru gdzie nie wyszła nawet z auta i zadzwoniła do mnie ponownie mimo że stałem 7 metrów przed maską dopiero jak pomachałem przestała dzwonić i wyszła. Zespół Elektro-Bip składa się z profesjonalistów. Naszym zadaniem jest pomagać innym w tym by mogli szybko cieszyć się sprawnym Autem. Kandydatka miała pracować w biurze obsługi klienta a nie potrafiła nawet wykonać prostego polecenia i to jedynego przekazanego telefonicznie po czym gdy kolejnego dnia otrzymała instrukcję ponownie wykonała połowę i zadzwoniła do mnie jeszcze raz. Po tym gdy pani wyszła z pojazdu poinformowałem że z powodu problemów w komunikacji z nią, nie zaproszę jej do środka na rozmowę. Kandydatka chciała sie tłumaczyć ale ponieważ jest pierwszą osobą która nie poradziła sobie z dotarciem na rozmowę o pracę powiedziałem że na tym zakończymy i dziękuję za przybycie oraz życzę powodzenia w znalezieniu pracy i poszedłem się przebrać w ubranie robocze :)

Pracodawca

 Pytanie
@Szczęściara

właśnie, skąd wiesz jak wygląda właściciel?

Pracodawca

 Pytanie

Narobiłaś problemów wprowadzając klientów wielokrotnie w bład i nie wypełniając obowiązków służbowych, zarzuciłaś mi że robię wybory miss do biura przy świadkach zarzucając mi dyskryminację co oburzyło twoich kolegów z pracy i zaraz zniknełaś na dłuuuugie chorobowe do końca okresu próbnego a teraz komentarze jeszcze pisać masz tupet. Powinny być strony gdzie komentuje się pracowników i kandydatów na pracowników a nie tylko po właścicielach jechać. Kto sprawdzi czy piszący komentarz ma rację? W firmie jest świetna atmosfera i wieloletni pracownicy a szef wymagający bo klient wymagający. Błędy sa zaraz wyjaśniane a działanie na niekorzyść zespołu jest wyjaśnianę za każdym razem publicznie. Praca dla osób sumiennych odpowiedzialnych i myślących.

@szczęściara
Kandydat
@Elektro-Bip Krystian Mielewczyk

Szanowny Panie. Po pierwsze przed budynek trafiłam bez problemu Po drugie nie byłam przed czasem ...owszem zadzwoniłam , max 1 minutę wcześniej, aby być na czas z pytaniem o weĵście... nie chciało mi się wierzyć że będę musiała pokonywać kałuże błotne...mógł Pan zaznaczyć dzień szybciej ,abym ubrała kalosze . Po trzecie z szacunku do drugiej osoby w przypadku rekrutacji stroj i wygląd powinien być nienaganny dotyczy to obu stron ( w Pana przypadku pozostawiał wiele do życzenia.Jeśli chce Pan uchodzić za osobę elokwętną i profesjonalną to proszę nad tym popracować ,aby nie popelniać więcej takiego błędu) Tak jak wspomniałam wcześniej ten temat jest już dla mnie zamknięty .Ps gdyby miał Pan jednak nadal problem to pragnę zaznaczyć że na rozmowę nie przyjechałam sama i mam dwie osoby , które były świadkami całego zdarzenia....Jakoś teraz mógł Pan na wielkiej bramie w widocznym miejscu przykleić oznaczenie , kierujące do właściwego wejścia do budynku ...to jest dla mnie jednoznaczne z tym że to nie we mnie tkwi problem . Szkoda tylko , że nie ma Pan w sobie tyle pokory aby przyznać się do swojego błędu . I jeszcze na koniec pragnę zaznaczyć że faktycznie te wypowiedzi ,które są dla Pana nie wygodne są usunięte ...no cóż nie każdy potrafi przyjąć słowa krytyki dla własnego dobra , aby móc coś w sobie zmienić .

@szczęściara
Kandydat
@Elektro-Bip Krystian Mielewczyk

@Pracodawca Tak jak napisałam Panu poniżej i powyżej że ten temat jest już dla mnie zamknięty. Teraz to ja nie mam ochoty z Panem dyskutować ...W najmniejszym stopniu nie mam zamiaru udowadniać że nie we mnie tkwi problem :) Tylko winni się tłumaczą i za wszelką cenę chcą udowodnić swoją rację :) Zaznaczę tylko , że dla osoby inteligętnej i profesjonalnej nie powinno stanowić problemu aby powtórzyć informacjię .Proszę nie marnować czasu swojego i innych tylko zająć się lepiej właściwym oznaczeniem budynku i wejsć do niego prowadzących ...a w komentarzach proszę przestać robić z ludzi idiotów tylko dlatego żeby siebie wybielić ...

omijaj
Były pracownik

Drogie osoby, które to czytacie! ten ponur obraz, który wyłania się z komentarzy to nie wielki fragment tego co można doświadczyć w Elektobip. Pan Krystian usuwa wpisy - szczególnie te co najbardziej go bolą. Prawda jest najstraszniesza do zniesienia. Nie ma wpisów, które zamieściłam w grudniu. Mogę się założyć, ze nie tylko moich nie ma. omijaj!

Pracodawca

@omijaj

Drodzy Byli i Przyszli Pracownicy! Nie ma możliwości usuwania opinii, które nie naruszają prawa lub regulaminu Go Work. Niekiedy Byłym Pracownikom puszczają jednak nerwy i zamieszczają w opinii obelgi lub elementy zniesławienia. W świetle prawa karnego jest to przestępstwem. Zamieszczanie takich opinii powinno skutkować zawiadomieniem prokuratury. Dla Waszego dobra lepiej, że takie opinie są archiwizowane - oczywiście dzieje się to zgodnie z regulaminem i za zgodą Administratora Go Work. Szkoda, bo poza tymi elementami (chodzi głównie o inwektywy i oczernianie) Wasze opinie zawierają interesujące treści. Mogą one mieć dla Kandydatów do pracy duże znaczenie. Spróbuję podsumować wspólne wątki tych opinii,. Otóż Byli Pracownicy najczęściej przyznają, że firma to zespół kompetentnych ludzi (jako członek tego zespołu - dziękuję). Problemem są jednak relacje z szefem, który rygorystycznie narzuca swą wolę. Dalej opinie Byłych Pracowników odnoszą się do cech osobowości szefa, zawierają nawet diagnozy. Często jest też mowa o niskich zarobkach, niekiedy pojawia się wątek kiepskich warunków lokalowych. Pozwolę sobie dołączyć do tego moją opinię. Co do warunków lokalowych - być może kiedyś można było na nie narzekać, obecnie nie. Firma się rozbudowuje i jest w niej coraz wygodniej i czyściej. Nie jest ciasno. Niestety, straszy wciąż nieukończony plac przed budynkiem. W środku jest OK. Wymogi BHP spełnione co do jednego (znam się na tym, więc mogę ocenić). Co do zarobków - sami możecie je ocenić - są podane w ogłoszeniach. Jeśli chodzi o szefa - potwierdzam, że jest to osoba o radykalnych wymaganiach. Wymaga maksymalnej staranności. Nie toleruje pomyłek. Nie daje nikomu drugiej szansy. Nie powtarza poleceń. Wymaga automatyzmu i stosowania procedur. W rozmowach z klientami obowiązują gotowe sformułowania i schematy. W dyskusjach nie ma co liczyć na to, że szef zmieni zdanie. Jest bardzo przywiązany do swojej wizji idealnej firmy i raczej stara się wtłoczyć ludzi w przygotowane dla nich miejsca niż wykorzystać czyjeś unikatowe zdolności czy inicjatywę. Jest przy tym nieczuły na tzw. bycie miłym. Co więcej - nie wymaga żadnych form uniżoności. Nic z tych rzeczy! Niektórzy z nas są z nim w złych relacjach (naprawdę złych!) a mimo tego pracują od wielu lat. Po prostu robią bezbłędnie to, co do nich należy. W czasie konfliktów są emocje ale nie ma obelg i wulgaryzmów. By uzupełnić obraz osobowości szefa dodam, że od kiedy pracuję (dokładnie rok) ani razu nie byłem świadkiem tego, by skrytykował kogoś za wolne tempo pracy. Za niedokładność zdarza się to codziennie. Uwaga - nie mylcie wolnego tempa pracy z unikaniem roboty. Nie zanotowałem też uwag co do uczciwości w rozliczeniach. Zatem jeśli jesteś osobą bystrą, z inicjatywą, lubiącą zmiany, zadaniową, stawiającą na dobre relacje w zespole - lepiej poszukaj innej pracy. Jeśli Twoją mocną stroną jest sumienność, dokładność, fachowość, wytrwałość i pracowitość - możesz aplikować w Elektro-BIP. Dasz sobie tu radę. Grzegorz, aktualny pracownik

Pracodawca

 Pytanie
@omijaj

to sie podpisz imieniem i nazwiskiem a nie inkognito to każdy pisac może. Ja tu jestem oficjalnie a ty co? z ukrycia? Przedstaw się to się ustosunkuje do tego jak wyglądala współpraca a na takie coś to co ja mam odpisać. Z resztą nikt nie ma odwagi się przedstawić. Dziwne Oczywiście że serwis gowork usuwa komentarze uznane za obraźliwe a sprawy osobiście skierowałem do sądu

Pracodawca

Przedstaw się to się ustosunkuje do naszej współpracy. Pisać to każdy może nawet konkurencja.

anonim
Inne

Hej. Jaka atmosfera i nastroje w firmie, a szczególnie w dziale realizacji wysyłek? Trafiłbym tu, gdyby mnie zaproszono na rozmowę, a później do pracy na stanowisku pracownika biurowego działu wysyłek. Sprawdza się tu na rozmowie to bogate słownictwo i precyzję wysławiania się? Tak o tym piszą, to znak, że chyba ważna dla nich kwestia. Wyczytałem również o wewnętrznym szkoleniu oraz pierwszej UoP na miesiąc, po której jest UoP na stałe. Jak łatwo zatem o przedłużenie współpracy i ile mogą wynieść zarobki?

Administrator

Mam doświadczenie w pracy jako Księgowa. Myślicie, że firma Elektro-Bip Krystian Mielewczyk będzie w przyszłości potrzebować takich pracowników?

Kama
Inne

Widziałam, że firma ostatnio dodała ofertę pracy dla pracownika telefonicznej obsługi klienta. Chciałabym spróbować ale moim głównym motywatorem są zarobki, wiecie ile wychodzi za godzinę pracy? Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie?

Pracodawca

@Kama

Nie stosujemy stawki godzinowej. Jeśli Pani bardzo chce, może ją Pani sama wyliczyć. Proszę jednak zwrócić uwagę, że podane w ogłoszeniu widełki 3 000 - 3 600 zł dotyczą wynagrodzenia netto. Jest to minimum tego, co pracownik dostaje "na rękę". Oprócz niego pracownik działu obsługi klienta otrzymuje premię uznaniową. Zachęcamy do złożenia aplikacji.

Marlenka
Inne

Jaka jest atmosfera w dziale kadr? Trochę tu czytałam na ten temat ale nie wiem czy kadr też to dotyczy. Pytam bo kadrowej szukają i myslę czy się zgłaszać. Te widełki 4800 - 5400 zł to serio są realne? Dajcie znać :)

Lucky
Były pracownik
@Marlenka

Dział kadr tam nie istnieje. Cała firma składa się z max 10 osób i jeśli szukają kadrowej to będziesz jedyną. Nie pakuj się tam.. Obrót pracowników jest tam ogromny i jeśli nie chcesz skończyć na psychotropach od psychiatry to nie polecam.

Xxx
Inne
@Lucky

No ale mnie też ta posada kadrowej ciekawi. A skoro to jest jednoosobowy dział, to i czy kasa jest dobra? Jak wygląda pensja? Ile zarabia się na tej posadzie?

Domi
Inne

Czytałam w jednej opinii tutaj, że ludzie często są zwalniani po awansie na wyższe stanowisko? Tak rzeczywiście się dzieje? Czym to jest spowodowane? Ogólnie czy bez awansu można liczyć tutaj na jakieś podwyżki co jakiś czas obecnie?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Dziewczyny z biura
Pracownik

W przeciągu roku były wstawione 2 ogłoszenia o prace do naszego biura, natomiast jest to spowodowane rozwojem firmy i stworzeniem nowych stanowisk, a żadna z nas nie została jeszcze zwolniona ;D więc nie rozumiemy skąd takie wnioski :p

Grażyna
Inne
@Dziewczyny z biura

Może coś źle wyczytała. ;p A czemu Pana wśród was nie ma? Żaden się nie zgłosił czy po prostu stawiacie tu na kobiecą siłę? ;p

Dziewczyny z biura
Pracownik
@Grażyna

Żaden, niestety się nie zgłasza.

Wanda
Inne
@Dziewczyny z biura

A od Was, dziewczyny, dowiem się dla męża, ile zarabia mechanik i czy teraz jest nowy potrzebny? :)

anonim

(usunięte przez administratora)

Szlag się mówi …:)

Szlak to może być turystyczny

Beata
Inne

Hej, ale każdy pracuje na umowie tak?

Niezadowolona
Były pracownik

Jeśli mowa tutaj o elektro bip reda (usunięte przez administratora) stanowczo odradzam chyba że chcecie być wyrzuceni po tygodniu bez podania przyczyny, mieliśmy podpisać umowę, nie doczekałam się... Z tego co się dowiedziałam to niezły mają przelot ludzi jak przez sito, przede mną na tym samym stanowisku było 11 osób, pani która tam pracuje to złota kobieta, szkoda mi jej że musi wykonywać tak chore pracę jak sprzątanie (usunięte przez administratora) Jeśli Pan to czyta nie pozdrawiam.

podobne wrażenia
Były pracownik
@Niezadowolona

Jestem pewnie jedną z tych jedenastu osób, też wyrzuconą choć miała być umowa. Jednego dnia wszystko ok drugiego wszystko źle. Jednak to i dobrze, bo po tym co się tam działo nie ma czego żałować. Odzywki typu (usunięte przez administratora) do pracowników są na porządku dziennym, nazywanie pracownic (usunięte przez administratora) laskami tak samo. Brak słów. Nie wiem co niektórzy jeszcze tam robią tym bardziej że uważam że są to osoby zdolne które mogłyby z powodzeniem pracować gdzie indziej w normalnych warunkach.

Michał
Inne

Jaka stawka jest w tej firmie?

ok

ok

Patryk
Inne

Szkoda, że nie korzysta nikt z pracowników z tego forum, liczyłem na jakieś informacje o pracy.

Zostaw merytoryczną opinię o Elektro-Bip Krystian Mielewczyk - Reda

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Elektro-Bip Krystian Mielewczyk?

    Zobacz opinie na temat firmy Elektro-Bip Krystian Mielewczyk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Elektro-Bip Krystian Mielewczyk?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Elektro-Bip Krystian Mielewczyk
Przejdź do nowych opinii