pracownik działu obsługi klienta

Reda
Umowa zlecenie4 180 złbrutto / mies.
Oferta opublikowana19.04.2024
Oferta wygasa13.05.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa zlecenie
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżasprzedaż i obsługa klienta

Wstęp

  • Zatrudnimy pracownika działu obsługi klienta.
Numer referencyjny:102

Obowiązki

  • informowanie klienta zdecydowanego na naszą ofertę o wariantach usługi
  • wprowadzanie danych o przebiegu usługi do systemu komputerowego
  • informowanie klienta o aktualnym statusie usługi

Wymagania

  • wysoka kultura osobista
  • precyzyjne wysławianie się
  • bogate słownictwo
  • gotowość do przyswojenia profesjonalnej mowy sprzedażowej

Oferujemy

  • indywidualne szkolenia wewnętrzne
  • pomoc własnego działu IT
  • po okresie próbnym (1 miesiąc) umowa o pracę na czas określony
  • możliwość uzyskiwania premii uznaniowych

Benefity

Parking dla pracowników
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

  • Praca polega na informowaniu klientów, którzy zdecydowali się skorzystać z naszej usługi o tym, jak przebiegać będzie dalsza obsługa. Podczas szkolenia trzeba nauczyć się rozpoznawać ok. 20 naprawianych przez nas sterowników i przyswoić 10 podstawowych scenariuszy rozmowy.
  • Elektro-BIP zajmuje się wysyłkową naprawą elektroniki samochodowej. Jesteśmy firmą stabilną, o ugruntowanej pozycji, znanej w całej Polsce. Ciągle się rozwijamy i wyznaczamy najwyższe standardy obsługi klientów.
  • kontakt w sprawie zatrudnienia - e-mail: sekretariat.elektrobip@gmail.com lub telefonicznie: 731 775 705
  • Praca początkowo na umowę-zlecenie. Po sprawdzeniu się na stanowisku możliwe rozszerzenie zakresu obowiązków i umowa o pracę 3600 netto
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1
Umowa zlecenie4 180 złbrutto / mies.

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie