SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.

3.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.

Ja

Polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zadowolony

W tym biznesie najważniejsza jest lokalizacja, a potem zaangażowanie w pilnowanie sprzedaży. z kim współpracujesz to kolejny czynnik w osiągnięciu sukcesu. Wydaje mi się, że Lodolandia najbardziej kompleksowo i profesjonalnie świadczy usługę franczyzy, świadczy o tym chociażby ilość franczyzobiorców w sieci. Pozdrawiam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Smakosz

Najlepsze lody w Lublinie!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
myślący

Ludzie, chcecie wejść w jakikolwiek biznes to spotkajcie się z nimi i innymi, sami zadecydujcie, na forach opinie są jak o każdym- lepsze i gorsze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

- godzinna rozmowa z rekruterką - godzinna rozmowa z TL i rekruterką

Pytania

- doświadczenie - motywacja - dlaczego zaaplikowałeś do nich itp.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
marek

ok

DR

Polecam. Po pierwszym spotkaniu z firmami franczyzowymi różnych biznesów miałem mieszane uczucia, każdy biznes wydawał się być super różowy, tylko jak dochodziło do omówienia szczegółów to okazywało się że całe ryzyko jest w moich rękach i w razie niepowodzenia jestem bankrutem, a poza logiem niewiele dostaje, sam muszę wszystko zorganizować. Nie mówiąc o tym ze często firma franczyzodawcy miała np 2 własne jednostki i 5 franczyzowych- żenada!!! Mieszkam w Warszawie i często kupowałem lody w lodolandii, nie wiedziałem, że mają franczyze. Byłem rok temu na targach franczyzowych w Warszawie i zobaczyłem że ich biznes jest oferowany w formacie franczyzowym. Postanowiłem z ciekawości dowiedzieć się więcej, bo widziałem że biznes na Kabatach im się kręcił. Biznes jak każdy inny oferowany we franczyzie miał być idealny, oczywiście nie wszystko było tak jak obiecywali. Zyski z biznesu są około 25% niższe niż są przedstawiane w biznes planach, natomiast przekonało mnie to że biznes jest w formie przyczepy gastronomicznej, dzięki czemu jest sporo możliwości alternatywnych jeżeli biznes nie będzie się opłacał. Pierwszy punkt otworzyłem w Warszawie na prywatnej działce którą udało mi się wynająć na niewielkie pieniądze, w dużej mierze punkt obsługiwałem z żoną dzięki czemu nie mieliśmy dużych kosztów pracowniczych. Biznes był naprawdę opłacalny ale apetyt rośnie w miarę jedzenia i chcieliśmy otworzyć kolejny jeszcze t tym samym sezonie, niestety nie udało nam się otworzyć ze względu na brak lokalizacji. Problem jest w tym że franczyzodawca ma wiele swoich punktów w Warszawie i jeżeli samemu się nie znajdzie punktu jak my nasz pierwszy to jest ciężko. Dostaliśmy od lodolandi propozycję otworzenia 3 punktów w lokalizacji 200km od Warszawy, po wahaniu postanowiliśmy wspólnie z żoną że zaryzykujemy z kolejnymi 2 lokalizacjami. Na początku było ciężko ponieważ obsługa punktów na odległość jest naprawdę bardzo ciężka, pracownicy są nieodpowiedzialni i trzeba być 7 dni w tygodniu w ciągłej gotowości. Pierwszy miesiąc był ciężki, praca 7 dni w tygodniu po 11 godzin. Po miesiącu postanowiliśmy że biznes jest na tyle dochodowy że możemy sobie spokojnie pozwolić na osobę do pomocy. Zatrudniliśmy dziewczynę która okazała się być lekiem na całe zło. Znalazła na lokalnym rynku super pracowników których świetnie wyszkoliła, dziś wystarczy że raz na 2 tygodnie pojedziemy na punkty poza Warszawą, sobie zostawiliśmy obsługę punktu w Warszawie. Dziś ze spokojnym sumieniem mogę powiedzieć że wejście we franczyze lodolandii było bardzo dobrą decyzją. Trzeba na początku włożyć dużo pracy ale franczyzdawca daje bardzo dużo, wszystkie problemy jakie napotkaliśmy na drodze omawialiśmy i rozwiązywaliśmy z franczyzodawcą. Są naprawdę pomocni :) reasumując: -w Warszawie ciężko o lokalizację, ale za to poza Warszawą jest dużo możliwości -na początku trzeba włożyć dużo pracy, ale można liczyć na ich ogromną pomoc -zyski po doliczeniu kosztów leasingu, menadżera itp ok 25% niższe od zakładanych. Na pewno będę rozwijał kolejne punkty.

Kasia
@DR

ile może zarobić koordynator punktów lodolandii?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona

Fajna praca.

Adam Głuchowski

Wydaje się że to solidna franczyza, dokładnie przeanalizowałem ich ofertę, szukałem biznesu dla żony. Spotkałem sie z trzema franczyzobiorcami i byli zadowoleni ze współpracy. Ostatecznie nie wszedłem w biznes, poniewaz żona dostała ciekawą ofertę pracy. Warto dokładnie przyjrzeć się ich ofercie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewa

Pracowałam w budce w Warszawie, praca bardzo fajna. Polecam prace.

cobra

Punkt w Bolesławcu oszukal sporo osób zatrudnionych w ich budce franczyza nie ma wpływu na ludzi prowadzących budke brak bieżącej wody omijanie przepisów sanepid i nie przestrzeganie norm pracy młodocianych pracowników a to zaledwie czubek góry lodowej. Mowa o firmie adex z Karpacza pracodawca nie wypłacił wynagrodzenia i straszy sprawa w sądzie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ala

Byłam pracownicą w budce lodolandi, szef był zadowolony, jedynie słaby był wrzesień, pozostałe miesiące było bardzo dużo klientów. Klienci bardzo chwalili lody, wielu z nich przychodziło reguralnie co 2-3 dni. Praca ok,na początku ciężko robić ładne lody po kilku dniach dochodzi sie do wprawy.

Krystian

Mój znajomy jest ich franczyzobiorcą, ma stały kontakt z innymi franczyzobiorcy ze swojej okolicy. Razem spotykają się na szkoleniach. Rozmawiałem z nim poniewaz sam chce wejść w biznes. Jest generalnie zadowolony, jest we franczyzie w lodolandii od 2 sezonów. W tym roku otworzył drugi punkt.

M.m..m

Cóż w takim razie ja również napisze o pracy w lodolandii. Pracuje w budce już 2 sezon. W ubiegłym roku w innym mieście u innego właściciela w tym roku w innym u kolejnego. W tamtym roku trafiłam na budke w której obroty dzienne były wręcz ogromne że względu na dobry punkt budki. W tym roku obroty są mniejsze, mniejsze miasto i raczej mniej zamożni ludzie. Jeśli chodzi o wodę to myślę że jak ktoś dobrze gospodaruje woda to da się normalnie wszystko umyć, 2 baniaki są wystarczające. Sama bardzo dbam o budke, lepiej niż o własny dom bo w budce spędzam więcej czasu niż w domu czyli ok 10 h dziennie czasami więcej. Kilka razy dziennie myje podłogę, wszystkie szafki ( bo ktoś głupi wymyśl białe) które non stop się brudza i trzeba ciągle myć....u mnie w budce jest czystość na pierwszym miejscu.sanepid u nas w tym roku był już dwa razy i to jakoś w kwietniu i maju...sanepid akcetuje fakt że Nie ma bierzacej wody. Woda z baniakow jest przeznaczona do mycia rąk, podlogi, szafek i innych...jeśli chodzi o wodę wykorzystywana do lodów i gofrow to jest to woda kupowana na bierzaco w baniakach 5 l i tylko i wyłącznie ona używana jest przeze mnie do produkcji lodów i gofrow. Jeśli chodzi o smak lodów to nigdy nie jadłam tak PYSZNYCH smietankowych lodów...Tymbardziej jak się je zrobi z mlekiem(bardzo Rzadko) jeśli chodzi i czekoladowe to rzecz gustu ale moim zdaniem lodolandia powinna jakos zmienić ich smak bo nie wszystkim smakują tak hmmm gorzkie? Deserowe? Lody. Jeśli chodzi o szefa to wiadomo każdy jest człowiekiem i.ma gorsze dni..często wkurza się że jestbza mały utarg ale niestety my na to nic poradzić nie możemy.. Taki interes uzależniony jest również od pogody. Ogolnie szef jest ok wymyśla konkursy, premie. A jeśli chodzi o zarobki to pozostawiają wiele do życzenia. Jestem osobą ucząca się i stawka godzinowa to 8,5 zł...trochę śmiech na sali...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja

Warszawskie gorole coscie sie tak uwzieli na tych ludzi z Radomia, zazdrosc od was bije i to na maksa.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Shaksa

Zgadzam się w 100%

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ja aaa

Jak jesteś franczyzbiorcą lodolandi to pisz na temat franczyzy, ze jest taka i owaka, a nie że lody mają niedobre, bo to nie jest prawda, lody są bardzo dobre, Współpraca z nimi faktycznie nie jest najlepsza, franczyza i czynsze są drogie, kontakt zerowy. Taki tekst, który napisałeś na temat lodów swiadczy o tym, że albo jesteś z konkurencyjnej firmy, albo poprostu jesteś strasznie sfrustrowanym człowiekiem...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ted

A kolega nie czytal umowy przed podpisaniem, nie wiedzial ile bedzie placil? Nie smakowal loda, ktorego podobno nie da sie jesc?mozesz miec pretensje tylko do siebie. Lody sa pyszne i ludzie chetnie je kupuja, chemia? A gdzie jej nie ma? w lodach na galki jest jej wiecej, albo lodach sklepowych. franczyza fakt droga i ciezka.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja

Ja slysze od ludzi ze mam najlepsze lody w miescie i nie zgadzam sie z opinia ze nie da ich sie jesc takie teksty pisze konkurencja

ricki

To nie wina lodolandi, że franczyzobiorca i jednocześnie twój szef jest idiota i despotą, a pracodawcą miernym. Miej do niego pretensje...

lola

Popieram w całości. Pracowałam również w Lodolandii w Błoniu. Zresztą, ile tam już dziewczyn nie pracowało. Właściciel chamski i arogancki cwaniaczek,który pięknie mami na rozmowie kwalifikacyjnej a potem rozczarowanie przy wypłacie. Zresztą aktualnie znowu szuka pracowników.Cwaniak do potęgi nie szanujący ani pracowników ,ani Klienta któremu się wciska kiepskiej jakości,najniższej klasy produkt. Nie będę wymieniać Pana z nazwiska,ale nawet nie próbujcie pracy w tym punkcie.

Zostaw merytoryczną opinię o SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.?

    Zobacz opinie na temat firmy SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 49.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 15 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.?

    Kandydaci do pracy w SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

SWEET GALLERY sp. z o. o. sp. k.
Przejdź do nowych opinii