Opinie o Fabryka Mebli Gala Collezione w Łochowo

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Fabryka Mebli Gala Collezione. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Fabryka Mebli Gala Collezione o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Fabryka Mebli Gala Collezione w Łochowo

Administrator

W Rojewo Fabryka Mebli Gala Collezione poszukuje pracownika na stanowisko Operator. Brałeś udział w rekrutacji? Napisz, jak Twoim zdaniem wyglądał ten proces. Twoja opinia może okazać się cenną wskazówką dla mieszkańców regionu, którzy biorą pod uwagę pracę w przedsiębiorstwie.

###
Pracownik
@Administrator

NIE POLECAM wgl pracy w tej firmie. Na jakimkolwiek stanowisku.

Natalia
Inne
@###

Dlaczego tak twierdzisz? Byłeś na każdym stanowisku, że wiesz, że na każdym jest kiepsko?

###
Pracownik
@Natalia

@Natalia wiem jak to wszystko działa, a raczej nie działa. Najpierw potrzebują, a potem zwalniają, albo ludzie sami odchodzą. Jak komuś zależy na stabilnym zatrudnieniu, to szczerze NIE POLECAM.

Ex
Były pracownik

Z całego serca nie polecam pracy w tej „firmie”. Gdzie się nie pójdzie, nieważne na jakim dziale są równi i równiejsi. Brygadziści dają swoim (usunięte przez administratora) robote lepszą, by oczywiście pieniążki mogły wpaść a reszta nieważne. Kierownik udaje, że ma klepki na oczach i nic nie słyszy, nie widzi. Każdy szanujący człowiek nie pójdzie tam do roboty napychać kieszeni po kolei tym wszystkim darmozjadom na wyższych stanowiskach zaczynając od tych „wspaniałych” brygadzistów. Ciekawe kiedy to upadnie, bo patrząc na jakość tych mebli (nieważne jaka reklamacja i tak nigdy nie jest z winy producenta, choćby mebel nawet z dziurą na samym srodku pojechał) to długo to nie pociągnie. Niech się lepiej wezmą za meble pokroju IKEI albo GABI, tam ich „jakość” zostanie doceniona ;)

Wolna
Pracownik
@Ex

Oby zdechlo jak najszybciej. W tym zakładzie nie znasz dnia ani godziny, jak cie kopną w (usunięte przez administratora) i,, podziękują ". Wypieprzaja za chęć do pracy. Ich to tylko opisać gdzie się da jako najgorszą firmę ever. Wstydu nie mają za grosz

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Fabryka Mebli Gala Collezione podczas okresu próbnego?

SzP
Były pracownik
@Pytanie

Umowa o pracę na czas określony (3-miesięczny okres próbny).

SzP
Były pracownik

Jedyne, co polecam, to omijać to miejsce szrokim łukiem. Na rozmowie wszystko ładnie pięknie, dużo obietnic, fajne perspektywy, a potem się okazuje, że benefity nie tak od razu są dla wszystkich i po równo. Bo w firmie są równi i równiejsi. Mnóstwo członków rodziny właścicieli, więc trzeba uważać co i komu się mówi. Niekompetencja osób na stanowiskach dyrektorskich i kierowniczych(usunięte przez administratora)Pracownicy niższego szczebla to w większości mili ludzie, niestety bez siły przebicia - są tam, by przetrwać. Uśmiech i życzliwość niektórych szeregowych pracowników to jedyna zaleta tej firmy.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Fabryka Mebli Gala Collezione, to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
Beata
Inne

Po 3 miesiącach użytkowania narożnika Memo siedzisko się ugniotło i powstała niecka. Nie reklamuję bo jak czytam to raczej bez pozytywnego efektu. Nie polecam. Pianka wysokoelastyczna z jakiej jest wykonane niskiej jakości.

Justyna
Inne
@Beata

Reklamację zawsze warto złożyć, nigdy nic nie wiadomo. Takie uszkodzenie mebla po 3 miesiącach jest dziwne, może wymienią mebel. Zadzwoń chociaż, bo może do obsługi klienta zatrudnione są profesjonalne osoby. Próbowałaś jakoś domowymi sposobami to naprawić?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Natalia

Udało się w końcu zareklamować wadliwe meble? Jeśli nie, to może warto gdzieś to zgłosić?

Serwis Meblowy
Inne

Serwis zajmujący się naprawami poreklamacyjnymi! Województwa : Dolnośląskie, Śląskie, Opolskie, Małopolskie, Świętokrzyskie, Lubelskie, Podkarpackie Nr 663399244

Janusz

Zgłosiłem reklamacje narożnika Udine producent nie uznał mi reklamacji twierdząc ,że nie właściwie urzytkuje mebel.skora narożnika się łuszczy po roku użytkowania to są totalne bzdury ,że siedząc na podkładzie z materiału można zniszczyć skórę.ta firma wciska potencjalnym nabywca bubel.jesli ktoś mnie czyta z podobnymi problemami proszę o kontakt, trzeba coś z tym producentem zrobić aby nie nabijał ludzi na koszty.oni są tak beszczelni ,że nawet są w stanie naprawić uszkodzenia na koszt nabywcy.nie polecam tego producenta.zdecydoealem się na opinie ponieważ tych opinii jest więcej i podobnych do mojej.

1
Robi
@Janusz

Moja kanapa ze skóry jest tak odszyta...że ja chyba sam lepiej bym to zrobił...Wypełnienie ugniata się po 4 miesiącach.Dramat!

Wisia
@Robi

Mam ten sam problem, nawet nie zadali sobie trudu, aby odpowiedzieć na pytania zawarte w piśmie dotyczącym reklamacji. Po roku użytkowania wygląda gorzej niż ta, której pozbyłam się o 20 latach użytkowania.

ROZCZAROWANA!!!!
Inne
@Janusz

ten sam problem - wybraliśmy z mężem najdroższy i "najlepszy" gatunek skóry do modelu Mondo, po półtorej roku użytkowania zgłosiliśmy reklamację, bo mebel się odbarwia - wygląda to ohydnie i tworzy się na całym wypoczynku. Również odrzucona reklamacja. Powód ten sam - niewłaściwe użytkowanie. Proszę o kontakt

jarek
Inne
@Janusz

Moja rada na podstawie doświadczenia, Nigdy nie reklamuję na podstawie gwarancji. Gwarancja to dobra wola producenta , nic więcej. Zawsze rekamuję do sklepu na podstwie rękojmi. Rekojmia ma oparcie w prawie, artykuły kodeksu cywilnego. Rekalmację składa sie do sklepu. Mają dokładnie 2 tygodnie na ustosunkowanie sie do reklamacji. Można korzystac z porad rzecznika kon sumentów. A jak to nie pomoże to droga sądowa. U mnie zawsze to działało. Rekalmacje na podstawie rękojmi składamy do sklepu , a nie do producenta

Marcin
Pracownik
@Janusz

klopotek@go2.pl proszę o kontakt pozew zbiorowy wchodzę w to

BolekW
Pracownik
@Janusz

Ta firme nslezaloby wyeliminowac z rynku detalicznego raz ns zawsze. Tylko trzeba sie skrzyknac,ale niestety duzo krzykaczy mali osob do realizacji ,a do tego trzeba wiekszego potencjalu niestety!!!

Klient
Pracownik
@jarek

Piszesz bzdury. Tak zrobiliśmy i co... Sklep oddał reklamację do producenta, a ten reklamację odrzucił. Nawet Rzecznik Konsumenta nic nie zdziałał, bo nie muszą z Nim gadać. A do Sądu, można iść , oczywiście , tylko to kosztuje i wynik niepewny.

Klient z Wielkopolski
Inne

DZIWNE , ŻE TAKA FIRMA Z TAKIMI OPINIAMI JESZCZE UTRZYMUJE SIĘ NA RYNKU !!!

Klient
Inne

Gratuluję firmy, jakości mebli, kompetencji pracowników działu Reklamacji i Serwisu. Oczywiście jest to sarkazm... Ostrzegam Klientów przed produktami producenta Gala Collezione. Zakupiłem skórzany mebel Capello tej firmy w Agata Meble. Takiego tandetnego wykonania dawno nie widziałem. Mebel tzn. siedzisko się zapada, za miękkie, siedzi się na desce Zgłosiliśmy reklamację, przedstawiciele firmy Gala Collezione od razu stwierdzili, że że wszystko jest dobrze ,zgodnie z technologią. Panowie z uśmiechem na ustach powiedzieli nam, że firma ma taką technologię a nie inną , a sofa nie jest do leżenia tylko do siedzenia w ściśle określonym miejscu sofy. Firma sprzedaje bardzo drogi bubel i robi wszystko, żeby uniknąć za to odpowiedzialności. Nawet nie chce się załatwić sprawy polubownie ,aby zadbać o reklamę firmy. Bardzo słaba jakość wykonania, wypełnienie tragiczne aż czuć deski stelażu. NIE POLECAM!!! Chciałbym przestrzec wszystkich potencjalnych klientów przed zakupem mebli w Gala Collezione. Taką opinię należy często powtarzać w sieci. Zresztą jest ich bardzo wiele .Może firma dojdzie do wniosku ,że robi kiepskie meble i coś z tym zrobi. Chciałbym , aby opinie o meblach dotarły do Kierownictwa firmy...ale nie liczę na to , bo może wiedzą i tak ma być. Pozdrawiam

dyzma
Pracownik

jest super polecam to co wypisuja to bzdury ktorym sie nie chce pracowac.tylko chca od pansta wa brac za darmo.wiarygodnym kierownikiem to jest w tucholi tak trzymaj tomasz szacunek

dyzma
Pracownik
@dyzma

w tucholi jest jedna osoba która roznosi zament w tej firmie on tylko mysli o tym gdzie nawóz kupic.to człowiek ktory jest nietykalny.Prosze o rozpatrzenie tej osoby od gornie bo nie ma pracownika ktory by miał dobre zdanie o nim to nie (usunięte przez administratora) a tyle ludzi przyszło sie pouczyc tego fahu meblarskiego.A on cytuje jego słowa ,on sie nie nadaje. tak nie mozna postepowac w takiej pozadnej firmie .

dyzma
Pracownik
@dyzma

brygadzista dariusz ten gagatek

Empatia
Pracownik
@dyzma

Szkoda mi Ciebie Człowieku, widać że masz jakiś problem, oby się szybko rozwiązał i Twoje nastwienie do ludzi było odpowiednie. Zarówno Kierownik jak i Brygadzista to bardzo porządni i uczciwi ludzie, okazują szacunek, wsparcie a także potrafią dobrze nauczyć i wytłumaczyć rzeczy które są niezbędne do prawidłowego wykonania pracy. Polecam pracę w tym zakładzie.

xD
Pracownik
@dyzma

Masz bardzo małe jądra skoro wypisujesz głupoty, a nie potrafisz powiedzieć w oczy co cię boli.

The Rock
Były pracownik

Nie polecam pracy na dziale modelarni. Kierownik tego działu jest mega fałszywy i nie słowny. Przycina na premiach, nie traktuje ludzi równo, wmawia ludziom coś o czym nie było mowy. W całej firmie nie znalazłem osoby, która wypowiedziałaby się na temat tej osoby pozytywnie. Zarobki też marne, więc jeśli ktoś liczy na godną wypłatę, to niech lepiej poszuka gdzieś indziej ;)

1
Klient
Inne

Gratuluję firmy, jakości mebli, kompetencji pracowników działu Reklamacji i Serwisu. Oczywiście jest to sarkazm... Ostrzegam Klientów przed produktami producenta Gala Collezione. Zakupiłem skórzany mebel Capello tej firmy w Agata Meble. Takiego tandetnego wykonania dawno nie widziałem. Mebel tzn. siedzisko się zapada, za miękkie, siedzi się na desce Zgłosiliśmy reklamację, przedstawiciele firmy Gala Collezione od razu stwierdzili, że że wszystko jest dobrze ,zgodnie z technologią. Panowie z uśmiechem na ustach powiedzieli nam, że firma ma taką technologię a nie inną , a sofa nie jest do leżenia tylko do siedzenia w ściśle określonym miejscu

Klient z Wielkopolski
Inne

Słaba firma słabe wyroby Wszystko na NIE. Jakość bardzo kiepska. Nie uznają żadnych reklamacji. Uważają, że na meble trzeba patrzeć , a nie ich używać !. Zaopatrują sieci meblowe AGATA w kiepskie meble i nie naprawiają gdy Klient reklamuje. a salony Agata przyklaskują temu , bo nie mają kłopotów z reklamacjami. ZWYKŁA MASÓWKA ! PRODUKTY FIRMY GALA COLLEZIONE NIC NIE WARTE ! AGATA MEBLE POŚREDNICZY W SPRZEDAŻY KIEPSKICH MEBLI !.NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA TO , ŻE JEST REKLAMACJA CZY RĘKOJMIA, BO TO WSZYSTKO ŚCIEMA...NIC NIE WYWALCZYCIE !!!

Klient z Wielkopolski
Inne

Ostrzegam Klientów przed produktami producenta Gala Collezione. Zakupiłem skórzany mebel Capello tej firmy w Agata Meble. Takiego tandetnego wykonania dawno nie widziałem. Mebel tzn. siedzisko się zapada, za miękkie, siedzi się na desce Zgłosiliśmy reklamację, przedstawiciele firmy Gala Collezione od razu stwierdzili, że że wszystko jest dobrze ,zgodnie z technologią. Panowie z uśmiechem na ustach powiedzieli nam, że firma ma taką technologię a nie inną , a sofa nie jest do leżenia tylko do siedzenia w ściśle określonym miejscu sofy. Firma sprzedaje bardzo drogi bubel i robi wszystko, żeby uniknąć za to odpowiedzialności. Nawet nie chce się załatwić sprawy polubownie ,aby zadbać o reklamę firmy. Bardzo słaba jakość wykonania, wypełnienie tragiczne aż czuć deski stelażu. NIE POLECAM!!! Chciałbym przestrzec wszystkich potencjalnych klientów przed zakupem mebli w Gala Collezione. Taką opinię należy często powtarzać w sieci. Zresztą jest ich bardzo wiele .Może firma dojdzie do wniosku ,że robi kiepskie meble i coś z tym zrobi. Chciałbym , aby opinie o meblach dotarły do Kierownictwa firmy...ale nie liczę na to , bo może wiedzą i tak ma być

Iwa

Witam jestem w podobnej sytuacji kupiłam system modułowy za grubą kasę i po niecałych 2 latach skora już się przeciera rozciagła jakby miala z 15 lat obicia się odkasztalciły A od stolika odchodzi sklejka jakąś masakra .Może warto by było zgłosić to grupowo .Bo właśnie jestem po serwisie i to jakaś kpina.Usłyszałam że za dużo kożytałam .To jakis absurd . Przy mojej pracy i męża i przy dwójce dzieci w tym jednego studenta który jest na weekendy w domu.

2
anonim
@Iwa

Widocznie od tego czasu jeszcze bardziej uległa degradacji u nich jakośc mi po 3 miesiącach .

Monika
Inne
@Iwa

Jestem w trakcie reklamacji. To jakaś masakra już trzy krotnie odrzucili reklamację. Kanapa po 10 miesiącach użytkowania wygląda jak strup cała się obiera i pierzy

Lupo
Inne
@Iwa

Teraz produkuję się towar , aby wytrzymał ustawowe 2 lata. Jak się rozpadnie wcześniej wymyśla się różne argumenty żeby odrzucić reklamacje, bo to przecież dodatkowy koszt dla firmy, który obniża zysk netto.

Katarzyna

Wystarczy poczytać opinie o wyrobach tej firmy i już wszystko wiecie a jest tych opinie od groma Słaba firma słabe wyroby Wszystko na NIE nie polecam tam podejmować pracy

1
Magda
@Katarzyna

Ja uważam, ze jakość jest dobra. Wiekszość zarzutów wynika z tego, że ludzie nie dbają odpowiednio o materialy.

Eliza
Inne
@Magda

Jesteście (usunięte przez administratora)sprzedającymi szajs za grube pieniądze.

mirek
Inne
@Katarzyna

zamówiłem meble w gala za 15 tys w styczniu 2021 i miałem je otrzymać zgodnie z umową do maja,dzisiaj 17 kwietnia ze sklepu otrzymuje wiadomość,że meble najszybciej będą w lipcu.Przestrzegam przed jakimkolwiek zakupem w tej firmie,to jest skandal!!!

ja
Inne
@mirek

Zgadza się, miałam tą samą sytuację. Fotel zamówiony w połowie marca 2021 r. trafił do mnie w połowie sierpnia. Przez wiele lat używałam meble Gali i byłam bardzo zadowolona, niestety ewidentnie są klienci lepsi i gorsi/ nie mam pojęcia gdzie ci lepsi, ale na fotel czekać pół roku!!!!!/. Jakość już też nie ta, materiał z tyłu się marszczy i ogólnie meble niedopracowane. Już nie polecam.

Nabita w butelke
Inne

Ja również zakupiłam skórzany bubel firmy Gala Cilleccione za ciężko zarobione z mężem pieniądze, mieliśmy się nim cieszyć przez lata bo to przecież skóra, po dwóch latach zgłosiłam reklamacje,oczywiście odrzucono, farba schodzi a to wszystko przez to ,ze zle ja myje, oddają do ekspertyzy kawałek raczej niemalowany ,jeśli ktoś wie jak ten pozew zbiorowy złożyć , chętnie się pod nim podpisze, bubel jeszcze raz bubel, nie polecam serdecznie

BolekW
Pracownik
@Nabita w butelke

Chetnie dolacze sie do tego pizwu zbiorowego gdyz jako pracownik nie moge juz zniesc tego co tutaj za buble sie produkuje. Podaj namiary na siebie. Pistaramy sie w wiekszej grupie zlozyc pozew zbiorowy ns ta firme.

Monika
Inne
@BolekW

Kupiłam narożnik i spałam czasami na nim podczas oglądania telewizji. Co prawda minęło już 12 lat to nie spodziewałam się że tak skóra popęka i powstaną takie dziury.

Monika
Pracownik
@BolekW

Chętnie przystąpie do pozwu zbiorowego. Wydalam na naroznik 5000zl, 12 lat temu.

BolekW
Pracownik
 Pytanie
@Monika

A moze od stosuneczkow ci tak popekala skora 12 lat to troche czasu moze juz mebel nie wytrzymal naporu twojej dupeczki.?

Inne
 Pytanie
@BolekW

Co to jest za odpowiedź? Co to za obsługa w ogóle?! Ja tez skupiłem ta sofę i po roku tragedia!! A taka odpowiedz to naprawde żenada. Jak widac obsługa okropna!!!

@Monika P.
Inne
@…

Ja rowniez przystapie do takiego pozwu, jesli taki bedzie, mam rowniez dziury w sofie za 5000zl a producent nawet nie chce podac kolorystyki albo zeby naprawic za jakas rozsadna kwote, bo po 10 latach nastepuje przedawnienie.

abb
Pracownik
@Monika

po 12 latach to nawet zona się nudzi , przepraszam ale nie ma niczego wiecznego , , mebel dzis to 5- 6 lat i wymiana

Monika
Inne

Proponuję się zebrać i założyć zbiorową sprawę fabryce mebli. Uważam to za kpinę jak się traktuje klienta. Moja skórzana kanapa po 10 miesiącach użytkowania wygląda jak jeden wielki skorupiak. Pierzy się i skóra cała się wyciera.

3
Szymon
Inne
@Monika

Próbowałaś zgłosić reklamację do Fabryka Mebli Gala Collezione? Skoro kanapa ma mniej niż rok, to chyba obejmuje ją okres gwarancyjny? Daj znać jak się zakończy ta sprawa, czekam na Twój wpis.

Eliza
Inne
@Monika

U mnie to samo. Myje skórę wilgotną szmatką z czystą wodą, a farba z niej schodzi, szmatka jest czarna. W dwóch miejscach farba zeszła całkowicie. Proszę o kontakt.

2
BolekW
Pracownik
 Pytanie
@Monika

Moniko moze za duzy napor twojej dupeczki sprawil ze skora sie wytarla,jak myslisz? Za duzo stosuneczkow mialas

Bożena
Inne
@BolekW

No ale bardzo proszę - starajmy się tu szanować się nawzajem. @BolekW, wnioskuję, że jesteś zatrudniony w Fabryce Mebli Gala Collezione, więc byłabym wdzięczna, jakbyś przekazał mi kilka informacji. W pierwszej kolejności wypada zapytać o zarobki: czy są one adekwatne do ilości powierzonych obowiązków?

Karolin
Inne
 Pytanie
@Monika

Witam czy udało się coś Pani wskórać w tej sprawie? Mam podobny problem. Skóra na narożniku się siepie, jest bardzo mało używany. Odrzucili reklamację gdyż stwierdzili że źle użytkuje mebel!

Bielsko-B
Inne

Nie kupujcie mebli tej firmy. Złudna nadzieja, że za ceną idzie jakość. Argument odrzucenia reklamacji ,, mebel częściej użytkowany od pozostałych,,. ???? Fotel używany 2 miesiące. Bardzo żałuję, że wcześniej nie przeczytałam opinii o tej firmie. Niestety ja uczę się na błędach. NIE POLECAM !!!!!!!

Zostaw merytoryczną opinię o Fabryka Mebli Gala Collezione - Łochowo

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Fabryka Mebli Gala Collezione?

    Zobacz opinie na temat firmy Fabryka Mebli Gala Collezione tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Fabryka Mebli Gala Collezione?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Fabryka Mebli Gala Collezione
Przejdź do nowych opinii