Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Praca opiekunka
Znalezione opinie dla 'tomek' : (84)
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Kalisz
1
2015-08-16 09:22
Poznań
1
2015-08-16 09:13
Poznań
1
2015-08-16 07:37
Leszno
1
2015-05-19 16:01
Gorzów Wielkopolski
1
2014-11-10 10:00
Grupa LOTOS
Grupa LOTOS
"Wywiad z Joanna Tyszka - Dyrektor Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi w firmie Grupa LOTOS"
Joanna Tyszka - Ukończyła Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni i  z zakresu prawa pracy na Uniwersytecie Gdańskim. Z Grupą LOTOS związana od 25 lat. Jako Dyrektor Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi odpowiada za kreowanie i realizację polityki personalnej w ramach Grupy Kapitałowej LOTOS, zatrudniającej blisko 5000 pracowników w kilkunastu spółkach w kraju i za granicą. W drodze negocjacji treści Zakładowych Układów Zbiorowych Pracy ze związkami zawodowymi wdrożyła spójne systemy motywacyjne w spółkach LOTOS. Zorganizowała nabór i wyszkolenie pracowników do ,,Programu 10+’’ - największego programu inwestycyjnego realizowanego  w Polsce w latach 2008-2011 o wartości 5,5 mld zł, zwiększającego zdolności przerobową rafinerii w Gdańsku do 10,5 mln ton ropy naftowej rocznie. Do najważniejszych osiągnięć zawodowych można zaliczyć także realizację unikalnych, długofalowych programów rozwojowych, ukierunkowanych na wzrost świadomości biznesowej pracowników, wsparcie zarządzania proce...
Siemianowice Śląskie
1
2013-09-26 23:45
Warszawa
1
2012-03-09 18:23
Białystok Juchnowiec Kośc.
1
2010-12-04 12:05
dghjnmjf
1
2009-11-30 22:46
Wrocław
0
-
Poznań
0
-
Bydgoszcz
0
-
Radymno
0
-
Orneta
0
-
Katowice
0
-
BASF Polska
BASF Polska
"Wywiad z Sylwia Szmidt - HR Manager w firmie BASF Polska"
W ramach swojej  kariery w BASF miała możliwość pracy zarówno w dziale sprzedaży jak i dziale administracji firmy. Przez ostatnie 7 lat pracy związana z Działem Personalnym, w ramach którego odpowiada za współtworzenie i realizację Polityki Personalnej firmy. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Zarządzanie Potencjałem Społecznym Firmy.   Jakie były początki Państwa firmy? Firma BASF jest obecna w Polsce od lat pięćdziesiątych XX wieku. Na początku handel z Polską odbywał się przez jedną z central handlu zagranicznego w Warszawie. Po roku '89 BASF była jedną z pierwszych firm niemieckich, które zdecydowały się na inwestycje w Polsce. W 1992 roku powstała BASF Polska z siedzibą w Warszawie. Obecnie w Polsce zatrudniamy ponad 540 osób.   Co uważa Pani za największy sukces firmy? Zdecydowanie należy tu wymienić otwarcie największego w Europie zakładu produkcji katalizatorów samochodów w Środzie Śląskiej, który został uznany przez Polską Agencję Inwestycji Zagranicznych za inwestycję roku. To samo wyróżnienie przyznano nam w konkursie Polish Chemical Awards. Su...
Grodzisk Mazowiecki
0
-
Warszawa
0
-
Radymno
0
-
Pruszcz Gdański
0
-
Bielsko-Biała
0
-
Opole Lubelskie
0
-
Słupsk
0
-
Niedrzwica Duża
0
-
Łaziska Górne
0
-
Zakopane
0
-
Niedrzwica Duża
0
-
Tczew
0
-
Olsztyn
0
-
Skoki
0
-
Gromada
0
-
TNS Polska S.A.
TNS Polska S.A.
"Wywiad z Marlena Huszczak - HR Director, członek zarządu w firmie TNS Polska S.A."
Z branżą badawczą i TNS (wcześniej Pentor) związana od początku swojej kariery zawodowej, początkowo jako badacz rynku specjalizujący się w badaniach jakościowych, następnie jako Marketing Manager i Business Development Director. Od 2008 roku HR Director; od trzech lat również członek zarządu. Absolwentka AWF w Poznaniu, studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem oraz programu Executive MBA Uniwersytetu Warszawskiego i University of Illinois. Uważa, że ma szczęście ponieważ w życiu zawodowym robi to co kocha.   TNS jest firmą rozpoznawalną w całej Polsce. Jaki był kluczowy moment w Państwa rozwoju? Myślę, że połączenie dwóch znanych marek czyli OBOP i Pentora. To były dwie firmy, które przez lata konkurowały ze sobą, więc fuzja była bardzo dużym wyzwaniem. Udało się. Z dwóch zespołów, które miały silną identyfikację z własną marką stworzyliśmy spójną całość i nową, silną markę. Zatrudniamy ponad dwieście osób i stale się rozwijamy. Co stanowi o sile TNS Polska? Specjalizujemy się w badaniach rynku. Nasze mocną stroną jest komplementarność. Staliśmy się silni w większej liczbie ...
Brenno
0
-
Środa Wielkopolska
0
-
Jeziorki
0
-
Trzebiszyn
0
-
Mrągowo
0
-
Łagiewniki
0
-
Raszowa
0
-
Rewal
0
-
Częstochowa
0
-
Krosno
0
-
Kraków
0
-
Wrocław
0
-
Bolesławiec
0
-
Białystok
0
-
Warszawa
0
-
Kędzierzyn-Koźle
0
-
Pogorzel
0
-
Czajowice
0
-
Toczyska
0
-
Wrocław
0
-
Poczta Polska
Poczta Polska
"Wywiad z Andrzej Nitecki - Dyrektor Zarządzający Pionem Kapitału Ludzkiego w firmie Poczta Polska"
Przed podjęciem pracy w Poczcie Polskiej zajmował stanowisko Dyrektora Departamentu Zarządzania Personelem w Stora Enso Poland S.A. – polskim oddziale międzynarodowego koncernu, posiadającego kilka zakładów produkcyjnych na terenie kraju. Odpowiadał tam za obszar kadrowo-płacowy  i zarządzanie zmianą. Wcześniej Dyrektor Departamentu Kadr i Administracji w ENEA S.A.. Przez kilka lat zaangażowany w procesy restrukturyzacyjne w sektorze energetycznym. Odpowiadał za kwestie pracownicze i społeczne podczas konsolidacji spółek zależnych ENEA S.A. Brał udział w procesie prywatyzacji debiutu Spółki na GPW. Współuczestniczył w pracach związanych z wydzieleniem operatora systemu dystrybucyjnego oraz konsolidacją z Elektrownią Kozienice S.A. Odpowiadał za wdrożenie strategii HR dla grupy kapitałowej ENEA S.A.. Posiada również doświadczenie w pracy w zarządzie spółek kapitałowych. Absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz kilku kierunków studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, w tym zarządzania zasobam...
Rumia
0
-
Krosno Odrzańskie
0
-
Krosno Odrzańskie
0
-
Stróże
0
-
Częstochowa
0
-
Gracze
0
-
Olsztyn
0
-
Kraków
0
-
Pinczyn
0
-
Kowale Oleckie
0
-
Bobulczyn
0
-
Zielona Góra
0
-
Racibórz
0
-
Łąsko Wielkie
0
-
Łódź
0
-
Kołobrzeg
0
-
Zabierzów
0
-
Warszawa
0
-
Wrocław
0
-
Wrocław
0
-
Home Broker
Home Broker
"Wywiad z Marcin Zając - Dyrektor Departamentu Szkoleń i Rekrutacji w firmie Home Broker"
Pracę w Home Broker rozpoczął w 2012 roku, gdzie objął stanowisko Dyrektora Rozwoju Sieci Sprzedaży, odpowiadając m.in. za wprowadzenie ścieżki rozwoju kariery i programy szkoleniowe dla Doradców. Obecnie odpowiada za proces rekrutacji i szkoleń wstępnych Doradców ds. nieruchomości. Wykładowca i szkoleniowiec na warszawskich uczelniach. Prywatnie pasjonat nowych technologii, zdrowego trybu życia i psychologii sprzedaży.   Ilu pracowników w tym momencie Państwo zatrudniacie?  Jesteśmy największą w Polsce agencją nieruchomości i jednym z największych firm doradztwa finansowego. Dzisiaj zatrudniamy 424 doradców w obrocie nieruchomościami i 240 doradców finansowych w 25 miastach.   Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie?  Wykorzystujemy przede wszystkim możliwości jakie daje internet. Najpopularniejsze są duże portale z ogłoszeniami o pracę, ale rekrutujemy także z wykorzystaniem serwisów społecznościowych czy serwisów kariery, gdzie prowadzimy akcje rekrutacji bezpośredniej.  Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawia...
Złotów
0
-
Starogard Gdański
0
-
Rosko
0
-
Poznań
0
-
Kutno
0
-
Gruszewnia
0
-
Pęcice Małe
0
-
Stegna
0
-
Przyłęk
0
-
Krotoszyn
0
-
Chrzanów
0
-
Kielce
0
-
Wrocław
0
-
Sosnowiec
0
-
alert