Sprawdź nasze aktualne oferty pracy na stronach LinkedIn i pracuj.pl. Proces rekrutacji wygląda następująco:
01
Aplikacja
Wyślij nam swoje CV w odpowiedzi na ogłoszenie o pracę.
02
Selekcja
Zapoznamy się z Twoją aplikacją i jeśli spełniasz nasze kryteria, zaprosimy Cię do kolejnego etapu rekrutacji.
03
Rozmowa telefoniczna
Skontaktujemy się z Tobą, opowiemy o naszej firmie, stanowisku i zadamy pytania dotyczące Twojego doświadczenia zawodowego. Jeśli masz pytania, chętnie na nie odpowiemy.
04
Spotkanie
Jeśli Twój profil zawodowy i doświadczenie okaże się tym, którego szukamy, umówimy się na spotkanie. To doskonała okazja by bliżej poznać swojego potencjalnego przełożonego i dowiedzieć się więcej na temat firmy, stanowiska i zespołu.
05
Potwierdzenie warunków
Jeśli wspólnie zdecydujemy się na rozpoczęcie współpracy, prześlemy Ci e-mail z potwierdzeniem warunków zatrudnienia.
06
Rozpoczęcie pracy
Powitamy Cię w naszym zespole i rozpoczniemy pracę.
Masz pytania? Skontaktuj się z działem rekrutacji: rekrutacja@mpl.mee.com