Spółka prowadzi elektroniczną rejestrację kandydatów do pracy na podstawie ogłoszeń umieszczanych na stronie internetowej www.rekrutacja.kghm.com
Przed złożeniem oferty – zapoznaj się z aktualnymi ogłoszeniami na stronie www.rekrutacja.kghm.com
Jeżeli znajdziesz interesujące Cię ogłoszenie – w kolejnym kroku wypełnij formularz online i pamiętaj o wymaganych załącznikach. Pamiętaj także o udzieleniu zgody na przetwarzanie danych. Termin zgłaszania aplikacji to zazwyczaj 7 dni od jego ogłoszenia.
I etap selekcji
Komisja Rekrutacyjna sprawdzi: czy jako kandydat spełniasz minimalne wymagania i czy dostarczyłeś niezbędne załączniki.
Jeżeli spełniłeś wstępne wymagania – komisja zaprosi Cię do kolejnego etapu rekrutacji.
II etap selekcji
Teraz możesz przygotować się do rozmowy.
Możesz spodziewać się na przykład: wywiadu, testów wiedzy i umiejętności, oceny próbek twojej wcześniejszej pracy, testów psychologicznych itp.
Decyzja
Komisja Rekrutacyjna oceni kandydatów z podziałem na 3 grupy: spełniających wymogi w pełni, spełniających wymogi zadawalająco i nie spełniających wymogów.
W dalszym etapie jako kandydat możesz spodziewać się:
- propozycji pracy – najlepszym kandydatom zostanie złożona oferta pracy,
- jeżeli spełnisz wymogi w stopniu zadowalającym, oferta może być za Twoja zgodą – przechowywana w Centralnej Bazie Kandydatów dla potrzeb przyszłych rekrutacji przez kolejnych 12 miesięcy, po tym okresie aplikacje ulegają skasowaniu.
- Twoja oferta może zostać odrzucona, jeżeli nie spełniasz określonych wymogów. Po formalnym zakończeniu rekrutacji zostaniesz o tym poinformowany droga elektroniczną.
Wszystkim kandydatom gotowym rozpocząć proces rekrutacyjny w celu podjęcia pracy w naszej spółce - życzymy powodzenia.