Mercer (Polska) sp. z o.o.

2.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Mercer (Polska) sp. z o.o.

anonim Nowy wpis
Inne

Witam. jak jest teraz wystawiona oferta na stanowisko CST Key Account Coordinator, to piszą w niej, że godziny (usunięte przez administratora) są elastyczne oraz ze istnieje opcja na tryb hybrydowy. to w jakich godzinach się pracuje? zastanawiam się czy można w jeden dzień mniej a w drugi więcej

Zbieraja CV do kolekcji Nowy wpis
Kandydat

Od ponad roku szukaja na stanowisko mlodszego administratora. Na rozmowie mowili mi ze maja 2 wakaty, nie zatrudnili m je a ogloszenie dalej wisi. Chyba HRy cwicza sobie rozmowy z kandydatami bo nie wiem co to ma byc.

anonim Nowy wpis
Inne

Czy dalej jest tak z zarobkami jak ktoś wskazał, że młody konsultant zarobi tyle co osoba z wieloletnim stażem? Zależy to jeszcze od umiejętności własnych? Myślę właśnie o zatrudnieniu jako konsultantka, stąd zainteresowanie

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam pracy w tej firmie. W moim przypadku opis stanowiska na rekrutacji nie pokrywał się z tym, co zastałem w rzeczywistości. Od początku panował chaos, a brak sprecyzowanego zakresu obowiązków powodował u mnie duży stres. Nie przestawiono też jasno umiejętności wymaganych na stanowisku. Myślę, że jakiś test z podstawowej rachunkowości na pewno pomógłby im w znalezieniu kompetentnej osoby. Sęk w tym, że im się nie chciało i zwyczajnie nie mieli na to czasu. Zatrudniono mnie tylko po to, żeby osoba, która miała mnie ”przeszkolić”, mogła pójść sobie na 2-tygodniowy urlop, zostawiając mnie zupełnie samym ze wszystkim. Bez osoby, której mógłbym się poradzić, dopytać. A to chyba normalne na początku nowej pracy? Szybka, byle jaka rekrutacja na znalezienie naiwniaka. (usunięte przez administratora) zero wsparcia, zero sensownego okresu wdrożenia się. Na szczęście bardzo szybko dostałem dużo lepszą ofertę pracy i płacy, dzięki czemu mogłem szybko zrezygnować. W kolejnej pracy, w przeciwieństwie do tego cyrku, zostałem potraktowany poważnie i przeszkolony zanim mogłem samodzielnie wykonywać swoje obowiązki. Nigdzie indziej się z czymś takim nie spotkałem, tym bardziej w tak dużej firmie. Nie polecam.

Ciekawa
Inne

Ktoś ma doświadczenie jako specjalista ds. wsparcia brokerów? Zwróciłam uwagę te komentarze o tym, że firma narzuca dużo obowiązków i niektórzy czują się przytłoczeni. Czy taka sama sytuacja jest na tym stanowisku? Jest ogłoszenie i mam jeszcze trochę czasu, żeby się zastanowić w sumie.

Employee
Pracownik

Nie planowałem pisać tu opinii, jednak sam przed rozpoczęciem pracy zerkam na go work, tłumacząc sobie, że pewnie ludzie są marudni, jednakże nie w tym przypadku. Praca tutaj to bardzo duży stres dla osoby, która zaczyna swoją karierę- często ma się uczucie, że zostało się na lodzie z nowymi obowiązkami, nie jest się do nich odpowiednio wprowadzanym, wszystko jest raczej na biegu, byle żeby był efekt, ludzie są bardzo wychłodzeni i zajęci sobą, to samo tyczy się buddiego- naprawdę często trzeba radzić sobie samemu. Chwile zajęło żeby nie obwiniać siebie a brak zaangażowania ze strony teamu. Na pewno nie jest to firma rozwojowa, raczej coś na zasadzie kliknij tu i tutaj bez zagłębiania się w proces i do czego dana rzecz ma służyć. Cofając się w czasie na pewno nie zdecydowałbym się na prace tutaj i przyjąłbym ofertę od innej firmy.

Mercer
Pracownik
@Employee

Mercer zgodnie ze swoją polityką, nie ma w zwyczaju komentowania pojawiających się na tej stronie opinii, jednak chcielibyśmy odnieść się do powyższego komentarza. Przykładamy dużą wagę, do onboardingu nowych osób w firmie. Każdy nowy pracownik bierze udział w szeregu spotkań mających na celu prezentację naszej firmy i specyfiki pracy w danym zespole, narzędzi jak również naszych wartości. Nowi pracownicy mają również swojego Buddiego, którego zadaniem jest pomoc we wdrożeniu w nowe obowiązki, zespół i organizację, tak by proces był jak najmniej stresujący, a zdajemy sobie sprawę, że zmiana pracy i pierwsze tygodnie w nowej firmie to duże wyzwanie. Każdy pracownik poprzez kontakt z reprezentantem pracowników, może przekazać feedback, również anonimowy, do czego bardzo Cię zachęcamy. Jeżeli wolisz, możesz również napisać do nas na skrzynkę mailową: contact.warsaw@mercer.com, porozmawiamy o tym, co nie zadziałało i co możemy zmienić.

Michalina
Pracownik
@Mercer

Niestety to nie jest prawda. Kilka ogólnych spotkań prezentujących firmę to nie jest onboarding! Nie ma żadnego wprowadzenia w obowiązki, nie ma celów na okres próbny, nie ma wprowadzenia w schematy działania. Człowiek musi sam wszystko zgadywać, przedzierać się przez tony prezentacji, pytać innych kolegów (większość pomaga). Nie ma żadnego wsparcia od liderów. Idea Buddy'iego - to tez jest nieprawda. Taka osoba pojawia się na początku i mówi jak raportować czas plus ogólnie gdzie jest folder z materiałami. To jest czysta hipokryzja nazywać mówić, ze jest onboarding, Podobie w Mercerze jest z propagowaniem diversity itd - nierówność stanowisk, obowiązków oraz zdarzenia dyskryminacyjne są na porządku dziennym. Firma doradza klientom w zakresie szeroko pojętego HR, ale sama jest daleka od dobrych praktyk i trendów.

Mercer
Pracownik
@Michalina

Wartości takie jak diversity oraz onboarding nowych pracowników to dla nas tematy kluczowe, dlatego też chcielibyśmy poznać więcej szczegółów z Twojej perspektywy. Prosimy więc o kontakt na skrzynkę mailową: contact.warsaw@mercer.com, abyśmy mogli przyjrzeć się sprawie.

1
Wanda
Inne
@Mercer

Możecie rozwinąć a propos tej różnorodności? Jaki procent kobiet jest u was w zarządzie i jaki mają panie szanse na awans u was? Pozdrawiam :)

Zuza
Kandydat
@Employee

Nie wiem czy z innymi dobrze byś wybral, tak jest we wszystkich SSC w Warszawie. Przychodzisz a potem radź sobie sam, bo każdy ma tyle roboty, ze nie poswięci Ci nawet pol godziny. Chaos, duza rotacja, nadgodziny - ot tanie montownie dla zachodu.

Kamila
Inne
@Zuza

czyli z tego co piszesz wynika, że nie można mieć do nikogo pretensji, bo to są standardowe warunki i po prostu ma się predyspozycje do takiej roboty albo nie? nie wyuczysz się tego?

Pracownik
Pracownik
@Employee

Zastanawiam się nad wypowiedzeniem bo od jakiegoś czasu czuję się trochę przytłoczony od nadmiaru obowiązków i rzeczywiście czesto jest tak że zostajesz z problemami sam. Każdy błąd traktowany jest z oburzeniem,a stres i atmosfera w teamie nie zachęcają do pracy.

Małgorzata
Były pracownik

Pracowałam w European Consulting Hub zarządzanym przez (usunięte przez administratora). Nie polecam. Po pierwsze Hub to po prostu pomysł na zarabianie w walutach za pensje ludzi w Polsce, do tego (usunięte przez administratora)klientów, że ma się kompetencje, których po prostu nie ma. Hub sprzedaje głównie dane przygotowywane przez analityków ale nikt nie sprawdza tego.(usunięte przez administratora) Kultura organizacyjna prowadzona przez (usunięte przez administratora)złożony z męskich pochlebców bez wartości. Hub promuje wyłącznie osoby, które ślepo popierają tzw. liderów. (usunięte przez administratora)promuje osoby o niskich kompetencjach, bo kieruje się wyłącznie krótkoterminowymi celami. Hub to nie jest miejsce, gdzie są jakiekolwiek wartości i kultura pracy. Konserwa, dyskryminacja i niskie wartości - to nie jest miejsce, w którym młody konsultant może się kształtować,a starszy dostanie projekty w których się spełni. Panują tam najgorsze zasady świata korporacji i to jest strasznie smutne. Awanse dostają ludzie przez zasiedzenie, a nie ze względu na osiągnięcia i kompetencje. Młode kobiety karierowiczki łatwo się prześlizgują, bo męska kadra promuje kobiety, które schlebiają szefom. Młoda konsultantka zarabia tylko samo, co konsultant z 20-letnim doświadczeniem. Chore środowisko pracy. Zrezygnowałam.

4
Mercer
Pracownik
@Małgorzata

Dziękujemy za komentarz. Przykro nam, że negatywnie oceniasz współpracę z zespołem. Ponieważ zależy nam na promowaniu i realizacji wartości naszej firmy, w których szacunek jest jedną z najważniejszych, oferujemy różne możliwości podzielenia się feedbackiem, również anonimowo, poprzez kontakt z reprezentantem pracowników. To pozwala nam budować kulturę zaufania i przeciwdziałać niepokojącym sytuacjom. Chcemy dokładnie przyjrzeć się opisywanym w komentarzu sytuacjom, dlatego zapraszamy do kontaktu mailowego i prosimy o opisanie wymienionych zdarzeń, abyśmy mogli podjąć odpowiednie działania: CONTACT.WARSAW@mercer.com.

Grazyna
Były pracownik
@Małgorzata

Calkowicie podpisuje sie pod ta opinia. (usunięte przez administratora) wszystkie wady w soczewce. (usunięte przez administratora), wykluczenie ludzi z wlasnymi opiniami i wiedza, na rzecz popierania i awansowania kopistow, klepiacych formatki Mercera. Dodatkowo, nieuczciwe praktyki wzgledem klientow - np sprzedawanie zle opracowanych danych, aby szybko sprzedac. Dodatkowo cala siec Mercer to silosy per kraj - nie ma prawdziwej wspolpracy. W Polsce konsultant za duzo nizsza ,polska' pensje dostarcza wiecej niz jego kolega na wyzszym stanowisku, z mniejszymi kompetencjami. Mercer nie jest miejscem pracy godnym polecenia dla kompetetnych, zdolnych i myslacych ludzi.

3
Pracownik
Pracownik
@Małgorzata

Nieco Przesadzone, emocjonalne stanowisko osoby z problemami

Kamila
Inne
@Pracownik

"Nieco"? Nie znam jeszcze sytuacji, więc wolę wprost dopytać... Jest szansa na wyjaśnienie tego stanowiska wobec poprzedniej opinii? W którym momencie miałoby dojść do przesady?

Aktualny pracownik zespołu
Pracownik
@Kamila

W każdym. Małgorzata i Grażyna to ta sama osoba. Ta sama osoba, która ma duże problemy emocjonalne ze sobą i które wylewała na osoby, z którymi pracowała. To się skończyło, kiedy odeszła i szczerze nie rozumiem jej personalnej vendetty na firme i osoby ktore chcialy jej pomóc, ale ludzie są różni i różnie odreagowują frustrację za swoje niepowodzenia. Sam zespół składa się, bardzo pomocnych i życzliwych osób. Aktualnie w nim pracuję i jestem zadowolony. Ludzie są traktowani z dużym szacunkiem, jest przestrzen na nowe pomysly i innowacje, są możliwości rozwoju i awansu. Dla mnie jest to fajne srodowisko do pracy i rozowju. Oczywiscie nigdzie nie jest idealnie i zespol ma swoje wady, ale porownujac do poprzednich pracodawców jest to miejsce, w ktorym dobrze pracuje - moim zdaniem.

Cezary
Były pracownik
@Aktualny pracownik zespołu

No ale jak „nieco” przesadzone to znaczy, że jednak prawda. Rozumiem, że komuś może niepodobac się opinia bylego pracownika, ale takie opinie nie biorą się znikąd. Ewidentnie wskazuje na nieprawidłowości w firmie, a nie na jakas vendette. Poza tym negatywna opinia dotyczy Hubu, a nie calego Mercera.

Pytanie
 Pytanie

Czy urlop w Mercer (Polska) sp. z o.o. jest płatny 100%?

Prawo pracy
Kandydat
@Pytanie

Przecież tego wymaga prawo pracy, będąc na UoPie należy Ci się 20 albo 26 dni płatnego urlopu

Eve
Kandydat

Brak profesjonalizmu. Sprzeczne informacje na kolejnych etapach rekrutacji. Widoczny brak komunikacji między rekrutującymi. Na drugim etapie rozmów dowiedziałam się że trzecie spotkanie bedzie finalne i pozostanie tylko czekać na decyzję. Podczas trzeciej rozmowy stwierdzono że na dniach dostanę zaproszenie na czwartą rozmowę. Minęły 2 tyg i brak jakiejkolwiek informacji. Poprosiłam mailowo o status rekrutacji. Dostałam feedback że rekrutujący doszli do wniosku że na dłuszą metę praca nie spełni moich oczekiwań. Pominę fakt że odpowiedź zawierała błędy... Rozumiem każdą decyzję ale poświęcenie 5 secund na przeczytanie wiadomości przed wysłaniem nie kosztuje dużo... Jeśli HR i hiring managerowie są swego rodzaju wizytówką firmy to w przypadku Mercer, ta wizytówka wygląda zwyczajnie źle...

Wiktoria
Inne
@Eve

Jakie sprzeczne informacje? Podasz jakieś przykłady? Czemu ta rekrutacja ma tyle etapów? Jakie pytania Ci w ogóle zadawali?

Eve
Kandydat
@Wiktoria

Jeśli chodzi o etapy to na początku jest z screening z przedstawicielem hr, później przychodzi zaproszenie do wykonanie nagrania w systemie HireVue. W praktyce dostajesz kilka pytań i w określonym czasie musisz nagrać na nie odpowiedzi. Następnie trzeba odbyć mniej więcej 60 minutowe spotkanie w hiring managerem / managerami. Teoretycznie ostatni etap to rozmowa z przedstawicielem rynku, który miałoby się wspierać. Mówię teoretycznie bo jak wspomniałam wcześniej w moim przypadku padło stwierdzenie, że odbędzie się jeszcze jedna rozmowa. podczas spotkań pojawiły się rozbieżności miedzy tym co mówił o stanowisku manager i tym w jaki sposób opisywali je przedstawiciele runku. Jedni twierdzą że w danej roli (analytical specialist) kluczowy jest kontakt i wsparcie klienta. Sama analiza danych to minimum... Inni ze to właśnie na analizie danych trzeba się skupić. Strata czasu...

Elżbieta
Inne
@Eve

Hej, to ile osób prowadziło ten proces rekrutacji? Nie ma między nimi komunikacji, bo o sobie nie widzą, czy jak? Mnie jeszcze interesuje, na jakie stanowisko to był proces? Brzmi skomplikowanie, jakby było jakieś wysokie stanowisko w firmie.

Pixie
Kandydat

Miałam jakiś czas temu rozmowę na stanowisko Młodszego Analityka (drugi etap, po HireVue). Rozmowa z dwoma osobami (bezpośrednio zarządzającymi zespołem do którego miałam trafić) była bardzo przyjemna i konkretna. Nie poszło mi jakoś super, więc niespecjalnie czekałam na wiadomości z rezultatem rozmowy, jednak obiecano mi, że firma odezwie się z feedbackiem niezależnie od podjętej decyzji. Po dziś dzień 0 kontaktu. Według mnie to trochę niefajne traktowanie kandydatów (= potencjalnych pracowników firmy Mercer). (Nie miałabym żadnych pretensji, gdyby zostało mi powiedziane, że w przypadku decyzji negatywnej nie będą o niej informować, jednak osoba rekrutująca zapewniała mnie, że na pewno się dowiem, jeśli stwierdzą, że jednak mi dziękują.)

Wiktoria
Inne
@Pixie

No to faktycznie kiepsko dosyć jeśli firma obiecuje feedback, a w rezultacie się go nie dostaje. Jedyny plus, że rozmowa chociaż była przyjemna. Jakie pytania ogólnie Ci zadawali?

XXXX
Kandydat
 Pytanie

Cześć, na jakie wynagrodzenie można liczyć zaczynając pracę na stanowisku Młodszego Analityka?

Natalia
Inne
@XXXX

A to szukają teraz kogoś takiego? Można wiedzieć gdzie jakieś ogłoszenie wisi?

JuHAs

Witam, pracowałam w Mercerze przez ponad 2 lata najpierw jako analityk potem przeszłam do Client Solutions żeby pracować z klientami. Mercer jest dobrym doświadczeniem jak się jest na studiach bo dla ludzi doświadczonych praca z ich obecnymi procesami to porażka totalna. Teraz bardziej ogólnie. Plusy: - miła atmosfera (nie we wszystkich teamach) - kontakt z językiem i wiedzą n/t comps and bens (dla tych, którzy planują rozwój w tym kierunku fajny start) - można podszkolić Excel'a i ogólnie bardziej profesjonalne wykorzystanie MS Office - kontakt z klientem (najbardziej w dziale Clients Solutions) - sprawnie działający HR (każdą sprawę można załatwić 'od ręki') i to by było na tyle. Minusy: - kiepski management, Team Leaderami zostają ludzie, którzy zasiedzieli swoje stanowiska - byli bierni, mierni ale wierni firmie (nie odchodzili z niej) szczególnie w Client Solutions Team (omijajcie: nordyki, Polskę, Niemcy, Afrykę) - Klepanie procesu, który ma zastąpić myślenie - ogromny rak administracyjny zżerający tą firmę, z niektórymi ludźmi na wyższych stanowiskach z zagranicy nie da się współpracować (relacja Slave/Master) - ogromna rotacja, odchodzą ludzie, którzy dostali awans miesiąc przed - bałagan organizacyjny pracy - brak potrzebnych szkoleń, podejście 'siadaj i rób' - kiepska atmosfera w teamach słabych Team Leaderów (patrz wyżej) - bardzo monotonna i powtarzalna praca w teamach Coordination i Order Management - awans traktowany jako 'łaska spływająca z nieba', dawany bardzo niechętnie i rzadko - podwyżki rzędu 100 zł brutto rocznie :-) - większa część procesów przenoszona do Indii, likwidacja teamów - bardzo niestabilna sytuacja pracy - w pewnych teamach wręcz nieproporcjonalne obłożenie pracą w stosunku do innych teamów (omijać największe rynki) - częste nadgodziny w sezonie - średnia do 50-70+ w skali rocznej i Team Leaderzy, którzy chcą żeby je wybierać nie informując, że firma za nie płaci pod koniec roku Reasumując: firma o sporym potencjale z wypracowaną renomą na rynku, w której od ok. 6-ciu miesięcy zaczęło się coś psuć winię za to management, który na siłę chce ciąć koszty i wprowadzać proces, w którym mogą uczestniczyć dzieci do lat 5 i zwierzęta. Zarobki: Ogólnie mówi sie o levelach -B, C, D, E, F, G i wyżej. Zazwyczaj zatrudniają na poziomie C. (usunięte przez administratora) Tak jak mówię - firma awansuje może 5% pracowników, obecna taktyka to 'wyczekiwanie' aż się wykruszą. Osobom doświadczonym - nie polecam.

:(
@JuHAs

Od 2015 niestety sytuacja nie zmieniła się...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
Pracownik
@JuHAs

Mamy 2021 i dalej nic się nie zmieniło :)

Barbara
Inne
@Pracownik

O rany... ale to smutne. 6 lat stania w miejscu.

Michalina
Pracownik
@JuHAs

Pracowałam w European Consulting Hub w zespole(usunięte przez administratora)i przykrościa potwierdzam tę opinię w 100%.

Michalina
Pracownik
@Pracownik

Dokadnie tak!

Dziwne
Kandydat
 Pytanie

Czy ta rekrutacja jest prowadzona przez kogos kto pracuje w nocy czy sprawdza to auromat ? Wyslalem test i nagrania po godzinie 21 a o 6 rano nastepnego dnia dostalem automatyczna odpowiedz na maila, ze mi dziekuja..... zastanawiajace

Elżbieta
Inne
@Dziwne

Może ktoś na nocną zmianę w HR. :P Może faktycznie mają algorytm który sumuje test i jak jest np za mało punktów to dziękują. A pisałas z pytaniem do nich, o co w tym chodzi?

Mercer
Pracownik
@Dziwne

Jednym z etapów rekrutacji w naszej firmie może być test i nagranie HireVue, które sprawdzane są przez naszych rekruterów, co oznacza, że odpowiedzi wysyłane są z systemu po weryfikacji obu. Może zdarzyć się, że odpowiedź wysłana jest poza standardowymi godzinami pracy.

Nick
Kandydat
 Pytanie

Cześć, jak wyglada praca na Senior Consultant? Czy na tym stanowisku co raz więcej nadgodzin niż w innych firmach? Jakie w sumi podejście do pracy w Mercer na tym garde? Może ktoś wie jakie są marchewki na SC?

kandydatka
Kandydat

Rekrutowałam się na stanowisko Junior Specialist w zespole hiszpańskim. Pani rekruterka podczas rozmowy telefonicznej faktycznie mówiła więcej niż ja, o czym wspominały poprzednie opinie. Mówiła, że jeśli nie zostanę przyjęta do tego zespołu to "gdzieś mnie wciśnie, bo mam tak wysoki wynik testu". Rozmowa z liderką hiszpańskiego zespołu odbyła się za drugą próbą, za pierwszą miała problem z internetem i czekałam pół godziny na zoomie bez żadnej informacji że taka sytuacja ma miejsce (a zakładam, że ma służbowy telefon i mogła przy użyciu internetu z telefonu napisać do koordynatora HR że ma problem z internetem na laptopie czy coś), dopiero po 40 minutach dostałam telefon z informacją o tym (ale no już pominę to, technologia zawodzi, zdarza się). Za drugą próbą dostałam informację że feedback dostanę w zeszły wtorek lub środę, no i cóż, zero kontaktu z ich strony do tej pory. A pani rekruterka taka była zachwycona wynikiem testu i tyle obiecywała... Dosłownie nie byłabym zła gdyby wprost stawiali sprawę "nie zadzwonimy jak pani nie zatrudnimy" i tyle.

Natalia
Inne
@kandydatka

To i tak szkoda że tyle poświęciłaś na to czasu i nic z tego nie wyszło. A na jakim poziomie trzeba znać hiszpański żeby się tam dostać? Czy angielski też jest wymagany?

Piotr
Kandydat

Rekrutacja na Młodszego Analityka: Najpierw otrzymałem mailem link do HireVue (nagrywasz tam odpowiedzi na pytania rekrutacyjne, w tym przypadku po angielsku) z prośbą o odesłanie odpowiedzi w ciągu 48h. Po tym jak to zrobiłem dostałem maila z prośbą o wypełnienie testów analitycznych i Excelowych oraz, ponownie, HireVue. Na moje pytanie czy mam nagrywać jeszcze raz dostałem odpowiedź, że tak ponieważ przy moim profilu nie widać żadnego nagrania. Wszedłem, ponownie, w link i zobaczyłem komunikat, że już wysłałem swoje odpowiedzi… Przesłałem screena do pani rekruterki i okazało się, że jednak moje nagranie już się znalazło. Następnie wypełniłem testy w wyznaczonym terminie i również przesłałem. Dzień później upewniłem się mailowo, że wszystko do nich doszło. Po 9 dniach ciszy, napisałem kiedy mogę się spodziewać wyników rekrutacji. Było to pod koniec marca, nadal cisza. Firma wymaga od Ciebie nagrania, po angielsku, odpowiedzi na 5 pytań, wysyła 2 testy, które w sumie rozwiązuje się około 40 minut, ale ze swojej strony nie oferuje nawet zdawkowej informacji typu „Dziękujemy za udział w rekrutacji, na to stanowisko wybraliśmy innych kandydatów”.

Great company with low salarie
Kandydat

All departments Mercer offers lower salaries than market average, if you don’t care for money this is the place for you. besides underpayment the company is great. Been working here for 6 years.

Marta
Inne
@Great company with low salarie

And people? What you think bout team?

asdff
Kandydat
 Pytanie

Hej, Czy w firmie istnieje możliwość pracy zdalnej? W jakich godzinach pracuję firma? Czy ktoś może podać przedział zarobków na stanowiskach juniorskich? Jak atmosfera w pracy oraz benefity>

Pracownik
Pracownik
@asdff

Tak, jest pełna praca zdalna. Zarobki na juniorze to mediana wynagrodzenia w Polsce :)

Barbara
Inne
@Pracownik

Czy pracodawca bardzo kontroluje taką pracę? Pilnują godzin itd?

Marta

Chciałabym opisać swoje nieprzyjemne doświadczenie w procesie rekrutacji do firmy Mercer. Pani Agnieszka zadzwoniła do mnie chwilę przed 21 (to już macie chyba odpowiedź na pytanie o nadgodziny w Mercer - raczej są :)) z pytaniem czy możemy porozmawiać o rekrutacji. Na moje pytanie czy możemy porozmawiać w ciągu dnia dała mi odczuć że to teraz albo już nigdy. Ostatecznie wisialam na słuchawce prawie godzinę- głównie ona mówiła, pytania raczej standardowe, gdzie widzisz się za 5 lat, mocne słabe strony, przeprowadz mnie przez CV, chwila rozmowy po angielsku i tyle. Najgorsze w tym wszystkim jest jednak to że obiecała że poinformuje mnie o wyniku rekrutacji w ciągu 2 tygodni - a to było ponad miesiąc temu. Straciłam wieczór a kontaktu ze strony Mercer dalej nie było- nie polecam.

1
ak
Były pracownik
@Marta

Ale żenada - przynajmniej daje przedsmak pracy w firmie...

Danuta
Inne
@Marta

Co do nadgodzin to nie do końca może tak być. Osoby, które zajmują się rekrutacją może mogą pracować aktualnie zdalnie i sami sobie wyznaczać godziny pracy więc nie jest to równoznacznie z zostawaniem po godzinach. Twój wpis pojawił się już dawno, napiszesz czy dostałaś w późniejszym czasie jednak jakąś zwrotną wiadomość odnośnie rekrutacji?

Olek
Kandydat
 Pytanie
@Danuta

A czy tryb zdlany bedzie obowiązywać po Pandemi?

Nope
Pracownik
@ak

Rekruterzy nie są późniejszymi szefami, więc na ich podstawie ciężko jest ocenić jak się pracuje w firmie.

Nina
Kandydat

O rany! Nigdy nie miałam tak nieprzyjemnej rozmowy rekrutacyjnej. Nieprzyjazna atmosfera podczas rozmowy, presja, przerywanie zarówno mi jak i innym rekrutetom. Nie polecam. Omijać.

Zostaw merytoryczną opinię o Mercer (Polska) sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Mercer (Polska) sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Mercer (Polska) sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Mercer (Polska) sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Mercer (Polska) sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Mercer (Polska) sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Mercer (Polska) sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii