O FIRMIEFirma Maximus Broker® Sp. z o.o. powstała w 2001 roku. W naszej firmie pracuje obecnie ponad 80 pracowników. Maximus Broker® specjalizuje się w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego i innych podmiotów zobligowanych do zawierania ubezpieczeń w trybie określonym ustawą o zamówieniach publicznych. Maximus Broker® sp. z o.o. prowadzi kompleksową obsługę ponad 400 samorządów wraz z ich jednostkami organizacyjnymi, będąc tym samym największym na rynku brokerem wyspecjalizowanym w obsłudze tych podmiotów i jedną z najdynamiczniej rozwijających się spółek brokerskich w Polsce. Kapituła Lidera Rynku w 2008 roku oraz w 2010 roku uznała Maximus Broker® NAJLEPSZYM BROKEREM W POLSCE OBSŁUGUJĄCYM JEDNOSTKI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO. STRUKTURA ORGANIZACYJNAMaximus Broker® Sp. z o.o. zatrudnia jedynie osoby o najwyższych kwalifikacjach posiadających wykształcenie prawnicze i ekonomiczne oraz doświadczenie w obsłudze podmiotów stosujących prawo zamówień publicznych. W następstwie przekłada się to na profesjonalną obsługę Pracownicy Biura Obsługi Szkód to osoby legitymujące się wyższym wykształceniem technicznym i wieloletnią praktyką w zakresie likwidacji szkód w zakładach ubezpieczeń. Kwalifikacje brokerów są ciągle podnoszone przez udział w różnorodnych szkoleniach Te wszystkie elementy pozwalają uznać naszych brokerów za wybitnych specjalistów Wzrost liczby obsługiwanych Klientów oraz zatrudnianych brokerów wymusił stworzenie wewnętrznej struktury organizacyjnej Spółki. Profesjonalizm naszych działań wymagał, aby każdy element obsługi był prowadzony przez wyspecjalizowaną komórkę organizacyjną spółki, a ścisła współpraca pomiędzy poszczególnymi komórkami była nadzorowana w każdym przypadku przez jedną osobę wyznaczoną do opieki nad Klientem. Maximus Broker® Sp. z o.o. prowadzi kompleksową obsługę brokerską w zakresie:
W zakres prowadzonej obsługi brokerskiej wchodzą:
Analiza występujących u klienta ryzyk oraz potencjalnych zagrożeń pod kątem możliwości ich ubezpieczenia. Obejmuje również doradztwo w zakresie wyboru ryzyk i zakresu ubezpieczenia w taki sposób, aby zapewnić optymalną ochronę ubezpieczeniową przy minimalnych kosztach ubezpieczenia.
Wycena nieruchomości klienta do wartości odtworzeniowej.
Specyfikacja warunków zamówienia przygotowana przez nas obejmuje całość materiału przeznaczonego do wydawania wykonawcom w trakcie przetargu w tym:
Przygotowanie szacowanej wysokości wartości zamówienia w oparciu o proponowany program ubezpieczenia.
Przygotowanie formularzy oceny ofert dla członków komisji i pomoc w ocenie ofert złożonych przez wykonawców.
DLACZEGO MYKorzyści wynikające ze współpracy z Maximus Broker® Sp. z o.o. Korzyści ekonomiczne
Korzyści merytoryczne
Jedną z klauzul jest klauzula likwidacyjna, która gwarantuje, że dla środków ubezpieczanych wg wartości księgowej brutto, odszkodowanie wypłacane jest w pełnej wysokości, do wartości księgowej brutto utraconego środka trwałego, bez potrącenia umorzenia księgowego i zużycia technicznego (wg faktur). W przypadku nie odtwarzania środka trwałego wypłata odszkodowania nastąpi na podstawie protokołu szkody, do wartości księgowej brutto danego środka trwałego. Standardowo zużycie techniczne i umorzenia księgowe wpływają na obniżenie wypłaconego odszkodowania, a należy pamiętać że składka naliczana jest od pełnej wartości księgowej brutto.
Zgłoszenie szkody zostaje przygotowane przez wykwalifikowanych pracowników, którzy zgłaszają szkodę w imieniu Klienta, jednocześnie sprawują nadzór nad całym procesem likwidacji a środki finansowe zostają przekazane przez Zakład Ubezpieczeń na Państwa rachunek
Posiadamy polisę odpowiedzialności cywilnej z sumą gwarancyjną 1.500.000 Euro co stanowi dla Klienta dodatkową gwarancję bezpieczeństwa korzystania z naszych usług.
|
Maximus Broker
Maximus Broker