Ocena dokumentów aplikacyjnych
Po publikacji ogłoszeń i otrzymaniu zgłoszeń od kandydatów następuje etap analizy otrzymanych CV. Na tym etapie wybieramy osoby, które spełniają oczekiwania określone w opublikowanym ogłoszeniu. Jeżeli nie spełniasz wymagań określonych w ogłoszeniu a uważasz, że stanowisko jest właśnie dla Ciebie – uzasadnij to w liście motywacyjnym.
Kontakt z wybranymi kandydatami
Kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap selekcji otrzymują zaproszenie na spotkanie rekrutacyjne. Samo spotkanie może zostać poprzedzone krótkim wywiadem telefonicznym. Podczas spotkania najczęściej firmę reprezentuje pracownik działu personalnego oraz przyszły przełożony.
Proces decyzyjny
Na tym etapie podejmujemy decyzję który z kandydatów otrzyma ofertę pracy. Pozostali kandydaci zostają poinformowani o powodach naszej decyzji i otrzymują informację zwrotną z procesu rekrutacji.
Złożenie ofert pracy
Z wybranym kandydatem kontaktujemy się telefonicznie w celu złożenia oferty pracy. Ten etap może również obejmować spotkanie, jeżeli w grę wchodzi dodatkowo negocjacja warunków pracy.
Zatrudnienie
Po zaakceptowaniu przez kandydata oferowanych warunków, przechodzimy do procesu zatrudnienia. Przekazujemy przyszłemu pracownikowi wszystkie niezbędne dane i dokumenty potrzebne do zatrudnienia.