Praca wiadomo - ciężka, szkolenia i wprowadzenie praktycznie nieistniejące.
Nigdy nie wypowiadam się na taki forach, ale Kaufland w Ząbkach przeszedł wszelkie granice... Zdarzało mi się wiele nieprzyjemnych sytuacji. Pytając pracownika o to, gdzie mogę znaleźć konkretny produkt otrzymywałam odpowiedź "nie wiem", na pytanie czy może mi Pani pomóc?...(pracownik aktualnie przebywający przy konkretnym regale): "nie jestem z tego działu". Apogeum tego wszystkiego to zwracanie uwagi klientowi przy kasie samoobsługowej żeby wyjął produkty z koszyka i przede wszystkim zdjął koszyk z półki, z półki-która służy właśnie do stawiania koszyka... Pracownicy noszą maski nie zasłaniając nosa lub całkowicie pod brodą... Proponuję przeprowadzenie szkoleń z obsługi klienta, podstawowych zasad higieny i bezpieczeństwa oraz docenianie pracowników- żeby im się chciało przychodzić do tego miejsca. Ja osobiście zakupy będę robiła w innym markecie.
Jestem częstym klientem Kauflandu w Ząbkach, a szczególnie jak pracuje pani Monika na biurze obsługi. Jest to tak przesympatyczna, miła osoba że w tych czasach ciężko o takich ludzi Gratuluję panie dyrektorze takiego pracownika Pozdrawiam Arek
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kaufland?
Zobacz opinie na temat firmy Kaufland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.