W informacji wiecznie nikogo nie ma a jak ktoś jest to strasznie nieuprzejmy i opryskliwy, robiąc zakupy można usłyszeć jak przełożone wrzeszczą na pracownice ośmieszając je tym samym przed klientami wcale się tym nie przejmując ,że inni to słyszą. Wszyscy biegają po sklepie i nie mają czasu dla klienta, trzeba uważać na pędzące palety z towarem by nie zostać staranowanym. Jak się ma szczęście to na uśmiech i miłe przywitanie i chwilę rozmowy z pracownikiem można liczyć przy kasie , ale przyjemność trwa krótko bo kasowanie przebiega tak ekspresowo, że robiąc zakupy w dwóch nie nadąża się ich zbierać .
Pani na dziale mięsnym nieuprzejma Przy kasie brak jakiegokolwiek sprzedawcy. Rozmawia z koleżankami przy info4macji
Uważajcie na kasach. Kasjerki tak roztrzepane że skanują po kilka razy to samo albo nie pilnują cen promocyjnych i kasują ceny normalne. Czy ich wina, nie wiem ale bałagan tez wprowadzają osoby które wprowadzają do systemu kody kreskowe towaru w promocji.
Niestety kolejny raz wysoki lysy pan pokazal jak traktuje klientów. Dzisiaj nie wpuścił zony w ciazy do sklepu bo zaslanial sie ,, godzinami dla seniorow,,a w sklepie byli juz ludzie ktorzy nie mieli 60+ i zostali wpuszczeni. Ale niestety nie pierwszy raz utrudnia ludzia robienie zakupow i duzo ludzi zle o tym panu mowi. Nie polecam obslugi ze strony tego pana.
Przykro mi, że doświadczyłeś nieprzyjemnej sytuacji w sklepie ale są to odgórne zasady, nieustalane bezpośrednio przez Kaufland. Sytuację na świecie mamy taką a nie inną i każdy w pewien sposób musi się do panujących obostrzeń dostosować. Wspomniany Pan zapewne stara się jedynie wykonywać obowiązki, które mu powierzono i nie ma niestety na to wpływu. Mam nadzieję, że Twoja następna wizyta w sklepie przebiegnie bezproblemowo. Pozdrawiam.
Kobieta w ciazy nie moze wejsc bo jest bardzo grozna do otoczenia ale inni mogli zrobic zakupy i nie byli to seniorzy.prosze sie nie zaslaniac przepisami niezgodni z prawem a niestety nie jest to pierwszy przypadek tego pana i dużo ludzi juz negatywnie wypowiada sie nim. A nastepna wizyta nie bedzie prędko a byliscie najlepszym sklepem ale straciliscie nasze zaufanie.
Czy w kauflandzie trzeba płacic za ubiór pracowniczy?
Pracownicy kaufland Pleszew mimo obecnej sytuacji robią wszystko aby każdy klient był zadowony. Trochę wyrozumiałości dla ich ciężkiej pracy. Szanujmy się na wzajem. Brawo wy
Przemiła kadra pracowników, kierowników oraz menadżer marketu
Dziś wieczorem, wasz Szeryf (usunięte przez administratora) nie wpuścił mnie pod pretekstem, że wchodzę w parze z obcą mi kobietą, której nawet nie chciał wydać wózka, chociaż było dużo wolnych i żadnej kolejki przed wejściem. Pani chyba też nie zrobiła zakupów, gratuluje strat, opinią o waszym sklepie podzielę się ze wszystkimi znajomymi.
Kaufland Pleszew gratuluję kartkówki na grilla tak śmierdzi że nawet pies tego niechce ruszyc