Pytania do firmy Kancelaria Podatkowa KWARTET Sp. z o.o.
Jakie godziny pracy obowiązują w Kancelaria Podatkowa KWARTET Sp. z o.o.?
Sama Kancelaria czynna jest w godzinach od 8.00 do 16.00. Godziny pracy są jednak bardzo elastyczne. Część naszych Specjalistów pracuje od 7 do 15tej, inni od 8 do 16-tej, jednak to tylko przykład. Z punktu widzenia Kancelarii oraz jej Klientów najważniejsze jest terminowe wykonanie naszych zadań, zaś nasi Specjaliści i Konsultanci w dużej mierze samodzielnie (i odpowiedzialnie) organizują i planują swój czas pracy.
Czy w Kancelaria Podatkowa KWARTET Sp. z o.o. wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Nagrody sensu stricte - czasami tak, ale głównie premie i bonusowe wynagrodzenie za prace dodatkowe lub szczególną efektywność pracy jak najbardziej tak :-) Zasadą jest, iż Pracownicy mają udział w dodatkowych honorariach regulowanych przez Klientów Kancelarii z tytułu usług niestanowiących podstawowego zakresu obsługi. Im większe zadanie, tym większy dodatek / premia :-)
Ale bzdury. Pracowałam tam 2 lata , za nadgodziny nie dawali złamanego grosza, ale jak się człowiek spóźnił to za każdą minutę złotówkę potrącali
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Kancelaria Podatkowa KWARTET Sp. z o.o.?
Kancelaria jest bardzo elastyczna pod względem rodzajów zawieranych umów, choć ostatni czas wskazuje na kontrakt B2B jako częściej wybierany przez naszych Specjalistów. Jego przewagą zapewne jest duża elastyczność współpracy. Niemniej jednak tradycyjna umowa o pracę jest dostępna dla zainteresowanych w równym stopniu :-)
Jakie wartości są cenione w Kancelaria Podatkowa KWARTET Sp. z o.o.?
Przy okazji Świąt - jak widać - pojawiają się pytania o aksjologię :-) Cenimy umiejętność pracy zespołowej i poczucie wspólnej misji, ale także indywidualne kompetencje i doświadczenie, które ów zespół budują. Każdy członek zespołu wraz ze swoimi szczególnymi umiejętnościami wnosi do zespołu pewną wartość dodaną, a suma tych wartości, zgodnie z zasadną synergii, daje w efekcie dużo więcej niż wynikałoby z prostych, matematycznych zasad. A ponadto pracowitość, rzetelność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów bieżących. :-)
Jak długo trwa proces awansu w Kancelaria Podatkowa KWARTET Sp. z o.o.?
Nie ma ściśle określonej procedury, awans zależy wyłącznie od predyspozycji, wiedzy i chęci wykonywania szerszego zakresu, czy też bardziej odpowiedzialnych zadań i oczywiście wakatów na tego rodzaju stanowiskach. Wiele zależy także od działu Kancelarii w ramach którego ścieżkę kariery rozważamy. Szczegóły najczęściej omawiamy z zaciszu gabinetu, przy dobrej kawie ;-)
Czy Kancelaria Podatkowa KWARTET Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Kancelaria zapewnia szereg udogodnień dla swoich pracowników, choć staramy się raczej podchodzić do kwestii benefitów indywidualnie, nie wszyscy bowiem mają identyczne zainteresowania :-) Niemniej jednak karta multisport jak najbardziej mieści się w palecie dostępnych korzyści :-)
Czy często w firmie Kancelaria Podatkowa KWARTET Sp. z o.o. zdarza się rekrutacja wewnętrzna?
W razie zaistnienia potrzeb rekrutacyjnych, staramy się w pierwszej kolejności pozyskać kandydatów w drodze polecenia odpowiedniej osoby przez naszych aktualnych pracowników. Nasi specjaliści najlepiej bowiem wiedzą na czym polega praca i czy rekomendowany kandydat ma szanse odnaleźć się w zespole, wykonując określony zakres obowiązków. Resztę weryfikuje proces rekrutacyjny. Wszystko oczywiście odbywa się w zgodzie z obowiązującymi regulacjami w zakresie RODO. Natomiast w razie konieczności obsadzenia stanowiska kierowniczego lub w dziale audytu - decyzje podejmuje zarząd, mając wiedzę o kompetencjach i predyspozycjach poszczególnych pracowników. W razie zaistnienie konieczności, Kancelaria korzysta z rekrutacji zewnętrznej.
Bardziej angielski biznesowy czy potoczny podczas rozmowy w Kancelaria Podatkowa KWARTET Sp. z o.o.?
Odpowiedni dla poziomu naszych potencjalnych rozmówców - Klientów. A tu bywa przeróżnie. Przede wszystkim komunikatywny :-)
Opowiecie jak wygląda każdy etap rekrutacji w Kancelaria Podatkowa KWARTET Sp. z o.o.?
Zwykle rekrutacja rozpoczyna się od opublikowania ogłoszenia w jednym z portali, będących platformą komunikacji między pracodawcami, a potencjalnymi pracownikami, gdzie przedstawiamy podstawowe informacje. Spośród nadesłanych zgłoszeń dobieramy kandydatów spełniających wymagania i zapraszamy na spotkanie w siedzibie Kancelarii. Rekrutacja w naszej Kancelarii - w odróżnieniu od wielu naszych konkurentów - przebiega w bardzo przyjaznej atmosferze, umożliwiającej z jednej strony przedstawienie przez kandydatów swojego dossier z omówieniem zdobytych dotychczas doświadczeń i kompetencji, z drugiej zaś pozwala na wyczerpujące zapoznanie się z czekającymi ich (jako przyszłych Pracowników) zadaniami, warunkami wykonywania pracy i oczekiwaniami. Nasze spotkania z zaproszonymi na spotkania specjalistami nie są limitowane czasowo, a w trakcie rozmowy jesteśmy w stanie zaoferować elastyczne warunki, dostosowane do indywidualnej sytuacji Pracownika. Zapraszamy do składania aplikacji :-)