Czy w HSF Logistics Polska Sp. z o.o. zaszły jakieś zmiany od momentu pojawienia się ostatnich opinii?
Czy ktoś zrozumie ta firmę? Luty/marzec masowowo zwalniali ludzi bez słowa ,wysyłali listy z wypowiedzeniem nagłym . Mamy kwiecień a na pracuj pl wystawili ogłoszenie szukamy do pracy . Przyjdziesz popracujesz okres wakacyjny a na zimę wypad .
A Pokaż mi firmę w której trzyma się pracowników i generuje koszty jak nie ma pracy/zleceń. Zwolnienia to norma w każdej firmie w której liczy się zysk...teraz przyjmują bo . mają więcej zleceń.
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w HSF Logistics Polska Sp. z o.o.?
Umiejętności nie da się zweryfikować na rozmowie kwalifikacyjnej, ewentualnie można dowiedzieć się czegoś o kandydacie do pracy....Umiejętności sprawdzane są na placu manewrowym i teoria w formie testów z tego co pamiętam.Jak jesteś świeżo upieczonym kierowcą to firma przygotuję Cię do pracy poprzez szkolenie i tzw.3 miesięczny staż .
Długo nosiłem się z zamiarem napisania czegoś. Zwolnienie mnie zmotywowało. Jeszcze przed kilkoma miesiącami nie dałbym powiedzieć złego słowa na firmę HSF(obecny DFDS), mieszcząca się w Szubinie. Poziom chamstwa w niej sięgnął zenitu. Wypowiedzenia od tak, które wręczają dziewczynki z kilkumiesięcznym stażem pracy. Trójca przenajświętsza G. (usunięte przez administratora) M. nie mają odwagi podać pracownikowi ręki i podziękować za wspólne lata. Przeciwnie - kłamią, że nie będzie zwolnień na prowizorycznych zebraniach. Odwracają się na pięcie a kolejnego dnia w/w sytuacja z dziewczynkami. W Szubinie podobne sytuacje uwłaczające ludzkiej godności. Sztuczne szukanie problemu aby móc zwolnić starych kierowców pozbawiając ich odprawy za ich niewybaczalne błędy typu "zaspałaś na rozładunek". Ludzie czyniący Ci uwag to kadra bardzo wyszukana. Łowcy głów (talentów), zgarnęli za nich miliony. Paweł S. człowiek, który potyka się o własne nogi a na zajęcia wyrównawcze z wf uczęszcza do dzisiaj, nie wspomnę o niedoborach intelektualnych. No i GWIAZDA "Yogi" egzemplarz szukany latami. Dyrektor z zawodówka. Człowiekowi z takim wykształceniem nie powierzyłbym nawet psa do szkolenia a co dopiero ludzi. Myślałem, że takie rzeczy tylko w PRLu za przynależność do partii. Okazuje się, że w korporacjach również. Odnoszę wrażenie, że jedyny aspekt weryfikacji osób na to stanowisko była ilość wypalonych lolków z Panem Marcinem J. Kolejny twór niewiadomego pochodzenia. Nikt do końca nie wie kim jest i za jakie rzeczy pełni taką funkcję. Władze się zmieniają a Dyrektorowie i Szefowie bez kwalifikacji z chorobą karłwatą zostają. Dlaczego? Jeśli zależy Wam na fajnej pracy i stabilizacji zawodowej to omijajcie tę pseudo firmę z daleka, mowa o oddział Szubin. Wszyscy są zaszczuci łącznie z pracownikami biur. Atmosfera lęku i obaw o jutro udzieliła się wszystkim. Święta trójo, Gamioniu i Dyrektorze Yogi (usunięte przez administratora) Off. Dzisiaj mnie, jutro Was zwolnią bez powodu. Nie czekajcie. Lepiej już nie będzie. Uciekajcie
Umowa na 3 lata zerwana bez podania powodu. Podziękowanie za (usunięte przez administratora) samych nocek po giełdzie i przeginanie tacho na rozkaz pryszczatych dzieci blednie nazywanych planistami ponieważ jedyne co planują to wyjście do szaletu w domu swoich rodziców z którymi mieszkają po dziś dzień. Przekaźniki którzy pod okupacją niderlandzkiego Pana gnoją kierowców i dają do zrozumienia żeby z nimi nie zadzierać bo możesz być następny do wyeliminowania. Dziewczyny z biura w Szubinie nie są niczego winne. Większość jest bardzo miła. Natomiast Paweł S i reszta tych skrytobójców bez odwagi to miernoty które bez odwagi cywilnej wysługują się zwykłymi pracownikami. Na bazach w Holandii od długiego czasu panował strach i obłuda. Starzy kierowcy do niedawna cwaniaczki siedzą pochowani w kabinach i po cichu za firanka piją Perlenbachera zeby czasami ich Krzysiu, Paweł albo Arek nie capnęli w zorganizowanych niezapowiedzianych łapankach. Przeszukiwanie toreb-oczywiście. Badanie alkomatem niedługo będzie odbywało się w domu przy obiedzie. Obiecali ze nie będą zwalniali? Poczekamy po urlopach. Na święta w nagrodę ma być podobno w tym roku Mikołaj w czekoladopodobnej polewie i uścisk dłoni w Szubinie zakończony wypowiedzeniem.
Nożownik jeszcze robi? słyszałem że kosił trawniki zanim przyszedł do hsf,ale nawet to nie potrafił. teraz driver pełną parą,tak samo jak nijaki Bartek,co u Kulczyka pod rampę nie potrafił cofnąć a teraz się wytatuował i strzela z ucha następny doświadczony kierowca.to pokazuję jaki jest tam poziom, oczywiście nie generalizując ale ci dwaj oraz jeszcze inni robią opinię większości
Ile jest zmian w HSF Logistics Polska Sp. z o.o.?
Coś już wiadomo jakie wypłaty będą?
Szukam zmiennika zmienniczki, szuka ktoś też może? Zostaw kontakt odezwę sie
Siema, może ktoś podpowiedziec jak wygląda praca w HSF? Ile realnie można zarobić ? Podstawa +diety ? Mocno tacho przeginacie?
Jest super miła praca a szef ma złote serce
A ja wam powiem tak - jeśli ktoś nie ma doświadczenia i dopiero zaczyna, to jest całkiem spoko miejsce by zacząć - oferują szkolenie przed podpisaniem umowy - minimum 20h(jazda, manewry i teoria) - oczywiście jest haczyk, podpisujesz bowiem "cyrograf" na rok, a jak się zwolnisz to 5tys zł do zwtotu. Potem umowa na 3 miesiące, gdzie odbywają yzw. staż, czyli jeździsz z kierowcą, który jest Twoim opiekunem, podpowiada Ci co i jak, pomaga ogarnąć papierologie i procedury, potem Cię ocenia i na tej podstawie przedłużają Ci umowę na 3 lata. Ja akurat trafiłem na bardzo w porzadku kompana, nie wiem jak inni. Co do kasy to po pierwsze, jest na czas, nie to co w większości Polskich dziadtransow. Po drugie pracując w systemie 2/1 średnia wychodzi trochę powyżej 8tys na rękę - oczywiście można narzekać, że to najniższa krajowa+dyżury+diety, ale to raczej standard w tej branży - też wolałbym mieć więcej podstawy a mniej diet, ale cóż. Grunt, że kasa się zgadza. Diety są płacone w Euro (€55 za dzień), i potem w zależności jak sobie wybierzesz - albo jest przeliczana na PLN, albo jeśli masz konto walutowe to można sobie zazyczyc, żeby Euro przelewali. Euro przeliczane jest według średniego kursu, i podzielone na 2 stawki - średnia z pierwszych 2 tygodni i z drugich 2 tygodni danego miesiaca ( co kilka miesięcy okres rozliczeniowy ma 5 tygodni, ale to wiadomo dlaczego). Co do samej pracy, to jazda na chłodni, więc czy pojedyncza obsada czy podwójna to jest ogień, bo wozi się głównie mięcho - jak ktoś się naogladal youtuberow, którzy jeżdżą po Europie firankami, czekają na zlecenia i kręcą 100 godzinne pauzy to się rozczaruje - w podwójnej czas pracy jest 21h i firma z Ciebie wyciągnie ile się da, żeby to wykorzystać - tough shit, jak to mówią. Planowanie jest jakie jest, czasem lepsze a czasem takie, że włosy stają dęba, nie ma reguły. To, że są w firmie osoby, które mają przywileje i lepiej niż inni? No cóż, a w której firmie tego nie ma... Sprzęt na którym się jeździ jest w porządku, mix Actrosow z klasycznymi lustrami i tych z kamerami orazDafow xf . Póki co awaria mi się nie przydarzyła, ale wiem, że się zdarzają. Z czystością kabin na ogół jest ok, jeśli sobie przyplnujesz podczas odbierania samochodu oczywiście - a jak nie to zglaszasz i sam sobie sprzatasz - Ty dostajesz dodatkowa dietę a brudasowi, któremu się nie chciało potrącają tyle samo z wypłaty. Pracuję tu kilka miesięcy i póki co tragedii nie ma - a trawa zawsze jest zieleńsza tam, gdzie nas nie ma, więc do mnóstwa komentarzy tutaj podchodźcie z rezerwą, bo z pewnością część z nich pochodzi od kierowców z problemem alkoholowym, którzy zostali z firmy na zbity pysk wyrzuceni i jeszcze wielkie o to pretensje do całego świata. (usunięte przez administratora)
Jak ty wyłączyłeś ponad 8tys. Ja pracuję ponad 4 lata i tyle nie wychodzi. Bo co chwilę cię w domu zostawiają.
Kolego ci co piją i pracują w hsf to strzelają z ucha pijaczki wiedzą że w innej porządnej firmie dawno już by nie pracowali zrobią wszystko co im szanowny planista każe a co tam 2 lub 3 godziny przeginki,tylko przez takich typkow jest żle nikt nas kierowcow nie szanuje ,może lepiej popracuj dłużej minimum 2 lata i wtedy pisz
Tez chciałbym się dowiedzieć jakie są wypłaty na rękę i czy opłaca się aplikować. Ty też będziesz próbował dostać się do firmy? Jak byś coś wiedział to daj znać. Będę wdzięczny.
Jaka jest kultura pracy w HSF Logistics Polska Sp. z o.o.? Obowiązuje typowy dress code?
Nie ma żadnej kultury kierowca jest u im najgorszym asortymentem nie liczą się z nim tylko praca jest ważna dla nich
Ile kobiet jeździ w tej firmie? Czy muszę mieć skończone 21 lat żeby zacząć jeździć na ciężarówce?
Ja niestety nie wiem, a też właśnie chciałabym poznać szczegóły o pracy w HSF. Powiedz, wysyłałaś już CV do firmy? Jeśli byłaś na rozmowie, to jak przebiegła? Koniecznie daj znać.
Jezeli jestes bez doswiadczenia do bedziesz miala kilka dni szkolen teoretycznych i praktycznych. Pojezdzisz po wioskach,bydgoszczy. Na koncu jest test ktory musisz zapewne napisac pozytywnie by sie dostac. Jezeli jestes dziewczyna i chcesz tu jezdzic to po zakonczeniu szkolen dostaniesz 3msc umowe no i chyba musialabys jezdzic ze szkoleniowcem. Bo kobiet szkoleniowcow nie ma.
Czy zatrudniają tutaj również kierowców na kat.c?