Fujitsu Business Services

4.1 Dodaj merytoryczną opinię
Nasze zespoły
Workplace Services

 

Workplace Services to nie kolejny dział, ale grupa pasjonatów i profesjonalistów, którzy wspierają ofertę Digital Workplace Service. Dołączając do nas będziesz bezpośrednio zaangażowany w realizację i rozwój usług z zakresu End User Services (EUS), Technical Maintaining Services (TMS) oraz Global On-site Services (GPMO). Na co dzień korzystamy z wielu nowoczesnych technologii, takich jak: SharePoint, XenApp i XenDesktop, SCCM, SCOM, InTune, Flexera i całej gamy produktów z pakietu O365. Chcesz się przekonać, jakie to fajne?

Hybrid Infrastructure, Network and SOC Services

 

Czy zastanawiało Cię kiedyś, kto wspiera infrastrukturę informatyczną i sprawia, że można korzystać z dowolnej aplikacji, usługi internetowej lub przechowywać dane w bezpieczny sposób w chmurze? Odpowiedź jest prosta: My! Jeśli interesuje Cię najważniejsza część nowoczesnego świata cyfrowego - Hybrid Infrastructure, Network and Security - nasz zespół to idealne miejsce dla Ciebie. W naszej codziennej pracy wspieramy zarówno tradycyjne, jak i oparte na chmurze technologie informatyczne, a także transformację do chmury prywatnej i publicznej, wykorzystując m.in.: Windows Server, NetApp, SAN/NAS, F5 Big-IP, MBAM, EMC Networker, Commvault, NetBackup, MS SQL Server, MySQL, Oracle Database, całą rodzinę systemów Unix/Linux (np. RedHat, Suse, Solaris, Ansible, Puppet), Software Defined Storage, Brocade, VMware (włączając Software Defined Datacentre Solutions – NSX), vSphere, vSAN, AWS, Azure, Google Cloud. To jak, przyłączysz się?

Digital R&D and Business Innovation

 

W Digital R&D and Business Innovation tworzymy oprogramowanie, rozwiązania i technologie dla produktów Fujitsu, w takich dziedzinach jak: serwery, pamięć, bezpieczeństwo, technologie chmurowe (cloud), Internet rzeczy (IoT), rozszerzona rzeczywistość (AR), wirtualna rzeczywistość (VR) czy sztuczna inteligencja (AI). Używamy ponad 20 języków programowania, w tym C, C++, Assembly, STL, Python, Java, C#, PHP, JavaScript, HTML, Scala, SQL, F#, Cobol, Perl. Działamy z wykorzystaniem podejścia Agile, gdy tylko jest to możliwe. W międzyczasie poszerzamy nasze horyzonty i dzielimy się wiedzą podczas wewnętrznych i zewnętrznych hackatonów oraz konferencji.

Intelligent Enterprise and ERP

 

Intelligent Enterprise and ERP to bardzo szybko rozwijający się obszar w Fujitsu! Oferujemy tutaj szeroką gamę samodzielnych i kompleksowych usług oraz rozwiązań dla klientów z całego świata, a za cel stawiamy sobie ich standaryzację. Na co dzień umożliwiamy implementację, aktualizację, wdrożenie i migrację systemów ERP. Jakie są najlepsze w branży rozwiązania, systemy i programy ERP, z których korzystamy na co dzień? C7, MS Dynamics, ServiceNow, Oracle, SAP, Salesforce, RunMyProcess. Praca tutaj daje możliwość rozwijania swoich kompetencji.

Application Services

 

Tutaj rozwijamy nasze kompetencje w zakresie Application and Information Services. Application Services pracuje na bazie know-how Fujitsu, które pomaga w świadczeniu usług związanych z transformacją i modernizacją, tworzeniem, konserwacją i testowaniem aplikacji w szerokim zakresie innowacyjnych technologii, z którymi codziennie pracujemy - Android, Oracle BI, JBOSS, Ruby on Rails, .NET, Java, Python, C, C++. Jeśli chcesz być częścią dynamicznego i kreatywnego zespołu - dołącz do nas!

Service Management, Integration and Service Desk

 

Service Management, Integration and Service Desk to bliski i stały kontakt z klientem. Ludzie to nasza największa wartość – zarówno klienci, jak i pracownicy. To dzięki nim cały czas się rozwijamy i pracujemy w otwartej i życzliwej atmosferze. Nieważne, czy interesujesz się technologią, czy też nie - możesz dołączyć do nas i rozwijać swoje umiejętności. W naszym wielokulturowym zespole Service Desk pomagamy klientom w ramach pierwszej i drugiej linii wsparcia według standardowych zasad zarządzania procesami w Fujitsu. Brzmi skomplikowanie? Nie ma problemu, wszystkiego dowiesz się tutaj. Oferujemy wiele szkoleń i nieograniczony dostęp do internetowej platformy edukacyjnej. Service Management – tutaj na co dzień zarządzamy katalogami usług, incydentami, dostarczaniem usług, problemami, zmianą i wiedzą dla największych firm na rynku europejskim. Możliwość pracy z domu i podróże służbowe to tylko wisienka na torcie!

Business Process Outsourcing

 

BPO to jedna z najbardziej różnorodnych linii biznesowych w Fujitsu Poland GDC. Zapewniamy usługi wewnętrznego i zewnętrznego wsparcia procesów w różnych regionach i jednostkach firmy. BPO oferuje usługi z zakresu Master Data, Product Service Management, CRM Analytics, Sales, HR Support, Global Mobility, Administration & Reporting oraz wiele innych Business Support Services. Jesteśmy trochę jak agenci do zadań specjalnych – tu liczy się dobre przygotowanie i kwalifikacje oraz chęć podejmowania różnych wyzwań, by wspierać biznes oraz naszych klientów najlepiej, jak to możliwe.

Program & Project Management

 

Program and Project Management Team – miejsce, gdzie wszystko się zaczyna! Po zidentyfikowaniu możliwości współpracy z potencjalnym klientem, nasz zespół uczestniczy w procesie, prowadząc negocjacje, planując, pozyskując zasoby i kalkulując koszty. Pozwala to na realistyczną ocenę wykonania projektu, przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich wymagań kontraktowych klienta. Wykorzystując najbardziej aktualne standardy branżowe, takie jak PRINCE2, PMI i Agile, dopasowujemy się do potrzeb klienta w zakresie przedstawionych kryteriów. Zawsze realizujemy usługę zgodnie z wcześniej zaplanowanym zestawem zadań, dostosowując się do zmieniających się warunków, równocześnie będąc stałym ogniwem łączącym biznes z działami świadczącymi usługi końcowe. Czy to brzmi dla Ciebie jak wyzwanie?

Supportive Functions

 

To tutaj wykonujemy pracę, dzięki której firma może prowadzić swoją podstawową działalność. Wspieramy i umożliwiamy organizacji funkcjonowanie w ramach:

  • Wsparcia IT - co zonacza odpowiedzialność za infrastrukturę i systemy;
  • Wsparcia HR - w tym administracji HR, rekrutacji, Employer Brandingu i HR Business Partneringu, Learning & Development;
  • Continuous Improvement – czyli konsekwentne, logiczne i zrównoważone doskonalenie dynamicznej organizacji, realizowane w ramach programu/systemu zarządzania projektami Fujitsu Sense & Respond®, w ramach którego rozwijamy rozwiązania RPA (Robotic Process Automation) i VBA (Visual Basic for Applications);
  • Facility Management – czyli dbanie o to, żeby infrastruktura budynku i otoczenie, w którym pracujemy, odpowiadały najwyższym rynkowym standardom. „Wszystko po staremu"? To nie tutaj!
Internal Audit

 

Zespół Internal Audit przeprowadza szczegółowe audyty operacyjnych i korporacyjnych jednostek firmy. Skupia się przede wszystkim na aspektach strategicznych, strukturalnych, operacyjnych i finansowych. Jeżeli zdecydujesz się na tę drogę zawodową, do Twoich zadań będzie należała ocena, czy zarządzanie ryzykiem, procesami i obszar kontroli w naszej organizacji działają sprawnie i są utrzymane na odpowiednim poziomie. Lubisz wyzwania i chcesz się rozwijać? To miejsce jest dla Ciebie!

Supply Chain

 

Supply Chain odpowiada za procesowanie i realizację zamówień, czyli pośredniczenie w nich, koordynację dostaw i kontakt z klientem oraz kwestie związane z ekologistyką. To oznacza, że każdego dnia zarządzamy zamówieniami: od momentu ich otrzymania do chwili, kiedy przesyłka bezpiecznie dotrze do zamawiającego. Dołącz do nas, żebyśmy wspólnie mogli budować pozytywny wizerunek firmy poprzez utrzymywanie relacji pomiędzy klientem i dostawcą.

Finance

 

Czy chcesz pracować w przyjaznej atmosferze i budować swoją karierę w obszarze finansów? Nasz dział finansowy w Fujitsu daje wiele możliwości! Możesz rozwijać umiejętności w obszarach takich jak P2P, O2C, General Ledger, Project and Contract Accounting, Treasury, Master Data, Bid Finance czy Product Pricing. Firma oferuje szeroki wachlarz szkoleń, w tym kursy ACCA lub CIMA. Raz w miesiącu pracujemy o dwie godziny krócej - bo kto nie chciałby zaczynać weekendu wcześniej?

HR Service Delivery

 

HR Service Delivery słynie nie tylko z różnorodności samego zespołu, ale również wykonywanych zadań: od administracji HR dotyczącej naszych pracowników w Łodzi aż po wypełnianie zadań EMEIA HRSD, czyli odpowiedzialność za procesy, systemy i pytania pracowników z regionu EMEIA. Wszędzie tam zapewniamy najwyższy poziom usług - zarówno dla pracowników lokalnych, jak i tych z całego regionu. Tutaj nie mamy czasu żeby się nudzić!

Assurance

 

Zespół Assurance tworzy, ustanawia i wdraża wytyczne w zakresie norm, narzędzi i wzorów dokumentów, których używanie jest wymagane w regionie EMEIA. Jesteśmy odpowiedzialni za to, żeby decyzje podejmowane przez kadrę zarządzającą były oparte na rzetelnej analizie ryzyka i uwzględniały najlepsze dla nas rozwiązania. Codziennie dbamy o to, żeby operacje z obszarów ofertowania, programów i dostarczania usług opierały się na ogólnie przyjętych praktykach handlowych. Chcesz rozwijać swoją karierę? Załatwione.

 
Fujitsu Business Services