Fortum Marketing And Sales Polska S.A.

3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o usługach firmy Fortum Marketing And Sales Polska S.A.

Narcyza47
Inne

Niestety podpisałam umowę z Fortum na pakiet medyczny. I to był błąd. Z różnych względów po miesiącu chciałam anulować umowę. Okazało się że mogę ale muszę im zapłacić 50% ceny pakietu do końca umowy czyli muszą i oddać tak za nic kilka tysięcy złotych. Jawne oszustwo i naginanie prawa. Wszystkim na wszystkich mediach będę mówić negatywne opinie o tej firmie. Przykro tylko że obiecują złote góry i w ten sposób okradają biednych emerytów.

Pracodawca

@Narcyza47

Pani Narcyzo, niestety nie udało nam się znaleźć Pani konta w systemie, żeby rozeznać się w Pani sytuacji. Umowy na pakiet medyczny zawieramy na czas określony 12 lub 24 miesięcy. Jeśli umowa zostanie zerwana przed upływem tego czasu, rzeczywiście mamy prawo do naliczenia kary. Informujemy o tym również na umowie. Nie pozostajemy jednak obojętni wobec sytuacji życiowych, dlatego prosimy, aby skontaktowała się Pani z nami w sprawie naliczonej kary. Jeśli zrezygnowała Pani z pakietu medycznego i nie może z niego dalej korzystać, możemy zaproponować, np. umorzenie opłaty w zamian za polecenie nam innej osoby, która skorzysta z naszych usług. Na pewno wypracujemy rozwiązanie. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum.

Marta Nowy wpis
Inne
@Narcyza47

Mam podobno sytuację. Podpisany pakiet na usługę medyczną, w zakresie pakietu zapis, iż mam w niniejszym pakiecie dane badanie. A ja muszę za nie płacić mimo to. Przedstawiciel wmawia mi iż nie ma wpisanego takiego badania jakby czlowiek czytać nie umiał... Robią z ludzi wariatów!!! Zostaje rzecznik... i uokik.... Nikomu nie polece tej instytucji!

Nowy wpis

Pracodawca

@Marta

Pani Marto, zapis, że występuje bezpłatna usługa w ramach pakietu, nie oznacza, że akurat Pani pakiet ma ją bezpłatną. Być może usługa medyczna, którą Pani wybrała nie była wskazana w Pani umowie, dlatego musiała Pani ją opłacić. Jeżeli potrzebuje Pani szczegółowego wyjaśnienia sytuacji, prosimy o kontakt. Z podrowieniami, Zespół Fortum

Marta Nowy wpis
Inne
@Fortum

Jeśli otrzymuje pakiet od Państwa gdzie jest zapis, że występuje bezpłatna usługa w ramach niniejszego pakietu, który opłacam (a później twierdzicie, że jej nie ma w moim pakiecie i wysyłacie 3x ten sam dokument potwierdzający, że mam badanie w cenie to jednym słowem oszukujecie i wprowadzacie klientów w błąd. Zaznaczam po raz n-ty ze ta usługa medyczna, którą wybrałam była wskazana w mojej umowie, (taki mam zapis) a Państwa konsultancji wmawiają, że czlowiek nie potrafi czytać.... NIE POLECAM

Nowy wpis

Pracodawca

@Marta

Pani Marto, przyjrzymy się tej sytuacji, prosimy o kontakt na adres: infopolska@fortum.com. Pozdrawiamy, Zespół Fortum

Paweł

Przedstawiciel firmy FORTUM sfałszował umowę o dostawę energii elektrycznej którą rzekomo podpisałem. Po sprawdzeniu ewidentnie widać że podpis nie należy do mnie. Na dodatek jako mój adres do korespondencji podany został adres gdzie prowadzi działalność przedstawiciel Fortum czyle ewidentny wałek. Firma nie poczuwa się do rozwiązania sprawy. Ja ze swojej strony skierowałem sprawę do prawnika który zajmie się tą sprawą

Marek N
@Paweł

Mam podobny przypadek.

Hmm
Inne
 Pytanie
@Paweł

Jak to jest, że każdy piszę już od dobrych 3 lat o pozwie zbiorowym a nigdzie w internecie nie można takowego znaleźć. Firma działa 4 lata i UOKiK żadnej kary na Fortum na nałożył, natomiast w tym czasie w bardzo krótkim okresie na wiele innych za zaniedbania jak np Mediamarkt już tak. Przecież, jeśli ma się taką umowę o której ty mówisz, to UOKiK zaraz by się tym zajął. Czyżby kłamstwo? Nigdzie indziej niema takiego hejtu na Fortum jak tutaj, a pod siedzibą firmy fortum też nie widzę jakiś manifestacji, zwłaszcza, że wszędzie można taki bez problemu znaleźć bo się z tym nie kryją, nawet można wejść do sekretariatu gdzie jest miejsce dla klientów do siedzenia. Kolejna sprawa, to że wiele dużych firm/marketów jest obsługiwanych przez fortum. Są tam dwie faktury bo z trgo co mi wyjaśniono, to fortum jest mniej zobowiązany a bardziej dystrybutor.

Mirka
Inne
@Hmm

Tak z południa Polski pojadę do Gdańska na manifestację

anonim
Inne
 Pytanie
@Hmm

Opinie dotyczą firmy Forum Marketing z Gdańska, proponuję poszukać na gowork i przenieść tam opinie. Co do meritum, to firmą zarządzają "byli decydenci", co zapewnia jej bezkarność. Proste, prawda?

Nabity w Fortum
Inne
 Problem
@Hmm

Podpisałeś umowę , wierząc w to co Ci opowiada łowca , możesz mieć pretensje do samego siebie .

1
Nabity w Fortum
Pracownik
@anonim

Tu piszą ludzie którzy mieli wątpliwą przyjemność spotkania w praktyce i nie musza opierać sie na opinii innych ,każdy pisze o sobie

Pracodawca

@Paweł

Dzień dobry, Panie Pawle, Przedstawiciele Handlowi współpracujący z naszą Spółką działają zgodnie z wytyczonymi standardami. Jeżeli faktycznie doszło do tak rażącego naruszenia prawa, prosimy o pilny kontakt z naszą Infolinią. Zapewniamy, że sprawa zostanie zweryfikowana i wyjaśniona w trybie natychmiastowym. Pozdrawiamy, Zespół Fortum

Pracodawca

@Marek N

Dzień dobry, Panie Marku, prosimy o pilny kontakt z naszą Spółką. Zapewniamy, że podejmiemy odpowiednie kroki, żeby wyjaśnić sytuację. Pozdrawiamy, Zespół Fortum

Milkolaj
Inne
@Fortum

Niestety Państwa pseudo przedstawiciele nie stosują się do żadnych zasad działania rynku. Nie sztuką jest sprzedać jednorazowo produkt(usługę)ale sztuka jest utwierdzić klienta w przekonaniu ażeby tą usługę chciał posiadać. Nie polecam Państwa usług.

wyborca
Inne
@Fortum

Znaczy macie standardy niskiej jakości

aura
Inne
@Fortum

...kontakt nic nie daje, pisałam podawałam nr telefonu, cisza! a zresztą doświadczyłam, że są podawane błędne informacje... Chciałam skorzystać z 14 dniowego terminu odstąpienia od umowy.. (byłam poza zasięgiem moich danych) więc zadzwoniłam do konsultanta a ten wprowadził mnie w błąd co do daty. Zamiast liczyć termin od 23 stycznia -wpłaty, to policzył od 16 stycznia kiedy zaczęły się rozmowy.

Zawiedziony klient
Inne
@Paweł

Bardzo podobna sytuacja, przedstawiciel podrobił mój podpis na pełnomocnictwie a na umowie dopisał liczniki o których informowałem, że nie będą częścią umowy ponieważ nie mam do nich już praw własności. Firma Fortum nie zareagowała na żadne zgłoszenia zaistniałej sytuacji. Po 4 miesiącach gdy nowy właściciel zlikwidował licznik który był sobie dopisany przez przedstawiciela tej firmy, Fortum wystosowało karę finansową ponad 10tyś złotych mimo kilkukrotnego informowania o zaistniałej nieprawidłowości. Jedna sprawa z podrobionym podpisem została zgłoszona do prokuratury a druga z karą umowną na drogę sądową. Firma nawet nie sprawdziła czy wypisane liczniki są moją własnością co pozwala na bezkarne dopisywanie jakichkolwiek przypadkowych liczników do umowy przez przedstawicieli a następnie odpowiedzialność Fortum przerzuca na podpisującego umowę klienta i kary z tym związane będą wystawiane również na klienta. Brak możliwości polubownego dogadania się z Fortum. Otrzymałem jedno pismo z informacją, że spółka chce rozwiązać sprawę jednakże nie odpowiedziała na żadne pismo które wyjaśniało sprawę z mojej strony. Nawiązując jeszcze do przedstawiciela "byłego już jak się później okazało" to popełnił on wiele bardzo rażących błędów od przestępstwa z podrobieniem podpisu po takie rzeczy jak wprowadzanie w błąd odnośnie daty rozpoczęcia współpracy którą gwarantowano na rok 2024, złożenie złego wniosku do Energii co poskutkowało odbiciem wypowiedzenia, celowe unikanie kontaktu i nieodbieranie telefonu. Po zmarnowaniu bardzo dużej ilości czasu udało mi się natrafić na najprawdopodobniej jedynego pracownika tej firmy który podjął się próby pomocy i pomógł mi rozwiać większość wątpliwości dotyczących cen i fakturowania jednakże nie miał on uprawnień do pomocy przy rozwiązaniu problemu z przestępstwem byłego pracownika do którego firma nie poczuwa odpowiedzialności a za którego błędy obarcza i kara klienta. Jest mi niezmiernie przykro, że nie ma możliwości umówienia spotkania z osobami decyzyjnymi w tej firmie które mogłyby taką sprawę załatwić od ręki w kilka minut bez potrzeby angażowania w to innych instytucji.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Przykro nam, że Państwa doświadczenie z naszą firmą nie było zadowalające. Chcielibyśmy dowiedzieć się więcej na ten temat, abyśmy mogli poprawić jakość naszej obsługi. Prosimy o kontakt na adres infopolska@fortum.com z informacjami na temat sytuacji. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum

Hen Anonim
Inne

Witam, chciałbym się podzielić moją opinią co do konsultanta, Pana Tymoteusza Ulanowskiego (nie pamietam dokładnie ponieważ nie zdazylem zapisać) bo to o nim mowa. Gdy próbowałem się połączyć za pomocą czatu gdzie niestety nie było mi to dane, postanowiłem zadzwonić na infolinie gdzie przywitał mnie radiowym seksownym do przesady głosem Pan Tymoteusz U. Potrzebowałem pomocy co do zwrotu nadpłaty oraz wyjaśnienia odnośnie przyszłych rozliczeń. zajął się mną doskonale aż przechodziły mnie nieustanne ciarki gdy słyszałem ten cudowny głos (naprawdę powinien rozważyć prace w radiu).Oczywiście kompetencje owego konsultanta przewyższały jakiekolwiek normy. Bardzo mi ten człowiek pomógł. Właściwa osoba na właściwym stanowisku z cudownym głosem :)))) pozdrawiam. Rozmowa odbyła się dość dawno.

1

Pracodawca

@Hen Anonim

Dzień dobry, cieszymy się, że obsługa spełniła Pana oczekiwania. Pochwałę przekazaliśmy Panu Tymonowi. :) Z pozdrowieniami, Zespół Fortum.

Przedstawiciel Handlowy
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Osoba rekrutująca od początku nie budziła zaufania, zachowywała się bardzo nonszalancko. "Kilka" rozmów mam już za sobą i nigdy nie spotkałem się z takim podejściem do kandydata. Rozmowa tylko w jedną stronę - rekruter ma swoje racje i kompletnie ignoruje co się do niego mówi. Na rozmowie dowiesz się, że najważniejsze dla Ciebie są pieniądze - nie ważne jakie masz zdanie na ten temat. Po prezentacji jak wygląda praca (tutaj tylko zarys) i ile to nie zarobisz w firmie (tutaj za to cały wywód: Panie tu się zarabia 10.000 zł i więcej jak się chce) czas na Twoje pytania. Uwaga to podstęp! Tak naprawdę to rekruter nie chce żadnych pytań. Odpowiada zdawkowo, kompletnie nie na temat albo nie odpowiada W OGÓLE. Tak! gdy pytanie się nie podoba (wytknięcie błędu logicznego) Pan potrafił patrzyć się pusto przed siebie lub na Ciebie i sprawę przemilczeć. Chcesz się dowiedzieć więcej - wszystkiego dowiesz się w pracy. Nie próbuj wyciągnąć tego od pana z rekrutacji, bo staje się bardzo drażliwy i wyraźnie dłuży mu się ta rozmowa. W tym miejscu się poddałem i zrezygnowałem. Rozmowa jednak nie była bezowocna jak widzę, gdyż ze strony zniknęło wiele nieprzychylnych komentarzy i diametralnie podskoczyła ocena pracodawcy. Pozdrawiam. :)

Pytania

Takie jak wszędzie + czemu pieniądze są najważniejsze? (jeżeli uważasz inaczej, rekruter Cię naprostuje)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Hanna
Inne

Mam od trzech lat umowę i jestem zadowolona. Na początku zrezygnowałam z dodatkowych usług. Miałam wcześniej umowę z Energa obrót ci to dopiero ciągną kasę.

aura
Inne

Zgadzam się z opiniami poprzedników, same problemy....a żadnych korzyści wynikających z warunków umowy, zapisy w umowie o świadczenie usług medycznych do desuetudo. Jestem w trakcie pisania rozwiązania umowy i już wiem, że nie będzie łatwo ale ..Efekty moich działań opiszę później.

EDWARD
Inne

Przestrzegam wszystkich przed zawarciem umowy z FORTUM. To naciągacze dco innego obiecują , a co innego roalizują. Starają się aby cię pozyskać a potem nie masz jak się od nich wyplątać bez kar umownych o których nawet nie wiesz że takie istnieja kiedy nieopatrznie podpiszesz z nimi umowę.

Pracodawca

@EDWARD

Dzień dobry, Panie Edwardzie, warunki Umowy są zawarte w jej treści, należy się z nią zapoznać przed nawiązaniem współpracy. Jeżeli którykolwiek z zapisów budzi Pana wątpliwości prosimy o kontakt poprzez Infolinię lub maila: infopolska@fortum.com. Pozdrawiamy, Zespół Fortum

Natalia
Inne
@EDWARD

Niestety, ale również nie mam dobrej opinii na temat firmy Fortum. Zapisy w umowie mówią wyraźnie, że obowiązuje nas miesięczny okres wypowiedzenia. No i super. Tylko,że w warunkach ogólnych umowy jest zapis, że chcąc rozwiązać umowę należy " w terminie co najmniej na 60 dni roboczych przed rozpoczęciem roku kalendarzowego" złożyć stosowne oświadczenie. Absurd.W przeciwnym razie płaci się karę umowna za przedterminowe rozwiązanie umowy. Kosmos. Podpisałam umowę w marcu na rok, a pod koniec lipca muszę już złożyć wypowiedzenie, jeśli nie chce żeby umowa przedłużyła się na kolejny rok. Masakra.Żaden inny dostawca nie ma takich zapisów w umowie. (usunięte przez administratora)

To właśnie mnie spotkało,
Pracownik
@EDWARD

zakończyłem działalność z długami bez prawa do lokalu a fortum chce mi dać 54000 kary za zerwanie umowy. podpisałeś umowę z fortum na dożywocie

Pracodawca

@To właśnie mnie spotkało,

Szanowni Państwo, w takich przypadkach można zwrócić się do nas z wnioskiem na adres vippoland@fortum.com o indywidualne rozpatrzenie naliczenia kary. Pozdrawiamy, Zespół Fortum

Maciek
Inne
@To właśnie mnie spotkało,

Nie polecam firmy Fortum ,nie możesz rozwiązać umowy tylko kary podpierają się umowa a w życiu różnie się układa , nie ma dla nich znaczenia czy prowadzisz działalność czy nie jeszeli podpisałeś to amen i jeszcze pilnuj terminu żeby moc wypowiedzieć umowe

Pracodawca

@Maciek

Szanowny Panie, karę naliczamy zgodnie z warunkami. Jednak zawsze jeżeli Odbiorca zwróci się do nas z wnioskiem o ponowne rozpatrzenie naliczenia kary, podchodzimy do sprawy indywidualnie. Pozdrawiamy, Zespół Fortum

Natalia
Inne

Niestety, ale również nie mam dobrej opinii na temat firmy Fortum. Zapisy w umowie mówią wyraźnie, że obowiązuje nas miesięczny okres wypowiedzenia. No i super. Tylko,że w warunkach ogólnych umowy jest zapis, że chcąc rozwiązać umowę należy " w terminie co najmniej na 60 dni roboczych przed rozpoczęciem roku kalendarzowego" złożyć stosowne oświadczenie. Absurd.W przeciwnym razie płaci się karę umowna za przedterminowe rozwiązanie umowy. Kosmos. Podpisałam umowę w marcu na rok, a pod koniec lipca muszę już złożyć wypowiedzenie, jeśli nie chce żeby umowa przedłużyła się na kolejny rok. Masakra.Żaden inny dostawca nie ma takich zapisów w umowie. Naciągacze i tyle.

Upokorzony ..
Pracownik

Dostawcu energii nie da się zbyt często zmieniac. U nas w firmie w ciagu 20 lat były 3-y . Fortum jest czawrtym dostawca. Gdybym chciąl komuś dokuczyć to moze starczyłoby mi odwagi by ich polecić. Nakjgorsi z moż;liwych. Ceny mamy gorsze niż każdy z naszych kontarhentów mających umowy z innymi. dostawcami Podpisanie aneksu do umowy po zainstalowaniu fotowoltaiki to droga przez mekę trwajaca kilka tygodni.. Pseudo opiekun ktory czasmi odbiera telefon pytany o losy aneksu odpowiada abym sobie zadzonił na infolinie .. Omijajcie szerokim łukiem..

1
Xymena
Inne

Nie polecam. Dałam się nabrać naganiaczom na świadczenia medyczne. Rozpacz. Rozwiązać umowę b. trudno, bo po drugiej stronie (usunięte przez administratora) najwyższego rzędu. Uważajcie Państwo, najlepiej omijajcie Fortum z daleka.

Pracodawca

@Xymena

Szanowna Pani, przed każdym podpisaniem umowy nasi konsultanci szczegółowo przedstawiają warunki oferty. Dodatkowo każdy Odbiorca ma 14 dni na dokładne zapoznanie się z umową, i ewentualne złożenie oświadczenia o odstąpieniu bez podawania przyczyny. Pozdrawiamy, Zespół Fortum

Milkolaj
Inne

Niestety Państwa pseudo przedstawiciele nie stosują się do żadnych zasad działania rynku. Nie sztuką jest sprzedać jednorazowo produkt(usługę)ale sztuka jest utwierdzić klienta w przekonaniu ażeby tą usługę chciał posiadać. Nie polecam Państwa usług

Pracodawca

@Milkolaj

Dzień dobry, Panie Mikołaju, bardzo chcielibyśmy poznać szczegóły, dlatego prosimy o kontakt z naszą Infolinią. Po omówieniu sytuacji, będziemy w stanie się do niej odnieść i zaoferować rozwiązanie/ pomoc. Pozdrawiamy, Zespół Fortum

wyborca
Inne
@Milkolaj

taka jest prawda ,obiecują gruszki na wierzbie podsuwaja umowę do podpisu nie wspominając ,o najważniejszych szczegółach

Mario
Inne

Nie polecam firmy Fortum. Ze względu na zakończenie działalności gospodarczej wraz z ogłoszeniem upadłości firmy a także utratą praw do najmu lokalu chciałem rozwiązania umowy ale dowiedziałem się, że zapłacę karę za wcześniejsze rozwiązanie umowy ze względu na to, że umowa kończy się w październiku tego roku.

Patrycja
Inne
@Mario

Ludzie najpierw coś podpisują, a potem się dziwią. Dziwny to kraj ta Polska.

Pracodawca

@Mario

Szanowny Panie, niestety zakończenie prowadzenia działalności nie stanowi podstawy bezkosztowego rozwiązania umowy. Jednak do każdej kary staramy się podchodzić indywidualnie. Dlatego może Pan zwrócić się do nas w wnioskiem o ponowne rozpatrzenie zasadności kary umownej. Pozdrawiamy, Zespół Fortum

Firma
Inne

Jesteśmy firmą, która zmieniła dostawcę gazu na Fortum, ponieważ obiecano nam dużo niższe ceny gazu, niż u dotychczasowego dostawcy ze względu na to,że kupują gaz kiedy jest najtańszy, w tzw. systemie SPOT. Nie jesteśmy zadowoleni z usług firmy Fortum. Powodem niezadowolenia jest fakt, że firma Fortum, po zapewnieniach o niskich cenach gazu, finalnie wystawiła fakturę na bardzo wysoką kwotę, w której cena gazu była o 30% wyższa niż u wcześniejszego dostawcy, dodatkowo żadna z faktur szacunkowych wystawionych wcześniej nie została ujęta w fakturze rozliczeniowej i nie otrzymaliśmy żadnych korekt do tej faktury. Kolejnym powodem jest to, że nie ma żadnego kontaktu z przedstawicielem firmy Fortum, mimo zapewnień że jest do naszej dyspozycji w razie pytań, nie przestrzegają zapisów umowy, m. in. dlatego, że nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi na nasz wniosek o podanie oferty na stałą cenę gazu, nie odpowiadają również na nasze wezwania. Takie działania ze strony firmy Fortum są nieprofesjonalne, oraz niezgodne z zawartą umową.

Waldemar Witkowski
Inne

FORTUM to nieuczciwa firma wyłudza 1,40 odsetek za niedostarczoną w terminie fakture a moje płatnosci srednio znacznie przekraczaja 1 tys złotych .Dlatego koncze z nimi wspólprace 1, 40 zapłate niech się wzbogacą nr klienta24327

SKielce
Inne

Pracownicy Fortum (usunięte przez administratora) klientów. Podają się za przedstawicieli PGE, twierdzą że podpisujesz wniosek o rozpatrzenie do elektrowni, a w rzeczywistości dają do podpisu umowę na bardzo złych warunkach. Powinni zostawić kopie umowy oraz druk odstąpienia od umowy czego nie zrobili.

TaD
Inne
 Pytanie

Byłem przez 2 lata klientem Fortum. Nie polecam tej firmy. Wydaje mi sie , że wiele osób zadowolonych na forum to tzw. naganiacze. Co mnie nie odpowiada w firmie? Po pierwsze , umowy podpisywane na okres min 4.lata. Przez ten okres wiele może się zmienić, zasróno na korzyść jak i ns niekorzyść klienta. Po drugie , eysoks cena za energię, aktualnie ok..44zl /kwh. Po trzecie, brsk informacji w tzw.kompleksiwej umowie, że do ceny należy jeszcze doliczyć koszt przesyłu energii Fortum sprzedaje przecież "czystą energię" bez przesyłu .O tym nie każdy klient wie. Sumarycznie 1KWh może kisztowsc ponad 0,7zł., co nie jest tanio.

Przemo
Inne

Dziękuję wszystkim za opinię dzięki wam z bez żalu mogę odmówić podpisania umowy z pseudo daroczyńcami bo za takich uchodzili ci, którzy obiecywali mi obniżenie rachunków. Już wiem że tak nie będzie. Pozdrawiam i współczuję pokrzywdzonym.

Joanna
Inne

Fortum oceniam pozytywnie. Mam niewielką gastronomię w Gdańsku i w czasie pandemii szukałam mniejszych kosztów. Spodobała mi się ich strona www i zgłosiłam chęć spotkania z człowiekiem od nich. Był przedstawiciel i zaproponował tańszy gaz. Podpisałam z nimi umowę w maju 2020. Wszystko sprawnie i bez problemów. Mam taniej o ponad 30 zł na jednostkę, a rachunki mniejsze o ok. 450 zł na m-c. Wszystko jest ok. Jak będę mogła to podpiszę z Fortum umowę także na prąd, bo mam ich ofertę i wychodzi zdecydowanie takiej niż w Energa. Polecam

1

Pracodawca

@Joanna

Dzień dobry, Pani Joanno, cieszymy się, że jesteśmy wsparciem, szczególnie w tak trudnym czasie. Dziękujemy za zaufanie i życzymy owocnej współpracy. Pozdrawiamy, Zespół Fortum

ofra.klara
Inne

Jestem na bieżąco w kwestii odstąpienia od umowy na dostarczanie paliwa gazowego. Napisałam do Fortum oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zgodnie z przysługującym mi prawem. Otrzymałam odpowiedź odmowną z powodu niespełnienia warunków formy prawnej działalności. Pismo przesłałam w odpowiednim terminie, podałam numer umowy, nie podałam uzasadnienia, bo w otrzymanych dokumentach jest napisane, że mogę napisać oświadczenie lub skorzystać z formularza aby odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Czekam w tej sprawie na odpowiedź - ale póki co odradzam zwieranie umów z Fortum - brak przejrzystości.

Pracodawca

@ofra.klara

Dzień dobry, Informujemy, że zgodnie ze zmianami Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta, każdy przedsiębiorca indywidualny (osoba fizyczna, ale także działające wspólnie w spółkach cywilnych) ma ustawowe prawo do odstąpienia od Umowy (dotyczy Umów zawartych po 1 stycznia 2021). Przedsiębiorca indywidualny to: •indywidualna działalność gospodarcza, •spółka cywilna, •działalność rolnicza. Przedsiębiorcą indywidualnym nie jest: •spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, •spółka akcyjna, •spółka jawna, •spółka partnerska, •spółka komandytowa, •spółka komandytowo-akcyjna. W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z naszą Infolinią. Pozdrawiamy, Zespół Fortum

Stanisław
Inne

tak czytam te komentarze i się zastanawiam bo kilka miesięcy temu byli u mnie panowie i minimalnie obniżyli rachunki na firmie a jak zapytałem się o taryfę na dom G mówili że z klientami indywidualnymi nie współpracują

Pracodawca

@Stanisław

Dzień dobry, Panie Stanisławie, Przedstawiciele handlowi, którzy pozyskują Klientów biznesowych, nie ofertują Klientów Indywidualnych. Jeżeli jest Pan zainteresowany ofertą dla domu, prosimy o kontakt z naszą Infolinią 122 100 000. Pozdrawiamy, Zespół Fortum

Zostaw merytoryczną opinię o Fortum Marketing And Sales Polska S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Fortum Marketing And Sales Polska S.A.