Proces rekrutacji
Stawiamy na nieustanny rozwój kompetencji, rozwiązań, wiedzy oraz poziomu świadczonych usług. Poprzez nasz proces rekrutacji poszukujemy najlepszych kandydatów, którzy razem z nami będą tworzyć sukces całej organizacji.
Zależy nam na rozwoju zawodowym pracowników zatrudnionych w E plus M, dlatego pierwszeństwo dajemy aplikacjom
z wewnątrz organizacji. Rekrutacja zewnętrzna rozpoczyna się w przypadku braku osób spełniających wymagane kryteria.
Proces rekrutacji zewnętrznej przebiega u nas zwykle według następujących etapów:
- analiza kwalifikacji na podstawie przesłanych dokumentów aplikacyjnych
- rozmowa kwalifikacyjna telefoniczna wybranych kandydatów/kandydatek ze specjalistą ds. rekrutacji
- rozmowa kwalifikacyjna osobista wybranych kandydatów/kandydatek ze specjalistą ds. rekrutacji
- rozmowa kwalifikacyjna wybranych kandydatów/kandydatek, z menedżerem lub dyrektorem działu
(w zależności od stanowiska).
Jeśli identyfikujesz się z misją naszej firmy i uważasz, że pasujesz do naszego zespołu, zapoznaj się z ofertami pracy, które dla Ciebie przygotowaliśmy i dołącz do nas.
Zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną otrzymują telefonicznie wybrani kandydaci.
Przygotowując się do spotkania:
- przeanalizuj uważnie nasze ogłoszenie, zastanów się które informacje z Twojego życiorysu potwierdzają posiadanie przez Ciebie wymaganych przez nas kwalifikacji i umiejętności,
- zdobądź dodatkowe informacje o firmie,
- zastanów się, jakie pytania, chcesz zadać przyszłemu pracodawcy,
- upewnij się, że znasz dokładny adres, termin spotkania oraz nazwisko osoby, z którą masz się spotkać.
Na spotkanie przyjdź 15 minut przed ustalonym czasem, tak by móc chwilę odpocząć.