Done Deliveries Sp. z o.o.

3.3 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Done Deliveries Sp. z o.o.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy Done Deliveries Sp. z o.o. zatrudnia studentów?

Pracodawca Nowy wpis
Inne
@Pytanie

Nasza odpowiedź to zdecydowanie tak! Wielu naszych pracowników to aktualni studenci zaoczni lub absolwenci różnych kierunków. Mają u nas świetną okazję do rozwoju, dzięki współpracy z doświadczonym zespołem.

anonim Nowy wpis
Inne
@Pracodawca

Zespół chętnie pomaga i dzieli się wiedzą? Jest to ujęte w jakąś formę szkoleń, czy poprzez codzienną pracę?

Pytanie
 Pytanie

Jak często w Done Deliveries Sp. z o.o. odbywają się szkolenia pracownicze? W ogłoszeniu, które umieścili 27 kwietnia na GoWork.pl, obiecują bogaty rozwój.

Nowy wpis

Pracodawca

@Pytanie

W Done Deliveries Sp. z o.o. inwestujemy w rozwój naszych pracowników, i to nie tylko deklaratywnie! Nasze szkolenia to dynamiczne i interaktywne wydarzenia, które odbywają się zarówno wewnętrznie, jak i we współpracy z wiodącymi firmami szkoleniowymi. W Czerwcu rozpoczęliśmy cykl szkoleń sprzedażowych z firmą Quest, skierowany do naszych zespołów obsługi klienta, zakładający szkolenia merytoryczne jak i treningi personalne. Partnerstwo z Quest gwarantuje nam wysoką jakość i skuteczność szkoleń, które przyczyniają się do wszechstronnego rozwoju kompetencji naszych pracowników, niezbędnych do osiągnięcia sukcesu. Kolejnym elementem odpowiedzialnym za satysfakcję i rozwój naszych pracowników to dział Training & Development. Dzięki wsparciu najlepszych ekspertów z branży spedycji wdrażamy nowych specjalistów, a także nieustannie dbamy o dostarczenie najwyższej jakości wiedzy i praktycznych doświadczeń osób w organizacji. Regularnie wspieramy naszych pracowników w dofinansowaniu zewnętrznych szkoleń branżowych. Przykłady to dedykowane kursy językowe, spotkania z native speaker'em, akademie specjalizacyjne z zakresu rachunkowości i podatków, a także tematyczne warsztaty dotyczące najnowszych trendów z obszaru Data Science i UX. W naszym przekonaniu, prawdziwy rozwój to także praca nad rozwojem osobistym, dlatego organizujemy weekendy rozwojowe z intensywnymi warsztatami, które dostarczają praktycznej wiedzy i umiejętności. Wierzymy, że doskonalenie zawodowe idzie w parze z rozwojem osobistym, a my staramy się wspierać naszych pracowników w obu tych obszarach. Nie ulega wątpliwości, że droga do sukcesu jest różna dla każdego pracownika. Nasza firma stawia na indywidualne podejście, dostosowując ścieżkę rozwoju do potrzeb i celów kariery każdej osoby w naszym zespole. Nie tylko doceniamy współpracę z naszymi pracownikami, ale również inwestujemy w długoterminowy rozwój, dlatego po roku zatrudnienia oferujemy możliwość dofinansowania studiów na renomowanych uczelniach, takich jak Akademia Leona Koźmińskiego. Chcemy, aby nasz zespół miał szanse osiągnąć jeszcze wyższe cele, rozwijając się na wielu płaszczyznach. Z dumą możemy powiedzieć, że rozwój naszych pracowników to kluczowy element naszego sukcesu jako firmy. Dlatego oferujemy różnorodne, topowe szkolenia i warsztaty, które pozwalają naszym pracownikom osiągać wybitne wyniki i czerpać satysfakcję z pracy w Done Deliveries Sp. z o.o.

Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Done Deliveries Sp. z o.o.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za pytanie. Przyczyny są różne i zależne od indywidualnej sytuacji pracownika. Są pracownicy, którzy sami decydują się na zmianę miejsca pracy m.in. w związku z relokacją, zmianą ścieżki zawodowej, potrzebami finansowymi. Są pracownicy, którym to Done! dziękuje za współpracę. Zawsze jednak przed rozwiązaniem umowy z pracownikiem, dana osoba otrzymuje informację zwrotną dot. wyników swojej pracy, zakładanych KPI oraz możliwych rozwiązań. Również każdorazowo otrzymuje wsparcie przełożonego w celu poprawy wyników.

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, W jakim wymiarze jest możliwość pracy zdalnej na stanowisku Reporting and data analyst?

Pracodawca

@Zainteresowany

Dzień dobry! Godziny pracy na tym stanowisku są dość elastyczne - jesteśmy otwarci na indywidualne ustalenia. :)

Karina
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Czy Państwa pracownicy pracują tylko w biurze w Andrychowie czy też mają Państwo biura np. w Bielsku-Białej? Pozdrawiam serdecznie! :)

Pracodawca

@Karina

Dzień dobry, dzięki za pytanie! Siedziba DONE! mieści się w Andrychowie i jeśli chodzi o pracę stacjonarną to wykonujemy ją właśnie w Andrychowie, część osób pracuje także w trybie hybrydowym. :)

Pytanie
 Pytanie

Czy w Done Deliveries Sp. z o.o. SK pracuje się na open space?

1

Pracodawca

@Pytanie

Są działy pracujące na open space, natomiast specyfika niektórych zespołów wymaga, by miały odrębne pomieszczenia.

Pytanie
 Pytanie

Jak jest z pakietem medycznym w Done Deliveries Sp. z o.o. SK? Można dołączyć rodzinę?

1

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za pytanie. Posiadamy program prywatnej opieki medycznej dla pracowników, w ramach którego pracownik może samodzielnie doubezpieczyć swojego partnera lub całą rodzinę.

Marzena
Inne
@Done Deliveries Sp. z o.o.

Ooo, to świetnie :) A jakie ponosi się koszta jeśli chciałoby się ubezpieczyć swojego partnera? I gdzie opieka medyczna obowiązuje? Tzn. w jakiej firmie oraz jaki jest to pakiet?

Pracodawca

@Marzena

Hej Marzena, dzięki za zainteresowanie, jednak w związku z obowiązującą nas umową z dostawcą usług nie możemy ujawniać dokładnych jej warunków na forum. Jeśli będziemy mieli okazję spotkać się podczas rekrutacji - chętnie odpowiemy na zadane pytania. :)

Ania
Pracownik
@Pytanie

Tylko dla dyrektorow czyli kilku osob w firmie. Dla pozostalych nic.

Część druga
Były pracownik
 Pytanie

Part 2/2 Awanse wewnątrzfirmowe to żart, na niższych stanowiskach kierowniczych oprócz osób które na to w pełni zasłużyły znajdują się w większej części liderzy którzy nie mają kompletnego pojęcia jak zarządzać zespołem a trafili tam tylko przez bezkrytyczne wykonywanie wszystkich poleceń i zadań co wiążę się ze stworzeniem hermetycznego środowiska zarządczego w którym każda, nawet najgłupsza decyzja jest kwitowana gromkimi brawami i okrzykami z powodu obaw o utratę pozycji, cytując słowa liderów którzy uczęszczali w takich spotkaniach i mieli odwagę podzielić się z tym ze swoimi podopiecznymi. Liderzy tacy dostają wyróżnienia i premie za wyniki swoich podwładnych mimo że tak naprawdę każdy sam pracuje na siebie i musi dawać z siebie wszystko żeby zarobić jak najwięcej. Tacy liderzy nie kierują się dobrem firmy a tylko i wyłącznie własnym portfelem co często prowadzi do spotkań w cztery oczy które mają dobitnie pokazać ci że twoje miejsce jest przy komputerze a jeśli zaczniesz kwestionować moje decyzje to zaraz przeniesiemy twoich klientów do innego spedytora a ty zostaniesz z niczym bo kierownik uargumentuje ten pseudotransfer tym, że widzi większy potencjał zarobkowy na innym spedytorze i decyzja jest na razie tymczasowa. Zdanie pracowników którzy bezpośrednio pracują na narzędziach firmy jest nieistotne, osoby które mogłyby dać najlepsze wskazówki do rozwoju firmy są uciszane by w przyszłości zasługi przypisać komuś innemu. Spóźniające się wypłaty prowizyjne to norma, co prawda jest to zwykle 1 dzień, może 2 dni opóźnienia ale jak na firmę która przed własnymi klientami tak bardzo chwali się punktualnością jakoś nie udaje im się dotrzymać terminowości wobec własnych pracowników. Szkolenia obowiązkowe a udział w nich wiąże się z podpisaniem papierów które przy odejściu bądź także zwolnieniu (!!!) pracownika mają go zobowiązać do zwrócenia kosztów za zmarnowanie szkolenia. Co lepsze, nie są to szkolenia z zakresu wiedzy z sektoru TSL, są to szkolenia typowo sprzedażowe, jak rozmawiać z przewoźnikiem żeby obniżyć cenę, jak wymigiwać się od zapłat za anulacje. To wciąż szkolenia czy już indoktrynacja? Dodatkowo dochodzi fakt zatrudnienia biura detektywistycznego które śledzi zatrudnionych (!!!) i byłych pracowników których brak w firmie przyczyniłby się do spadku zysku przedsiębiorstwa. Zwolniłaś się? Nie ważne co robisz, nie ważne czy masz pracę kolego i koleżanko, będzie cię śledził i fotografował detektyw by firma mogła znaleźć na ciebie jakiekolwiek rzeczy które mogłyby ci uprzykrzyć życie. Firma zauważa, że zacząłeś myśleć o odejściu? Nie wiedząc o tym masz na głowie detektywa który będzie informował na bieżąco byłego pracodawcę o tym z kim się spotykasz, jakiego zawodu się podjąłeś, gdzie przybywasz, wszystko byle tylko znaleźć jakiś punkt zaczepienia do zrewanżowania się za odejście z firmy. I to nie wszystko, warto dodać do tego preparowanie ocen na serwisach takich jak Google czy Gowork, pracownicy są proszeni o minusowanie nieprzychylnych opinii, wystawiania dobrych, proszenie przewoźników by w zamian za regularne sprzedawanie im frachtów zrekompensowali się pozytywną oceną. Czy taka taktyka powinna być stosowana przez firmy z tytułem Fair-Play? Zacząłem opinię od wysokich zarobkach i skończę także na nich, główną częścią wynagrodzenia jest premia uznaniowa, kierownictwo często podkreśla że za niewykonywania zadań mogą ci tej premii nie przyznać a jak wspomniałem wcześniej firmie zdarzy się spóźnić z wypłaceniem premii, zapytania do działu Kadr o termin wypłaty kwitowane są odpowiedziami - Cieszcie się że w ogóle dostajecie tę premię bo nie musimy jej wam płacić bo to jest premia uznaniowa. Zespół pracujący jest młody, często niedoświadczony co wykorzystuje zarząd mówiąc im że lepszej pracy nie znajdą bo gdzie w Andrychowie. Przemiał pracowników jest tak ogromny że firma musiała wynająć bilboardy w obrębie kilkunastu kilometrów od siedziby by pozyskać nowych pracowników, a ponoć dobrej pracy nie trzeba reklamować. Zatrudnienie w Done Deliveries mogę polecić tylko i wyłącznie największym wrogom.

Done! Deliveries - Pracodawca
Pracownik
@Część druga

Szanowni czytelnicy – odwiedzający ten portal, w zeszłym roku rozpoczęliśmy proces sądowy z kilkoma naszymi były pracownikami, którzy zaangażowali się w nieuczciwą konkurencję oraz fałszowali dokumentację. Dla całego naszego zespołu jest to sytuacja trudna, jednak zdecydowaliśmy, że się nie wycofamy i nie będziemy tolerować takiej praktyki. Stąd, nie jesteśmy zaskoczeni tonem powyższego wpisu. Jego anonimowy twórca z dużą premedytacją i zaangażowaniem stworzył taki a nie inny obraz naszej firmy i naszego działania. Przekaz jest jednak skrajnie tendencyjny, zawiera wiele przekłamań i świadomych eskalacji pojęć, mechanizmów, zdarzeń – co demonizuje „normalność”. Zawiera niespójności i jest też w kilku punktach obraźliwy. Ale jak już wspomnieliśmy – zdajemy sobie sprawę jakie są powody tej zaciekłości. W krótkich słowach: oczywiste jest, że nie jesteśmy firmą idealną i – jak wszędzie – zdarzają się sytuacje trudne oraz są obszary do poprawy. Jako firma jesteśmy wrażliwi na krytyczne sygnały i je doceniamy, wręcz korzystamy z nich w ciągłej pracy nad naszym rozwojem. Jednocześnie – nasza puenta to dwa zdania: 1. Gdyby nasza firma była choćby w połowie taką, jak w opisie – po prostu nie tylko nie mogłaby się rozwijać, ale nie mogłaby istnieć. Bez względu na to, co anonimowy autor pisze o naszych pracownikach, to jesteśmy przekonani, że ludzie mieszkający w okolicach Andrychowa myślą zdroworozsądkowo, dbają o jakość swojego życia i z dużą rozwagą wybierają miejsce pracy. 2. W związku z tym serdecznie zapraszamy do Done! Deliveries, wszystkich chętnych poszukujących stabilnej i rozwojowej pracy. Kiedy zawitacie do nas, a będziecie chcieli spytać o rzeczywistą sytuację firmy i jej pracowników – z jej rzeczywistymi plusami i minusami – wspomnijcie, że czytaliście GoWork – a po prostu zorganizujemy Wam spotkanie z zespołem tu pracującym. Zapraszamy:-) A jak przyjdziecie we wtorek, to poczęstujemy Was nie tylko normalną rozmową i dobrą kawą, ale i wspomnianymi w poście owocami :-)

10
Część pierwsza
Były pracownik
 Pytanie

1/2 Na plus pracy w Done na pewno trzeba powiedzieć o zarobkach, które jak to kadra kierownicza określa - Warszawskie zarobki w Andrychowie… i na tym można by skończyć wypowiadać się pozytywnie o firmie. 

Przede wszystkim stosunek do pracownika jest dramatyczny, jesteśmy traktowani jak roboty które nie mogą posiadać swojego zdania. Firma zniża się do poniżania pracowników, poranne wystąpienia przed swoimi współpracownikami w przestrzenie open-space by wytłumaczyć się (nie uzasadnić, wytłumaczyć!) dlaczego wczorajszy wynik nie jest zgodny z oczekiwaniami które są wyśrubowane aż po sam sufit lub maile popołudniowe z rozprawkami na temat tego co dziś poszło nie tak i co zrobimy by się poprawić to standard. Praca w spedycji w pewnej mierze jest pracą sezonową i dla zarządu i kadry kierowniczej nie jest to żadne wytłumaczenie, pieniądze mają być i koniec. Stały klient stracił kontrakt na przewozy? Nie nasza sprawa, ten klient ma przynosić taki sam poziom przychodu w innym wypadku go nie obsługujesz. Traktowanie przewoźników przedmiotowo, spedytorzy zachęceni są do odwoływania zleceń już w trakcie realizacji jeśli nagle z nieba spadnie im marginalnie tańsze rozwiązanie (mówimy tu o kwotach rzędu 5-10 euro) tylko po to by firma zarobiła kilkanaście złotych więcej, kierownictwo zawsze podkreśla że jeśli robilibyśmy to w przypadku każdego możliwego zlecenia to rocznie są to tysiące złotych (i setki przewoźników którzy stracili czas, pieniądze i paliwo by dostać wymówkę dlaczego kolejny raz klient nagle odwołał transport) We firmie prowadzona jest gazetka z życia firmy która jest niczym innym jak kolejnym narzędziem służącym do propogadany i pokazywania innym że praca tutaj to jest najlepsze co ci się może przytrafić a jeśli myślisz inaczej to otwarte są dla ciebie zarówno biedronki jak i inne dyskonty. Co pół roku nowy manager z kolejnym świetnym pomysłem który należy natychmiastowo wprowadzić, manager bez doświadczenia w branży w której firma się obraca bo bardziej niż przedsiębiorstwo w gałęzi TSL przypomina to sprzedaż i call center mimo iż na rozmowie kwalifikacyjnej zapewniano nas że jest dokładnie odwrotnie. Nachalność kontaktu z klientem jest tak gigantyczna że wiadomości wychodzące z firmy są oznaczane przez stałych klientów Done jako spam bo inaczej tego nie można nazwać, nikt nie patrzy na jakość maila tylko na ich ilość a to czy trafią do dobrej osoby w dobrym języku w odpowiedniej firmie jest sprawą drugorzędną. Klient nie odpisał na automatycznie wysłanego przez firmę maila? W takim razie napisz do niego czy go widział. Ignoruje twoją wiadomość? Zadzwoń do niego czy widział dwa maile które zostały do niego wysłane, to czysta megalomania przedsiębiorstwa które myśli, że nawet klienci tej firmy są zobowiązani by odpisywać na każdą, nawet najmniej istotną wiadomość. Done otrzymuje ogromną ilość nagród i wyróżnień w branży, kreowana jest jako firma przyszłościowa która stawia nacisk na rozwój, być może taka jest prawda ale nawet takie benefity jak Multisport muszą być opłacane w połowie z twojej pensji, zdaję sobie sprawę że jest to częsta praktyka w innych firmach mimo wszystko uważam że jest to bardzo nie w porządku wobec pracownika bo pierwsze trzeba na tego multisporta zasłużyć - stażem oraz odpowiednio wysokim wynikiem dla firmy (mówimy tu o pięcio-sześciocyfrowych kwotach) bo jak wspomniałem wcześniej pracownik nie ma żadnej innej wartości niż jego dzisiejszy przychód i zysk w Excelu. Znęcanie się psychiczne jest na porządku dziennym, kierownictwo przysiada się do pracownika nie licząc się z jego przestrzenią prywatną i dobitnie stara się znaleźć w nim bądź jego pracy coś nie tak by potem ta rzecz stała się jego piętą achillesową gdy przyjdzie cokwartalne spotkanie na temat WYDAJNOŚĆI pracownika, dwukrotnie w swojej karierze widziałem jak pracowniczka wychodziła z takiego spotkania z płaczem, co się stało na spotkaniu? Tego nie wiem :)

3
Mateusz
Inne
 Pytanie

A macie owocowe wtorki?

3
Zainteresowany
Inne
 Pytanie

Czy rekrutacja na stanowisko carrier booking specjalist trwa?

4
Done Deliveries
Pracownik
@Zainteresowany

Dobry wieczór, dziękujemy za zainteresowanie. :) Wszystkie aktywne rekrutacje znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce kariera -> https://kariera.donedeliveries.com/oferty-pracy Rekrytacja na Carrier Booking Specialist nadal jest otwarta zatem zapraszam do złożenia dokumentów aplikacyjnych. Pozdrawiam!

3
Anna
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Jak wygląda u Państwa praca zdalna, na przykład na stanowisku Specjalista ds. budowania relacji z klientem? To 100% praca zdalna czy częściowo zdalna? Pozdrawiam!

2
Done Deliveries
Pracownik
@Anna

Dziękujemy za pytanie. Jak najbardziej jesteśmy otwarci na umożliwienie naszym pracownikom wykonywania pracy zdalnie. W przypadku wspomnianego przez Ciebie stanowiska jest to model hybrydowy. Jeśli jesteś zainteresowana pracą w Done! serdecznie zapraszamy do kontaktu -> hr@donedeliveries.com lub 570 401 271

4
Pytanie
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z DONE! Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j.? Oddzwaniają zawsze?

4
Done Deliveries
Inne
@Pytanie

Dziękuje za pytanie. Proszę o doprecyzowanie o jaki rodzaj kontaktu Pani/ Panu chodzi, abyśmy mogli jak najlepiej odpowiedzieć na pytanie.

Pytanie
 Pytanie

Czy można liczyć w DONE! Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j. na prywatną opiekę medyczną?

1
Done Deliveries
@Pytanie

Dzień dobry Tak - są dostępne, a poziom dofinansowania przez prawodawcę zależy od rodzaju zajmowanego stanowiska pracy.

1
ricko
 Pytanie

Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko 'opiekun klienta'? Czy rozmowa jest po polsku czy po angielsku? Jakie pytania mogą paść? Jak się przygotować? I jak wygląda tam praca? Warto aplikować ?

Tomasz
Inne
@ricko

Dołączam się do opinii. @ricko zadał kluczowe pytania, które mogą okazać się bardzo użyteczne dla grona osób zainteresowanych pracą w tej firmie. Może ktoś z pracowników mógłby na nie odpowiedzieć?

nicko
@ricko

Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko 'opiekun klienta'? Luźna rozmowa w języku angielskim, i badanie czy jesteś odporny na stress bo on niewątpliwie jest obecny. Sama praca jest stresująca a dodatkowo przełożony ma nietuzinkowe podejście (usunięte przez administratora) Czy rozmowa jest po polsku czy po angielsku? Polski Jakie pytania mogą paść? Jak się przygotować? Na pewno small talk i pytania badające to jak radzisz sobie w nieszablonowych sytuacjach I jak wygląda tam praca? Warto aplikować ? (usunięte przez administratora)dobrze pracowało się (usunięte przez administratora) Firma dobra dla studenta na rok czasu na zrobienie doświadczenia.

Esmeralda
@ricko

Jak masz długie nogi to Cię przyjmą;-) and can Speak You know...You know... - _ -

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem waszego teamu w DONE! Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j.?

Justyna HR DONE! Deliveries
@Pytanie

Aktualnie rekrutujemy na stanowisko Opiekuna Klienta (Spedytora) gdzie niezbędna jest znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym oraz umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientem. Poszukujemy również Specjalisty ds. marketingu ze znajomością social media. Na tym stanowisku wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 oraz doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych. Na naszej stronie www.donedeliveries.com są zamieszczone nasze aktualne oferty pracy oraz formularz aplikacyjny. Zachęcamy do wysyłania CV.

Pytanie
 Pytanie

Jak ze studentami w DONE! Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j.? Chętnie zatrudniają?

Justyna HR, Done! Deliveries
@Pytanie

Jak najbardziej jesteśmy otwarci na współpracę ze studentami. Na większości stanowisk pracujemy od poniedziałku do piątku co ułatwia pogodzenie pracy ze studiami.

Zostaw merytoryczną opinię o Done Deliveries Sp. z o.o. - Andrychów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Done Deliveries Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii