Pytania do firmy DERKOM sp.j.
Też miałam problem z i trenerem w firmie Derkom. Kiedyś śmigał a przez ostatnie 2 lata płaciłam raczej za brak internetu bo sygnał przy ruterze osiągał 3,5- 7 M/s z 200M/s. Kpina. Strony otwierały się z trudem. Wykonanie operacji bankowej graniczyło z cudem). Musiałam kilka razy zgłaszać usterkę bo im się zgłoszenie "gubiło". Kiedy w końcu przyszli byli bardzo niemili dla mojej mamy, która jest w podeszłym wieku ( cyt.: " My mamy (usunięte przez administratora) co robić a nie do każdej usterki będziemy biegać"). Myślałam,że serwisanci zajmują się usterkami również w terenie ??? Byli niemili, opryskliwi i krzyczeli na mamę. Dodam,że miałam internet w tej firmie jakieś ponad 20 lat i w tym czasie może 2 razy była zgłaszana usterka do której musieli przyjechać. Wysłałam maila z informacją o niezadowoleniu- zachowanie "fachowców" zostało olane za to straszono mnie konsekwencjami za zerwanie umowy i przesłano punkty, których w umowie papierowej podczas podpisywania nie było. Zakończyłam z satysfakcją. W tego co wiem od kilku znajomych, też mieli podobne sytuacje. Omijajcie jak ognia. Nie warci nawet złotówki za swoje usługi.
Czy pracownicy w DERKOM sp.j. dogadują się między sobą?
Jaka umowa obowiązuje w DERKOM sp.j. podczas okresu próbnego?
Co Wy z rtm internetem? Internet jest rewelacyjny a na dowód mój speedtest https://www.speedtest.pl/wynik/370917819 Polecam derkom.
Czy w firmie DERKOM sp.j. praktykowane są premie/nagrody kwartalne/roczne? Na stanowisku Pracownik Fizyczny, na które poszukują na GoWork.pl to dość istotna kwestia.
Jak wygląda ścieżka awansu w DERKOM sp.j.?
Wszystko zależy od stanowiska i predyspozycji kandydata. Nasza firma dynamicznie się rozwija i tworzy nowe stanowiska pracy. Zapraszamy do przesłania CV praca@derkom.pl - chętnie spotkamy się na rozmowie kwalifikacyjnej. Pozdrawiamy Zespół DERKOM