1. Aplikujesz
Sprawdź nasze oferty pracy na dozkariera.pl i wybierz tę, na którą chcesz aplikować. Analizujemy każdą nadesłaną aplikację, aby skontaktować się z osobami, które najbardziej pasują do profilu i naszej misji.
2. Dzwonimy do Ciebie
Na początku nasz rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie i zada kilka pytań. Podczas rozmowy zostaniesz zaproszony na spotkanie rekrutacyjne w jednym z naszych biur.
3. Spotykamy
Czas na spotkanie! Podczas rozmowy poznasz przedstawiciela Zespołu Rekrutacyjnego oraz przyszłego przełożonego. Nie stresuj się – tu nie ma dobrych czy złych odpowiedzi, zależy nam na tym, aby Cię poznać. Czekamy również na pytania od Ciebie.
4. Zadania
W czasie spotkań mogą pojawić się zadania bądź testy sprawdzające, np. znajomość Pakietu Microsoft Office. Pewnie, że dasz radę :)
5. Odpowiadamy
Niezależnie od wyniku rekrutacji poinformujemy Cię o nim maksymalnie w ciągu dwóch tygodni. Jeżeli z sukcesem przejdziesz przez wszystkie etapy rekrutacji, nasz Rekruter z przyjemnością przekaże Ci pozytywną odpowiedź.
6. Witamy
Rozpoczynasz pracę, ale nie zostawiamy Cię samemu sobie. Nasz dział HR wprowadza Cię na nowe stanowisko pracy, przedstawia Ci zespół, umawia na szkolenia.