CSP Customer Services Polska sp. z o.o.

2.4 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy CSP Customer Services Polska sp. z o.o.

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Witam serdecznie:) Czy mogłabym prosić o podanie orientacyjnych zarobków w tej firmie dla nowej osoby? Raczej 7000 brutto czy bardziej może 8000 brutto? Dzięki z góry! ????

J
Kandydat
@Kandydatka

Widzę, że usunęli niewygodne wiadomości, więc dodam jeszcze raz, żeby wszyscy widzieli te super stawki. W zeszłym roku proponowano mi 6300 brutto.

Nicki Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@J

Ta stawka to za prace na projekcie z jaka znajomoscia niemieckiego? Tam gdzie wystarczy a2 czy raczej b2?

Kandydatka Nowy wpis
Kandydat
@J

Dzięki piękne za info ! ☺️

J. Nowy wpis
Były pracownik
@Nicki

Wymagany był poziom min. B2 w mowie i piśmie. Podejrzewam, że za A2 dają jeszcze mniej.

Nicki Nowy wpis
Inne
@J.

Dzieki za odp, jak za b2 to rzeczywiscie malo :(

Czas pracy
Inne
 Pytanie

Dzień dobry, poszukuję pracy na maksymalnie ćwierć etatu. Ile najmniej godzin w tygodniu trzeba przepracować, żeby można było myśleć o zatrudnieniu (@Pracodawca). Istnieje możliwość przyjścia na kilka godzin w tygodniu? Dziękuję

1

Pracodawca

@Czas pracy

Cześć, zapraszamy do wysłania aplikacji, chętnie przedstawimy możliwe rozwiązania w trakcie rozmowy. Jeśli chodzi o niewielki wymiar etatu - takie możliwości oferujemy przede wszystkim w projekcie wideoweryfikacji. Pozdrawiamy!

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pimko
Inne

Atmosfera w zespole to zależy jak się trafi, ale naciski z góry na targety są niewyobrażalne.

Wik
Inne
 Pytanie

Witam, widziałam ofertę pracy dla specjalisty back office i chciałabym się dowiedzieć czy jest opcja pracy w trybie 100% zdalnym od tak naprawdę momentu rekrutacji ? Jestem z 2 końca Polski i zastanawia mnie czy jest taka opcja.

On
Inne
@Wik

Tak, jest taka opcja. Umowa i komputery poczta idą/kurierem, a szkolenie na teams Jest wiele osób w formie które nigdy nie były w Szczecinie

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Prezentacja firmy, zakresu obowiązków, standardów pracy. Uważam, ze spełniłam wymagania rekrutacji i posiadałam odpowiednie doświadczenie. Tak jak moi poprzednicy otrzymałam zapewnienie o kontakcie zwrotnym, niezależnie od wyniku rekrutacji, jednak firma nie odezwała się słowem. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie, dlatego odradzam aplikowania. Szkoda waszego czasu.

Pytania

Tłumaczenie banalnie prostego tekstu, zadania w wordzie i excelu-tez proste

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Bijou
Kandydat
 Pytanie

Czy są realne szanse w zatrudnieniu osoby, która zupełnie zmienia branżę (gastronomia) na pracę biurową? Bardzo zachęcająco wyglądają oferty pracy w csp a mieszkałam kilka lat w Niemczech i zastanawiam się czy warto, czy raczej rekruter z miejsca odrzuci CV? Może ktoś zatrudniony odpowiedzieć na to pytanie tutaj? :)

M.
Pracownik
@Bijou

Tak, dla nich liczy się poziom języka. Jeżeli znasz niemiecki to możesz bardzo szybko awansować nawet wyżej.

Bijou
Kandydat
@M.

Chyba jednak bez znaczenia, 2 tygodnie temu wysłane CV i zero odzewu. Status aplikacji otwarty i to by było na tyle. Chyba jednak doświadczenie na znaczenie :) trudno, szukam dalej ale dzięki za odpowiedź!

anonim
Inne
@Bijou

A ja widzę, że dalej kogoś od HR szukają, ktoś pisał o tym w postach a oferta dalej wisi. Myślicie, że te niedociągnięcia w procesach rekrutacyjnych są uwarunkowane jakimiś brakami? Mnie robota na back office interesowała ale przy tym jak tak piszecie to nie wiem czy w ogóle się dostane? Macie przy tym jakieś porady?

V.
Inne
@anonim

Praca w HR wymaga mimo wszystko doswiadczenia na podobnym stanowisku i pewnie tez studiow. Natomiast jezeli chodzi o prace w projektach to tam nie powinno byc problemu, szczegolnie jesli znasz jezyk.

anonim
Inne
@V.

Studia masz na myśli kierunkowe czy z pobocznych osoby również by się załapały? Ciekawi mnie jak rozmowa przy tym może wyglądać. czy to nie na niej wszystko się rozstrzyga? Chyba ze na okresie próbnym jednak? Zazwyczaj każdy go przechodzi?

Pracodawca

@Bijou

Jesteśmy otwarci na osoby, które chcą zmienić branżę i w większości projektów wystarczy nam bardzo dobra znajomość języka niemieckiego. Mamy jednak też projekty, gdzie doświadczenie jest mile widziane i będzie atutem w trakcie rekrutacji. Być może do projektu, do którego aplikowałeś zostali wybrani kandydaci, którzy lepiej pasowali do poszukiwanego profilu. Jednak zachęcamy do aplikowania na inne nasze rekrutacje - dla nas liczy się kandydat, a nie jego CV!

Katarzyna
Kandydat
 Pytanie
@CSP Customer Services Polska sp. z o.o.

Czekam na odpowiedź ponad MIESIĄC Proszę o odpowiedź. DLACZEGO NIE UDZIELACIE INFORMACJI ZWROTNEJ PO REKRUTACJI? Pytam bo podczas rozmawy było to zapewnione przez Pana Patryka który był osobą rekrutująca.

Pracodawca

@Katarzyna

Cześć Katarzyno, feedback jest stałym elementem i filarem każdego naszego procesu rekrutacyjnego i zawsze staramy się udzielić go jak najszybciej - nie później niż w ciągu 2 tygodni od rozmowy rekrutacyjnej. Chcielibyśmy zweryfikować to zdarzenie - bardzo prosimy o kontakt na: rekrutacja@csp.com.pl Potrzebujemy więcej informacji o na temat Twojej rekrutacji, niestety po samym imieniu nie jesteśmy w stanie odnieść się do opisanej sytuacji. Pozdrawiamy!

Praca
Kandydat
 Pytanie

@Pracownik co masz na myśli? Myślę o pracy w tej firmie

Zielona
Kandydat
 Pytanie

@ abc czy możesz napisać cos więcej adn energetyki na priv? Pracowałaś w tym dziale?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Specjalista ds. back office (bankowość) ktoś powie coś na temat tego projektu? Czy trudne szkolenie i praca? Bo płaca ok. Ja dla foundever pracuje i tam stawki porażka i praca 7dni 365 dni w roku

Aga
Kandydat
 Pytanie
@Kandydat

Coś się dowiedziałeś bo aplikuję?

Back office
Pracownik
@Aga

Back office w bankowości jest ok - wystarczy podstawowa znajomość języka, łatwo ogarnąć po szkoleniu - może nawet za łatwo, praca po jakimś czasie robi się nużąca. Unikalabym za to back office w energetyce ;) Praca biurowa za dobre pieniadze, umowa o prace, duża firma. Jest ok.

1
@Back office
Pracownik
 Pytanie
@Back office

Możesz coś więcej napisać o projekcie w energetyce?

Eolon
Były pracownik

Eon atc nie ma tabelek i excela do ćwiczeń

1
abc
Inne
@Eolon

Właśnie, że jest lista starych przypadków, z których trzeba było wybrać przypadki do opracowania w trakcie szkolenia i to była energetyka. Może mówisz o innym procesie. Nie wiem. Ja piszę z doświadczenia i nie wymyślam. Tak jak napisałam, zawsze można samemu sprawdzić. Tylko uprzedzam.

Elon
Pracownik

Niektórym, jak widać, wszystko przeszkadza

1
Berenika18
Inne
 Pytanie

Czy istnieje możliwośc pracować całkowicie zdalnie w dziale z wideoweryfikacją klientów?

V.
Inne
@Berenika18

Nie.

Ciekawa
Inne
 Pytanie

Jak wygląda praca back office w projekcie energetyka.? Proszę o informacje.

Ja
Kandydat
 Pytanie

Ile się czeka na Feedback z rekrutacji?

Pracodawca

@Ja

staramy się jak najszybciej udzielić feedbacku - nie później niż w ciągu 2 tygodni od rozmowy rekrutacyjnej. W praktyce – często zdarza się, że nasi kandydaci otrzymują feedback już w trakcie kilku dni od rekrutacji :)

Katarzyna
Kandydat
 Pytanie
@CSP Customer Services Polska sp. z o.o.

Dlaczego nie udzielacie feddbacku pomimo zapewnień, że skontaktujecie się odnośnie rezultatu rozmowy i zatrudnienia? Przeprowadzono że mną rozmowę 3 tygodnie temu, może warto przeanalizować z kim odbyły się rozmowy i zwyczajnie, po ludzku dać odpowiedź kandydatom? Źle wypadacie na tym tle w porównaniu do innych korpo....

O.Skryba
Kandydat
 Pytanie

Jak to jest pracować w CSP? Dobrze?

Przemek
Kandydat
 Pytanie

Warto się zatrudnić w tej firmie? Dajcie znać

Zygmunt August
Pracownik
 Pytanie

Z racji tego, że sporo tutaj negatywnych ocen i opinii stwierdziłem, że zabiore głos. Najłatwiej jest krytykować, tak już zostaliśmy przyzwyczajeni i wychowani. Główne programy rozrywkowe w TV opierają się na krytyce, dlatego mają pewnie taka widownię... Ale do tematu - nie będę kwestionował opinii negatywnych, każdy ma prawo mieć swoją, jednak dość mało tutaj krytyki konstruktywnej. Szkoda. Moja opinia o firmie CSP jest bardzo pozytywna. W firmie pracuje 1.5roku, wnioski? Bardzo mili i sympatyczni ludzie, wspierający HR, bardzo w porządku projekt managerowie, w firmie panuje partnerska atmosfera. Prezes nie oczekuje, że Ty musisz mówić dzień dobry na korytarzu pierwszy, zanim się orientujesz, że jest w pobliżu, słyszysz od niego mile "dzień dobry" Jest dużo różnych projektów, są szanse rozwoju i wcale nie trzeba się "podlizywać". Osób odpowiedzialnych za rekurtacje wewnętrzna jest kilka i to na podstawie ich ocen decyduje się o dalszym rozwoju pracownikow. To nie jest decyzja jednego czlowieka... W wielu projektach jest możliwość HomeOffice, są oczywiście benefity, nowoczesne biuro i dobra lokalizacja... Próbuje znaleźć jakąś złą stronę CSP , ale niestety bez skutku. Pozdrawiam wszystkich i zadowolonych i niezadowolonych , , , bo prawda jest, ze wszystkim dogodzić się nie da oraz każdy ma prawo do swojej opinii. :)

1
Pracownik
Pracownik

Brak herbaty był dla mnie dużym zaskoczeniem. To moja pierwsza praca w korpo, wszędzie indziej gdzie pracowałem to było podstawą. Kawa jest, bo trzeba być na pełnych obrotach, woda jest, no musi być.

Pracodawca

@Pracownik

Oczywiście oferujemy swoim pracownikom herbatę - nawet kilka do wyboru :) A także kawę, mleko do kawy (zwykłe i roślinne), wodę gazowaną i niegazowaną. Pozdrawiamy!

Świeżak
Pracownik
@Zygmunt August

Po 1 miesiącu jestem zadowolona. Projekt wideoweryfikacji na początku wydawał się trudny ale obecnie chyba jedna z łatwiejszych prac jakie miałam. Polega po prostu na weryfikacji dokumentów dzwoniących Niemców. Duzo przyjemniejsze niż brzmiało. Nie ma tez problemu z grafikiem, przynajmniej przy niepełnym etacie. Fajna pomocna ekipa. W pracy ma się mała styczność z innymi pracownikami - ale na plus że firma informuje o wszystkim co się dzieje, więc przynajmniej jestem doinformowana. Trochę brakuje jakiś integrujących rzeczy w samym biurze - widzimy się w kuchni i na tarasie, nie ma jakieś strefy piłkarzyków itp. Wynagrodzenie bardzo ok, benefity średnie, ale same warunki pracy, kontakt, atmosfera na duży plus.

Maria
Pracownik
@Pracownik

Herbata z reguly tez zawsze jest i to do wyboru: czarna, owocowa, zielona. Mleko do kawy nawet jest do wyboru bez laktozy, czy owsiane itp. 3 lata temu jak zaczynalam prace to byla sama czarna kawa, teraz jest szeroki wybor. Firma pod tym wzgledem sie rozwinela.

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Czy w CSP szanuje się pracowników?

1
Robert
Kandydat
 Pytanie

Widziałem ofertę jako pracownik backoffice. Ktoś coś może więcej o tym powiedzieć? Polecacie te firmę?

Do Robert
Pracownik
@Robert

Dosyć prosta praca z danymi, momentami nużąca. Pieniądze mniejsze niż w obsłudze ale mniej nadgodz, zespół ok

Szukający pracy
Kandydat
 Pytanie

Witam, Proszę o opinie na temat stanowiska specjalisty ds. procesów back office z językiem niemieckim finanse (dokumentacja leasingowa). a) Czy jest to stresująca i trudna praca? b) Czy wymagane są nadgodziny? c) Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna? d) Pracuje się wg kalendarza polskiego,czy niemieckiego? e) Czy nie ma problemu z urlopami? Z góry dziękuję za odpowiedzi :*

1
do szukającego
Pracownik
@Szukający pracy

Stres się czasem pojawia - ale to tak jak w innych firmach. Akurat kultura firmy jest wysoka więc nie ma jakiegoś (usunięte przez administratora). Natomiast jeśli ktoś się nie odnajduje w takiej dość automatycznej, powtarzalnej pracy i trudno wyrobić normy - to pewnie bedzie sie wiecej stresowal. Praca imo dość łatwa (jak już się załapie) - ale nie dla każdego. To, że ogłoszenia pojawiają się często- wynika z tego, że projekty się rozrastają, a nie ze zwolnień. Zatrudniają w tej chwili 500 pracowników - a projekty należą do dużych niemieckich koncernów. Dla mnie spoko praca - fajni ludzie, przyjemne biuro, dużo eventów - tylko kiepskie benefity. Jest lunching ale na kwotę 100 zł i nie obejmuje zakupów spożywczych. Nie wiem jak przy obcnej inflacji miałoby to wystarczyć na chociaż tydzień jedzenia. W innych firmach normą jest 300 zł. Brakuje też jakiś szkoleń językowych żeby rozwijać język. Ale za to - fajne wydarzenia, dużo się dzieje, fajna atmosfera.

Pracodawca

@do szukającego

Dziękujemy za podzielenie się opinią :) Obecnie pracujemy nad poprawą oferowanych benefitów.

Krokiet
Pracownik
 Pytanie

Wszystko zależy od projektu - ja nigdy nie miałem problemu z urlopem (może nie zawsze idealnie jak chciałem, ale jednak zawsze w wakacje a nie listopad) i te rozbieżności opinii zdecydowanie wynikają z projektu, niestety. Wiem co się dzieje w niektórych i współczuje, bo nie wyobrażam sobie, ze miałbym tak pracować. Zastanawiam się z czego to wynika - czy to wina klienta w innych projektach czy projektmanagera który nie potrafi prowadzić zespołu? Pytanie trochę ironiczne bo kto pracuje w CSP ten wie, że są 2 projektmanagerki które już dawno powinny zostać zwolnione ;) Ale jak trafi się na dobry projekt - to jest naprawdę dobrze. Normalna praca w korpo, fajni ludzie, jeden z lepszych Hr jeśli chodzi o pomoc w oświadczeniach i papierach. Kto pracował u konkurencji ten wie, jak inaczej potrafiło być ;) CSP ostatnio stawia na więcej wydarzeń, więcej komunikuje się w mediach - widać że ktoś postawił sobie za zadanie, żeby poprawić ilość działań i to na pewno na plus. Wiadomo że każdy chciałby lepszą pensje zamiast gadżetów czy wydarzeń - ale jak ktoś jest kumaty, to tez wie, że akcje idą pewnie z funduszu świadczeń a nie z budżetu firmy. Wiec i tak fajnie że są takie dodatkowe atrakcje. Wczoraj pisali że wreszcie wejdzie edenred - więc jeśli dadzą jeszcze ze 3 stówy jak konkurencja to wreszcie zmiany na plus. Niech dadzą jeszcze grusze i będzie naprawdę nieźle.

Witam dwa
Pracownik
@Krokiet

Moim zdaniem wynika to z obu tych rzeczy, które nazwałeś - z trudnej współpracy z kontrahentem i z podejścia kadry rządzącej (rządzącej, nie zarządzającej). Dodatkowe atrakcje są ok, niestety nie samymi benefitami człowiek żyje. Jeśli projekt menadżerka bagatelizuje zgłaszane problemy, nie szanuje swoich pracowników, to żadna grusza czy karta edenred nie pomogą. CSP powinno przyjrzeć się, jak dokładnie wygląda praca na poszczególnych projektach, dlaczego występują takie, a nie inne problemy (np. masowe odejścia pracowników) i nad tym pracować - jeśli rzeczywiście zależy im na dobrej opinii. Udawanie, że wszystko jest ok, w niczym nie pomoże i niczego nie zmieni.

@zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Widziałem ofertę pracy specjalista ds.procesów backoffice (bankowość). Czy ktoś moglby się podzielić jakie są możliwe zarobki na tym stanowisku?

Pytanko
Kandydat
 Pytanie

Hej wszystkim, mam pytanie na temat projektu dotyczącego dokumentacji leasingowej. Czy na tym projekcie trzeba dzwonić i rozmawiać z Niemcami? Ile na dzień wykonuje się takich telefonów? Czy jest możliwość pisania tylko maili?

Prosty
Pracownik
@Pytanko

U mnie głównie to zdaża się 9h kilka razy w tygodniu przez kilka miesięcy. Ale potem oddają ten czas jako wolny - więc jest lżej.

Telefony w mojej głowie
Pracownik
@Pytanko

Tak, trzeba dzwonić. Czasami rozmawiasz z Niemcami dwa razy na tydzień, innym razem trafią ci się cztery rozmowy jednego dnia. Maile też oczywiście można pisać, ale telefony są obowiązkowe w niektórych przypadkach.

Co
Pracownik
 Pytanie

Nie wiem skąd tu większość opinii, najbardziej rozwaliło mnie 15 minut przerwy... Człowieku, ja mam 50 przy 8h i dodatkowe 5 przy każdej nadgodzinie. System rozliczenia czasu pracy roczny, powtarzane milion razy na rekrutacji, więc nie rozumiem o co pretensje, nie będę się rozpisywać, bo działa to tak a nie inaczej i każdy wiedział na co się pisze... Zgodzę się, że dużo zależy od Teamliderow i kierowników, zależy na kogo się trafi. Ja trafiłam widocznie na dobrą, z ludzkim podejściem i jeszcze nigdy problemu nie miałam, a nawet pomogła i to nie raz. Jest problem to się stara go rozwiązać dla wszystkich stron dobrze. Odniosę się do tematu włączonych kamerek na HO - skąd ta plota? Kamerki są, ale na teammeetingi, kto nie chce, nie odpala. Firma planuje różne akcje angażujące pracowników, co też jest fajne i nie każdy musi brać udział. Jeśli chodzi o ludzi to nie spotkałam nikogo niemiłego czy pretensjonalnego, wręcz przeciwnie - ludzie mega mili, mówimy sobie na "Ty" (chyba, że ktoś sobie nie życzy) w różnym przedziale wiekowym, choć nie wszyscy się znamy, bo spotkania między projektami to raczej głównie w kuchni. Stawka póki co moim zdaniem adekwatna, pracuję prawie 1,5 roku. Właściwie jedynym co zauważyłam w komentarzach, a co byłoby rzeczywiście fajne to dofinansowania do nauki języka, ale tematu nigdy nie poruszyłam z nikim z firmy, więc nie wiem jak to wygląda. P.S. KIM JEST (usunięte przez administratora)?

No
Były pracownik
@Co

Dokładnie, też nie wiem skąd tu większość takich opinii. Ja uważam, że csp to wspaniała firma. Jest kawa i automat a w poprzedniej firmie to szef nawet nam nie zainstalował bieżącej wody. Radzę doceniać takie drobne pozytywy, takie drobne jak przykładowo wypłata ale No doceniajmy. Oni chcą dla nas dobrze.

Adam-adam
Były pracownik
 Pytanie
@Co

15 minut gwarantuje kodeks, tak samo jak masz zagwarantowane 5 minut przerwy po każdej godzinie przepracowanej przed kompem (wiesz już skąd 50?). Nikt nie jest tam jakimś Świętym Mikołajem. Sam fakt, że ktoś robi z tego zaletę jest, no cóż... Roczny system rozliczania godzin nie był wcześniej komunikowany, tak samo jak nie były komunikowane kombinacje z równoważnym systemem rozliczania. Mało tego - grafikowanie dodatkowych godzin w weekendy, gdy masz w opisie stanowiska pracy wpisane dni w tygodniu powinny być zawsze liczone jako nadgodziny, a nie, że firma kiedyś tam da Ci wolne, kiedy jest jej wygodnie, bo nie jesteś wtedy potrzebny. W typowym korpo przy pracy biurowej takich rzeczy się nie praktykuje. Mówienie sobie na Ty to w korporacjach normalna praktyka, oni w zeszłym roku zrobili z tego wydarzenie jakby to była fundamentalna zmiana relacji z pracownikami. Plota o kamerkach na HO to nie plota. Na jednym z projektów były one wymagane. Widocznie pracujesz tam za krótko, aby o tym wiedzieć.

Luck
Pracownik

Firma ma nadal ponad 450 pracownikow, wiec chyba tak zle nie jest... A system pracy o ktorym piszesz jest stosowany w wielu szczecinskich korporacjach - nie widze w tym nic dziwnego i strasznego. Praca jak praca - kazda ma plusy i minusy.

Prosty
Pracownik
 Pytanie
@Adam-adam

Ale te 5 minut pracodawca może Ci zlecić przy innej pracy bez monitora a tutaj tak nie jest. Ja pracowałem w firmie gdzie miałem 15 minut przerwy a jak chciałem odejśc od kompa na 5 minut to mi pracodawca znalazł pracę by sie nie nudził :D Także wolę te 50 minut czasu wolnego. Roczny system rozliczania czasu pracy był komunikowany od zawsze w dniu Onboardingu :D ojj Adam Adam - nie czyta się regulaminów a ludziom potem głupoty się opowiada. Masz tą informację w regulaminie - możesz sprawdzić. Dali Ci ten regulamin do przeczytania. Pamiętasz? W typowym korpo? A w ilu korpo pracowałeś? Widzę że we wszystkich :) Doświadczony człowiek. Takiego to aż miło posłuchać. Adamie - wszystko uzaleznione jest pewnie od tego ile jest pracy. jako człowiek obeznany w Świecie powiedz mi jakbyś postąpił z pracownikiem który ma nadplanowane godziny (co jest dla Ciebie jako pracodawcy pewnym kosztem) ale akurat masz dla niego mniej pracy bo wolumen jest mniejszy (tak się złożyło). Trzymałbyś pracownika w biurze czy raczej rozliczył się z nadplanowań gdy akurat jest ku temu okazja. No Szefie daj znać :) Pewnie dąłbyś mu wolne wtedy gdy jest duzo pracy zespół nie wyrabia i wszystko może się posypać prawda? Logiczne jest chyba że gdy jest więcej pracy to pojawia się więcej godzin pracy ale gdy jest mniej pracy to po prostu jest mniej godzin. I to nie jest coś co cobie wymyślił mój kierownik - to po prostu ilość pracy. Mówimy sobie na Ty - człowieku widać że tu nie pracujesz a bzdury piszesz. Od dawna ludzie byli tu na Ty. Z niektórymi na Pan/Pani. To działo się w naturalny sposób. Nikt po prostu nie mówił nikomu jak ma z kim się witać. Po prostu rok temu o tym powiedzieli by pracownicy nie czyli się skrępowani - rozumiesz? Nowemu pracownikowi było głupio powiedzieć do szefa projektu "cześć". Więc HR zaczał o tym po prostu mówić by nikt nie czuł się niekomfortowo. A Ty łykasz że rok temu to był zakład jak z PRL :D Mi się wydaje Adam Adam że powinieneś mówić o tym o czym wiesz a nie o tym co usłyszałeś albo co się Tobie wydaje bo kłamiesz. I wprowadzasz innych w błąd. Po co to robisz? hahahaha :D Teoria spiskowa z kamerkami :) I co te kamerki robią? Strzelają laserem jak odejdziesz od kompa? :D No Adam Adam? Masz kamerkę i co ona złebo robi? A teraz przynajmniej pomyśl - czy uważasz że jest możliwe (trzymaj się bo to gruba sprawa) by dawali kamerki pracownikom w HO by widzieć siępodczas spotkań grupowych bądź indywidualnych na teams? Wiem stary mnie też to szokuje. Jak oni tak mogą? Serio w CSP są kamerki byśmy mogli się widzieć jak rozmawiamy z innymi? O szok.... Przykro mi jeżeli to rozczarowujące ale tak - po prostu w tej firmie wychodzi się z założenia że jak jesteśmy zespołem i z sobą rozmawiamy to warto byśmy siebie widzieli.

na Ty
Pracownik
 Pytanie
@Adam-adam

mowienie sobie na Ty mozna jeszcze jakas przelknac. Gorzej, kiedy team lider zwraca sie do pracownika zdrobniale do pracownika... A moze sie czepiam ?

Pracodawca

 Pytanie
@na Ty

Czy możesz rozwinąć swoją wypowiedź? Prosimy o kontakt mailowy na csp_hr@csp.com.pl - chcielibyśmy pomóc, jeśli czujesz się niekomfortowo w zespole lub jeśli doszło do sytuacji, która nie powinna mieć miejsca. Pozdrawiamy.

Zostaw merytoryczną opinię o CSP Customer Services Polska sp. z o.o. - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
CSP Customer Services Polska sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii