CONTACT SALES

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy CONTACT SALES

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jaki dress code obowiązuje w CONTACT SALES?

Xxxo Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Czy pracodawca zgodnie z nowelizacja ustawy zwraca koszty za energię elektryczną internet w związku z wykonywaniem pracy zdalnej ?

Była pracownica Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Jeju, czy dział HR zdaje sobie sprawę, że spamowanie fałszywymi pozytywnymi opiniami i odpowiadanie na opinie pytaniami pod fałszywymi opiniami nie zachęca tylko zniechęca? Nie polecam, nawet na pierwszą pracę. Uciekajcie. W Krakowie są znacznie lepsze call centra.

Miły Pan Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam tam nawet zaglądać. Dlaczego? Powodów jest kilka 1. "WYSOKIE PROWIZJE" które są rzędu 1500-2000zł, na taką prowizje mogą liczyć nieliczni, natomiast taka średnia to 100-200zl max. A prowizja za 1 sprzedany produkt jest po prostu żenujący. 2. Ciągła presja na sprzedaż. Jeśli nie uda ci się przez 2 dni czegoś sprzedać to jesteś wolany na dywanik i się trzeba tłumaczyć i słuchać wywodów swoich przełożonych jak to ty nie starasz się i robisz po swojemu wszystko. 3. Jeśli chodzi o koordynatorzy, to istnieje grupa którzy naprawdę chcą ci pomóc i potrafia zrozumieć wszystko, a są Ci dla których tylko liczy się wynik i nic więcej, nie interesuje ich twoja prośba o ewentualna pomoc. I dla nich krótka piłka - albo sprzedajesz ludziom umowy, akcesoria itd. albo szukaj nowej pracy ;) 4. Ciągłe czepianie się o głupie statystyki pracy - siedzisz o 2min za długo na przerwie, to już 15 telefonów i tworzenie 101 problemów o to jak to ty za długo jesteś, że to jest praca i tak się nie robi, albo jeśli sprzedajesz coś i twój czas rozmowy z klientami jest za krótki i trzeba wydłużyć - TAK, o takie coś też jest problem... 5. Większość kto pracuje tam robi na umowie zlecenie czyli - tyle ile przepracujesz, tyle pieniędzy otrzymasz. Jeśli wyjdziesz wcześniej to musisz potem odrabiać te godziny.. jakby ich obchodziło to ile później pieniędzy na rachunku otrzymasz. 6. Szkolenia adaptacyjne, przez które 60% jest o RODO, a 40% o głupich definicjach, zamiast o tym jak sprzedać dobrze i zaprezentować się w oczach klienta. 7. Obowiązek przynajmniej 1 soboty w miesiącu, jak nie przepracujesz to potem problem jest do ciebie jak ty olewasz pracę. 8. Wypłaty za miesiące opóźnione, i czasem niepoliczone dokładnie, a później trzeba z interwencja dzwonić do działu HR aby policzyli jeszcze raz ;))) 9. Jeśli już jesteśmy przy temacie pieniędzy to warto poruszyć sobie temat związany z karami.. Zaczniesz korzystać z telefonu? Płacisz 50zl. Nie zablokujesz komputera? Też 50zl. A akurat tego trzymają się bardzo dobrze i szukają tylko powodu aby ci wlepić taka karę i nie odpuszcza.. Nie polecam ;) szkoda zdrowia i cierpliwości żeby tam wgl robić.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie CONTACT SALES, to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
Bp
Kandydat
 Pytanie

Widzę że opinie są tu dosyć dobre jestem zainteresowana pracą tylko jakie macie godziny pracy i gdzie można się skontaktować aby zacząć z wami współpracować

Pracodawca

@Bp

Dziękujemy za zainteresowanie. Bardzo prosimy o kontakt pod adresem mailowym hrcs@contactsales.pl. Odpowiemy na wszystkie pytania :) Pozdrawiam, Małgorzata Dział HR

Ex member
Były pracownik
 Pytanie

Wszystkie pozytywne wiadomosci pozytywne(moze z wyjatkami) sa pisane przez koordynatorów A jak jest naprawde? Pracujecie za MINIMALNA STAWKE, obiecuje sie wam jakies wielkie prowizje rzedu 1500-2000zl ale to ma moze z kilka osob w firmie, wiekszosc dostanie ekstra miedzy 100-300zl Obowiazkow MASA, Macie glowny produkt ale MUSICIE sprzedawac inne dodatkowe rzeczy z ktorych jestescie rozliczani, jak nie ma wyniku(a wszedzie w wiekszosci ciagle go nie ma) to jest ogromna presja, awabtury, krzyki d koordynatora ludzie tam psychicznie nie wytrzymuja wiec nin stop jest rotacja i ludzie odchodza(dlatego ciagle rektutuja), Fakt mozna sie nauczyc sprzedawac chociaz i tak glownie bedziecie sprzedawali wg jakiegos "skryptu" No i cały system kar... Za brak idenryfikatora, za uzywanie telefonu na sali, za pomylenie sie w czytaniu podsumowania itd Najgorzej jak traficie zle na koordynatora to juz w ogole, 2 tyg i was nie ma. Ps jak dostaniecie sie na szkolenie to nie pytajcie ludzi wprost co sadza o firmie, poprostu posluchajcie rozmow jakie tocza miedzy soba Ogolnie nie polecam chyba ze ktos nie ma alternatyw to na przeczekanie

Pytanie
 Pytanie

Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu CONTACT SALES?

Odpowiedź
Pracownik
@Pytanie

Żadne, wystarczy umieć mówić i to nawet nie na wysokim poziomie. A2 języka polskiego i masz pracę.

Edyta
Inne
@Odpowiedź

czyli które stanowiska masz przy tym na myśli? z tego jak tu ujmujesz wynika, że kompletnie kompetencji żadnych nie trzeba? a co z pozostałymi? jakie są minimalne wymagania, żeby móc się zakwalifikować?

Pracodawca

@Edyta

Dziękujemy za zainteresowanie.  Przede wszystkim na wszystkich projektach i we wszystkich działach cenimy sobie zaangażowanie i odpowiedzialność. Wymagane umiejętności i kompetencje są przypisane do konkretnego stanowiska. Bardzo prosimy o kontakt pod adresem mailowym hrcs@contactsales.pl z informacją jakie stanowisko Panią interesuje. Odpowiemy na pytania dotyczące wymagań oraz warunków które oferujemy. Pozdrawiam, Katarzyna Dział Rekrutacji

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Czemu kadra pisze sama opinie o firmie z różnych nazw? XD przecież to widać, że wszystkie te komentarze są podobne do siebie

Pytanie
 Pytanie

Czy urlop w CONTACT SALES jest płatny 100%?

Sicarios
Pracownik
@Pytanie

Zależy od umowy którą posiadasz, przy umowie o pracę no to przysługuje jakiś urlop a przy umowie na zlecenie można po prostu wziąć wolne

Danuta
Inne
@Sicarios

O czyli w tej firmie można mieć umowę o pracę lub umowę o zlecenie? Jeśli tak, to zależy to od woli pracownika czy jednak od pracodawcy?

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Witam, Chciałabym się dowiedzieć czy Contact Sales otwiera w najbliższym czasie filie w innych miastach. Jakie firmy obsługuje ? Ile zarabialiście na stanowisku konsultanta telefonicznego pracując na 3/4 etatu ? Podczas rekrutacji dzwoniono do mnie z 2 różnych telefonów i wysyłano smsa z trzeciego ale żaden z tych telefonów nie był tym który widnieje na ich stronie internetowej, z wami było tak samo ? Poza tym w rozmowie rekrutacyjnej podawano mi wręcz niebotyczne wynagrodzenie podczas gdy na stronie internetowej Contact Sales widnieje kwota 14,70 zł/h. Proszę podzielcie się swoimi doświadczeniami z tą firmą.

Małgorzata
Pracownik
@Zainteresowana

Witam, w tym momencie jako Contact Sales realizujemy zadania dla naszego partnera, jakim jest firma Orange Polska S.A. Naszym pracownikom umożliwiamy zarówno pracę stacjonarną w siedzibie firmy w Krakowie, jak i pracę w trybie zdalnym. Pracownicy Działu Rekrutacji mogą kontaktować się z Kandydatami z różnych numerów, ponieważ każdy z nich posługuje się innym telefonem służbowym. Z tego także wynika rozbieżność z numerem podanym na stronie internetowej - na stronie widnieją wyłącznie kontakty do Działu Handlowego i sekretariatu firmy, a nie do Działu Rekrutacji. Wyjaśniając wątpliwości dotyczące rozbieżności stawek podawanych na rozmowie rekrutacyjnej, a tych, które widnieją na stronie chciałabym przeprosić wszystkich, którzy mogli poczuć się w jakiś sposób (usunięte przez administratora) - strona firmowa jest aktualnie w procesie przebudowy i odświeżenia, a w związku z tym podane stawki nie zostały zaktualizowane. Podczas rozmów rekrutacyjnych podawany jest faktyczny poziom wynagrodzenia podstawowego, który wynosi 20zł brutto/h - jest to wynagrodzenie podstawowe, do którego należy doliczyć wypracowaną prowizję oraz dodatki benefitowe. Na życzenie Kandydata nasi rekruterzy mogą podać także średnie wynagrodzenie na danym projekcie. Pozdrawiam serdecznie

Aneta
Kandydat
 Pytanie
@Małgorzata

Dzień dobry, ile wynosi prowizja?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Na samym początku muszę przyznać racje ludzią którzy, niepochlebnie wypowiadają się o firmie w 100% jest to prawda. Na szkoleniu wszystko pięknie wyglada a rzeczywistość jest niestety nieco inna. Na rozmowę miały występować trzy zmiany (8-16, 10-18, 13-21) a zmian było 7 jak nie 8, nigdy przez okres 6 miesięcy nie mieliśmy zmiany porannej, chyba ze w weekend o których nie było mowy podczas rozmowy. Wypłaty na czas? Śmiech na sali, wypłata zawsze była wypłacana z opóźnieniem 1-3 dniowym ale jednak opóźnieniem. Na pytanie o wypłatach koordynator reagował bardzo nerwowo a czasem kazał zakończyć dzień pracujący, w ogóle jego podejście do ludzi było bardzo zniechęcające. Prace mieliśmy przykładowo na godzinę 13:00 ale zalogowany musiałeś być już o 12:45 bo odbywała się odprawa gdzie oczywiście to nie było wliczane w twój czas pracy, co łatwo policzyć w miesiącu jest to około 5 godzin za które nie miałeś w ogóle zapłacone. Nie polecam nikomu, lepsza już jest praca na magazynie niż w tym call center

Gress
Pracownik
@Były pracownik

Jedyne z czym się chyba zgodzę to fakt, że zależy na jakiego KO trafisz i faktycznie te wynagrodzenia mogłyby być szybciej wyplacane bkoto mocno irytuje :!

migotka
Kandydat
@Były pracownik

wciąż zaskakuje mnie, że tyle negatywnych opinii, a nikt np. nie zwrócił się do sądu pracy. Przecież wypłata po terminie=sąd pracy, nie zapłacone godziny=sąd pracy, brak przerwy (o ile pracuje się więcej niż 6 godzin)= sąd pracy. Jakie te firmy płaciłby kary, gdyby chociaż połowa tak oszukanych pracowników udowodniła to w sądzie. Niestety większość CC tak działa. ALe zmartwię was moi mili - w "normalnej" pracy też często trzeba odwalać nadgodziny za które nie dostaniesz premii, kolega odbierze ci klienta, nad którym pracowałeś pół roku i nie dostaniesz premii i nawet jak zrobić ponad 100% planu to i tak będzie z mało. Cieszcie się dopóki kupują wasz czas pracy, a nie efekty tej pracy.

1
Kolega
Pracownik
 Pytanie

Czy jeżeli z losowych przyczyn zakończę współpracę z firmą na etapie szkolenia, czy dostanę za nie wynagrodzenie?

3
Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Kolega

A niby na jakiej podstawie miałbyś dostac? Poza tym nawet jak ukonczyss współpracę to kasę za szkolenie dostajesz po przepracowaniu pełnego miesiąca w firmie z tego co pamiętam... Dobrze się zabezpieczają byś za szybko nie zrezygnował

to nie tak
Kandydat
@Były pracownik

w Polsce jest GENERALNY ZAKAZ pracy za darmo. Więc jeśli przepracowałeś choćby kilka godzin, nie ważne czy szkolenie, czy przyuczenie, czy inaczej określony dzień próbny, to należy Ci się wynagrodzenie jak psu micha i koniec. Nawet jeśli nie dali CI umowy - co już samo w sobie kwalifikuje się do sądu pracy. Wynagrodzenie się należy i kropka. Kiedy zapłacą - wg regulaminu danego zakładu pracy (czy na koniec miesiąca, czy do 10 to powinien Ci pracodawca określić).

knack
Kandydat
 Pytanie

Czy po 3 miesiącach można liczyć na umowę o pracę, tak jak mówią podczas rekrutacji? Przedłużanie umów orange praca zdalna

Natka
Były pracownik
@knack

Teoretycznie tak. W praktyce zależy to od tego, ile takich umów jest podpisanych (są limity), oraz jakie masz wyniki sprzedażowe. Przy słabych nie ma szans na UOP. Generalnie każdą taką umowę trzeba sobie dosłownie wyżebrać

Aro
Były pracownik
 Pytanie

Kwestia grafiku to chyba największą wtopa. Na rekrutacji "sam masz decydować o grafiku". W rzeczywistości nie masz prawie wcale wpływu, wszystko ustala koordynator. Jeżeli już wywaliczysz zmianę to jednorazowo i z wielką łaską. Zmiany po 9-10h codziennie to bardzo często standard, dodaj sobie do tego godziny 10-22 lub 9-21 i sam sobie odpowiedź jak wyglądać będzie twoje życie poza pracą. Na początku kuszą opcją zarobienia dodatkowej kasy, nawet weekendy są "gratką" i to twój wolny wybór że chcesz tak pracować a potem staje się to rutyną i nie masz nic do gadania. Całość tłumaczona jest brakiem ludzi do pracy... A co w tym dziwnego, z miesiąca na miesiąc drastycznie spadająca prowizja sprzedażowa, nieludzki czas pracy bo finalnie nie masz na nic czasu. Kolega był na rekrutacji ostatnio i mówił że większość po rozpoczęciu szkolenia zrezygnowała bo okazało się że obietnice na rekrutacji a info na szkoleniu mocno się rozmijają. Z plusów? Jeżeli zależy Ci na przejściowym zatrudnieniu do momentu znalezienia czegokolwiek lepszego to na pewno cię zatrudnią, bo każdy normalny zaraz rezygnuje i odchodzi...

Ciekswski
Pracownik
 Pytanie

Czy jeżeli z losowych powodów zakończę współpracę z firmą w trakcie szkolenia lub po jego zakończeniu, czy dostanę wynagrodzenie za owe szkolenie?

7
Karina
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda rekrutacja i o co pytają?

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w CONTACT SALES? Chętnie zatrudniają?

Andrzej
Były pracownik
@Pytanie

Zatrudniają każdego, jak leci. Żeby się na kogoś nie zdecydowali to musiałbyś nie potrafić mówić xD gorzej z docenieniem pracownika, który ma gorszy okres. Wolą zwolnić i zatrudnić kogoś nowego, bo za szkolenie i tak płacą tyle co kot napłakał.

Zdegustowana
Były pracownik
 Pytanie

OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. Na szkoleniu wszystko zostało przedstawione jako przyjemna i wykonywalna praca, natomiast w praktyce wygląda to zupełnie inaczej. Powiedzieli nam, że na 8 godzin mamy do wykorzystania 40 minut przerwy niezależnie w jakich godzinach na zmianie, po czym dowiedziałam się od innych pracowników, że za branie przerw w ,,nieodpowiednich" godzinach obcinają pensję. To samo za rozłączanie się z klientem, czyli generalnie trzeba się nastawić na słuchanie buraków i chamów którzy na Ciebie krzyczą przez telefon, bo nie rozumieją, że po prostu jesteś w pracy. System do którego logujesz się w pracy wadliwie działa - odejmuje minuty i nalicza 7 godzin pracy dziennie zamiast 8. Pracowałam na projekcie fotowoltaika przez miesiąc i za pełny etat pracy zobaczyłam wypłatę w wysokości 1500 zł. Poczułam się, jakby mnie ktoś opluł, w dodatku 10 marca się dowiedziałam, że trzeba zatwierdzić rachunek w systemie i potem wypłata łaskawie mi przyjdzie, a nikt nas wcześniej o tym nie poinformował, w efekcie wypłata mi przyszła 11 marca wieczorem co jest chore. Cała ta firma to jeden wielki szwindel, na szkoleniu było powiedziane, że każdy ma zagwarantowane 2500 zł brutto podstawy, więc jakim cudem wyszłam na takim minusie? Przez niedopowiedzenia ze strony koordynatorki i mydlenie oczu na szkoleniu. W dodatku kiedy już nie mogłam tam wytrzymać psychicznie zasuwając jak robot, kiedy na coachingu się rozpłakałam, koordynatorka powiedziała mi, żebym się uśmiechnęła. Jeśli ktoś ma mocne nerwy i nie obawia się wypalenia zawodowego to jest to praca stworzona dla niego.

5
Były pracownik
Były pracownik
@Zdegustowana

Pomimo pracy na innym projekcie w pełni potwierdzam. Komputer (stacjonarny), który wiecznie się wiesza, wadliwy system (przy dłuższych problemach gdy musisz restartować sprzęt stracony czas nie zostaje wliczony do godzin pomimo, że to nie z twojej winy go trafisz). Nadgodziny czy soboty tak samo płatne jak normalne godziny, niedzielę minimalnie lepiej (szczerze wolałbym mieć niedzielę wolną i spędzić ten czas z bliskimi jak mam pracować w taki dzień za kasę zbliżona do tej w tygodniu)

Adrianna
Były pracownik
@Zdegustowana

Niestety muszę się z koleżanką zgodzić. Zarówno szkolenie i praca placona normalnie tj.8 h w pracy to osiem do wypłaty rozmija się z prawdą.. Prawdą było, że ucinają minuty i tym samym liczba godzin maleje. Obliczając to normalnie winnam otrzymac wtedy jakieś 1000 złotych.W dodatku nie liczą coachingu,i kroją minuty gdzie się da! Jak zobaczyłam ilość godzin które zostały uwzględnione to wyszło mi do wypłaty połowę z hakiem mniej. Myślałam że chyba się ktoś pomylił źle wyliczył, ale niestety takie były fakty. Dokładnie tak,czułam się jakby mi ktoś dał w pysk,na szkoleniach było mówione tak jak piszesz.Bardzo mnie polityka firmy rozczarowała zmartwiła i zniechęciła do intensywnej pracy i walkę o wyniki sprzedażowe.Zwlaszcza,że atmosfera w grupie,w pracy była naprawdę fajna a koordynatorki i przełożone były mega cierpliwe i zawsze pomocne. Łączyłam z tą firmą duże nadzieje, bo było mi tam poprostu dobrze...normalni ludzie bez nadęcia i tej całej otoczki koorpo. Niemniej okazało się, że praca marzeń okazała się bańka mydlaną! Bardzo się starałam przykładałam duża uwagę do wyników grupy,byłam mega zorientowana na cel i rozwoj. Po wypłacie przestało mi się cokolwiek chcieć,starać się walczyć o wyniki.. Być może na obecną chwilę coś się zmieniło,ja niestety takie mam z tamtym miejscem doświadczenia i wspomnienia.???? Być może w innych miastach wygląda to inaczej niż w Wawie i tego wszystkim uczciwym,oddanym i przykładnym pracownikiem z całego serca życzę. Ada

Mimi
Kandydat
 Pytanie

Czy za okres szkolenia również otrzymuje się wynagrodzenie?

Zdegustowana
Były pracownik
@Mimi

Dostajesz 200 zł które jest rozłożone na czas pracy czyli do jednej wypłaty doliczają Ci kilka zł xD

Alpaka
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam. Traktowanie pracowników jak robaków. Godziny pracy zupełnie odbiegajace od tych podawanych w ogłoszeniu czy podczas pierwszych dni. Praca praktycznie nie daje możliwości na jakiekolwiek życie poza nią. Ciągłe znęcanie psychiczne (wyjaśnili tu już inni w kwestii wyników i straszenia zwolnieniek). Umowa o pracę? Zapomnij... Benefity dopiero po 3mc, umowy podpisywane w pośpiechu, fatalny komputer stacjonarny do pracy zdalnej (zajmuje dużo miejsca i wiecznie się wiesza). Nie polecam

Zostaw merytoryczną opinię o CONTACT SALES - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
CONTACT SALES
Przejdź do nowych opinii