Contact Sales

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Pytania do firmy Contact Sales

anonim Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Na tym polega praca w call center, do tych ludzi jednak trzeba zadzwonić i nie ma w tym nic dziwnego. Rozumiem, że jest szkolenie wstępne i płatne. Ile ono trwa zanim człowiek zacznie realnie pracować? Płatne jest tak samo jak normalny czas pracy? Jak ktoś nie wyrobi sprzedaży to istnieje faktycznie możliwość zwolnienia? Ktoś wcześniej napisał, że tak i trochę się nad tym zastanawiam.

1
Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Co jaki czas w Contact Sales można ubiegać się o podwyżkę?

Nieważme Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Czy polecam? odpowiedź jest prosta NIE, a dlaczego ? otóż już tłumaczę... pracowałam na projekcie firmy ORANGE. UZ stawka na godzinę 19,70 brutto. Na początku szkoleń zachwalał system premiowy, okazało się, ze i on jest daleki do ideału. Tak naprawdę można było dorobić max 300-500 zł na samej prowizji ponieważ jej stawki były delikatnie mówiąc śmieszne. Zawsze na koniec miesiąca wypłata mi się nie zgadzała, a własciwie ilosc godzim,, tu brakowało 2, tutaj 5. Wypłata 10 kazdego miesiaca ? śmiech na sali.... mają zapis w umowie, ze wypłata następuje w terminie do 7 dnia od zaakceptowania pasku w ERP, a on jest wystawiany ok. 10 dnia miesiąca. Moje wypłaty zawsze były opóźnione, listopadową dostałam 14/11, bo świeta. Żeby cokolwiek zarobić w tej firmie trzeba pracować po 200 h msc .miec status studenta (brutto=netto) w przeciwnym razie radze uciekac jak najdalej :)

Byly pracownik Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM!( cala firme, ja pracowalam na kampanii orange) Ja zaluje ze nie posluchalam sie opinii, tylko zaryzykowalam. Totalnie strata czasu i nerwow. Zacznijmy od tego ze mamy tygodniowe szkolenie ( ktore wyplacane jest 50% po 50h i kolejne 50% po 100h). Codziennie siedzisz po 6h i uczysz sie rzeczy ktore w wiekszosci nie sa potrzebne i mozna byloby je wytlumaczyc szybciej. ( np caly dzien na tlumaczenie czym jest rodo). Jesli nie zrobisz 2 umow w ciagu 5 dni to Cie zwalniaja… ja mialam zrobiona 1 i w ostatni dzien mialam awarie internetu( praca zdalna) przez co pracowalam tylko pol dnia i mnie zwolnili :))) wiec super, bo nie dostalam nawet szansy zeby odrobic te godziny. Wiec jezeli zalezy Ci na pracy to prawdopodobnie bedziesz zestresowany tym ze jezeli nie zrobisz umowy to mozesz zaczac szukac nowej pracy :))) ale nawet jak zrobisz umowy to i tak moga Cie zwolnic. Zrobienie umowy nie jest proste bo na poczatek daja Cie to gorszej bazy, gdzie kontaktujesz sie w 90% z starszymi osobami, np 85 letnim panem ktory placi 20 zl za abonament a Ty mu proponujesz abonament z internetem mobilnym za 89.99. Gdzie pan nie umie tego obslugiwac i wez go namow. Sama w zyciu bym tego nie kupila a gdzie komus to wcisnac, zwlaszcza starszej osobie…Zwalniaja prawie wszystkich, zaplaca Ci za te 5 dni „wsparcia” ( gdzie to wsparcie bylo, to nie wiem). Natomiast caly tydzien szkolen po 6 godzin godzinnie pozostaje bezplatny bo nie przepracowales 50h. Nie interesuje ich czy masz jakies wydatki, dom na utrzymaniu, rodzine. Zwolnia. We wczesniejszej firmie jak pracowalam to mieli zasade” nie brac nowych osob a szkolic tych co sa „. Tu jak widac do pracy ciagle szukaja zeby zwalniac i brac kolejnych ( logiczne myslenie co nie?) . Warto dodac ze system na ktorym sie pracuje jest tak do bani ze ciagle sie zacina i trzeba go reseteowac. Warto tu wspomniec o pani Beacie ktora jest szkoleniowcem a zachowuje sie jakby byla niewiadomo kim. Czulam sie jak w jakims (usunięte przez administratora) Wyszlam do lazienki, zapomnialam zablokowac ekran w laptopie to wiadomosci co pare sekund ze mam to zrobic, nie zdazylam odpisac to „ dlaczego nie odpisujesz??!” mimo ze nawet minuta nie minela XD. Problemy doslownie o wszystko. Wmawianie mi ze przez moj jednodniowy problem z internetem ( awaria operatora bo dzwonilam) wszyscy maja problem z systemem( gdzie z nim zawsze byl problem). Zwalnianie z usmiechem na twarzy. Potem gdy inna osoba tez napisala ze ma problem z internetem i jej system sie zacina to Pani szkoleniowiec juz nie miala problemu. Gdy zapytalam grzecznie jak system mogl sie innym zacinac skoro to „ przeze mnie sa problemy” to mnie usunela z grupy XD. Smiech na sali. Pani Beata za bardzo sie wczula, bo tak jak powiedziala musialo byc, zazyczyla sobie ze mam usunac aplikacje teams w telefonie bo tak nie widziala moich rozmow ( do laptopa moja podglad) „prosze w tej chwili usunac aplikacje”, minuta pozniej „ dlaczego Ty odpisujesz z telefonu??? Kazalam Ci usunac?? Wiekszosc osob korzystalo z telefonu bo jak rozmawiasz z kims na sluchawce i patrzysz w ekran jakie ma uslugi to latwiej odczytac z telefonu niz na laptopie ale no taki kaprys ze nie mozna. Natomiast sa wybrane osoby do ktorych od poczatku jest problem o wszystko. Nie rozumiem jak osoby bez empatii moga pracowac z innymi osobami? W tej firmie nie ma czegos takiego jak wsparcie, wspolczucie, wyrozumialosc. Tutaj chcialabym zaznaczyc ze wielka osoba jest pan Marcin( od wstepnego szkolenia). Zawsze mozna bylo liczyc na jego pomoc. Byl wyrozumialy i zawsze poprawial humor.

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo dziwna, rekruterka chodziła i mówiła jak robot ,na siłę chciała zrobić wyniosłość rozmowy i wrażenie że to super prestiżowa firma. Taki tani kit :)

Pytania

Nie było

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy Telekadra mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?

Nick
Pracownik
@Pytanie

Tak

Aleksander
Inne
@Nick

Napiszesz w jakich? Są imprezy firmowe albo jakieś wycieczki? Dają coś jeszcze jako benefit z socjalu?

lol
Pracownik
@Aleksander

Ubezpieczenie jest z benefitów

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w Telekadra dogadują się między sobą?

Szuflada
Były pracownik
@Pytanie

nie

ciekawy
 Pytanie

Czy koordynator/ka grupy sprzedażowej ma realne możliwości awansu w strukturach firmy? Czy przed objęciem tego stanowiska również konieczne jest tygodniowe nieodpłatne szkolenie? Jak firma zapatruje się na złożenie aplikacji na kilka różnych stanowisk?

Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Telekadra?

Olop
@Pytanie

Zlecenie, niezko o umowe o prace, a jak już dostaniesz to na czas określony z przedłużaniem

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Sales - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Contact Sales
Przejdź do nowych opinii