Rozmowy kwalifikacyjne w Contact Center Outsourcing Sp. z o.o.
- 2020-04-21 20:56 przez Nieobecny
Przebieg rekrutacji
Telefon - zaproszenie na rozmowę oczywiście jak najszybciej, więc w tym samym dniu. Sama rozmowa typowa, jako rzekomo idealny pracownik zostałem od razu zatwierdzony i wrzucony na szkolenie w kolejnym tygodniu. Po szkoleniu w pierwszy dzień pracy od razu podpisana umowa. Niekompletna :)
Pytania
Opowiedz coś o sobie, czym się interesujesz, jak sobie radzisz ze stresem, dlaczego taki kierunek studiów, jak radzisz sobie z trudnym klientem - opisz sytuacje, czy miałeś jakieś trudne sytuacje jako lider (wspomniałem o projekcie, którego byłem koordynatorem) i jak je rozwiązałeś, jak widzisz się w tej pracy, dlaczego ta praca (co cię zachęciło) etc.
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
- 2017-02-06 11:47 przez Annabella
Przebieg rekrutacji
Rozmowa przeprowadzona bardzo profesjonalnie. Bardzo przyjazna atmosfera. Standardowe pytania rekrutacyjne (doświadczenie, wykształcenie itp.) Następnie omówienie wymagań i warunków współpracy.
Pytania
Standardowe pytania rekrutacyjne oraz pytania dotyczące rozwiązań związanych z obsługą klienta (na myślenie) nic strasznego.
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
- 2015-06-11 23:26 przez czerwony październik
Przebieg rekrutacji
Matko boska jak bardzo potrzebowały kogokolwiek na słuchawkę :)
Pytania
Co w sobie cenisz? Dlaczego nadajesz się do tej pracy ? oraz inne banały
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę