NASZA OBIETNICA
Zobowiązujemy się rzucać wyzwanie konwencjom, tworzyć doświadczenia wykraczające poza oczekiwania i osiągać niesamowite rezultaty dla naszych kontrahentów, ich klientów i pracowników. Obietnica ta opiera się na czterech kluczowych ideach, które pomagają nam poprzeć nasze słowa czynami i promować rzeczywiste pozytywne zmiany dla naszych ludzi i planety.
DNA WŁAŚCIWEGO POSTĘPOWANIA
To całkiem proste: wierzymy w robienie tego, co właściwe. Dla naszych pracowników, naszych klientów i ich klientów, dla naszych społeczności i dla naszej planety. Za każdym razem.
Concentrix to miejsce przynależności i odpowiedzialności. Jesteśmy zaangażowani w kultywowanie różnorodnych perspektyw, prowadzenie naszej globalnej działalności w sposób zrównoważony i wspieranie naszych społeczności w każdy możliwy sposób.
OBSESJA CX
Jak możemy rozwiązywać wyzwania związane z obsługą klienta w nowy i lepszy sposób? Albo przewidzieć i rozwiązać ten problem, zanim klient w ogóle się do nas zgłosi? To są pytania, które nie dają nam spać po nocach. Tak, mamy lekką obsesję - ale właśnie w ten sposób pomagamy Ci być zawsze na czele. Ponieważ oczekiwania klientów i technologia rozwijają się w szybkim tempie, potrzebujesz partnera, który już teraz myśli o tym, co będzie dalej.
TECHNOLOGIA DLA DOBRA
Nie ma tu walki ludzi z robotami. Wierzymy, że najlepsze doświadczenia wykorzystują technologię, aby umożliwić ludziom robienie tego, co robią najlepiej. Dzięki takiemu podejściu nasi pracownicy mogą realizować swoje pasje, skupiając się na jakości, wydajności i pomaganiu innym - nie tracąc czasu na rzeczy, które można zautomatyzować.
JEDNO ROZWIĄZANIE
Po co łączyć kilka rozwiązań, skoro można mieć jedno? Wspieramy obsługę klienta w każdym punkcie, -spełniając wszystkie jego potrzeby dzięki właściwemu połączeniu ludzi i technologii.