Opinie o Bricomarché w Limanowa Tadeusza Kościuszki 70

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Bricomarché. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Bricomarché o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Bricomarché w Limanowa Tadeusza Kościuszki 70

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w Bricomarché wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?

GochaY Nowy wpis
Pracownik

Bardzo miła obsługa, zwłaszcza Pan w średnim wieku, pomocny, zaangażowany w to co robi Jestem miłe zaskoczona i na pewno będę tamwracać. POLECAM

Magdalena Nowy wpis
Inne

Niemiła i niekompetentna obsługa, o której piszecie pewnie wynika z warunków pracy i płacy jakie mają. Z drugiej strony nikt nikogo nie zmusza i łańcuchami nie wiąże. Czy myślicie, że jako pierwsza praca, żeby zdobyć jakiekolwiek doświadczenie może być? Nie zrazi do handlu?

Klient
Inne

Obsługa beznadziejna do zwolnienia za co pracodawca im laci pytasz się o coś z łaską odpowiadają wnet to chcą uciekać od klienta

Olga Nowy wpis
Inne
@Klient

Trzeba się zastanowić nad tym, czym takie zachowanie może być spowodowane. Czy cały zespół jest tak niesympatyczny a może kadra pracowników uległą zmianie w ostatnich miesiącach?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną w firmie Bricomarché? Czy warunki oferowane przez pracodawcę zgadzały się z informacjami zawartymi w ogłoszeniu? Jak przebiegło spotkanie? Podziel się swoimi wrażeniami.
logo firmy Badanie/audyt zdalny (tylko dla firm)
Limanowa
QualitySite
(368 opinii)
Wyślij CV
logo firmy SPRZEDAWCA STOISKA PIEKARNICZO-CUKIERNICZEGO
Limanowa
Piekarnio-Cukiernia-Delikatesy Ryszard Steskal sp.j.
(310 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Klient
Pracownik

Obsługa beznadziejna

Łucja
Inne

Cześć, czy w Bricomarché organizowane są szkolenia dla pracowników firmy? Jeśli tak to zastanawiam się jak często i jakie? Fajnie by było móc w takich uczestniczyć bo jest to zawsze nowa wiedza co na pewno zaprocentuje w przyszłości.

Agg
Inne
 Pytanie

Miałam powstrzymać się od komentarza, ale jestem tam za częstym klientem. Obsługa do kitu....nawet się nie chce ruszyć by sprawdzić czy mają może gdzieś na stanach produkt. Dzisiejsza sytuacja : po 10min samoobsludze znalazłam w końcu eksperta i podchodzę do Niego ze zdj.sciagnietym z Internetu (dla ułatwienia i doprecyzowania moich potrzeb) po czym gość mi mówi, że jak nie ma na półce to NIE MA. Blagalnym głosem proszę by mi sprawdził, a on na to "jak nie ma to nie ma i my do końca roku dostawy mieć nie będziemy "i odsyła do konkurencji... Po co Oni tam są? kiedyś to ilości potrzebnych płytek mi nie umiał zliczyć A na opakowaniu .bylo napisane jak się sama zorientowałam , jak pytałam o "szybkoschnaca farbę do drewna to podał mi taka 24h.... i najlepiej idąc tam na zakupy to należy zdać się tylko na siebie...bo na obsługę nie ma co liczyć...z łaską wszystko....żenada

Misiek
Były pracownik

Porażka. Ludzie pracujący tam, są obrażeni ze muszą tam pracować. Zero kompetencji i wiedzy. Brak mi słów żeby opisać co się tam dzieje. Sam lepiej bym pomógł klientom potrzebującym pomocy. Ratunku.

marek

(usunięte przez administratora) bezczelne zachowaniem kierowniczki. Nieznajomość praw konsumentów. Nie polecam

Zostaw merytoryczną opinię o Bricomarché - Limanowa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Bricomarché?

    Zobacz opinie na temat firmy Bricomarché tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Bricomarché?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Bricomarché
Przejdź do nowych opinii