Mogę tylko potwierdzić wszystkie negatywne opinie o sklepie Brico w Lipnie. Obsługa jest bardzo nieprzyjemna, zero kultury i profesjonalizmu. Nieprzyjemne, lekceważące odzywki, zero pomocy, klient w tym sklepie musi sobie radzić sam. Ludzie tam zatrudniani są chyba z przypadku i z braku innych ofert. Wolę jechać do Włocławka niż wchodzić do tego sklepu. Ludzie z Lipna niechętnie tam chodzą ale nie mają wyjścia bo to jedyny sklep tego typu
Na jakie wsparcie w Bricomarché mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Obsluga tragedia. Panie bardzo beszczelne i wulgarne. Nie polecam
Pan Dariusz to najlepszy sprzedawca! Lepszego doradcy niż Pan Darek z dzialu budowlanego jeszcze nie spotkalismy! Takiego pracownika bardzo zazdroscimy i z chęcią byśmy zabrali do siebie do Torunia ! Gdyby nie Pan Darek zrezygnowalibysmy z zakupów, tylko ze wzgledu na jego uśmiech i umiejętności kupiliśmy te badziewia. Inaczej, nie polecamy.
obsługa sklepu powinna mieć kursy dobrych manier to po pierwsze po drugie powinni ubierać się stosownie do wykonywanej pracy bo tylko odstraszają klientów niech nauczą się swoich działów a nie odsyłają od jednego do drugiego bo nie wiedzą jak dana rzecz się nazywa sklep najgorszej jakości ja na pewno nie będę polecał tego sklepu a wręcz omijał szerokim łukiem
Obsługa na hali masakra pozwalniać i do łopaty
Pozdrawiam panią, którą widzę od nie dawna będąc tam na zakupach... blądynka pracująca zwykle w kasie przy wejściu ma na imię chyba pani Sylwia. Bardzo kompetentną i kulturalna widać gołym okiem że miała już wcześniej do czynienia z obsługą klienta i napewno nie jako kasier,podejrzewam że wcześniej był to pion kierowniczy lub menadżerski. Sam jestem menadżerem dużej sieciówki i od razu to zauważyłem. Nie stety marnuje pani swój potencjał natomiast dyrektor markietu chyba nie docenia pracowników swojej firmy skoro pozwala takim osobom jak pani pracować na kasie a nie rozwijać się na innym stanowisku na przykład menadżerskim lub kierowniczym. Co do reszty obsługi wolał bym się nie wypowiadać... rażąca nie kompetencja, przydał by się kurs z kultury obsługi klienta. Dziękuję pani za miłą i fachową obsługę. Pozdrawiam klient.
Bardzo nie mili pracownicy, zero empatii i uśmiechu w stronę klienta.,szczególnie p. M. Okonkowska. Standard Obsługi Klienta leży proszę Pani. Zachowanie p. Okonkowskiej mniej niż 0.