REKRUTACJA
Dołącz do zespołu doradców ds. nieruchomości BIG CITY BROKER. Jeśli jesteś osobą doskonale zorganizowaną, posiadasz silne umiejętności sprzedażowe, praca z ludźmi jest dla Ciebie przyjemnością, a w dodatku motywuje Cię perspektywa atrakcyjnych zarobków to być może właśnie Ciebie szukamy.
Rekrutacja w Big City Broker jest szybka i składa się z 3 etapów:
ETAP I
Po wstępnej weryfikacji dokumentów aplikacyjnych kontaktujemy się z wybranymi kandydatami i odbywamy, krótką rozmowę telefoniczną.
ETAP II
Spotkanie z kandydatem w biurze, podczas którego omawiamy jak wygląda praca doradcy ds. nieruchomości w biurze Big City Broker, rozmawiamy o oczekiwaniach obu stron. Ten etap ma na celu poznanie kandydata, jego dotychczasowych doświadczeń, kompetencji i predyspozycji.
ETAP III
Ostatnim etapem rekrutacji jest spotkanie mające charakter warsztatowy. Kandydat otrzymuje wszystkie niezbędne materiały ułatwiające prawidłowe przygotowanie się. W trakcie spotkania poruszane są zagadnienia praktyczne pracy na stanowisku doradcy ds. nieruchomości. Podczas tego etapu rekrutacji szczegółowo przedstawiamy także kwestie wynagrodzeń na stanowisku. Po odbyciu III etapu rekrutacji w możliwie najszybszym terminie kontaktujemy się z kandydatami w celu przekazania decyzji o zatrudnieniu.
Do rekrutacji podchodzimy w sposób profesjonalny, dlatego po każdym etapie rekrutacji bez względu na podjętą decyzję kontaktujemy się z kandydatem w celu jej przekazania.