BEKO S.A.

3.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o usługach firmy BEKO S.A.

Gość Nowy wpis
Inne

Długo się zastanawiałem, czy tracić czas na pisanie, ale po ponad rocznym używaniu lodówki no frost bez no frost i wiecznie zamarzającym odpływem skroplin z tylnej ścianki w chłodziarce oraz dwoma rozmowami z paniami z infolinii postanowiłem ostrzec kogo tylko się da tak przed bublami marnującymi cenne materiały pod marką Beko jak i infolinią. Mili Państwo, jeśli wogóle to czytacie, to informujcie, że podawane przez Was informacje są nieprawdziwe, że to tylko taki chwyt marketingowy a Wasze wyroby są jednorazowe i nie podlegają nie tylko gwarancji ale i naprawom. A rolą pań na infolinii jest spychanie problemu jak najdalej od siebie i uczenie, że skoro wiem, że to odpływ to znaczy, że na pewno ingerowałem w konstrukcje lodówki i tym samym prawa do gwarancji mi się nie należą. Najchętniej oddałbym Wam to (usunięte przez administratora) i bawcie się z tym sami., Taki prezent. Najchętniej dla tych mądralinek z infolinii.

Joanna Nowy wpis
Inne

Nie polecam generatora pary firmy Beko, po 4 miesiącach żelazko zaczęło lać wodę z dyszy, przestało grzać odesłałam do serwisu, przysłali "nowe" żelazko, które jak się okazało jest....zepsute, więc znów odesłałam do serwisu. Na żelazko czekam już ponad miesiąc, prosząc o jakąś informację, kiedy będę miała żelazko bo w domu jest dwumiesięczne dziecko i mnóstwo prasowania...każdy każe...CZEKAĆ...ponieważ serwis ma 30 dni na naprawę, tyle że naprawa już dotyczy nowego żelazka, a nie tego pierwszego ....dramat za tą cenę żelazko nie działało nawet przez rok!!Oczywiście zwrotu pieniędzy nie dostanę, póki serwis nie stwierdzi czy da się naprawić czy nie.

1
tomii Nowy wpis
Inne

ekspres do kawy firmy beko to jeden wielki bubel omijajcie szerokim łókiem kupiłem miesiac temu do firmy 4 sztuki i wszystkie cztery padły spieniacze do bleko po reklamacji 4 ekspresó obecnie tylko 1 dziala 3 nastepne padły na to smam spieniacz nie spiena mleka z takim (usunięte przez administratora) pierwszy raz sie spotykam serwis do bani obsluga do bani reklamacje do bani firma dla mnie nie istnieje TRAGEDIA

Rapsiu Nowy wpis
Inne

Witam wszystkich. Moja opinia jest bardzo negatywna. Żona zakupiła odkurzacz pionowy tej firmy i po dwóch dniach zablokowały się przyciski od odpinania zbiornika na nieczystości, oraz od turbo szczotki i nie można jej odpiąć. Złożyła reklamację. Czekała półtora miesiąca bo rzekomo nie było części zamiennych. Dzisiaj otrzymała informację o tym iż odkurzacz jest do odbioru. Pojechała i rozczarowanie. Odkurzacz nie naprawiony, nawet pracownicy sklepu się zdziwili bo po prośbie żony o sprawdzenie nie mogli odblokować przycisków. W odpowiedzi na reklamację otrzymała informację iż to przez nią powstała ta wada gdyż nie czyściła zbiornika. Zastanówcie się proszę co ma wspólnego przycisk odblokowania zbiornika na nieczystości i przypinania turboszczotki z czyszczeniem zbiornika. Dodam iż przycisk od zbiornika zblokował się w pozycji wciśniętej i nie można zbiornika zapiąć w odkurzacz. Dlatego też uważam, że pracują tam bardzo niekompetentne osoby, które nawet nie wiedzą o czym piszą s produktu nie widziały na oczy. Bardzo nie polecam kupowania produktów tej firmy i omijanie ich z daleka. Wolę dać 100 zł więcej i kupić inny produkt. Uważam , że firma odpisując na tą reklamację wykazała się nieuczciwością i nieposzanowaniem klienta. Jeżeli tacy ludzie tam pracują to nie ma co liczyć na produkty dobrej jakości, a w razie awarii na naprawę. Dziękuję tej firmie za tak wnikliwą diagnozę problemu. Pozdrawiam was wszystkich. NIE POLECAM NAWET ZA PÓŁ CENY.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowę kwalifikacyjną w BEKO S.A. masz już za sobą? Jak oceniasz konieczność przygotowania się do spotkania? Czy pracodawca zwraca szczególną uwagę na konkretne aspekty profilu kandydata na stanowisko Regional DPO - GDPR East Europe?
pralkosuszarka
Inne

Zakupiłem sprzęt pół roku temu i niestety się popsuł, za co daje duzy minus. Oceniam natomiast pozytywnie obsługę ponieważ od zgłoszenia usterki nie minęła doba jak serwisant się już u mnie pojawił i naprawił sprzęt i wszystko nadal działa

Michał
Inne
 Pytanie
@pralkosuszarka

Chyba każdemu sprzętowi zdarza się usterka czyli z tego mam rozumieć, że szybko usunęli i drobną usterkę. Znów mógł działać bez zarzutów na pełnych obrotach?

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Urszula

Ok, widzę niezadowolenie tylko nie bardzo łapię skąd ci Ukraińcy się na końcu wzięli... Ale faktycznie nie rozumiem czemu po prostu nie zamienią tego na nowy sprzęt? Tzn., no pewnie żal im czasu poświęconego na naprawę itp., no ale skoro jest gwarancja to chyba działa tak, że powinni zapewnić sprawny sprzęt, nieważne w jaki sposób? Innych argumentów nie stosują?

jest ok
Były pracownik

jest ok

Kamil
Inne
@jest ok

Opowiesz coś więcej? Jest ok booo? Jakieś argumenty podasz? :)

lublin
Inne

Kupiłem piekarnik i zmywarke i wszystko działa. Sprzet b ardzo ładnie prezentuje się w kuchni i mam nadzieje ze bedzie długo służył

Pracodawca

@lublin

dziękujemy za Twoją opinię. Pozdrawiamy, Zespół Beko S.A.

Chips
Inne

BEKO to nieodpowiedzialność,nierzetelność i brak kompetencji.Przywieżli mi kuchenkę z wadliwym rusztem,który nie pasował na palnik.złożyłem reklamacjęNa wymianę rusztu czekałem 1,5 miesiąca!W międzyczasie wykonałem kilka telefonów do działu reklamacji.Jak groch o ścianę.Nie polecam tej firmy.To (usunięte przez administratora) kompletne!!!

Barbara
Inne
@Chips

Faktycznie musiałeś długo czekać. Czy dział reklamacji wytłumaczył się, z czego wynika opóźnienie? Może brakowało im części. Czy ruszt został wymieniony bezpłatnie, w ramach gwarancji, czy musiałeś coś dopłacić?

R
Inne
@Chips

To strona od oceniania firmy jako PRACODAWCY. Idź się wyżalać gdzie indziej.

Antoni
Inne
@R

Już nie bądź taki restrykcyjny. Klient też ma prawo się wyżalić jak ma problemy. A Ty pracujesz tutaj? Bo interesuje mnie poziom zarobków akurat.

Pracodawca

@Chips

dziękujemy za Twoją opinię. Zapewniamy, że zawsze staramy się utrzymywać jak najwyższe standardy obsługi naszych Klientów. Rozmowy na infolinii są monitorowane. Wszystkie zgłaszane nam reklamacje obsługujemy niezwłocznie. Pozdrawiamy, Zespół Beko S.A.

Ryssiek
Inne

Firma Beko to kpina na europejskim rynku. Ich azjatyckie standardy odpowiedzialności za wyrób wykluczają ich produkty z wszelkich rozsądnych decyzji zakupowych. Mi ich produkt spalił kuchnię, narobił strat materialnych na kilkadziesiąt tysięcy. Już minęło ponad rok. Beko każe udowodnić że produkt był obsługiwany zgodnie z instrukcją. Znak jakości CE tutaj nie działa. Nie polecam i ostrzegam,

Andrzej
Inne

Nie polecam tej firmy wszystko się psuje teraz lodówka wytrzymała rok i nie działa przyjechał jakiś Pan z telefonem pomacał lodówke stwierdził że wężyk ciepły i tyle z jego naprawy a lodówka jak nie działała tak nie działą , dzwonie na gwarancję od dwóch tygodni codziennie mówią że będą interweniować w tej sprawie ale nic się nie dzieje . obsługa beznadziejna wogóle nie wiedzą o co chodzi tak jak by w tej firmie nie pracowali . Nie polecam!!

1
jurek
Inne

nie kupujcie w tej firmie bo to banda nieudacznikow 2 mc usowaja awarie w pralce panie ktore odbieraja telefony sa tylko robotami nic nie moga nic nie wiedza nie mozna doprosic sie polonczenia z szefem moze w ten sposob sie dowiedza prawdy SZAJS TANDETA (usunięte przez administratora) podrawiam klijent wiem ze i tak to spynie po was jak po kaczce woda ale moze w ten sposob ludzie sie dowiedza o jakosci waszych uslug przyjedzcie dziady se zabrac wasz szajs

jurek
Pracownik
@jurek

nie kupujcie w tej firmie bo to banda nieudacznikow 2 mc usowaja awarie w pralce panie ktore odbieraja telefony sa tylko robotami nic nie moga nic nie wiedza nie mozna doprosic sie polonczenia z szefem moze w ten sposob sie dowiedza prawdy SZAJS TANDETA (usunięte przez administratora) podrawiam klijent wiem ze i tak to spynie po was jak po kaczce woda ale moze w ten sposob ludzie sie dowiedza o jakosci waszych uslug przyjedzcie dziady se zabrac wasz szajs (usunięte przez administratora)

...
Pracownik
@jurek

Człowieku, naucz się pisać poprawnie.

....
Pracownik
@...

Jestem po technikum nie AGH wiec możesz się uczyć :P aby mieć inzynieryjskie doświadczenie :D

Zostaw merytoryczną opinię o BEKO S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
BEKO S.A.