Nasze wartości
Nasza Polityka Jakości wynika z misji i wizji firmy i oparta jest na wartościach uznawanych przez naszą firmę.
Naszym nadrzędnym celem jest zaspokajanie potrzeb wszystkich grup zainteresowanych naszą działalnością:
- klientów - poprzez dążenie do jak najlepszego spełnienia ich wymagań i oczekiwań,
- pracowników - zapewniając im atrakcyjną pracę i możliwości rozwoju oraz uczciwie ich wynagradzając,
- dostawców - gwarantując im uczciwe wypełnianie warunków umowy, terminowe regulowanie zobowiązań, godne reprezentowanie ich marki na polskim rynku.
W naszych działaniach kierujemy się podstawowymi zasadami zarządzania jakością:
- Troska o klienta - biorąc pod uwagę obecne i przyszłe potrzeby naszych klientów oferujemy im najnowocześniejsze rozwiązania, niezawodny serwis oraz podejmujemy wszelkie starania w dążeniu do ich pełnej satysfakcji.
- Przywództwo - poprzez ustalenie jasnych celów i kierunki działania firmy oraz konsekwentne działania zmierzające do ich realizacji dążymy do urzeczywistnienia naszej wizji.
- Zaangażowanie ludzi - mając świadomość, że nasi pracownicy są istotą naszej firmy zapewniamy im możliwość rozwoju i ciągłego doskonalenia, motywujemy ich i zachęcamy do pełnego zaangażowania w ramach powierzonej im odpowiedzialności.
- Ciągłe doskonalenie - ciągłe doskonalenie we wszelkich obszarach działalności stanowi stały cel naszej firmy.
- Podejmowanie decyzji na podstawie faktów - wszelkie podejmowane decyzje oparte są na analizie danych i faktów.
- Wzajemne korzystne powiązania z dostawcami - dbamy o wzajemne korzystne relacje z naszymi dostawcami ufając, że zwiększają one zdolność obu stron do stałego rozwoju.
Prezes Zarządu Spółki gwarantuje, że niniejsza Polityka została zakomunikowana oraz że istnieją zagwarantowane zasoby do realizacji jej celów.