Sprawdź jak przebiega rekrutacja
Aplikacja on-line
Wstępna selekcja
Rozmowa telefoniczna
Rozmowa kwalfikacyjna
Nawiązanie współpracy
Proces rekrutacji
1. Na stronie www.aifo.pl znajdują się ogłoszenia dotyczące aktualnych potrzeb kadrowych w naszej firmie. Odpowiedz na interesującą Cię ofertę wypełniając formularz on-line.
2.Kolejnym krokiem jest dokładna analiza nadesłanych zgłoszeń na podstawie CV oraz wybór osób które zostaną zaproszone do udziału w drugim etapie rekrutacji.
3. Wybrani kandydaci zostaną poproszeni o udzielenie odpowiedzi na wstępne pytania rekrutacyjne oraz zostaje ustalony termin pierwszego spotkania.
4. Kolejny etap to spotkanie z przedstawicielem firmy, w trakcie którego odbędzie się rozmowa kwalifikacyjna dotycząca dotychczasowych doświadczeń zawodowych kandydata, posiadanych umiejętności i kompetencji oraz dalszych planów zawodowych. W zależności od stanowiska proces rekrutacyjny może być wieloetapowy.
5. Zaakceptowani kandydaci zostaną poinformowani o przyjęciu do pracy oraz zostaną im formalnie potwierdzone warunki współpracy, zakres obowiązków do wypełnienia oraz termin rozpoczęcia pracy.