Wywiad udzielony przez użytkownika Katarzyna
Były pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Chcę opowiedzieć o pracy w firmie Almar. Trafiłam do firmy przypadkowo, przez znajomą. Początkowo nie widziałam siebie w roli osoby sprzątającej, ale po poznaniu szefów i całej specyfiki pracy, polubiłam to zajęcie. Myślę, że gdyby nie mój wyjazd, to pewnie nadal pracowałabym w tej firmie.
Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało? Napisz, co robiłeś/aś na co dzień w firmie, czym się zajmowałeś/aś?
Sprzątałam obiekty, byłam zatrudniona na stanowisku osoby sprzątającej i takie zadania wykonywałam.
Co było powodem zakończenia współpracy z firmą? Czy z pracy zrezygnowałeś/-aś sam, czy zwolniono Cię? Czy jakaś konkretna sytuacja wpłynęła na zakończenie Twojej współpracy z firmą?
Wyjechałam z rodziną za granicę. W Almar pracowało mi się jednak na tyle dobrze, że z chęcią całą tę firmę ściągnęłabym teraz do siebie.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?
Zarabiałam 1800 złotych netto.
Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?
W Almar byłam zatrudniona przez 6 miesięcy.
Jakie dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?
Pozytywnym aspektem była na pewno życzliwość, a także przyjazna atmosfera. Plusem pracy w tej firmie byli też przełożeni - bardzo pomocni. Wypłaty zawsze trafiały do mnie na czas.
Jakie dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie mógłbyś/mogłabyś wskazać?
Nie dostrzegam żadnych negatywnych aspektów pracy w Almar.
Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?
Cały rozwój zawodowy polegał na skutecznym wykorzystaniu moich umiejętności i chęci do pracy.
Czy firma planowała szkolenia i jak często się odbywały? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczyły.
Nie brałam udziału w szkoleniach. Uważam, że nie były one w żaden sposób potrzebne na moim stanowisku.
W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciał(a)byś być szkolony/-a i dlaczego?
Myślę, że mogłabym poszerzyć swoje umiejętności w zakresie zarządzania obiektami.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?
Atmosfera była wspaniała, a moje koleżanki z pracy to bardzo miłe osoby. Nie dostrzegam minusów.
Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?
W firmie panowała naprawdę doskonała atmosfera - mogę śmiało powiedzieć, że takich pracodawców ludzie mogą nam pozazdrościć.
Co najbardziej wpływało, według Ciebie, na atmosferę w firmie. Wskaż przykłady sytuacji i zachowań.
Szef to taki "równy gość", nikt się w tej firmie nie wywyższał. Cała kadra zarządzająca traktowała pracowników uczciwie i z szacunkiem.
Czy pracodawca wywiązywał się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie było zgodne z ustaleniami?
Tak, pracodawca wywiązywał się z ustaleń i warunków współpracy.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Szefie, nic nie zmieniajcie! Cała kadra niech zostanie taka, jaka jest, by było naprawdę świetnie!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy