Nie polecam tej firmy.. płacą grosze w porywach 6 tysięcy za 3 tygodnie pracy.. roboty tyle że w innych firmach w 2 dni się tyle robi co w gti w 1. 3 rozładunku 3 załadunku i najlepiej jeszcze jechac z Berlina do Monachium wszystko w 1 dzień.. masakra... I do tego te zmiany gdzie kierowca cały dzień jeździ w ciężarówce 15h pracy potem oczy na zapałki I jechac osobowym we 2ch czy 3ch 700klm do Polski+ do domu jak ktoś ma 200 czy 250klm. żenada... dziwne że to jeszcze istnieje I ktokolwiek tam jeździ.. takie zarobki to na kraj A nie UE...
A czy pracował tam ktoś z was w biurze? Jak to wygląda?
Firma która prowadzi ciche statystyki, kto miał najmniejsze spóznienia w ładunkach, kto sie wyrabiał a kto nie. Kto jeździł eko. Itp. 2 kategorie kierowców: a) skoczkowie- (usunięte przez administratora) ze względu na skakanie z auta na auto i to nie było gwarancji ze jak wyjeżdza sie na.2 tyg to tyle sie przejezdzi, bo po tygodniu zjezdzales do domu bo nie.bylo miejsca. Wyjezdzales z bazy o 6 jechalo sie w kilka osob to czasami na auto weszlo sie w godzimach wieczornych. I taka jazda u co z tego ze sluzbowym. b) kierowcy z przypisanymi autami- to wogole grupa czopków co niektórych którzy szefostwu lub spedytorowi włażą do tyłka I wieczne kablowanie. Chore. Niby kumpel a na boku (usunięte przez administratora) do szefa jak sie stalo weekend i troche sie zaszalalo. CIESZE SIE Z JUZ NIE PRACUJE W TEJ FIRMIE. Mam lepiej w innej, nie dosc ze lepsza placa to tak nie.ganiaja tak z ladunkami. Zadnych "lalikow" itp. A przede wszystkim NIE JESTEM SKOCZKIEM NAJGORSZEJ KATEGORII
Czy firma Gti Logistik Sp. z o.o. w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Jak szefostwo w Gti Logistik Sp. z o.o.? Spoko traktują ludzi?
Traktują przedmiotowo. Rżną cię na maksa dopuki jeszcze zipiesz. Wszystko w miłej atmosferze, chyba że zaczniesz się orjetować jak to wszystko działa i ujawnisz się z tym zadając niewygodne pytania. Wtedy już nie jest tak miło.
Dla kierownictwa jesteś mięsem do kierowania samochodem, do załadunku , rozładunku i znów załadunku i rozładunku. Masz pracować i nic nie mówić. Jak coś nawywijasz ze zmęczenia, to twój problem i nie licz na pomoc. Na sklepach też jesteś robolem od wszystkiego. Żeby rozładować towar musisz zrobić sobie miejsce na magazynie, bo pracownicy sklepu mają to gdzieś. Dzieje się jeszcze inne rzeczy o których nie będę pisał, bo to patologia i ze strony firmy i pracowników.
(usunięte przez administratora)
Tam się nie da leżeć, tam trzeba pracować ponad siły. Mieszkania są bardzo słabe. Realny czas wykonania tury różni się od czasu zeczywistego. To chyba celowo żeby firma ucinała godziny kierowcom. Moglo by być tam inaczej gdyby była taka wola rządzących.
(usunięte przez administratora)
Widać że nigdzie nie byłeś i nic nie widziałeś.
Praca ciężka. System 3/1. Polega na załadowaniu towaru spożywczego na naczepę wózkiem elektrycznym , przejechaniu do sklepu, rozładowaniu, załadowaniu zwrotów, powrotu do magazynu i rozładowaniu.To jest tak zwana jedna tura. Tur może być dwie w ciągu zmiany, czy nocy, bo jeździ się również w nocy. Jeździ się jeden tydzień w dzień, drugi na noc i znów w dzień lub odwrotnie. Zakwaterowanie w mieszkaniach opłacanych przez firmę, warunki słabe. Pokoje dwu, trzy osobowe. Firma płaci za dojazd z miejsca zameldowania do miejsca zakwaterowania, 0,30 euro za km, raz na miesiąc. Trzeba mieć swój samochód, bo trzeba dojeżdżać nim do pracy. Są też diety 24 euro za dzień pobytu i12 euro za dzień przyjazdu do pracy lub powrotu do domu. Firma płaci za godziny wyliczone przez zleceniodawcę na wykonanie danej tury, plus chyba jedną godzinę dodaje od siebie. Jeśli przekroczy się ten czas, jest się stratnym. A wyrobić się trudno w tych godzinach, bo trzeba szukać towaru na magazynie , są korki, trudności w rozładunku itp. Pracuje się od poniedziałku do piątku i jedną niedzielę lub sobotę. Jeśli pracuje się na noce, to zaczyna się w nocy z niedzieli na poniedziałek i kończy w sobotę koło południa. Czas pracy to ok. 12 h na zmianę, cały czas pod presją czasu. Płaca ze wszystkim (pensja, diety, dojazd) od 1700 do 2200 euro na rękę za trzy tygodnie w pracy i jeden tydzień w domu.
Czy firma poszukuje aktualnie pracowników i na jakich stanowiskach? Jak wygląda sytuacja z wynagrodzeniem?
Witam serdecznie mam ofertę pracy do tej firmy odpowie mi ktoś jak jest teraz w tej firmie jakie warunki bytowe i finansowe proszę o zetelna wypowiedzi pozdrawiam
indian, akurat o magazynie nic nie wiem, ale jak czytałem na innym forum to kierowcy w Groner Harnecker Logistik pracując w Niemczech potrafia spokojnie wynegocjowac stawkę 10-12 euro za godzine i do tego sa jeszcze dodatki jak diety, czy premie. Pozdrawiam
Podzielam opinię kolegi. SYF to jest jedno z najmniej obelżywych słow jakimi to coś można określić. Obiecują na początku fajne warunki pracy, a w rzeczywistości tylko patrzą jak cię wydymać na choćby 3 euro. Po przyjeździe jesteś informowany o tym, że pierwsze 2 - 3 dni jest w ramach szkolenia darmowe, po tym okresie zaczynają się wymówki , że umowa jeszcze nie dotarła itp. Słowem j.e.b.i.e.s.z. tydzień jak nie lepiej za frajer. Wielka łacha z wszystkiego od urlopu po śmieć człaonka rodziny najlepiej 24 godziny 7 dni w tygodniu. Ludzie jeżeli choć trochę siebie szanujecie , omijajcie szerokim łukiem ten kołchoz.
Fausz pracuje 2lata wyplata na czas hotel ma kilka pokoi w centrum małego miasteczka czysty zadbanylazienka kuchnia 2pokoje na dolnej czesci i w 2 klatce popokój kuchnia lazienka.osoba która to pisze mija się mocno z prawdą, zawsze mogę pokazać dla szewfa te wypociny ifirma na pewno wyciągnięcie konsekwencje,
Kolarz uważaj bo jak pracowałeś i dales ciała to uważaj bo napisze cię z nazwiska kierowco z bozej łaski, z tego co wiem to juz 5 firm zaliczyles w ciągu pól roku,!
Totalny syf (usunięte przez moderatora) czas pracy na tacho nie istnieje praca nawet po 20h samochody zabytkowe. Firma zapewnia mieszkanie za które potrąca 235eur. mieszkanie to odnowiony 1 pokój a właściwie przerobiony zaadoptowany strych po dawnej oborze w którym wstawiono 10 łóżek i wszyscy śpią i jedzą w jednym pokoju. NIE POLECAM!!! Jeżeli macie jakieś pytania slaw76@wp.pl
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Gti Logistik Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Gti Logistik Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.