Praca w dobrej atmosferze, wsrod super ludzi i z bardzo dobrymi specjalistami w fachu. Ja jestem zadowolona a jestem tu od 6 miesiecy
W odróżnieniu od propozycji "Szczera" dotyczącej piosenek,wierszyków itp proponuję coś bardziej konstruktywnego.Może Pani Kierownik weźmie pod uwagę co myślimy o naszej kadrze. I tak - oceniamy wiedzę i chęć pomocy konsultantom w skali 0-10 a nie osobiste sympatie. Liderzy AR -10 ,MK - 4, PP - 3, AD -1, KO - 0 Trenerzy ED - 10 , AL - 2, AW - 1 Proszę piszcie co myślicie.
Ranking konsultantów przecież jest , co miesiąc na kartach coachingowych , widoczny dla trenerów , liderów i pani kierownik , a ocena pracy tych osób należy do nas .
Jakie to niesprawiedliwe że nie wszyscy obsługują placówkę Medvit. Jest to jedna z trudniejszych nowych lokalizacji, nowe procesy lekarz ciągle nie dzwoni itd. Ale niektórzy nie muszą się z tym męczyć dlaczego? Czemu nie zrobią szkolenia dla wszystkich? Może ja też odmówię obsługi placowki np Wałbrzyskiej albo rehabilitacji bo nie jestem w tej sekcji. Żądamy szkolenia dla wszystkich. Godzina 7.00 dzwoni sam Medvit my ciągle odbieramy te połączenia a reszta siedzi. Po co mamy trzech trenerów niech przeszkolą resztę zespołu. W końcu to nasza placówka tak jak każde inne.
Dużo spraw w tej firmie mnie zastanawia a często przeraża. Pragnę w moim poście podsumować prace niektórych osób pracujących na wyższych szczeblach- najniższej komórki czyli CALL CENTER. Obserwuje i wyciągam wnioski ale komu je przekazać, jak sama Pani (usunięte przez administratora) jest zapatrzona w siebie. Moim zdanie jest to typowa osobowość megalomana. Doskonała pod każdym względem idealna w swoim mniemaniu, tylko w swoim. Nigdy w żadnej swojej pracy nie spotkałam się z takim nierównym traktowanie osób, faworyzowaniem innych z różnych względów. Oto kilka przykładów. Jedna z liderek przy jakimkolwiek zadaniu wykorzystuje swoją siostrę. Dlaczego nikt nie zapytał osób z biura czy nie chcielibyśmy pomóc przy odsłuchu nowych osób, przecież i tak jesteśmy na miejscu. Ale nie lepiej ściągnąć kogoś z domu. Uważam że, staż pracy i doświadczenie zawodowe posiadam podobne. A z tego co mi wiadomo to ta osoba pracuje tylko kilka miesięcy dłużej niż ja. Szkoda że kierownictwo nie zauważa nepotyzmu, który trwa w najlepsze. Druga liderka ma siostrę ale nie stara się jej na każdym kroku odciążyć od pracy, bynajmniej nie widać tego w biurze a jak jest tego nie wie nikt. Uwielbiam pomoc tej osoby słowa "znajdź sobie w portalu wszystko tam jest". Gdy pacjent czeka, denerwuje się i widzę kolejkę 30 osób to zdanie działa na mniej jak płachta na byka. Po to chyba prowadzi zmianę, by pomóc. Nowa Pani lider - ciężko wyrazić jakąkolwiek opinie na jej temat bo jak dla mnie jest nijaka, chaotyczna w wypowiedziach. Jak już wcześniej była opisana mało rozmawia z osobami na niższym szczeblu może uważa się za lepszą od nas w końcu już nie rozmawia z tymi pacjentami tylko przewodzi grupą to nie ma potrzeby rozmawiać z konsultantami. Wszyscy słyszeli o tym że kiedyś pracowała na stanowisku konsultanta dlatego tak bardzo się dziwię że nie rozumie naszych problemu albo stara się ich nie widzieć bo w końcu lepiej jest siedzieć i tylko jeść coś z trenerką która i tak dobrze już wygląda. A na jej temat nie ma co się wypowiadać wystarczy słowo nuda żeby opisać jej szkolenia styl bycia i zachowania. Zastanawia mnie też ilość etatu na jaki pracuje przychodzenie 15 minut po czasie i wychodzenie o równiej porze. Zresztą każdy z liderów robi podobnie nie muszą się śpieszyć że alfa się nie uruchomi. A jeżeli Ty jako konsultant spóźnisz się 2 minuty to już musisz je odrobić jak najszybciej i możesz się pożegnać z premią. A najgorzej jak masz problemy z systemem i nie weźmiesz się na dostępny o wyznaczonej porze pracy . Sprawiedliwe - NIE!!! A jeżeli chodzi o premie to nie rozumiem sytuacji kiedy lider prosi o wyjście wcześniej o godzinie 9 a potem robi się 25 osób w kolejce ale zapewne to celowe zagranie po to aby za dużo punktów do premii nie przybyło za odbieralność. Za dużo osób dostanie premie to już niekorzystnie dla firmy, za dużo traci. Jedna z najgorszych rzeczy w tej firmie to nieustanna kontrola ciągle. Po co tyle osób idzie na papierosa/przerwę. Może chcemy sobie obgadać sytuacje która się właśnie wydarzyła a nie chcemy żeby wszyscy nas słyszeli albo po prostu mamy dosyć kolejnego niezadowolonego pacjenta. A jeżeli chodzi o to nagrywanie to za grosz nie wierzę w to że któraś z osób mogłaby kogoś nagrywać. Wszyscy tutaj się dobrze znamy po co się nagrywać. Myślę że ten wpis to celowe zagranie, żeby odwrócić uwagę od poprzednich postów i wprowadzić nerwową atmosferę w grupie która stara się sobie pomagać i celowe doprowadzenia do konfliktu. A na koniec wszyscy powiedzą że jak Ci się nie podoba to się zwolnij pracuje tutaj ze względu na brak podatku i dość przyzwoitą stawkę studencką ale gdyby skończę 26 lat nie będzie już tak wesoło.
Praca wymagająca ale dająca satysfakcję. Pensja jak na te stanowisko moim zdaniem w porządku. Jest ok
Jeżeli chodzi o samo Call Center, to dobrze mi się tu pracuje, na plus jest możliwość pracy zdalnej, to że jest możliwość zgłoszenia wolnego, praktycznie z dnia na dzień, bez większych konsekwencji, nikt Ci nie stoi nad głową, co wcale nie znaczy, że nie ma sytuacji stresowych, ????ale jest serio w porządku :) Dla osób do 26r.z, a do tego uczących się, myślę że zarobki są całkiem, calkiem, ja mam już więcej, więc gdyby tak stawka wzrosła chociażby o tą złotówkę, czy nawet 50 gr, to bym była bardzo ustadysfakcjonowana ???? Albo fajnie by było, jak by dla osoby, która zdała test na "Starszego Konsultanta" nie tylko stawka podstawowa była wyższa, ale również za przepracowanie powyżej tych 166, dodatkowy hajsik za godzinkę. (nie wiem dokładnie jak jest teraz) Druga rzecz, tak sobie tu patrzę i czytam i coś mi tu nie pasuje. Jestem w biurze codziennie, niby każdy jest miły i pomocny, -no dobra, prawie każdy, prawie zawsze???? I nie wiem, kto tak podsłuchuje i jest takim niedobrym donosicielem xd I w sumie co na kogo donosi xd Bo jestem tu codziennie i jakoś za bardzo nigdy nie słyszałam, żeby ktoś kogoś jakoś bardzo cisnął, czy komuś ubliżał... Wiadomo, czasami ktoś rzuci jakąś luźną myśl, ale żeby tak typowo obrobić komuś (usunięte przez administratora) no to nie słyszałam raczej... Ale wiem za to, że regularnie do osób pracujących w domu są przekazywane informacje, że ktoś coś gadał, a najlepsze jest to, że czasami niektórzy dostają info, że cała firma gada, że (usunięte przez administratora) obrabia na głos przy innych, że się wyśmiewa, co tak na prawdę moim zdaniem nigdy nie miało miejsca. Często są przekazywane przekoloryzowane informacje, które powodują tylko zamęt i konflikty i złe nastawienie do Siebie na wzajem. Przyznaj się gagadku, kim jesteś????? Miej odwagę ????Dobra, wracajmy.... jeżeli chodzi o kwestie pracy, wiem, że wiele osób tęskni za spotkaniami cotygodniowymi, różniez mi tego brakuje i nie zaznałam tego przywileju - fajnie byłoby usystematyzować wiedzę z maili- których dochodzi do nas kilkanaście, kilkadziesiat dziennie i często sami nawzajem przeprowadzamy "dochodzenie", o co chodzi w niektórych mailach. Kolejna kwestia jest taka, że w ostatnim czasie, chociażby na przykładzie Medvitu, często konsultancji zostają bez odpowiedzi na różne pytania, niektórzy do tej pory informują pacjentów, że temperatura ciała do 37,5'C., a już od dłuższego czasu nie trzeba tego przekazywać pacjentom xd Mamy tyle kreatywnych osób, fajnie by było gdyby firma raz w miesiącu zorganizowała jakiś konkurs dla pracowników (Do wygrania hajsik, czy jakieś bony, bilety do kina itp) Konkursy typu : 1. Napisz wiersz o CMD, zachęcający do odwiedzenia naszej placówki 2. Praca plastyczna: Co Ci się najbardziej kojarzy z CMD? Technika dowolna. 3. Nagraj film, w którym opowiadasz o najlepszym lekarzu w CMD 4. Wymyśl najlepszy kawał o CMD 5. Na pazdziernik: Najlepsze przebranie hallowenowe 6. Ułóż i zaśpiewaj piosenkę o CMD 7. Opisz swojego ukochanego współpracownika z CMD, uwzględniając jego najlepsze cechy. 8. Napisz krótka instrukcje, jak zachować porządek, w swoim miejscu pracy, a dokładniej ujmując na swoim stanowisku pracy. (w lodówce też) Itp.Co do osób personalnie, to ja nie wiem czemu piszecie źle o Ani,(Ania ma serio duża wiedzę) każdy z trenerów ma plusy i minusy, nikt nie jest doskonały, tak samo jak my, czy liderzy. A co do Kasi, to dajmy jej czas:D Po za tym jeśli ktoś nie lubi Kasi, za sam fakt zostania liderem - smieszne???????????? Przecież, każdy by wykorzystał taka szanse. Ok, też uważam, że fajnie by było gdyby liderem został ktoś z obecnego Call Center-na pewno fajne uczucie awansować z konsultanta, na wyższe stanowisko, co i dla innych było by spoko -"Świadectwo, że można się rozwijać, awansować w CMD itp", ale fakt jest taki: liderem została Kasia - nie skreślajcie jej za to. Uważam że mamy spoko liderów, spoko zespół, bądźmy dla siebie mili - przez większość czasu ???? Pozdrawiam
Tak bzdurnego wpisu jeszcze nie było ! Konkursy , wierszyki , piosenki , przebrania , " ukochany współpracownik " ,no nie ...Skoro masz ponad 26 lat to jesteś bardzo infantylna . W przyszłości częściej korzystaj ze słownika ortograficznego !!!!
@Ja, kogo masz na myśli, że tak mówi o Kasi?
Pracuje się tutaj dobrze, są fale zachorowań i wtedy dużo roboty. No ale to normalne w branży medycznej.
Racja, wiadomo, że w zawodach medycznych sa takie sezony i fale. Ale samo podejście pracodawcy jak najbardziej na plus. Zarobki tak samo
Moim zdaniem praca jak praca, nie jest wybitnie ale naprawdę można ok zarobić. Fajni ludzie tu pracują, jest szacunek wobec pracownika, terminowe wypłaty. Teraz dużo ludzi no ale jesień idzie to wiadomo
Ok zarobić? 20? Za godzinę? To w okolicach minimalnej stawki i tak chyba ze pracujesz codziennie po 12 godzin
Portal nie służy do opisywania placowki-tylko pracy w tej firmie. Opinie pacjentów należy kierować na stronę internetową nie tutaj.
Jestem zadowolona z ich usług, bo utrzymują wysoki standard, co kosztuje zaskakująco mało. Sprzęt medyczny z najwyższej półki, jak i wykwalifikowany personel medyczny
Jak dla mnie, to doskonała placówka medyczna, bo mam tu wszystko czego potrzebuje, lekarze wzbudzają zaufanie, a ceny nie powalają z nóg, co dziwi patrząc na wysoki standard obsługi jaki tu oferują
Jak wygląda praca na recepcji na Wałbrzyskiej? Warto aplikować?
Świetna placówka medyczna gdzie w jednym miejscu można się przebadać, mieć przeprowadzony zabieg związany ze zdrowiem a potem zrobić sobie małą przyjemność w dziale chirurgii plastycznej
Świetna placówka medyczna będąca w stanie zapewnić kompleksową pomoc medyczną poprzez wykwalifikowaną kadrę jak i nowoczesny sprzęt
Przede wszystkim lekarze podchodzą do każdego zagadnienia indywidualnie, pokazując szczerą chęć pomocy. No i na wszelkie usługi nie trzeba długo czekać
Jako pacjenta bardzo jestem zadowolona, organizacja, obsługa, umawianie wizyt- wszystko ogarniete na tip top.
jako pacjentka nie mam nic do zarzucenia, zero problemow z umawianiem wizyt, duza pomoc ze strony personelu
Korzystałem póki co kilka razy, głównie z medycyny pracy, ale nawet już w tak wydaje się mało zaawansowanych czynnościach zrobili na mnie takie wrażenie, że jak muszę, to po prostu tu wracam. W moich oczach mocno podnoszą poprzeczkę odnośnie tego jak powinien wyglądać szpital. A do tego ceny mają uczciwe jak na całokształt
Mam już dość, coraz więcej nowych procesów, coraz więcej telefonów, a coraz mniej szans na premie… bo błędy i reklamacje
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Centrum Medyczne Damiana?
Zobacz opinie na temat firmy Centrum Medyczne Damiana tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 89.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Medyczne Damiana?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 81, z czego 6 to opinie pozytywne, 41 to opinie negatywne, a 34 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!