Opinie o K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa w Gdynia

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi profesjonalno-naukowe i techniczne dla firm

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa w Gdynia

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

P
Były pracownik

Dokładnie. Ludzie nie odchodzą od pracy tylko od kierownika. W taki kierownik jak Aga to skarb! :)

Wiola
Były pracownik

Czyli niestety nic nie zmieniło się na lepsze. Odeszłam z K2 w Gdyni w 2020 roku po kilku latach pracy. Wtedy też tak było, że umowę o pracę można było dostać najwcześniej po 3 miesiącach,(usunięte przez administratora)Z punktami minusowymi się zgadzam. Jedyne co było fajne to atmosfera między konsultantami.

Leszek
Inne

Hej, pracujesz w K2, tak? Co sądzisz o tej firmie jeśli chodzi o możliwości rozwoju? Czy dla młodych, niedoświadczonych osób to dobre miejsce? Czy można liczyć na jakieś szkolenia?

Not ok
Były pracownik

Nie pracujcie w tej firmie w Lubaniu. Są inne opcje, szukajcie normalnej pracy .

Sewu
Pracownik

Zamiast pogadać z szefem czy kimś to tu tak się obsmarowujecie... A kadra odpowiada na negatywne komentarze. Mało poważne,zarówno pracownicy jak i kadra. Dorośli ludzie..

Leszek
Inne
@Sewu

A czy ty pracujesz w K2 Dystrybucje? Jeśli tak to ile można tu zarobić, powiesz mi coś na ten temat? Są jakieś dodatki, premie?

Sewu
Pracownik
@Leszek

Kiedyś zarobki były znacznie lepsze, jak robisz po 200 godzin w miesiącu to coś tam zarobisz ale co z tego skoro obcinają premię przez punkty minusowe. Skoro dużo osób pisze ze te punkty są bezpodstawne to coś musi być na rzeczy.

Ktoś
Pracownik

Jak dla mnie spełniają najważniejsze elementy słusznego miejsca pracy: -wynagrodzenie zgodne z przedstawianym systemem podczas rozmowy, -korzystne godziny pracy i wolne niedziele/święta, -dobre przygotowanie szkoleniowe do sprzedaży, -każdy problem związany z wykonywaniem obowiązków, tu głównie rozmowy z klientami- przepracowywany z kadrą, -zasadnicze ale jednocześnie ludzkie podejście managerki w kwestiach organizacyjnych, tj. grafik, losowe wypadki -nie ma atmosfery wyścigu szczurów, chyba, że pojawia się konkurs ;) Pracuję od prawie roku, prowadząc sporo obserwacji i mając już jakieś doświadczenie życiowe- wg mnie powyższe to jest niepodważalny konkret, przez który polecam K2. Cała reszta kwestia indywidualna. P. S. bo umknęło, odnoszę się do Gdyni, nie wiem jak jest w innych lokalizacjach.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do firmy K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa? Czy jej przedstawiciel się z Tobą skontaktował? Czy udało Ci się przejść do kolejnego etapu rekrutacji? Jeśli tak: jak przebiegała rozmowa kwalifikacyjna?
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracownik
Pracownik

Nie byłbym sprawiedliwy gdybym komuś odradził tu pracę.Idac na sprzedażówkę trzeba uświadamiać sobie ze to ciężki kawalek chleba a pomoc jaką otrzymuje zawsze w k2 choćby waparcie psychiczne jest zawsze. W żadnej innej pracy nie miałem tak fajnej atmosfery i ciepłych przełożonych a pracowałem w kilku miejscach.polecam osobom które chcą się czegoś nauczyć,zarobić fajny hajsik i radzacych sobie z trudnymi klientami którzy są wszędzie-nieważne gdzie pracujesz! Polecam :)

Blondi
Kandydat
 Pytanie

Hej wszystkim jak się pracuje w Gdyni ? Bo czytałam tyle opinii ...moze ktoś coś mi napiszę czy warto pracować tam?

Mini Mouse
Pracownik
@Blondi

Pracuję już ponad rok i polecam. Na początku praca wydaje się trudna i stresująca, ale po kilka dniach na słuchawce już jest luz. Szczególnie, że możesz pytać o wszystko, nawet w trakcie rozmowy z klientem. Współpracownicy też sympatyczni. Grafik zawsze można dogadać, nawet jak kierowniczka kręci nosem to później i tak zazwyczaj finalnie każdy ma jak chce ;) Wiadomo jak to w takiej pracy jest presja wyniku, ale jest do zrobienia jak stosujesz się do zasad- mówię to ja, która nic nie umiała i bała się zadzwonić umówić wizytę do dentysty xd Kasa też adekwatna, oprócz godzinówki są dobre premie, do wyrobienia. Z tego co wiem rekrutują, bo widziałam ludzi na rozmowach, więc próbuj ;)

Lejdi
Pracownik
@Blondi

Polecam. Przede wszystkim ze względu na stabilność. Przez cały czas pandemii była praca, od ręki można było pracować zdalnie, więc firma dała możliwość, nawet jak weszły obostrzenia. Dostałam cały komplet sprzętu, komunikacja z kadrą też super. Wcześniej nie byłam tak bardzo przekonana do tej branży, bardziej traktowałam jako pracę dorywczą, ale po tym co zadziało się w ostatnim roku wszystko zweryfikowało. Teraz dostała propozycję umowy o pracę, więc w ogóle bardzo się cieszę. Jeśli zależy Ci na stałej robocie to na pewno polecam

Tomix
Pracownik
@Blondi

Jak dla mnie spoko robota. Ludzie też. Pracuję prawie rok i nie pojawiło się nic co by było nie tak. Coś chodzą słuchy o imprezie firmowej to może się załapiesz xd

Max
Pracownik
@Blondi

ja sobie chwalę. Mają łatwy projekt, wszystko prościutkie, system też. Na wypłaty nigdy nie narzekam. Wiadomo, że trzeba robić sprzedaż, bo na tym polega ta robota, ale jak nie boisz się gadać z ludźmi to luz, to tylko przedłużanie umów.

Aleksandra
Inne
@Mini Mouse

Właśnie zastanawiałam się czy praca w K2 jest stresująca :) Czy mogłabyś opowiedzieć jak wyglądały Twoje początki zatrudnienia? Jak szybko udało Ci się wszystkiego nauczyć i nie stresować na tyle by już radzić sobie całkowicie samej? :D Zainteresował mnie też temat tych premii... :) Za co one są i ile wynoszą?

Mini Mouse
Pracownik
@Aleksandra

taki stres stres był tylko pierwszego dnia. Swiadomość, że z każdym problemem mogę się zwrócić do kierowniczki, czy liderki, czy nawet do kogoś obok ze stanowiska mnie uspokoiła. Wiadomo klienci są różni i też ciągle zaskakują mnie jakieś sytuacje, często też śmieszą xd ale myślę, że taka samodzielna to byłam już po pierwszym tygodniu. Z resztą nawet jak pojawiają się błędy to odrazu ktoś mi to mówi i dzięki temu wiem, żeby więcej tak nie robić. Jeśli chodzi o premie to są 2 i wszystko zależy od ilości przedłużonych umów, tu też przyznam, że wcześniej myślałam, że jest to nie do zrobienia a póki co w każdy miesiąc udało mi się jakąś zdobyć. Ostatnio też doszła dodatkowa premia i tylko za nią można mieć aż tysiaka, także jest mobilizacja xd jak ja np pracuję po 8 h i czasami przyjdę w sobotę to też mam wyższą godzinówkę

Mała
Pracownik
@Blondi

Pracuję od nowego roku i mogę polecić. Grafik mam dostosowany do zajęć, ostatnio jak miałam sesję to też nie było problemów, na tym mi zależało, aby móc to pogodzić. Na początku też się stresowałam, ale miałam sporo rozmów z liderką i kierowniczką, co łagodziło nerwy. Umowa podpisana zgodnie z ustaleniami, wyplaty zawsze na czas i zgodne z tym co wypracowałam.

Heniu
Pracownik
@Max

Racja prosty projekt to duzy plus. We wcześniejszym call center miałem szkolenia prawie miesiąc, bo ciągle nie przechodziłem testów, materiału od groma, a tu po 5 dniach już miałem umowę i dzwoniłem. Jak wszędzie są lepsze i gorsze dni, ale ogólnie polecam.

Sprzedawca
Pracownik
@Blondi

Ile ludzi tyle opinii, te negatywne są czasami aż śmieszne takie głupoty piszą niektórzy. Pracuję w k2 ponad rok i jedyne na co mogę narzekać to czasami chamscy klienci, ale na to firma nie wpływu. Idąc do pracy na obsługę klienta trzeba się z tym liczyć. Dostałem propozycję pracy zdalnie, więc wiem, że dają możliwość w razie delty xd kasa się zgadza, a Ci co piszą o punktach minusowych to zwyczajnie zawalają robotę, sam często wyłapuję błędy innych konsultantów w rozmowach, bo klienci się skarżą. Kierowniczka na początku wydaje się 'ostra', ale jak się przykładasz do pracy to jest bardzo w porządku i zawsze można się ze wszystkim dogadać. Ma dużo cierpliwości, możesz pytać 10 razy o to samo. Klimka jest w biurze xd są spore premie i do wyrobienia, bo się sprzedaje

Ala
Pracownik
@Blondi

Dobrze się pracuje. Napewno trzeba mieć dużo cierpliwości do klientów, jest też presja na wynik ale w sprzedaży to normalne na tym to polega. Kadra jest w porządku choć zasadnicza, ale pomocna. Mam średnie wyniki ale mimo wszystko jestem zadowolona z wypłaty szczególnie że jak już wszystkiego się wyuczusz to nie trzeba dużego wysiłku recytuje się z pamięci ;)

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy jest opcja pracy na 6 h? Plus niektóre weekendy? o ile są pracujące

Anka
Pracownik
@Kandydat

jeśli chcesz aplikować do Gdyni to tak ;) w soboty pracujemy, ale sam/a sobie wybierasz, w którą chcesz pracować ;)

No
Pracownik
@Kandydat

Po 6 h możesz pracować ale zarobisz samą podstawę. Podnoszą progi i żeby cokolwiek zarobić musisz robić dużo nadgodzin

J
Pracownik
@No

To chyba wszędzie tak jest ze jak chcesz zarobić to robisz godziny , najlepiej za darmo dostać

Ritka
Pracownik
 Pytanie
@No

Nadgodzin? Żyję już ponad 30 lat na tym świecie, przeszłam zatrudnienie w różnych robotach i polecam zapoznać się z pojęciem 'nadgodziny'. Widzę po tych młodzikach co przychodzą do pracy, ledwo 120h miesięcznie zrobią i jeszcze jakieś roszczenia...porażka. pracuję normalny wymiar godzin, bez urlopów wychodzi ok 170 h i zarabiam dobre pieniądze razem z premiami. A jak się pracuje tylko część etatu to czego oczekujesz? Pracodawca placi Ci za czas spędzony w pracy lol...

Gdynia
Kandydat

Witam, wszystkie negatywne komentarze to niestety prawda. Na rozmowie wygląda ładnie-pięknie lecz dopiero na dniu szkoleniowym wychodzi prawda na jaw. Odradzam wszystkim prace w tym miejscu. Chyba, że chcecie na każdym kroku być sprawdzanym i rozliczanym z każdej pomyłki. Odejmują pieniądze za wszystko, tylko po to by nie wypłacać premii. Za wyjście do toalety musisz oznaczyć w programie na komputerze, że nie jesteś przy biurku, odliczany jest czas, a na koniec dnia raport ile czasu wykonywane były połączenia, a ile byłeś na przerwie. Pupilki wychodzą kiedy chcą, rzadko kiedy dostają minusowe punkty. Przerwa 15 min z zegarkiem w ręku - śmieszne! Dwie (usunięte przez administratora)siedzą i tak na prawdę czepiają się wszystkiego, ustalają grafik pod siebie. (usunięte przez administratora) Nie licz na to, że dostaniesz tam umowę o prace. Zmarnujesz tylko swój czas... Współczuje tym, którzy tam pracują. Małe, ciasne boksy, jeden koło drugiego. (usunięte przez administratora) Porażka.

Karinka
Pracownik
@Gdynia

Hahahaha już dawno tak się nie uśmiałam ;) pracuję ponad 3 lata z krótką przerwą. Przede wszystkim w Gdyni nie ma dwóch liderek tylko 1, więc coś tu się nie zgadza ;D ja mam umowę o pracę od w roku pracy w firmie i to na cały etat, więc też się nie zgadza... w sumie to zrobiłeś/ aś przysługę kadrze, że dobrze wykonuje swoje obowiązki trzymajac pracowników w ryzach...dzieciaku przecież to ich praca xd Powodzenia w szukaniu pracy, w której będziesz cały czas na przerwie i będziesz robić pomyłki za które nikt Cię nie rozliczy widać, że pisze dzieciak, który nie zna życia i pracy hahahahaha nie no zescreenuję ten komentarz i będę czytać w gorszy dzień na poprawę humoru ;D polecam robić karierę w stand upie xd

Alex
 Pytanie

Dzień dobry, chciałam zapytać jakie są godziny pracy i czy istnieje możliwość pracy tylko na drugą zmianę + soboty?

Pracodawca

@Alex

Dzień dobry, bardzo dziękuje za zainteresowanie naszą firmą. W dni powszednie pracujemy w godzinach 8:30 - 20:30 w systemie zmianowym. W soboty jest możliwość pracy między 8:30 a 16:00, niedziele wolne. Wyjątek stanowi jeden z Projektów realizowany w oddziale w Olsztynie, który wymaga obsługi 24h przez 365 dni w roku. Jeśli chodzi konkretny grafik pracy to ustalane jest to indywidualnie z kierownikiem, jednak myślę że akurat co do chęci pracy na drugiej zmianie, nie będzie przeszkód. Zachęcam do wysłania aplikacji na adres rekrutacja@k2dystrybucje.pl, lub zgłoszenia się bezpośrednio do wybranego oddziału.

Z
Pracownik
@Alex

Soboty są obowiązkowe żeby dostać najniższą krajową, wymagana efektywność no i nie zapominajmy o punktach minusowych, które można dostać za nic

Pracodawca

@Z

Dzień dobry, pozwolę sobie sprostować powyższą opinię. Jak już kilkakrotnie pisaliśmy, każdej nowej osobie jest bardzo dokładnie przedstawiany i tłumaczony system finansowy. W zależności od projektu do jakiego osoba zostaje przyjęta, różni się aspektami, wytycznymi i premiami, które są ściśle powiązane z wymaganiami naszego zleceniodawcy. Nie istnieje coś takiego jak obowiązkowe soboty. Na niektórych projektach bardziej zależy nam na realizacji kampanii w soboty, stąd w ich systemach motywacyjnych jednym z aspektów jest wyższa stawka za godziny jeśli osoba pracuje w soboty. Jest to system Motywacyjny, a nie obowiązkowy. Co do wymagań odpowiedniego poziomu efektywności czy wymagań odnośnie jakości rozmów z klientem, są to normalne jasne dla wszystkich wytyczne, jak w każdej innej pracy są przedstawiane obowiązki które należy wykonywać z jak największą starannością. Jest etap szkolenia, potem wdrażania podczas których każdy się uczy i ma prawo popełniać błędy i w tym czasie nie ponosi ich konsekwencji. Nie ma możliwości otrzymania niskiej oceny jakości rozmowy, jeśli była przeprowadzona zgodnie z wytycznymi. Proponuję udać się do przełożonego i dopytać za jakie błędy została pani/pan oceniona negatywnie, być może nie udzielił tej informacji. W przypadku sporu zawsze jest możliwość odsłuchania tej rozmowy. W razie braku porozumienia proszę o zgłoszenie do Działu Jakości w Back Office (administracja@k2dystrybucje.pl), rozmowa zostanie odsłuchana i przesłana pełna informacja zwrotna. Zależy nam na jasnych zasadach współpracy.

Z
Pracownik
@K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

No szkoda, że niby jest okres ochrony bez punktów minusowych, a tak naprawdę obowiązują one każdego :) I niektórzy w ogóle na szkoleniu nie zostali poinformowani że istnieje coś takiego jak "punkty minusowe". Ucinanie kasy jak chcecie,byleby ktoś za dużo nie zarobił.

Z
Pracownik
@K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

Ucinanie pieniędzy za to, że klient w ogóle nie chce rozmawiać krzyczy, no ale wina konsultanta. Niedługo nie będzie do kogo dzwonić, bo ludzie z roku na rok są bardziej świadomi na czym to wszystko polega i jest to nieopłacalne. Tylko nie karajcie za to pracowników - zabieraniem pieniędzy z wypłaty, bo nikt nie przyjdzie pracować. Ciekawe czy zostanie to opublikowane, bo prawdę usuwacie. Pozdrawiam!

Pracownik
Pracownik
@Z

Nie zgodzę się z tą opinia ponieważ pracuje w tej firmie już od 3 lat i nie jeden projekt już przeszłam. Każdy projekt ma swoje wytyczne są dobre strony ale są też minusy takie jak punty minusowe jednak one są przyznawane za nie trzymanie się np skryptu bądź ominięcie jakiś wytycznych. Więc nie jest tak że ktoś ma zły humor i stwierdza że dzisiaj Konsultanci dostaną minusy za nic. Ale już nikt nie napisze że tworzone są też różne konkursy aby konsultantów motywować fajnie pisze się o negatywnych aspektach ale pozytywów już się nie pamięta. Takie rzeczy jak atmosfera elastyczny grafik czy wspomniane konkursy. Więc jeżeli ktoś rozważa pracę w tej firmie to polecam bo nie jest to typowe korpo.

www
Pracownik
@Z

Pracuje w tej firmie 4 lata i jestem bardzo zadowolona. Punkty minusowe są były i będą ,ale jest też okres ochronny który zawsze był i jest. Jest to naturalne że ktoś nowy musi nauczyć kampanii którą będzie realizował i musi byc przez jakiś czas chroniony.Punkty minusowe dostają nawet najlepsi pracownicy, ale jeśli ktoś jest rzetelnym pracownikiem i trzyma się wytycznych kampanii dostaję ich tak naprawdę niewielką ilość, a jeśli chodzi wypłaty są one tak dobre, że przy kilkunastu punktach minusowych nie oszukujmy się jak zleci kilkanaście złoty to jest to praktycznie niezauważalne. Ja wiem , że firma k2 robi wszytko żebyśmy mogli godnie zarabiać ale też oczekuje rzetelnej pracy, jak dla mnie jest to oczywiste że idąc do pracy dostaje wynagrodzenie za to, że pracuje i dostosowuje się do wytycznych a nie za to, że jestem.

1
Kolo
Pracownik
@Z

Pracuję w tej firmie 3 lata, tak są punkty minusowe to prawda. Ale dla jasności, nikt nie dostaje ich bez powodu, jeśli rozmawiasz jak potłuczony i nie stosujesz się do wytycznych to nikt głaskać cię nie będzie. Zasady są jasne od samego początku pracy, szukasz dziury w całym.

Haha
Pracownik
 Pytanie
@Kolo

To dlaczego kierowniczka nie jest w stanie wskazać gdzie to jest prawnie zapisane, że istnieje coś takiego jak punkty minusowe?

Pracodawca

@Haha

Dzień dobry, w celu wyjaśnienia pani/pana sytuacji proszę o kontakt bezpośredni na mail administracja@k2dystrybucje.pl lub tel 58 772 31 21, ponieważ nie jest to odpowiednie miejsce do udostępniania wewnętrznej dokumentacji naszej firmy.

Pracownik
Pracownik
@Z

Co za bzdury. Praca tu jest naprawdę opłacalna, pracuję tu już od ponad roku i w żadnej z wcześniejszych moich prac nie było takich wysokich możliwości zarobkowych. Jeżeli ktoś popełnia błędy bądź nie stosuje się do wytycznych, które są jasno określone przy zatrudnieniu to jest raczej oczywiste, że ponosi z tego tytułu konsekwencje tak jak w każdej innej pracy. Polecam serdecznie to miejsce fajna atmosfera i super zarobki :)

W.C.
Pracownik
 Pytanie
@Haha

Akurat jeśli chodzi o punkty minusowe, to u swojego team lidera możesz zobaczyć za co można je dostać. Wszystko jest wyszczególnione na liście. Mnie zastanawia co innego. Dlaczego jeśli pojawia się negatywny komentarz, to zaraz pojawia się kilka pozytywnych i kto je dodaje?

bzdura
Pracownik
@Z

Za nic to nie sądze ale za olewanie rozmów to juz tak

H
Pracownik
 Pytanie
@bzdura

"Ucinanie pieniędzy za to, że klient w ogóle nie chce rozmawiać krzyczy" czemu wszyscy się odnoszą do tego jaka to nie jest super firma, a na to już nikt nie odpowiada? Prawda boli?

Zadowolony pracownik
Pracownik
@H

To trzeba się nauczyć czytać ze zrozumieniem, bo właśnie każdy na to zareagował - bzdury. Proponuje podpisać się imieniem i nazwiskiem bo ktoś odważny anonimowo, normalny dorosły człowiek to idzie do kierownika i wyjaśnia a jak się nie zgadzają to idzie się wyżej, a nie anonimowo na forum pisac głupoty. Czas dorosnąć.

Andzia
Pracownik
@Alex

W Gdyni pracujemy albo na rano czyli 8.30, albo na popołudnie od 12.30, lub 14.30, zależy od etatu ;) na luzie można dogadać grafik z kierowniczką, a na popołudnia to już na pewno, bo większość pracuje na ranki. Ja zazwyczaj pracuję w 2 soboty, czasami 3 ale jak ktoś chce to można nawet w każdą ;) soboty każdy sobie wybiera

Mia
Kandydat
 Pytanie

Tak czytam zadowolenie, umowa o pracę. Widać za mało pracujecie, może za krótko. A może macie klapki na oczach. Rekrutacja, 3 dni szkolenia, 3 dni słuchania, omawiania jak to wygląda, teściki i rozmowa z koordynatorem gdzie tak naprawdę to twój lider! Ta...wypłata adekwatna jak (usunięte przez administratora) chyba zapomina się dodać tutaj że są przyznawane punkty minusowe za pierdoły! -50 punktów za literówkę, -50 kolejne za nie po proszenie dziadka rocznik 28 o adres mailowy co nawet nie wie po pierwsze co to komputer a już tym bardziej nie wie co to Internet. (usunięte przez administratora) To co ci się wydaje że zarobisz, liczysz z tym co dają ci na kartce połowy z tego nie dostajesz za punkty minusowe. Praktycznie bez sensowne spotkania w trakcie pracy i gadanie że w żadnych rozmowach nie ma argumentacji. No sorry widać te babki siedziały za krótko na słuchawce. Praca nie taka zła, monotonna, nudna, kiedyś jeszcze mobilizowana do pracy, a teraz wiecznie pretensje. Robienie śmiesznego zebrania o 12:30 tylko dlatego że (usunięte przez administratora)zginął długopis. Serio? Punkty minusowe, zwiększanie godzin a zabieranie kasy. Może warto zastanowić się czemu pracownicy odchodzą? Może przydało by się zmienić politykę, i zastanowić się czy te (usunięte przez administratora) punkty minusowe są adekwatne? Trzeba więcej siedzieć na słuchawce a nie po pół roku po znajomości dostać awans i robić z siebie divę! Zabieranie kasy, obniżanie jej, punkty minusowe, wiecznie jakieś zebrania, wiecznie pretensje o wyniki i braki argumentacji. Te argumenty człowiek zna potem na pamięć. Przydało by się je zmienić na normalne tak samo jak stawki za energię i tą nieszczęsną opłatę handlowa. Nawet pracownika co siedzi tam kilka lat nie może doprosić się o swoje biurko mimo że jest tam w dzień w dzień. Elastyczny grafik zgadza się, ale więcej zmian na popołudnia niż na rano. Do (usunięte przez administratora) z każdym problem owszem o ile nie rozgada się i jeszcze wywód 5 min każe powtórzyć do klienta, (usunięte przez administratora) szybka konkretna odpowiedzieć dziewczyno! Szczerze nie polecam z tym składem (usunięte przez administratora)a z drugiej polecam iść jak zmienią swoje (usunięte przez administratora) punkty minusowe i przestaną zabierać pieniądze!!

Włóczykij
Pracownik

Właśnie wracam do K2 po krótkiej przerwie na ogarnięcie prywatnych spraw, więc idźcie do tych sklepów żeby było dla mnie miejsce:D

1
Korni
Były pracownik
@Włóczykij

Włuczykij ..Jak żałosnym trzeba być żeby po jakimś czasie znowu wracać do call center jakby to była jedyna praca na świecie hahaha idz człowieku i dzwon do ludzi do końca życia i (usunięte przez administratora)staruszki jeśli to szczyt twoich ambicji . Nikt ambitny nie napisał by takiego żałosnego komentarza jak Ty. Kadra pewnie klaska uszami ze ma takich (usunięte przez administratora)jak Ty

Molek
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś mógłby opisać jak wygląda szkolenie? Ile czasu trwa, czy jest tylko teoria, czy praktyka też, nauczę się jakiś trików ;p? Jak wyglądają systemy?

Don
Pracownik
 Pytanie
@Molek

Zależy o którą lokalzację pytasz? bo są różne projekty ;>

anonim
Kandydat

(usunięte przez administratora)

Konik
Pracownik

Zostałem zatrudniony w zeszłym tygodniu więc chyba uczestniczyliśmy w tej samej rekru i wszystko się odbyło zgodnie z ustalonymi terminami. Niżej masz opisane etapy rekrutacji a zresztą Pani Marlena dodatkowo wyjaśniała podczas rozmowy, także dobry z Ciebie nieogar, bo ja już pracuję i nawet załapałem się już na imprezę firmową xd

Anka
Pracownik

Pracuję w K2 w Gdyni od kliku miesięcy, przed zatrudnieniem zajrzałam na tę stronę, czytając negatywne komentarze byłam bliska rezygnacji z podjęcia współpracy, mimo wszystko postanowiłam spróbować swoich sił... i nie żałuję! :) Dla wszystkich, którzy mają podobne obawy jak ja: -szybkie ale wystarczające i profesjonalne szkolenie, -dziewczyny z kadry zawsze wyrozumiałe, wspierające i służące pomocą, -firma jest wypłacalna, każda z moich wypłat była adekwatna do wykonanej pracy, a nawet czasami byłam zdziwiona, że tak dużo można zarobić na słuchawce, -przyjazna atmosfera, już zdążyłam nawiązać tu nowe znajomości, to tak w dużym skrócie. Dodam tylko- polecam każdemu spróbować :)

1
Lol
Były pracownik
@Anka

Spokojnie, 3 miesiące pracy i zobaczysz jak wspaniała jest ta firma xd

Anka
Pracownik
@Lol

właśnie w opinii ujęłam co zobaczyłam- pracę, która codziennie mnie uczy i pozytywnych ludzi z pasją, którzy potrafią zmobilizować do pracy nawet w pochmurny dzień :) czasami pochwałą, a czasami słowami krytyki- konstruktywnej, która też jest potrzebna. Bo czasami daje kopa do działania jak nic innego :) Zresztą mówi o tym wiele opinii, a najbardziej tak liczna grupa, w której pracuję. Wiem co mówię- pracowałam już w kilku call center w Trójmieście, co daje mi doświadczenie, na którego podstawie mogę coś ocenić. Przykro mi, że jesteś na tyle sfrustrowaną osoba, że nawet jako były pracownik (bo widzę, że tak się podpisujesz) chce Ci się wchodzić na takie strony i wypisywać negatywne, a przede wszystkim subiektywne komentarze... To normalne, że nie każda praca jest dla każdego, zatem życzę Ci (i wszystkim niezadowolonym), abyś znalazła swoje miejsce, tak jak ja się odnalazłam w K2 :)

Iza
Pracownik
@Lol

Pracuję ponad rok i jestem bardzo zadowolona;)

Kitka
Pracownik
@Lol

Teś pracuję już przeszło 2 lata i cały czas widzę tak samo- jest super ;) Polecam

ssss
Były pracownik
 Pytanie
@Anka

Nadal tak uważasz? :)

Anka
Pracownik
@ssss

Tak, w pełni podtrzymuję :) Cały czas pracuję, mam się świetnie i firma K2 nie zawiodła mnie w żadnej kwestii, którą wymieniła wyżej. Pierwsza praca, w której widzę moje postępy, a to najbardziej motywuje do działania. Umocniłam się w przekonaniu, że jest świetnym miejscem pracy, którego szukałam :)

Czarna
Pracownik

Pracuje w firmie już jakiś i jeśli chodzi o grafik to nie ma najmniejszego problemu. Wypłaty zazwyczaj przychodzą w terminie, z atmosferą jest różnie. Jeśli chodzi o atmosferę między pracownikami jest naprawdę ok. Jeśli chodzi o przełożoną to bywa różnie. Zależy od jej humoru. Punkty są minusowe, rozmowy odsłuchiwane. Raz się z nimi zgadzam, raz nie do końca ale nie neguje. Ogólnie praca dla ludzi zdeterminowanych i o mocnych nerwach.

2
Pytanie
 Pytanie

Opowiecie jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa?

duduś
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Wszystko zależy na jaki projekt, każdy z projektów jest inny. Gdzie aplikujesz?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry, dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Odpowiadając na zapytanie, udostępniamy państwu Harmonogram Procesu Rekrutacji: Harmonogram rekrutacji zewnętrznej K2 Dystrybucje Czas trwania: 7 dni. (Proces może być skrócony na wniosek Kierownika oddziału) I Etap – spotkanie kwalifikacyjne Na tym etapie kandydaci zapoznają się z naszą organizacją, oraz wymaganiami dotyczącymi stanowiska, na które aplikują. Każdy kandydat przechodzi wywiad badający jego doświadczenie, podstawowe kompetencje oraz motywację lub bierze udział w assessment center. O efekcie spotkania kandydaci są informowani telefonicznie w ustalonym terminie. II Etap – weryfikacja wiedzy teoretycznej. Wybrani kandydaci, będą poproszeni o rozwiązanie testów, z zakresu informacji przekazanych podczas spotkania. Na tym etapie mogą również pojawić się testy psychologiczne, lub prośba o wykonanie zadania. Informację o przejściu na kolejny etap, kandydat otrzymuje po sprawdzeniu wykonanych zadań. III Etap – praktyczna weryfikacja umiejętności Podczas tego etapu, weryfikacji podlegają umiejętności kandydata niezbędne do poprawnego wykonywania obowiązków na stanowisku, o które się ubiega. Stosowane metody: dyskusje moderowane, ćwiczenia grupowe, ćwiczenia indywidualne. Zakończenie procesu Zaproszenie do współpracy wybranych kandydatów. Mam nadzieję że odpowiedź jest wyczerpująca, zachęcamy do aplikowania.

2
Pracownik
@K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

Informujcie tylko że szkolenia są bezpłatne, bo potem każdy zdziwiony że nie ma kasy za to

3

Pracodawca

@2

Dzień dobry, opisane etapy są Etapami Rekrutacji, dopiero po ich przejściu kandydat może zostać zaproszony do współpracy lub nie. Jeśli chodzi zaś o szkolenia Pracowników, wszystkie są płatne. Pozdrawiamy i zachęcamy do aplikowania :-)

2
Pracownik
@K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

Z własnego doświadczenia wiem że są bezpłatne, chyba że płatne 1 grosz. Opinie na stronie też o tym mówią. Pozdrawiam ;)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@2

Przecież wyżej jest wyjaśnione przez pracodawcę, że póki nie masz podpisanej umowy nie jesteś pracownikiem więc z jakiej paki masz mieć wypłacane za coś pieniądze? tak jak było napisane zanim właśnie nie podpiszesz umowy jesteś jeszcze kandydatem. Od kiedy pracuję czyt.mam podpisaną umowę za każde szkolenie miałem płacone.

Żal
Pracownik
 Pytanie
@2

Hej nie wiem skąd się urwałeś/łaś, ale jeśli dobrze rozumiem, to domagasz się zapłaty, za to , że przyszedłeś do pracy, ktoś dał Ci możliwość i szansę pracy, poświęcił czas aby Cie do tej pracy przygotować, masz dzięki temu pracę.... a Ty teraz jeszcze masz pretensję że za siedzenie, słuchanie i przyswajanie nowej wiedzy, która Ci się przyda wszędzie, nikt Ci nie zapłacił????? ŻAL, idź gdzie indziej bo nie zasługujesz być w Zespole K2.

2
Two beer or not two beer
Były pracownik
@Żal

Widać, że masz małe doświadczenie zawodowe. W większości firm jest tak, że szkolenia odbywają się PO podpisaniu umowy i są PŁATNE. To jest oczywista oczywistość ;)

Wojtas
Pracownik
 Pytanie
@2

A Ty umiesz czytać ze zrozumieniem?? Skup się przez chwilę, wysil szare komórki i przeczytaj raz jeszcze.

Xxx
Były pracownik
@2

Mnie okłamano, że po 3 miesiącach zapłacą za szkolenie... Kompletna bzdura

Iza
Pracownik
@Xxx

Co to wogóle za bzdura ???? nigdy nie słyszałam aby ktoś uzyskał taką odpowiedź;) w firmie k2 pracuje już rok i jestem bardzo zadowolona.polecam

Bożydar
Pracownik

Jak tak sobie czytam niektóre wypociny poniżej to w paradoksalnie dobrze, że jednak są takie miejsca...pomijając, że zazwyczaj to śmietnisko nieprawdziwych opinii i hejtu sfrustrowanych lewaczków, którzy nie sprostali wymaganiom firmy, to z drugiej strony (mam nadzieję), że przynajmniej choć trochę przesieje właśnie cechujących się tym kandydatów. Szkoda cennego czasu kadry na władanie pracy, wysiłku w takich ludzi, aby wyszkolić w nich umiejętności: sprzedaży, komunikacji, współpracy, wytrwałości, odporności na stres etc. (min. tego nauczyłem się w K2), jeśli nic sobą nie reprezentują prócz oczekiwać i żądań. Za wykształcenie takich i wielu innych kompetencji, które wyżej wymieniłem potrzebnych nie tylko w życiu zawodowym, ale i prywatnym, ludzie płacą krocie, idąc na szkolenia, spotkania z 'coachem' itp. Więc, jeśli ktoś, kto 'na dzień dobry' oczekuje wynagrodzenia, nie dając nic z siebie, z pewnością nie będzie dobrym pracownikiem. Chwała kadrze, że szybko weryfikuje takich pseudo 'cwaniaczków', dzięki swoim wymaganiom i zasadom. Dzięki temu ludzie w K2 to nie spęd z łapanki. Pozdrawiam rekiny sprzedaży z Gdyni!

1
Lol
Były pracownik
@Bożydar

Ta firma to śmietniko (usunięte przez administratora) jak już coś, byłam, wodziłam xd

Niebawem były pracownik
Pracownik

Po ponad 2 latach pracy tak mogę podsumować firmę K2: -robią z konsultantów (usunięte przez administratora) brak konkretnych informacji. Jak zachodzą jakieś zmiany w danej firmie której k2 realizuje projekt sprzedażowy to klienci wiedzą to szybciej niż pracownicy CC. Ale trzeba cisnąć w rozmowach i robić wynik, bo przecież jak coś nie wychodzi i tabelki się nie zgadzają to wina pracownika. -inny ogromny minus- umowa zlecenie dostaje wypłaty w bardzo rónych terminach od 15 dnia miesiąca do jego końca -przełożeni nie słuchają pracowników tak bardzo zaślepieni są wynikami, że robią wodę z mózgu na,, szkoleniach,,. Nikt z nich chyba nie miał realnie styczności z metodami sprzedaży i jedyne czego uczą to (usunięte przez administratora)klientów -aa i wisienka na torcie raz argument w sprzedaży jest dozwolony a następnie pracownicy są za niego (usunięte przez administratora) karami pieniężnymi -punkty minusowe są dawne na zasadzie (usunięte przez administratora), brak standardów ogólnych za co są one przyznawane. A potem cyk przy wypłacie za każdy punk minusowy zabierane są pieniądze -(usunięte przez administratora) Mam nadzieję, że w końcu ludzie się zbuntują i przestaniecie używać argumentu,, cieszcie się, że macie pracę podczas pandemi,,

1
Najprawdziwsza prawda :-)
Pracownik

Widzę tu coraz bardziej ogarniętych. Proponuje zgłosić się do swojego Kierownika i poprosić o dokument , KTÓRY PODPISYWAŁAŚ/EŚ, o tytule : Ogólne zasady weryfikacji jakości rozmów - w którym znajdują się definicje, określenie okresu ochronnego oraz tabela z ocenianymi aspektami i dopuszczalną skalą ocen. Dodatkowo te minusy są podawane w punktach a nie złotówkach , polecam czytać ze zrozumieniem.

1
Ojoj
Pracownik
 Pytanie
@Niebawem były pracownik

Nie rozumiem Cię, tak źle a pracujesz aż dwa lata? To co piszesz to bzdury, jakakolwiek zmiana na projekcie jest zawsze poprzedzona szkoleniem. Jakbyś regularnie chodził do pracy to znałbyś oferty szybciej niż klienci.

3
Umiesz#czytać
Pracownik

Nawet taką rozpiskę podpisałeś :-)

1
Sama prawda
Pracownik
@Najprawdziwsza prawda :-)

Dokładnie... przecież jest cała tabela z rozpisanymi warunkami przyznawania punktów, a do tego jeszcze cały opis, co za co i dlaczego...ale jak widać skoro leży umiejętność z podstawówki czytania ze zrozumieniem to o czym my tu rozmawiamy xd Ja nawet dostałam od kierowniczki kopię tych warunków i zawsze wszystko było zgodne z tym, zawsze też dostaję rozmowę do odsłuchu, żeby lepiej wiedzieć co było nie tak i to jest super. Zresztą pracuję ok. 3 miesięcy i nie mam prawie w ogole punktów, wystarczy czytać z kartki i jest ok, przynajmniej na moim projekcie. Na sali obok jest inny i jak rozmawiam z tamtymi ludźmi to też nie mają z tym problemu. Pozdro ogarniętym ;D

Xxx
Były pracownik
@Najprawdziwsza prawda :-)

Ciekawe... ja żadnego dokumentu związanego z punktami minusowymi do podpisania

Czarna
Pracownik

Pracuję w K2 w Gdyni przeszło 3 lata. Kiedy zaczynałam przygodę z call center miałam wiele wątpliwości ale odkąd tu pracuję zupełnie zmieniłam zdanie. Nie wiem skąd te negatywne komentarze. Mam umowę o pracę (tak jak wielu innych konsultantów z dłuższym stażem) a to rzadko zdarza się w tej branży, więc już wielki plus K2! Zawsze mogę liczyć na pomoc kierowniczki i liderki, zawsze podniosą na duchu i zmobilizują dobrym słowem, czy poprostu zwyklą rozmową o niczym. Często organizują spotkania na których całą grupą omawiamy różne sprawy czy poprostu rozmawiamy i zartujemy, bo jest super atmosfera. Mogę robić nadgodziny co dla mnie jest ważne, bo zależy mi na pieniądzach i tu kolejny plus bo odkąd pracuję zawsze byłam zadowolona z wypłaty. Nawet jeśli pojawiały się niezgodności kierowniczka siedziała ze mną i wszystko sprawdzała. Zresztą widać że kadra bardzo angażuje się w każdą sprawę indywidualnie, sprawdza w systemach itp. Pracowałam wcześniej w róznych miejscach, call center też i nigdzie nie było takiego podejscia, a K2 podchodzi bardzo profesjonalnie a do tego po ludzku. Pozdrawiam Gdyńskie biuro :)

1
Not ok
Były pracownik

Pozwolę sobie rozwiać wątpliwości co niektórych. Praca akurat w tym cc nie jest stała. Jeśli masz choć jedną inną opcję zatrudnienia, wybierz tą opcję, a wystrzegaj się k2 całkowicie.

1

Zostaw merytoryczną opinię o K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - Gdynia

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa?

    Zobacz opinie na temat firmy K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 101.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 84, z czego 37 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 23 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
Przejdź do nowych opinii