Opinie o K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa w Gdynia

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi profesjonalno-naukowe i techniczne dla firm

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa w Gdynia

Zdecydowanie nie polecam.
Pracownik

Spychanie na gorzej płatne stanowisko to normalna zagrywka (usunięte przez administratora)Wszyscy pracujący wiedzą dokładnie o kogo chodzi. Nikt nie chce pracować za grosze. Ludzie się zwalniają a nowi nie chcą się zatrudniać. W dobie inflacji zamiast podwyższać pensje są obniżanie ale to dzięki (usunięte przez administratora)

Nick
Pracownik
@Zdecydowanie nie polecam.

Zgadzam się - spychanie "najlepszych konsultantów" na nic nie warte kampanie, za to druga część zespołu może sobie wybierać, bo premii nie wezmą wtedy ani jedni ani drudzy z tym systemem finansowym.

Krzysiek
Inne

Call center to nie tylko praca - to podróż przez różnorodne sytuacje i przypadki obsługi klienta, co z pewnością wzbogaci Twoje doświadczenia zawodowe. Takie właśnie odczucia mam po współpracy z K2 ;) Dużo się tutaj rozwinąłem i sporo firmie zawdzięczam. Ja polecam

Studentka
Pracownik
@anonim

Pracuję w K2 dystrybucje od pół roku. Jestem studentką dzienną, firma oferuje elastyczny grafik, dzięki czemu jestem w stanie połączyć studia z pracą. Otrzymałam na start szkolenie, które przygotowało mnie w pełni do obsługi klienta, ponadto można liczyć na wsparcie zarówno lidera jak i managera na dalszych etapach pracy.

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa?

Sylwia Z
Pracownik
@Gosia

Mam umowę o pracę. Mam podstawę za godzinę, a do tego premie za dodatkowe godziny i jeszcze 2 premie za wyniki. Fakt, że mam dobre wyniki, ale na tym ta praca polega.

R.
Pracownik

Jestem bardzo zadowolony z pracy w call center K2. To miejsce, gdzie liczy się każdy głos pracownika, a sugestie są zawsze brane pod uwagę. Elastyczność w wyborze godzin pracy jest niesamowita, co pomaga mi utrzymać równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Regularne spotkania i szkolenia są świetne do rozwijania umiejętności i budowania zespołu

Odpowiadam
Inne
 Pytanie

Myślisz, że musi płacić? Myślę, że robią to za uśmiech prezesa :)) Im nie trzeba płacić, raczej pobiegną po pochwały i akceptację. Taki charakter

D Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 19 minut.
Były pracownik
 Pytanie

Jak możecie wytłumaczyć droga firmo(albo jej pracownicy) sytuację która miała miejsce przed moim odejściem. Nagle pieniądze tyle ile się należy (krajowa) a możliwość wyrobienia premii żadna? Chęci były te same,rozmowy wg kierownika projektu rzetelne. Pieniędzy za to żadnych a firma zarabia. A pracownik? Nie jest to negatywna opinia o firmie bo lubiłam ta pracę. Atmosfera ok. Co się zmieniło w podejściu do pracownika i systemu jego rozliczania? Pytam tu-nie dlatego że się obawiam. Dlatego że kiedy zapytałam wprost dowiedziałam się że nie każdy niestety nadaje się do tej pracy... Pomijam już ten fakt. To rozumiem. Wystarczyło dzięki za współpracę. Ja wam dziękuję. I pozdrawiam

Zdecydowanie nie polecam.
Pracownik

Spychanie na gorzej płatne stanowisko to normalna zagrywka (usunięte przez administratora)Wszyscy pracujący wiedzą dokładnie o kogo chodzi. Nikt nie chce pracować za grosze. Ludzie się zwalniają a nowi nie chcą się zatrudniać. W dobie inflacji zamiast podwyższać pensje są obniżanie ale to dzięki (usunięte przez administratora)

Kumpelka z innego oddziału
Pracownik
 Pytanie
@Zdecydowanie nie polecam.

Myślę,że każdy z pracowników byłych i obecnych takie ma zdanie. Kiedy zatrudniałam się do firmy było inaczej...inna atmosfera. Teraz? Strach się odezwać. R(usunięte przez administratora)szkoda ludzi pracujących. A jeśli ktoś ma zamiar napisać TO SIE ZWOLNIJ to proszę zatrzymać to dla siebie. Nie wyrażam złej opinii o firmie. Ogólnie pracuje mi się ok. Po prostu szkoda patrzeć jak ze świetnej atmosfery zrobiła się okropnie toksyczna i po prostu słaba atmosfera. I myślę,że nie tylko w jednym oddziale.Może więcej rozmów z pracownikami? Może więcej integracji? Nikt nie mówi tu o zaniedbywaniu obowiązków,a o fajnej atmosferze w pracy. To też jest potrzebne. ROZMOWA Z NAMI. Wiem,że kierownicy oddziałów lubią tu zaglądać. Proszę przeczytajcie to i zróbcie coś w tym kierunku.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Kumpelka z innego oddziału

Sprawdziłem profil firmy na Facebooku i zauważyłem, że firma organizuje programy konkursowe, dzięki którym konsultanci wygrywają dodatkowe pieniądze, sprzęty, ufundowane wyjścia i wyjazdy, czy inne drobniejsze gadżety. Jak często są organizowane takie akcje? Czy są dla wszystkich? Jak liczne są zespoły? Czy w firmie można korzystać z dodatkowych benefitów typu multisport? Byłem już na rozmowie, przedstawiono mi konkurencyjny system finansowy, co dla mnie jest kluczowe, ale niestety ze stresu nie poruszyłem powyższych kwestii. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Nick Nowy wpis
Pracownik
@Zdecydowanie nie polecam.

Zgadzam się - spychanie "najlepszych konsultantów" na nic nie warte kampanie, za to druga część zespołu może sobie wybierać, bo premii nie wezmą wtedy ani jedni ani drudzy z tym systemem finansowym.

anonim Nowy wpis
Inne

Jak wygląda możliwość rozwoju lub awansu na posadzie pracownik infolinii Canal+? Czy to jest taka posadzie, gdzie nie ma szans na pięcie się w górę np. na stanowisko koordynatora infolinii? W necie gdzieś była oferta, ale nie widziałam tam takich detali.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Sis Nowy wpis
Były pracownik

Jest taka że problem był o wszystko i ze wszystkim,nawet o to że pracownik był chory.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do firmy K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa? Czy jej przedstawiciel się z Tobą skontaktował? Czy udało Ci się przejść do kolejnego etapu rekrutacji? Jeśli tak: jak przebiegała rozmowa kwalifikacyjna?
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Poszukuję pracy
Kandydat
 Pytanie

Czy w firmie prowadzona jest rekrutacja i jak wyglądają godziny pracy

norek
Pracownik
@Poszukuję pracy

Napisz do nich, ja napisałam i się udało :) Pracując w call center K2, zyskasz możliwość rozwoju swoich umiejętności komunikacyjnych. To doskonała okazja do nauki efektywnego komunikowania się z klientami oraz skutecznego rozwiązywania problemów :)

Pracownik
Pracownik
@Poszukuję pracy

Zależy, w którym oddziale, interesuje Cię praca. Z mojego doświadczenia mogę polecić osobiste złożenie CV. Na pewno taka aktywność będzie też dodatkowym atutem podczas ewentualnej rekrutacji.

Pola
Inne

O, to super, że sa elastyczne godziny (usunięte przez administratora) Ja też widziałam ofertę do (usunięte przez administratora) w infolinii i bardzo zależy mi na tym. A czy to wygląda tak, że można sobie swobodnie wybierać, kiedy chce się pracować danego dnia, czy trzeba zgłaszać wcześniej godziny (usunięte przez administratora) do jakiegoś grafiku??

Krzysiek
Inne

Call center to nie tylko praca - to podróż przez różnorodne sytuacje i przypadki obsługi klienta, co z pewnością wzbogaci Twoje doświadczenia zawodowe. Takie właśnie odczucia mam po współpracy z K2 ;) Dużo się tutaj rozwinąłem i sporo firmie zawdzięczam. Ja polecam

Wiemy o twoich podróżach
Były pracownik
 Pytanie
@Krzysiek

Krzysiek, czy żona jest tak samo zadowolona z tych sytuacji? Żart! Nie polecam podróży z tobą i K2. Polecam podróże w poszukiwaniu pracy. Praca na słuchawce może duzo nauczyć pod warunkiem mądrego wsparcia i pomocy ze strony pracodawcy. Tu tego nie znajdziecie.

anonim
Inne
@Wiemy o twoich podróżach

O to szkoda, że nie ma tu wsparcia. A czy jest to dobra praca na start albo dla studenta? Czy jak mam studia dzienne i chciałabym dorobić, to mogę pracę połączyć ze studiami? Dadzą mi elastyczny czas pracy? A i czy wcale nie ma pomocy od przełożonego, nawet na start pracy jak przychodzi totalnie zielona osoba??

Studentka
Pracownik
@anonim

Pracuję w K2 dystrybucje od pół roku. Jestem studentką dzienną, firma oferuje elastyczny grafik, dzięki czemu jestem w stanie połączyć studia z pracą. Otrzymałam na start szkolenie, które przygotowało mnie w pełni do obsługi klienta, ponadto można liczyć na wsparcie zarówno lidera jak i managera na dalszych etapach pracy.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

To może warto pogadać z księgową czemu taka sytuacja szczególnie że wcześniej były nadpłaty. Bo może podatki nie były dobrze odprowadzane że teraz trzeba dopłacać. Tobie ile wyszło do zwrotu do US?

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Hmmm no ok, ale dlaczego konkretnie? Odradzanie to jedno, ale warto wiedzieć dlaczego. I o jakim stanowisku mowa? Czy chodzi tez o jakieś warunki pracy np. kasę, finanse, benefity, które są niespełniane już, jak osoba podpisze umowę?

Dorota
Kandydat
 Pytanie

Cześć; widziałam ostatnio ogłoszenie o pracę do firmy. Jestem zainteresowana ale jak wygląda sprawa z wypłata? Czy jest 10-tego dnia miesiąca? Czy wypłaty są na czas,a pieniądze się zgadzają i są satysfakcjonujące? Jestem samotną mamą i szukam pracy.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Michalo
Były pracownik

Nie chcemy żeby kierownictwo prowadzących biura ludzi,obgadywalo pracowników! I to w obecności innych.Nie chcemy tego słuchać.

TCZ
Pracownik
 Pytanie

U nas w Tcz nie chodzi o wyniki tylko o jakość połączeń. Dlaczego leci? Sami wiecie.

Haha
Inne

To że wasz się kończy nie oznacza że w innych oddziałach też bo to inne projekty....

Haha
Były pracownik

Zleceniodawców wasza część K2 ma innych niż sprzedaż...więc wasz może się kończy ale sprzedaży nie.

prawda
Kandydat
 Pytanie

Poważnie jesteście pewni że będziecie obsługiwać ever Netia, Vectra,CANAL+, Energa Obrót, NC+?? Mamy wierzyć że z tych firm będą wiecznie płynąć zlecenia na sprzedaż ich produktów i usług? Z waszą polityką kadrową wszystko jest możliwe, nawet utrata kontraktu jest możliwa. Normalnie jak w biznesie. Może przyjść lepszy i was przelicytuje. Jak czytam jak piszecie o Lubartowie to nawet prawdopodobny scenariusz.

anonim
Inne

Ale to chyba nie od kierowników jest zależne czy zlecenia będą czy też nie? Może wiesz jakie pieniądze mają kierownicy na tych sprzedażówkach? Ile mają za jeden kontrakt?

Faktomaniak
Pracownik
@prawda

Wróż sobie z tych kart nienawiści … Fakty są takie: -firma utrzymuje się na rynku od kilkunastu lat (może i więcej) -ma wieloletnie współprace z czołowymi w Polsce usługodawcami produktów telekomunikacyjnych, energetycznych etc., którzy mimo tak wielu firm na rynku- nadal wybierają K2 -co jakiś czas pojawiają się kolejne nowe projekty -co kilka lat otwiera się nowy oddział -pracownicy są zatrudniani na umowy o pracę, co jest rzadkością w branży, a świadczy o mocnej pozycji i pewnych przychodach. Nie, nie jestem z kadry :) Jestem wieloletnim pracownikiem, aktywnie uczestniczę w życiu firmy, której wiele zawdzięczam. Dla źródła powyższych info- wystarczy sprawdzić stronę firmy, albo Facebooka. Psy szczekają a karawana(K2) jedzie dalej :)

W punkt
Pracownik
@Faktomaniak

@faktomaniak To prawda , firma jest na rynku ok 20 lat. Sama pracuje już kilka i nie mam potrzeby (usunięte przez administratora) jadem jak spora cześć osób tutaj. Wiadomo było lepiej i gorzej , ale to jest normalne w każdej firmie i wtedy ewentualnie trzeba pogadać dowiedzieć się co i jak , a nie od razu zatapiać firmę.

panoptykon
Inne
@Faktomaniak

Mam kilka ciekawych wniosków wpływających z lektury komentarzy. Wszystkie źle świadczą o K2 i jeżeli konkurencja zagląda na wasz profil, to ma gotowy obraz relacji międzyludzkich w firmie. Widzę również, że dla Kierownictwa nie ma wolnych sobót i niedziel. Próbują trzymać rękę na pulsie. Nie bardzo im to wychodzi ale mocno się starają. Zarządzanie strachem nie jest dobrym modelem funkcjonowania firmy. Nie radzicie sobie z krytyką. Nie potraficie rozwiązywać konfliktów wewnątrz. Możecie być modelowym przykładem na szkoleniach biznesowych. Źle o was piszą i źle mówią. Nie wystarczy zachęcać pracowników do wysyłania płatnych sms-ów w konkursach na człowieka roku, żeby zasługiwać na szacunek pracowników. Przetargi raz się wygrywa, raz przegrywa, ale przecież o tym wiecie. Życzę wam ewaluacji, bez cienia nienawiści. Pracownikom odwagi

R.
Pracownik

Jestem bardzo zadowolony z pracy w call center K2. To miejsce, gdzie liczy się każdy głos pracownika, a sugestie są zawsze brane pod uwagę. Elastyczność w wyborze godzin pracy jest niesamowita, co pomaga mi utrzymać równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Regularne spotkania i szkolenia są świetne do rozwijania umiejętności i budowania zespołu

nikola
Pracownik
@R.

zgodzę się, mam wrażenie, że nasze zdanie się liczy i każdy wkład w projekt jest doceniany. To motywuje do dawania z siebie wszystkiego ;-)

Tobi
Inne
@nikola

U la la. Widzę, że praca się podoba i to konkretnie. Dawaj więc i pisz więcej, czy to docenienie, to finansowy ma jakiś wymiar, i ile on może wynosić?

Hania
Pracownik
@Tobi

Zgadzam się z moją przedmówczynią nikolą i chętnie podzielę się moim doświadczeniem z firmą. W premii można zarobić prawię drugą wypłatę, bynajmniej na moim sprzedażowym projekcie. Jakościowa praca z klientem stawia wiele wyzwań, ale kadra wspiera w zakresie szkoleniowym na każdym etapie pracy. W zatrudnieniu cenię też dobrą atmosferę i taką właśnie mam w zespole, w którym pracuję.

Po
Pracownik
 Pytanie
@Hania

A w którym oddziale pracujesz, że możesz wyrobić drugą premię? Po zmianie w systemie prowizyjnym żeby faktycznie mieć drugą wypłatę musisz robić nadgodziny które są bezpłatne. To co piszesz jest nierealne.

Hania
Pracownik
@Po

na premie liczy się wynik a nie godziny=masz płacone za umowy, jak w każdej sprzedaży. Pracowałam wcześniej w nieruchomościach i tam za żadne godziny nikt mi nie płacił, wyłącznie prowizję za sprzedane/wynajęte mieszkanie. Tu masz normalnie wypłacane za pełny etat godzin, a jak zlecenie to za każdą pojedynczą godzinę przecież masz kasę. Jeśli jesteś dobry w sprzedaży to nie musisz robić nadgodzin, bo jesteś w stanie wyrobić premie w swoim etacie- proste. Zresztą w moim biurze nikt nie wymaga nadgodzin- to Twój wybór.

Hania
Pracownik

wypowiadam się o projekcie, na którym ja pracuję. Przykro mi, że masz ostatnio trudniej, to jest jedna z domen sprzedaży- raz klienci są a raz ich nie ma. Raz robisz cele na max, a raz mniejsze. W każdej sprzedażowej branży tak jest. Znajdź mi dealera aut, fotowoltaiki (ostatnio popularnej), lub właśnie agenta nieruchomości, co miesiąc w miesiąc ma złote strzały i zarabia maxa... Za chwilę nowy miesiąc- trzymam kciuki, żeby klienci Ci dopisali :)

Awans
Kandydat
 Pytanie

A propos kadry, na jakich zasadach można wejść na wyższe szczeble po stanowisku konsultanta? Pracuję dopiero pierwszy miesiąc, nie ukrywam, że odnajduję się w tej branży, mimo brak super doświadczenia- mój zywioł. Ale nie chciałbym się wychylać na tak wczesnym etapie. Czy kadra jest z zewnątrz, czy można awansować z konsultanta? Jeśli tak to po jakim czasie wam się udało? (to bardziej pytanie do osób które awansowały, nie obchodzą mnie opinie konsultantów, którym to się nie udało)

Pracownik
Pracownik
@Awans

Tutaj nie ma szans na awans. Pracuje 5 lat i kierownictwo jest takie same.

Awans
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

no dobra ale to kierownictwo skądś się wzięło, o to pytam, czy firma kadrę rekrutuje ich z zewnątrz, czy to mimo wszystko są ludzie, którzy awansowali z konsultanta? To, że kadra nie zmienia się co rok to akurat jest mocna strona, znaczy, że mają dobre posady. Tym bardziej zachęciłeś. Dla mnie nie ma rzeczy niemożliwych, dlatego interesuje mnie tylko, którą drogą muszę iść, jakie warunki spełnić.

Towar pycha
Pracownik

Dobry towar i moc wrażeń, które zapewnia K2. Mamy wspólnych prezesów to chyba wystarczy. Jezeli chodzi o rozumienie podtekstów, to rzecz dla inteligentnych odbiorców. Albo się nie łapiesz albo próbujesz manipulować czytelnikami

Odpowiadam
Inne
 Pytanie

Myślisz, że musi płacić? Myślę, że robią to za uśmiech prezesa :)) Im nie trzeba płacić, raczej pobiegną po pochwały i akceptację. Taki charakter

riki
Pracownik

Pracując w call center K2, jestem pod wrażeniem wspierającej atmosfery i pozytywnej kultury korporacyjnej. Współpracownicy i przełożeni są zawsze pomocni, a atmosfera pracy sprzyja wzajemnemu szacunkowi i profesjonalnemu rozwojowi ;) Ja tam polecam, zawsze można rozwinąć skrzydła i się wiele nauczyć

Umowy z CANAL+
Były pracownik
 Pytanie

Czy Białystok już wie o karze za umowy z CANAL+? "Prezes UOKiK nałożył ponad 46 mln zł kary na CANAL+ Polska oraz nakazał zwrot środków konsumentom. Konsultanci spółki wprowadzali klientów w błąd co do celu rozmowy telefonicznej. Miał być bezpłatny pakiet kanałów, ale faktycznie chodziło o podpisanie równoległej umowy. Wypowiedź Prezesa UOKiK Tomasza Chróstnego Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał decyzję dotyczącą CANAL+ Polska. Wątpliwości wzbudziły telefoniczne rozmowy sprzedażowe, w których sugerowano, że konsumenci otrzymają bezpłatny prezent, tymczasem dochodziło do podpisania równoległej umowy. Do Urzędu wpływały w tej sprawie skargi od konsumentów. W trakcie postępowania przeanalizowano kilkaset nagrań rozmów sprzedażowych, w których CANAL+ proponował konsumentom zawarcie równoległej umowy, o której nie wiedzieli, dopóki nie musieli zacząć za nią płacić. Wątpliwości Prezesa UOKiK wzbudziło ukrywanie rzeczywistego celu rozmowy. Konsultanci CANAL+ dzwonili do abonentów, zapowiadając przyznanie dodatkowego pakietu lub bezpłatnego prezentu, co w rzeczywistości było tylko „przynętą” do zawarcia nowej umowy długoterminowej. Niektórzy konsumenci dopiero po dłuższym czasie zauważali dodatkowe opłaty i zmianę umowy. Pierwsze kilka miesięcy po rozmowie z konsultantem, telewizja była udostępniana bezpłatnie. Po upływie okresu bezpłatnego konsument nie miał możliwości rozwiązania umowy i musiał ponosić koszty wynikające z obydwu umów. Jak ustalił Prezes UOKiK konsultanci aby skłonić konsumenta do podjęcia natychmiastowej decyzji wskazywali, że okoliczności nawiązywanego połączenia są wyjątkowe (np. że kontaktują się z działu wyróżnień) lub informowali o limitowanej liczbie pakietów. Ponadto, w ramach rozmów dochodziło do zawyżania cen wyjściowych, czyli cen podobnych pakietów oferowanych dla nowych abonentów CANAL+, nawet o 50 procent. Sprawiało to, że prezentowana w rozmowie telefonicznej oferta wydawała się atrakcyjniejsza niż w rzeczywistości. - Konsument powinien mieć zapewnioną transparentną i uczciwą obsługę ze strony przedsiębiorcy, pozwalającą mu na w pełni świadome zawarcie umowy. Konstruowanie skryptów rozmów sprzedażowych w taki sposób, by ukrywały realny cel rozmowy telefonicznej sprzedawcy z klientem oraz faktyczne koszty z jakimi wiąże się oferta, jest niedozwolone. Podkreślam, że wszystkie kluczowe elementy wpływające na decyzję konsumenta muszą być jawne i uczciwie przedstawione – mówi Prezes UOKiK Tomasz Chróstny. W przypadku sprzedaży na odległość uczciwe informowanie o celu kontaktu na początku rozmowy pozwala konsumentowi ocenić, czy w ogóle jest zainteresowany ofertą. W większości analizowanych przez UOKiK nagrań rozmów sprzedażowych nie było wiadomości o tym, że celem połączenia jest zawarcie nowej umowy. Zamiast tego konsument słyszał, że chodzi o np. przyznanie dodatkowego pakietu kanałów telewizyjnych lub dodatkowego dekodera. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów Prezes UOKiK nałożył na CANAL+ Polska karę finansową ponad 46 mln zł (46 557 853 zł). Ponadto, Prezes UOKiK zobowiązał CANAL+ Polska do zwrotu środków konsumentom, którzy od 10 października 2019 r. do 23 kwietnia 2022 r. zawarli umowę w ramach akcji promocyjnej. Odpowiednio klienci, którzy widząc, że zostali wprowadzeni w błąd rozwiązali kontrakt przed upływem okresu obowiązywania - otrzymają po uprawomocnieniu się decyzji zwrot kwoty naliczonego roszczenia. Natomiast wszyscy, którzy złożyli reklamację, otrzymają wówczas zwrot uiszczonych opłat za korzystanie z usług. Informacja o decyzji Prezesa UOKiK ma trafić w korespondencji pocztowej oraz mailowej do poszkodowanych klientów, na stronę www.canalplus.pl oraz do mediów społecznościowych CANAL+. Wydana decyzja nie jest prawomocna, przedsiębiorcy przysługuje od niej odwołanie do sądu."

Natalia
Kandydat
 Pytanie

Hej wszystkim! :) Czy firma szuka pracowników zdalnych? Czy jedyną opcją jest praca stacjonarna? :)

Kasia
Pracownik
@Natalia

W biurze, w którym pracuję, kilka osób pracuje zdalnie, więc na pewno jest taka opcja. Wiem, że firma zapewnia cały sprzęt i zwroty za np. zużyty prąd. Nie wiem natomiast na jakich warunkach można podjąć tę formę zatrudnienia, ponieważ od zawsze pracuję stacjonarnie. Myślę, że szczegółów najlepiej dowiedzieć się z prawej ręki, czyli na rozmowie rekrutacyjnej :)

Grzesiek
Inne
@Kasia

Słyszałaś, by były otwarte rekrutacje, czy po prostu wolne miejsca? Są na stronie firmy dane adresowe, są i dane, że zatrudnia 330 pracowników i działa w sektorze ousourcingu, call-center. Ale ani od nich, ani z sieci nie wynika, by trwały poszukiwania pracowników. Napiszesz, czy pracujecie na cały etat, oraz na jakim rodzaju umowy?

Jola
Inne
@Grzesiek

W mojej lokalizacji była rekrutacja jesienią. Teraz, z tego co wiem, jest komplet. Ale wiem też, że firma czasami przyjmuje pracowników tzw. Z polecenia, nawet jeśli rekrutacja jest zamknięta. Spróbuj po nowym roku, grudzień to martwy okres, jeśli chodzi o nowe rekrutacje. Ja pracuję na umówię o pracę, na cały etat. Polecam i życzę powodzenia!

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy firma wymaga znajomości języka angielskiego? Czy mam szansę w rekrutacji, jeśli nie spełniam tego kryterium?

Pytam nie hejtuje
Pracownik
 Pytanie

Hej wszystkim;czy u Was w oddziałach też atmosfera zrobiła się napięta? Pytam bo rozważam zwolnienie,jestem całkiem nowym pracownikiem ale kiedy kilka miesięcy temu przyjmowałam się do pracy było jakoś sympatyczniej teraz jakoś mniej. Praca mi się podoba. Czy to minie? Może to natłok obowiązków? Proszę o wyrozumiałe odpowiedzi nie mam na celu nikogo urazić.

Jula
Pracownik
 Pytanie
@Pytam nie hejtuje

Pracuję kilka lat, miałam chwile wypalenia, ale zawsze wracałam do równowagi. Może powinnaś przeanalizować, czy to praca dla Ciebie? Nie każdy wszędzie się odnajdzie. Ja np. Nie dawałam rady jako kasjerka, a w K2 czuję się jak w swoim żywiole.

Oliwia
Inne
 Pytanie

Dzień dobry chciałabym zapytać odnośnie premii świątecznych. Czy jako,że jesteście większą firma dostajecie jakieś dodatki świąteczne?

Adam
Inne

Pracując w K2, można mieć okazję do interakcji z klientami z różnych stron świata, co jest atrakcyjne dla osób zainteresowanych międzynarodowym środowiskiem pracy. Zdecydowanie polecam

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa?

Sylwia Z
Pracownik
@Pytanie

Na rozmowie miałam informację, że po 3 miesiącach, ale dostałam umowę o pracę po niecałych dwóch. Jak na tę branżę to i tak cud, że jest taka możliwość, więc fajnie, bo czasy trudne.

Xyz
Pracownik
@Pytanie

Te umowy są nic nie warte za śmieszne pieniądze. Szkoda Twojego czasu tu marnować, polecam poszukać coś nowego. Nawet gdyby chciało się coś więcej zarobić wiadomo że pójdzie to na konto kierowniczki więc na super wynagrodzenie liczyć nie można.

Sylwia Z
Pracownik
@Xyz

Dziękuję za radę i troskę, ale tak jak napisałam jestem zadowolona z warunków pracy. Dostałam umowę o pracę szybciej niż nawet było mówione, a to było dla mnie najważniejsze. Zarabiam średnio 4800-5300 na rękę i dla mnie to są bardzo dobre warunki.

Pytanie
Kandydat
 Pytanie
@Sylwia Z

Na jakim projekcie pracujesz? W jakiej lokalizacji? Czy trzeba mieć doświadczenie? To bardzo wysokie zarobki. Jestem zainteresowany, czy jest otwarta rekrutacja?

Mama
Pracownik
@Xyz

Polecam zapoznać się z kodeksem pracy. Pracuję w k2 ponad 2 lata, jestem samotną matką i dla mnie umowa o pracę jest na wagę złota- mam stabilne zatrudnienie, pewne pieniądze, płatne urlopy, l4, więc tak, są warte więcej niż się wydaje, bo w każdej poprzedniej firmie mogłam liczyć tylko na zlecenie. Nie wykorzystuję ponad normę tych udogodnień, ale to mi daje spokój, że ja i moje dziecko nie jesteśmy narażeni na przerwy w dochodach. Podzielam też zdanie Sylwi Z, że zarobki dla mnie są dobre, na całym etacie zawsze mam min. 4500 za miesiąc. To nadal dużo więcej niż najniższa krajowa, a ja nie mam wykształcenia czy innych talentów, wiec doceniam :)

haha
Były pracownik
@Mama

Ciekawe bo z tego co wiem to starsi konsultanci mają Ostatnio niższe wypłaty z racji podwyższenia progów i raczej nie ma osób które zawsze mają minimum 4500 zl. Także kolorujesz rzeczywistość Mamo

anonim
Pracownik
 Pytanie
@haha

Dostać tam umowę o pracę to jakiś cud. Pozytywne komentarze wiadomo od kogo są. Wynagrodzenia zostały w ostatnim czasie mocno obniżone. A co do kierowniczki i jej dostania posady większość pracowników zna historie. W jakiej normalnej firmie kierownik ma takie zdjęcia na Instagramie? Śmiech na sali mówić że dobrze się tam pracuje. Atmosfera jest grobowa i każdy boi się podejść do kierownika. Kiedy szefostwo przejrzy na oczy!!!

1
Asia
Były pracownik

Cała ta firma jest niegodna uwagi. Pracowałam przez rok i naprawdę nawet gdybym przymierała głodem to bym nie wróciła. Wieczne intrygi ze strony szefostwa. Ciągle niezadowolona przełożona, która niewiadomo dlaczego jest na tym stanowisku (znaczy ogolnie wiadomo). Naprawdę omijać szerokim łukiem

1
Wszystko jasne
Inne
 Pytanie
@Asia

Dużo mi dały wasze komentarze. Sposób zarządzania zespołem pozostawia wiele do życzenia. Czyli że wszędzie jest tak samo. Intrygi, szantaż, zastraszanie nie wymagają zbytniej wiedzy. Z moich obserwacji wynika że awans w firmie ma niewiele wspólnego z profesjonalizmem. Jeżeli się na to godzicie nie narzekajcie. Oni mają ubaw z anonimowych awantur a wy się jaracie że kogoś to rusza. Nie podoba się? Zróbcie coś z tym.

Wyjaśniacz sprawiedliwy
Inne
 Pytanie
@Wszystko jasne

Moim zdaniem to wina szefostwa. Mogą policzyć ilu wieloletnich pracowników zwolniło się podając powód że to przez Marlene bo nie da się z nią pracować i co z tym zrobili? Nic. Także macie Państwo odpowiedź, tu składanie zażaleń nic nie daje a jedynie robią potem z Ciebie (usunięte przez administratora) że się nie nadajesz do pracy. To nie hejt tylko szczera odpowiedź, bo to nie domniemania tylko fakty. A każdy ma prawo do wystawienia opinii. Pozdrawiam zarząd i życzę sukcesów

anonim
Inne
@haha

Do jakiego stopnia zostały podwyższone progi? Od czego w takim razie zależy wysokość wynagrodzenia, skoro nie ma osób, które zawsze mają minimum 4.5 tyś złotych? W takim razie, ile się zarabia? Tak na oko? Staram się znaleźć jakąś pracę...

Szukaj...
Pracownik
@anonim

No właśnie poszukaj sobie czegoś lepszego bo tak naprawdę tu jest ciężko wytrzymać jeżeli chodzi o atmosferę, a wynagrodzenie nie jest warte aby tam siedzieć. Jest dużo innych fajnych miejsc gdzie przychodzi się z uśmiechem na twarzy a nie z ciężka głowa i stresem.

Gosia
Inne
@Sylwia Z

Wow, a co trzeba zrobić, aby zarabiać 5300 złotych na rękę? Czy do tej stawki wliczałaś jakąś premie? W ogóle istnieje takowa? Poza tym, będąc na umowie o pracę, można liczyć na benefity pozapłacowe? :) Jeśli tak, to jakie? Jestem wstępnie zainteresowana tym miejscem pracy.

Sylwia Z
Pracownik
@Gosia

Mam umowę o pracę. Mam podstawę za godzinę, a do tego premie za dodatkowe godziny i jeszcze 2 premie za wyniki. Fakt, że mam dobre wyniki, ale na tym ta praca polega.

Klau
Pracownik

Wiele call center oferuje elastyczne godziny pracy, co pozwala na lepsze dostosowanie pracy do naszego życia prywatnego. Ja polecam K2, bardzo wygodnie mi się tu pracuje;)

Zostaw merytoryczną opinię o K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - Gdynia

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa?

    Zobacz opinie na temat firmy K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 101.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 84, z czego 37 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 23 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
Przejdź do nowych opinii