K2 to wyjątkowe miejsce pracy, a miejsca tworzą ludzie. Oprócz dobrych zarobków i stabilnego zatrudnienia w tych ciężkich czasach, godnych warunków pracy, szkoleń, to przede wszystkim, można liczyć na ogrom wsparcia. Nie tylko zawodowego, ale i mentalnego. Miejsce, w którym nie ma wyścigu szczurów, a wzajemna motywacja. Kadra wymagająca, ale nie zapominajmy, że to zaleta- dzięki temu mam wynik i zarabiam. Każdy z nas potrzebuje czasami kopniaka do działania, ale i dobrego słowa, a tu z pewnością to wszystko się dostanie :)
Mam pytanie...;) jak wygląda praca w k2? To jest tylko sprzedaż telefoniczna? Czy ktoś mógłby to bardziej opisać jak praca wygląda?? Dziękuję;)
Akurat ja pracuję przy przedłużaniu umów, bardzo prosty projekt, jasne zasady, których jest niewiele- dzwonisz do stałych klientów, proponujesz nowe oferty na przedłużenie umowy, wiadomo argumentujesz zachęcasz, bo z tego masz też kasę, na tym polega sprzedaż, ale też wszystko jest omawiane na szkoleniu. Do tego dziecinna obsługa systemu. Ale firma ma różne projekty, infolinie też. Więc zależy skąd jesteś. Najlepiej złóż CV, na pewno kompetentna osoba z danej lokalizacji wyjaśni lepiej niż ja ;)
No niby prosty projekt dzwonisz i przedłużasz umowę. Tylko nie zapominajmy , ze na to zgadzają się osoby które nie mają pojęcia o co w tym chodzi-głównie starsze..
Nie do końca rozumiem...czy starsi czy młodsi ludzie korzystają z różnych usług, czy to telewizji, czy telefonu czy internetu.Od tego jest RZETELNY konsultant, żeby przekazać wszystkie informacje, jeśli w którymkolwiek momencie klient da do zrozumienia, że czegoś nie rozumie- nie masz prawa zrobić z nim umowy. Proste. Wszystkie rozmowy są nagrywane min po to, aby nikt takich praktyk nie stosował. Praca na słuchawce nie polega na oszukiwaniu, bynajmniej nie w K2. Pracuję tu już trochę czasu i wszelkie próby oszukiwania klientów nie ważne w jakim wieku nie są akceptowane.
Kompletnie się z tym nie zgadzam, właśnie starsi ludzie zazwyczaj proszą kogoś młodszego do tel lub po prostu mówią że załatwia sprawę w salonie stacjonarnym. U mnie większość klientów z którymi przedłużam umowy to ludzie poniżej 50 lat, w pełni świadomi. Poza tym później i tak kl dostaje umowę do potwierdzenia w większości przypadków na maila. Więc nie pisz jakbyśmy tutaj (usunięte przez administratora)starszych ludzi. Chyba że Ty to robisz.
Co za bzdety piszesz...każdy decyduje o swoich sprawach, nie rób ze starszych osób jakichś ułomnych. Poza tym prawo jest takie, że nawet jak załatwiasz sprawę przez telefon klient dostaje dokumenty, ma 14 dni na odstąpienie, a nawet jak zostanie (usunięte przez administratora) to składa reklamacje, rozmowa zostaje odsłuchana i po sprawie. Ale widać, że na temat sprzedaży nie masz zielonego pojęcia. Po co to w ogóle pisać takie nic niewnoszące komentarze krzywiące rzeczywistość. Pozdrawiam kumatych sprzedawców!
(usunięte przez administratora)
I teraz widać jakie osoby tam pracują ????????????????
I co nagłe głupio? Pani Beato
(usunięte przez administratora)
Jest zaufanym pracownikiem z wieloletnim stażem, a nie był bliską znajomą. Widzisz różnicę? Poza tym chyba bardzo krótko pracowałeś w tej firmie, bo szef przyjmuje do siebie zdanie wszystkich pracowników i juz nie raz były sytuacje, że osoby, które były lubiane przez szefa wyleciały bo nieodpowiednio wykonywały swoją pracę.
Odwiedziłam tę witrynę jeszcze w trakcie rekrutacji i całe szczęście, że wzięłam poprawkę na krytyczne komentarze- każdy z nich to stek bzdur, a ja jestem zadowolonym pracownikiem. Przede wszystkim świetne możliwości finansowe, atmosfera. Managerka i liderka zawsze zangażowane w każdą sprawę z jaką się zwracałam. Szkolenia merytoryczne, rzeczowe a przy tym kreatywne :) Osoby oceniające na tym forum czyjś charakter czy relacje współpracowników to jakaś pomyłka... ale cóż może być warta opinia 'anonima'? Nic. Żaden szanujący się i innych człowiek nie będzie wypisywać pod anonimem takich herezji, a jeśli ma rzeczywisty problem to załatwi go zwracając się do adekwatnej jednostki. Od niedawna obserwuję profil na fb- polecam szczególnie przyszłym pracownikom, tam na pewno znajdziecie więcej merytorycznych treści o życiu firmy :)
Też przyłączam się do pozytywnych opinii. Współpracuje się bardzo dobrze. Zarówno zarobki, kierownictwo i ogólna atmosfera- mucha nie siada.Tak jak już kilka osób napisało- co dajesz z siebie- to dostajesz. W końcu na tym polega praca. Niestety szczególnie często młodzi ludzie skupiają się na roszczeniach, a brak doświadczenia ani umiejętności...i pokory...a i jeszcze okazuje się, że trzeba być w pracy, bo inaczej nie zapłacą...no skandal! Jak można tyle wymagać xd
Niestety większość zarzutów przedstawianych w opiniach na tej stronie to wyssane z palca bzdury. Ludzie, którzy pracują po parę lat są tu nie bez powodu, nikt nikogo na siłę nie trzyma. To jest praca a nie przedszkole. Wystarczą chęci i zaangażowanie - jak wszędzie. A są osoby, które z łaską przychodzą do pracy, siedzą aby siedzieć, a potem jeszcze wylewają żale w necie.
Dokładnie tak , wolne za wolnym , paluszek , główka a później żal bo kasa mała , taka jest prawda , że każdy pracuje na swoją wypłatę , jeśli pracujesz dobrze , to nikt nie będzie stał ci nad głowa i kasa będzie dobra
#team K2 Gdynia już będzie lecieć 3 rok. Były chwile zwątpienia jak to przy pracy z klientem, szczególnie przez telefon, każdy przyzna, że to ciężki kawałek chleba. Ale tak na koniec roku podsumowując, to najlepsze miejsce pracy w jakim przyszło mi pracować, już jednak w iluś letnim życiu ;) Najlepszego całej ekipie- oby 2022 był równie owocny jak 2 poprzednie!
Pracuje w tej firmie już bardzo długo , na niejednym projekcie , szefostwo i firma zawsze po ludzku podchodzą do pracownika , jedyne czego wymagają to pracy , ale nie ma firmy na rynku , która zatrudnia i w zamian nie oczekuje wykonywania swoich obowiązków , jeżeli ty jestes fair to i wobec Ciebie będą , pozdrawiam wszystkich z Białegostoku :)
Potwierdzam ???? pracuję ponad 5 lat i to o czymś świadczy. Trzymają mnie tu przede wszystkim super zarobki, ale też super atmosfera i praca z młodymi ludźmi. Także pozdrawiam K2 Białystok
Pracuję dość krótko (pół roku) porównując kilkuletnie staże innych pracowników. Póki co nie mam firmie nic do zarzucenia :) i rozmawiając z pozostałymi pracownikami to się nic nie znajdzie. Wszystko jest tak jak być powinno. Wiadomo pracować trzeba ale jak wszędzie nie ma nic za darmo. Miałam chwilowy problem z grafikiem (sytuacja rodzinna) ale szybko załatwiony temat z kierowniczką - kwestia dogadania się :) Kiedyś miałam złe nastawienie do pracy w Call Center ale chyba tylko dlatego, że słuchałam (usunięte przez administratora) opinii. Teraz zmieniłam zdanie i polecam pracę w tej branży, a już na pewno w tej firmie :)
Pracuje w K2 już parę dobrych lat i jakoś nie narzekam . Atmosfera jak najbardziej ok, z grafikiem zawsze można się dogadać. Jak robisz swoje to nikt się nie czepia i hajs dobry się zarobi .Wiadomo jak przychodzisz tylko posiedziec i poobijac się to kierowniczka zareaguje-ale taka jej praca. Podsumowując pracodawca ma ludzkie podejście do pracowników, co ja osobiście bardzo sobie cenię .
Pracuje w firmie od około 3 lat, było mi trudno bo nie miałam doświadczenia oraz tylu lat co reszta zespołu. Dzięki wsparciu mojej kierowniczki oraz kolegów nauczyłam się tylu nowych rzeczy o których nie myślałam że będę kiedykolwiek robić. Skończyłam szkołę choć nie było łatwo. Wiem że gdyby nie praca w tej firmie nigdy bym tego nie osiągnęła. W każdej pracy są jakieś wymagania.
Nie zna życia kto nie pracował na słuchawce. Ludzie chcą szybko i łatwo mieć wszystko. A tu trzeba cierpliwości, nauczyć się, znaleźć swój sposób jak pracować w call center. To nie jest praca dla każdego. Ale czytając te komentarze powiem Wam szczerze że lubię tą firmę, fakt bywa różnie. Czasami kierownik zwróci uwagę że coś źle robię. Ale niech każdy odpowie sobie uczciwie, czy zawsze staracie się na 100%? Zasada jest prosta, rób najlepiej jak umiesz, a wtedy wszystko będzie się zgadzać. I kasa i atmosfera :-)
Nie do końca się zgodzę l, nawet jak ktoś dobrych wyników nie ma to i tak powinien być darzony szacunkiem a w tej firmie kierownik się zapomina..atmosfera też powinna być przyjazna
Kilka postów niżej masz podany adres @ Jestem pewna że jeśli jest tak jak mówisz Szefowa i Szef nie zostawią tego tematu. Napisz tam po prostu.
Pracuje w tej firmie od lat i nikt wspomniał, że zawsze można liczyć w ciężkich sytuacjach na szefostwo. Są tu wylewane obelgi, ale proszę zauważyć, że jednak są ludzie, którzy pracują tam długo i chwalą sobie ta firmę.
(usunięte przez administratora)
Dzień dobry, z całym szacunkiem dla opinii, ale jest totalnie odwrotnie, bo nawet gdy pracownik nie wyrobi najniższej krajowej to firma mu dopłaca zgodnie z obowiązującym prawem. Jeśli są nie jasności w rozliczeniu, proszę zgłosić się do przełożonego lub do Back Office , wszystko wyjaśnimy. Będzie to lepsze rozwiązanie niż pisanie tutaj. Pozdrawiamy.
Czyżby? Osoby uczace się miały mniej płacone niż powinny to chyba coś nie gra
Witam, ponawiam informację na którą M odpisał/a. Sprawy wynagrodzenia są bardzo wnikliwie sprawdzane i pilnowane, jeśli coś jest nie jasne, proszę od razu skierować się do Kierownika lub bezpośrednio do Back Office, nie ma prostszego sposobu na wyjaśnienie.
...piszemy do Pani ? Na goworku? Haha to dopiero śmiech na sali. Pracuję w tym oddziale, ogólnie nie czytam takich portali, ale ktoś kto tu tak upornie wylewa żale niech idzie i jak należy zalatwi sprawę jeśli dzieje się mu/ jej taka krzywda (chyba, żesięnie dzieje skoro taki dramat a siedzisz i pitolisz na stronie) . I szef i szefowa jak wolisz mają nr kontaktowe, które są na stronie szefowa byłajakiśczas temu w biurze i teżjakośnikt nic nie zglaszsl, . Piszesz, że każdy ma dosyć bla bla ...czego? Pracuje w tej grupie i wszystko jest jak należy. Mamy też że sobą kontakt w grupie i jakoś nie widzę nikogo kto chciałby cokolwiek komukolwiek zgłaszać ( bo nie ma czego!) wiec wtf??!!
Szanowni Państwo, w odpowiedzi na poniższe komentarze zachęcam do kontaktu i zapewniam ,że odniosę się do wszystkich kwestii z uważnością . K2 Dystrybucje to Firma z 20-letnią historią, której misja opiera się na lojalności, współpracy, budowaniu przyjaznej atmosfery a przede wszystkim na szacunku do Drugiego Człowieka. Jeżeli Ktokolwiek z Firmy czuje dyskomfort pracy to zapraszam do bezpośredniego dialogu, abyśmy mogli reagować na merytoryczne uchybienia , jeżeli faktycznie istnieją. Jednocześnie proszę , aby ocenę wyników i kierunku w którym zmierza Firma pozostawić osobom za to odpowiedzialnym. Poniżej podaję mój adres : katarzyna@k2dystrybybucje.pl
(usunięte przez administratora)
Nie możecie zebrać się większa grupka osób i pójść do tego szefa , przedstawić jak wyglada sytuacja? Zawsze większe szanse ze coś zdziałacie, a nie jak pójdzie jedna osoba
Żeby cokolwiek zmienić to trzeba porozmawiać z szefowa, a nie szefem bo wszyscy w firmie wiedza ze M. ma układy i faworyzacje ze strony szefa.
Masz rację ale szefowa w ogóle nie bywa w firmie albo rzadko. A co to za uklady.... ? , że jest tak faworyzowana. Powinna szefowa poczytać te opinie ale zapewne do niej nie docierają
Pracując powyżej 190 godzin w msc można zarobić bardzo dobrze, choć z kolei ilość godzin zależy od projektu i tutaj mogę polecić ten projekt, który mamy na piętrze. Praca na umowę zlecenie, przynajmniej na początku, ale niektórzy mają też umowę o pracę po jakimś czasie.
Ile osób zwolniło się z oddziału w Gdyni w ostatnim czasie ?
Umowa zlecenie, najniższa krajowa, zero złotych "premii" i ciągle pretensje, stres. (usunięte przez administratora) Pozdrawiam, były PRACOWNIK K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - Gdynia
Również potwierdzam. Na szczęście już jakiś czas temu mogłem uciec z K2..(usunięte przez administratora)Punkty, kończy się miesiąc nagle każdego po kolei wołają... Byleby jak najmniej wypłacić premii. Traktują dorosłych ludzi jak dzieci, więc i do nich tak pracownicy zaczynają podchodzić.(usunięte przez administratora)
Nie jestem pracownikiem a swoją opinię oceniam z wolnej stopy jako słuchacz : Wiele słyszałem historia o pracy w K2 Dystrybucjwe w Gdyni. Jestem w szoku że nikt z pracowników się tam jeszcze nie zbuntował. O ile zasady pracy są jasne - nie jest to lekki kawał chleba, tak ciągle zmiany rozliczeń powodują chaos na nie korzyść zarobków pracowników. Dlaczego nikt nie zgłasza problemów Szefowi że ludzie się zwalniają i nie ma prawidłowej komunikacji z kierowniczka? Ile można słuchać sytuacji o dopisywanie punktów ujemnych za rzeczy które nie są w stanie Ci udowodnić, (usunięte przez administratora) Każdy minus powinien być przyjęty na papierze i odsłuchaniu !!! Firma wypuszcza dobrych pracowników do konkurencji - dlaczego ? Przecież to oni zarabiają dla K2 i powinni być wzorem dla młodych , (usunięte przez administratora) Drodzy koledzy i koleżanki - jeśli Wy nie zatrzymacie pracy i nie poprosicie o dialog z (usunięte przez administratora) o jaśniejsze zasady pracy i jej rozliczanie to NIc się nie zmieni? Albo zgadzacie się na warunki takie jakie są i One mogą robić z wami to co chcą albo odejdzie od pracy na znak protestu - zróbcie niezależne wybory na nowego (usunięte przez administratora)i zacznijcie wszystko od początku - nikt i Nic nie zatrzyma zmiany - To zależy od Was. Pozdrawiam starych (usunięte przez administratora) K2
Gorszych bzdur dawno nie czytałam... Po co się wypowiadać skoro nie jesteś pracownikiem, a co za tym idzie nie masz pojęcia o praktyczne pracy w K2? Co masz na celu, zaszkodzenie komuś? To jak przekazywanie plotek z imprezy...porażka! Ja natomiast pracuję jakieś 2 lata już długo i mogę wystawić MERYTORYCZNĄ opinię. Dziewczyny z kadry wiele mi pomogły, szczególnie kierowniczka, nawet w sprawach prywatnych, za co jestem bardzo wdzięczna- stąd moje oburzenie kiedy czytam takie bzdury. System przyznawania pkt minusowych cały czas jest ten sam, nigdy nie dostałam ich niesłusznie, bo wszystko można sprawdzić w rozmowach. Każda rozmowa z kierowniczką, czy liderką zawsze jest odsłuchiwana, a nawet jeśli nie, to zawsze możesz o to poprosić- ja tak raz zrobiłam, bo nie rozumiałam swojego błędu i bez wahania została włączona! A pkty przecież są podpisywane na kartkach...Dziewczyny z kadry zachęcają do zgłaszania się z problemami w rozmowach, zawsze można przyjść, omówić rozmowę, takie ludzkie podejście rzadko się zdarza. Odkąd pracuję system finansowy zmienił się raz...więc tu też piszesz bzdury... no tak, bo przecież tu nigdy nie pracowałeś/aś! Pozdrawiam ciepło PRACOWNIKÓW K2 i dziewczyny z kadry- nie zmieniajcie się, jesteś super!
Jak można wystawiać opinię nie będąc pracownikiem? Na strony hoteli czy restauracji, w których nie byłeś/aś też wchodzisz i piszesz jak tam jest? Wypowiadasz się na temat miejsca pracy i osób, z którymi nigdy nie miałaś/eś doczynienia... śmierdzi mi tu komentarzem od konkurencji, która chce zaszkodzić...albo od osoby, która w czymś podpadła i poniosła tego konsekwencje, z którymi nie może się pogodzić. Pracuję w firmie od kilku lat , od początku zarządza ta sama osoba, system finansowy ma cały czas ten sam schemat- wiadomo niuanse się zmieniają, jak wszędzie. Wieloletni pracownicy cały czas pracują, na umowach o pracę i mają się dobrze z tego co z nimi rozmawiam. Czasami ktoś odchodzi, kogoś zwalniają- też jak wszędzie, szczególnie w takiej branży jak cc. Szef bywa w firmie, więc raczej widzi co się dzieje, wielokrotnie omawiałam sprawy z kierowniczką przy nim i bez niego i zawsze robiła to w ten sam sposób. Jest bardzo zasadnicza, ale też zdarza się, że przymknie oko na błąd. Przecież ona też jest z tego rozliczana ludzie... To nie jest nowicjuszka, jest kierownikiem od kilku lat. Tak jak napisała "Aaa' pomaga w sprawach prywatnych, daje zaliczki przed wypłatą itp. Robię nadgodziny i wielokrotnie widziałam, że kierowniczka zostaje w pracy dużo dłużej, albo przychodzi wcześniej, zawsze jest pod telefonem. Nawet kiedyś jej mówiłam, że współczuję, bo widać, że dziewczyna nie ma życia, wkłada w tę pracę naprawdę dużo zaangażowania. Dlatego też pokusiłam się o reakcję na te oszczerstwa, choć nigdy nie udzielałam się w takich miejscach. Nie wiem, czy kadra czyta takie miejsca (lepiej nie, bo szkoda czasu na takie bzdury) ale ja od siebie dziękuję za każde wsparcie jakie otrzymałam! Pozdrawiam- A
Serio?droga koleżanko najpierw trzeba się zastanowić zanim się coś napisze pod anonimem zwłaszcza pisząc bzdury na osoby mieszając je z błotem. Niszczyć czyjąś pracę komentarzami na stronie?serio?a potem przychodzisz do pracy i zachowujesz sie jakby nigdy nic?w sieci nic nie jest anonimowe,Dziewczyny zawsze są pomocne,nigdy nie zostawily mnie z najmniejszym pytaniem.Co ma wiek do stanowiska?Może żal że jesteś o jakieś 20lat starsza? A potem idziesz do nich i mówisz im jakie mają ładne bluzki,komplementujesz.Porażka.Każdemu kto czyta te bzdury polecam porozmawiać w realu z kadrą i zobaczycie jak ktoś chce zaszkodzić innym ...Na przyszłość nie polecam rozmawiać na forum przy innych bo sama siebie wydajesz, ze nawet sprawdzanie tego było niepotrzebne.Pozdrawiam i życzę miłego urlopu :)
Atmosfera w pracy bywa różnie jak to w każdej pracy, najniższa krajowa chyba że robisz ponad 200h to zalapiesz się na premie, Umowy na pół etatu bądź 3/4 i często odsyłają do domu bo słabo ci idzie, ciągle coś się zmienia, praca dobra na chwilę
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa?
Zobacz opinie na temat firmy K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 101.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 84, z czego 37 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 23 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!