Szkoda, że osoba układająca grafik w Gdyni faworyzuje niektóre osoby dając im cały czas zmieny poranne a niektórzy mają reguralnie nawet 3 dni na popo w tygodniu, przy czym sama ma zawsze w piątek rano a tylko poniedziałek i wtorek popo. Prawie każda prośba grafikowa jest uwzględniona z łaską, o ile w ogóle. A gdyby tak zacząć traktować wszystkich sprawiedliwie(usunięte przez administratora)?
Nie wierzę.... normalnie domowe przedszkole. Człowieku idziesz do swojego kierownika i ROZMAWIASZ. Pracujesz w call center to chyba wiesz co to komunikacja?
Zgadzam się. Albo z tygodnia na tydzień regularnie możesz mieć 3 dni na popo a tylko 2 na rano bo "nie ma wolnych miejsc" to po co zatrudniać tyle osób jak potem jest problem , "grafik jest zmienny" faktycznie tak zmienny, że ktoś musi prawie ciągle chodzić na popołudnia mając też swoje sprawy ale tu nikogo to nie obchodzi.
Wszedłem tu z ciekawości i hmmm nie wiem jak można pisać takie komentarze na swoją pracę a potem przychodzić i pracować jakby nigdy nic. Nie jest Wam głupio ludzie? Ja jak mam jakąś sprawę czy prośbę idę to załatwić face to face a nie pisze komentarze i dzięki temu grafik zawsze mam ułożony pod swoją szkołę więc do dogadania... Pozdrawiam i polecam :)
Odkryłeś/aś Amerykę, że w pracy jest odgórnie ustalany grafik???? Pracuję od niedawna, o pracy na 2 zmiany zostałem poinformowany na samym początku, więc każdy wie na co się pisze. Więc albo przystajesz na te warunki, albo szukasz innej roboty dopasowanej do 'twoich spraw'- logiczne, a nie masz pretensje do innych ;) Pracodawca zatrudnia Cię, żeby zapłacić za wykonaną robotę według zasad miejsca pracy i potrzeb a nie Twojego widzimisię 'swoje sprawy'... to normalne, że w pracy się dostosowujesz. Jestem starszej daty, może dlatego mam inne podejście. Choć jak zdarzały mi się sytuacje losowe które kolidowały z grafikiem kierowniczka zawsze szła na ugodę. Pozdrawiam wszystkich dojrzałych pracowników i kadrę z Gdyni :)
Każdy wie na co się pisze to prawda. Natomiast jeśli prowadząca mówi że każdy ma sprawiedliwie ustawiany grafik z tygodnia na tydzień czyli załóżmy 2 dni popo 3 na rano, w kolejnym tygodniu na odwrót to chyba tak powinno być. A nie tylko cały czas na popołudnia bo coś tam. A wybrani tylko na ranki bo mają swoje sprawy i są ulubieńcami. Pozdrawiam :)
W związku z tym ze z powodów osobistych musiałam zrezygnować z pracy w K2 Dystrybucje Olsztyn, chciałam Wszystkim bardzo serdecznie podziękować są cudownie spędzony czas w pracy, który zapamiętam na długo. Bardzo dużo się nauczyłam, co pokieruje mnie na dobra stronę w najbliższej przyszłości. Bardzo dziękuje całej załodze za pomoc, ponieważ uczyłam się wszystkiego od podstaw, jak wspomniałam wyżej... ta praca i te dwa lata były dla mnie nauka na dalsza drogę... życzę wszystkim takich koleżanek i kolegów w pracy, jak i w życiu prywatnym. Zawsze można na Was liczyć, i pamiętajcie!!! Na mnie tez możecie liczyć. Buziaki dziewczyny i chłopaki! :*:*:*
Oczywiście że zgodzę się ze wszystkim co tu jest napisane ???? wkoncu ktoś ujął i odważył się z konkretem i opisał to (usunięte przez administratora) w pracy i lojalność ów pani przełożonej . Omijać z daleka.
praca jest dwuzmianowa to czemu niektórzy pracują tylko na rano? Wydaje się być to nie fair..
A niektórzy tylko na popołudnia tak jak ja, bo tak się dogadałem, znajdując sobie właśnie osobę na zmianę, która będzie chodzić tylko na ranki. Za to min lubię tę pracę, że mogę dostosować grafik do studiów i innych zajęć...takie rzeczy ustala się z kierownikiem człeniu...
Zgadzam się, że trzeba mieć znajomości. Ja mam dziecko w wieku przedszkolnym, pytałam lidera czy mogę pracować tylko na rano to powiedział mi, że nie. A kilka koleżanek tak pracuje...
Pracowałem dłuższy czas w oddziale w Olsztynie (ponad rok czasu). Na początku praca wydawała się super zarobki, o których mówiono powalały z nóg. Po przyjściu do pracy były dwa dni szkolenia po 4 h. Pierwszego dnia było 15 minut teorii, czyli osoba prowadząca szkolenie powiedziała "Nie ma co wyrzucać teorii bo i tak nic nie zapamiętacie dowiecie się w trakcie" i następnie było siedzenie przy stanowisku innych pracowników i słuchanie rozmowy tylko od strony obsługi. Na drugi dzień szkolenia znowu było słuchanie innych pracowników i po doproszeniu się o pokazanie systemu na, którym się pracuje uzyskano to i kazano nam odbierać tel. przychodzące nie mając pełnych inf. Po jakimś czasie każdy sam się uczy na próbach i błędach jak prawidłowo pomagać klientom. Osoby odpowiedzialne za pomoc pracownikom same nie wiedziały co w danych sytuacjach się robi. Oczywiście wracając do tych 2 dni szkolenia nie były (usunięte przez administratora) Za każdym razem pieniądze były wypłacane przy następnej wypłacie po tym jak błędy kierownictwa w wypracowanych godzinach zostały poprawione bez informacji " GÓRY". Co chwilę występowała obniżka stawek i ich zmiany... wymyślanie minusów które były zamieniane w zabieranie pieniędzy z wypracowanej tzw. godzinówki bo na danym projekcie nie było premii. Ciągłe straszenie zwolnieniami i słowami wprost z ust kierownictwa "nikt nie jest nie zastąpiony jak wam coś nie pasuje", a pracownicy domagali się tylko swoich praw. Brak określonych obowiązków i praw.(usunięte przez administratora) można tak wymieniać i wymieniać ... Praca tragiczna nie polecam innym. Cieszę się, że mogłem w końcu odejść i nie muszę się martwić czy jutro zostanę zwolniony czy nie...
Czytając Twoją opinie mam wrażenie jak byśmy pracowali w dwóch rożnych firmach. Nie pamietam sytuacji pracując kilka lat, aby kierownictwo w ten o to sposób się wyrażało do kons. Napisze tylko tyle... Atmosfera spoko, ludzie spoko, kierownictwo, kadra? bajka - wszystko można załatwić, tylko trzeba być człowiekiem. Kolego... Spełniaj wymagania, wtedy wymagaj. Mam nadzieje że znajdziesz taką prace, że zrozumiesz co to jest praca... ;) Pozdrowienia dla ludzi z Olsztyna!
Praca jak sama nazwa wskazuje to miejsce do pracy. Chłopie, nie marudź tylko bierz się do roboty. Coś czuję że masz dwie lewe ręce i nic Cię nie zadowoli. Powodzenia z szukaniem pracy.
Taka tragiczna firma, taka tragiczna praca i płace takie zle i cały świat jest zły. Jednakże pracowałeś człowieku ponad rok czasu i co? I nie było źle? A może czasami warto jest się zastanowić nad samym sobą? I zrobić taki rzetelny rachunek sumienia, czy, aby na pewno było się w porządku wykonując swoje obowiązki? Bo narzekać to każdy narzeka, ale nikt nigdy głośno nie powie co mu na serduszku leży, to jest przykre i takie hm.. dwulicowe.. pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia, abyście się dużo uśmiechali, coby Wam zmarszczki za szybko nie wychodziły z tej żałości
Pracuję tu od prawie roku i nigdy nie miałem obiętych godzin więc nie wiem o co chodzi, jeżeli ktoś się stosuje do zasad pracy to nie ma problemu z niczym wręcz przeciwnie często robię nadgodziny więc wydaje mi się że piszą tu osoby, którym niekoniecznie chce się pracować a w sprzedaży jest różnie i normalne że zachodzą zmiany jak w każdej robocie
No to się ciesz że takie coś nie miało miejsca. Niektóre osoby niestety spotkała taka sytuacja. Nie trzeba od razu mówić że komuś się nie chce pracować :) szkolenie bezpłatne o czym nikt nie informował. Punkty minusowe za nic byleby odjąć pieniądze
ja tam nie mam punktów minusowych, proste rzeczy kochani moi
Wyjaśnij mi ktoś, dlaczego po negatywnych opiniach i sensownych argumentach nagle znajduje się stado obrońców co mówi, że komuś się pracować nie chce. Serio ciężko zaakceptować negatywną opinię i to jakie ktoś ma zdanie?
Może też dlatego, że w każdy oddział ma mocną drużynę LOJALNYCH, doskonałych pracowników, którzy też mają prawo do wyrażenia swojego zdania? Z którym jak widać Ty nie możesz się pogodzić, tracąc energię na pisanie takich komentarzy :) Przesyłam Ci duuużo pozytywnej energii i więcej życzliwości, bo takiej u nas pod dostatkiem :) Pozdrawiam całe K2!
Każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii. Nie jest to miejsce tylko do negatywnych opinii ale do wszystkich. Przecież Twoja opinia jest zaakceptowana, masz własne zdanie i jest ok. Ale cytując Ciebie, Serio ciężko zaakceptować pozytywną opinię i to jakie ktoś ma zdanie?
Skoro w firmie jest tak cudownie, to dlaczego występuje tak ogromna rotacja pracowników?
Ja nie zauważyłam "wielkiej rotacji:??? Możesz podać liczby?? Bo dla mnie jeśli zespół liczy 30-40 osób i w skali miesiąca , odchodzi lub przychodzi jedna/dwie osoby , to jest to żadna rotacja.
Wiolu, idź na spacer i ciesz się piękną pogodą zamiast wylewać swoje frustracje na innych, zyczę miłego dnia :) Ps. pracę polecam :)
Sama sobie odpowiedziałaś na pytanie. Skoro każdego miesiąca odchodzą 2 osoby to rotacja w skali roku wynosi 24 osoby czyli aż ponad 50 procent!
Dzięki za radę, akurat lubię spacery:) Nie wylewam swoich frustracji, tylko stwierdzam fakt. W żadnej innej branży (nawet w sklepach) nie widziałam tak ogromnego poziomu rotacji pracowników. Wiem o czym pisze bo pracuje w CC już kilka lat. Miłego dnia:)
Pracuję tu od dobrych kilku miesięcy, bardzo fajna atmosfera, jeżeli chodzi o pracę wiadomo jak w każdej jest zakres określonych obowiązków ale gdy się stosujesz to widzisz efekty i można zarobić niezłą kasę. Mam porównanie do poprzedniego call center- zupełnie inne podejście ;) Naprawdę Polecam
Pozdrawiam koleżankę z sąsiedniego stanowiska;) mam takie same odczucia. Super szkolenie, przede wszystkim szybkie, dzięki temu mogłam szybko zacząć pracę. Ze wszystkim bez strachu można zwrócić się o pomoc, dogadać się z grafikiem, a nawet pożartować;) Mimo, że studiuję i nie pracuję na cały wymiar h to i tak udaje się zdobyć premie ;) Pozdrawiam!
Powiem szczerze ze nigdy nie miałam jeszcze pracy gdzie jest taki dobry klimat ;) szef mega wporzadku,menagerka super ,zawsze służy pomocą w każdej sprawie.grafik zawsze można dopasować. Co do płacy to nigdy jeszcze w nie zarabiałam tyle co w k2.oczywiście trzeba trzymać sie wytycznych ale w każdej pracy są jakieś wytycznie,a w szczególności w sprzedaży.także nie rozumiem wypowiedzi osób które na to narzekaja.prawda jest taka że jak się komuś nie chce pracować to wszedzie będzie mu źle.ja pracuje kilka miesięcy i owszem na poczatku punktów minusowych bylo więcej, ale nie mogę powiedzieć że bezpodstawnie ???? jeśli się stosujesz do wytycznych to tych punktów nie masz ;) taka jest prawda ;) także ja osobiście polecam tą prace ale dla osób które nie utożsamiają się z klientami...taka praca...pozdrawiam
Zgadzam się w 100% z opinią. W kilku firmach już pracowałam i tu naprawdę jest wszystko ok, zawsze idzie się dogadać i z szefem i kierowniczką. Tu traktują Cię jak człowieka a nie jak nazwisko na liście płac, zawsze pomagają w różnych sprawach, takie ludzkie podejście, ale wiadomo trzeba robić swoje i to dla mnie jest normalne. A przychodzą młodzi jako do pierwszej pracy i od wejścia wymagania, roszczenia i pretensje, pójdą gdzieś indziej to usiądą na (usunięte przez administratora) i wtedy docenią co mieli. Polecam K2 , bo jest zwyczajnie i normalnie.
@Iza z ust mi to wyjęłaś :) miałam różne prace ale nigdzie nie bylo jak w k2. Ciesze się, ze trafilam tu przed ta cala pandemią, dzięki temu mogę normalnie zarabiać. Z dziewczynami z kadry ze wszystkim można się dogadac, pozdrawiam
Najgorsza praca jaką miałem i niepowazna Punkty minusowe dostaniesz nawet jak się starasz (usunięte przez administratora) wymyślą na bieżąco powody które są spoza listy....ciągle są podawane sprzeczne informacje. Robią wszystko żeby wypłacić pracownikowi jak najmniej.... Jak ktoś nie studiuje to ma podstawa plus premia, student ma tak samo tylko(usunięte przez administratora)wykorzystują obecna sytuację i że nie ma pracy. Inni pracownicy spoko ale praca niewarta stawki i psychiki
100 % prawda, jak jest się w porządku pracownikiem to krzywdy nie ma jak raczej chyba wszędzie a jak się leci w kulki to nie ma co później się żalić;)
Najgorsza praca jaką miałam. Punkty minusowe i ucinanie dużej ilości pieniędzy, dopiero na koniec miesiąca dowiesz się za ile pracowałeś. Jedyny plus to grafik, nigdy nie było problemów. Szef kiedy był w firmie to (usunięte przez administratora)się zachowywała jakby niewiadomo co. A atmosfera hmm.. nie najgorsza, tylko nikt nie gada o niczym prócz praca praca praca i ile ma umów. Pozdrawiam
Dzień dobry, pozwolę sobie sprostować powyższą opinię. Jak już wielokrotnie pisaliśmy, każda nowa osoba jest dokładnie informowana o systemie finansowym i premiowym w spółce. Projekt, na który osoba zostaje przyjęta może różnić się premiami i wytycznymi. Jest to ściśle powiązane z wymaganiami naszych Zleceniodawców. W odniesieniu do otrzymywania punktów ujemnych; nie ma możliwości otrzymania niskiej oceny jakości rozmowy, jeśli była przeprowadzona zgodnie z wytycznymi. Utrzymanie wysokiej jakości rozmów z Klientem, czy wymagań odpowiedniego poziomu efektywności, podyktowane jest ściśle określonymi wytycznymi od naszych Zleceniodawców. Jak w każdej innej pracy przedstawiane są obowiązki, które należy wykonywać z jak największą starannością. W przypadku sporu zawsze jest możliwość odsłuchania rozmów. W razie braku porozumienia proszę o zgłoszenie do Działu Jakości w Back Office (administracja@k2dystrybucje.pl), rozmowa zostanie odsłuchana i przesłana pełna informacja zwrotna. Zależy nam na jasnych zasadach współpracy. Dziękujemy za wszystkie opinie, natomiast nie załatwiają one Państwa problemów, dlatego jeszcze raz gorąco zachęcamy wszystkie osoby do komunikacji z nami i wyjaśnienia wszelkich nieporozumień.
Zgadzam się z opinią, niejasne warunki, o minusach nikt Cie nie informuje, dowiadujesz się czasami tylko z po tygodniowego podsumowania że masz już 300 punktów, musisz wciskać umowy, tak (usunięte przez administratora)klienta żeby się zgodził. (usunięte przez administratora)
Jak szefostwo w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa? Spoko traktują ludzi?
w sumie spoko, dobrze płacą, na głowę nie pada, i jest dyspozytor wody, także pićko w gratisie
W prawdzie pracowałam niedługo w K2 ze względu na dziecko i ostatnią sytuację musiałam zrezygnować to muszę przyznać że w żadnej z poprzednich prac nie spotkałam się z takim ludzkim podejściem (żabka, orlen).Wiadomo jak wszędzie są zasady ale ze wszystkim szło się dogadać.Z pieniędzmi też uczciwie kierowniczka wysłała mi wiadomość kiedy będzie wypłata.Czy jak moja sytuacja się ułoży będzie opcja powrotu?Czy to zależy od rekrutacji?
Dziękujemy za opinię. Jeśli chodzi o pani powrót do pracy, to zalecamy kontakt bezpośredni z Kierowniczką lub pod numer 58 772-31-21.
Dobrzy, że tacy roszczeniowi ludzie jak w ponizszych komentarzach tu nie pracują. Praca jest w porządku, zarobki chyba najlepsze na rynku, oczywiście trzeba się wykazać i jak dla kogoś czytanie z kartki i dostosowanie się do obowiazujacych wytycznych jest za ciezkie zawsze może znaleźć inna prace i zarobić polowego tego co tutaj ???? każdy kto wykonuje dobrze swoją prace to prawie nie ma żadnych punktow minusowach także da się.
"Roszczeniowi" ludzie tutaj piszą akurat prawdę. Zarobki najlepsze na umowie zlecenie z której nie masz nic. No ale co kto lubi
Kilka tygodni temu w Gdyni zmieniła się forma sprzedaży co uniemożliwiło uzyskanie odpowiedniej premii(usunięte przez administratora)Teraz jest nowy miesiąc a system finansowy się nie zmienił czyli konsultanci nie zarobią w sumie żadnej premii, może ta najniższa jeśli szczęście dopisze. Jaki jest sens pracy w call center skoro nie zarabia się na sprzedaży? Odpowiedzcie sobie sami
Jak się nie dopytasz nic nie wiesz. (usunięte przez administratora)codziennie inne wymogi ,o punktach minusowych dowiadujesz się po tygodniu gdyż jest wywieszana lista statystyk i tak samo jest z grafikiem w piątek lub sobotę dowiadujesz się z grafiku ze masz ucięte godziny nawet o 4 h czyli chcesz pracować 8 a przychodzisz na 4 i jeżeli chcesz dalej przychodzić do pracy na 8 h musisz wykazać się przez 2 lub 3 tygodnie ze zasłużyłeś być na pełen etat.i (usunięte przez administratora) masz skrypt i musisz przekazac wszystkie argumenty bo jak pominiesz chodz jeden masz punkty minusowe .
Dzień dobry , dziękujemy za opinię. W celu weryfikacji wspomnianych aspektów, bardzo proszę o podanie oddziału/miasta w którym pan/pani pracuje lub pracował/a. To bardzo ułatwi nam odniesienie się do opinii, jest dla nas ważne rozwiązywanie każdej sytuacji. Zachęcamy również do bezpośredniego kontaktu administracja@k2dystrybucje.pl.
Gdynia, z takim niejasnym systemem motywacyjnym spotkaliśmy się pierwszy raz mimo ,że pracowaliśmy już szybciej w call center.I szkolenie przed wejsciem ,, na słuchawkę,, jest bezpłatne(szkolenie około 10 h podzielone na 3/4 dni) o czym nie zostaliśmy powiadomieni.
Dziękuję za odpowiedź. Zgłębiliśmy poruszane przez państwa informacje i niestety nie potwierdzają się na żadnym z projektów w Gdyni :-( Jeśli nadal obstają państwo przy swoim to bardzo proszę o bezpośrednie zgłoszenie się do działu Back Office lub napisaniu na adres administracja@k2dystrybucje.pl, trzeba będzie przeprowadzić konfrontację.
Dzień dobry w odróżnieniu od anonimowych tu osób, my się niczego nie obawiamy. Cały czas zapraszam do Back Office, w każdej chwili jesteśmy do dyspozycji celem wyjaśnienia poruszanego aspektu. To jest jedyny sposób na rozwiązanie. Widzę jednak że większości "pisarzy" nie zależy na tym żeby rozwiązywać niejasne sytuacje tylko kontynuować hejt bez podpisu.
Miałam styczność z ludźmi z Gdyni i Olsztyna, w jednym i drugim oddziale było ok, jednak Olsztyn wspominam z większym sentymentem. Nie rozumiem narzekania osób, które się tu wypowiadają - nie pasuje, rynek pracy jest szeroki. Pozdrawiam Olsztyn!
I takie podejście ma kieronictwo. "Nie podoba się tam są drzwi", "jak się nie poprawisz to Cię zwolnie"no cóż, kiedyś zostaniecie bez pracowników
Ciekawa opinia, może "Kolega" zna firmę która prosi pracowników by wykonywali swoje obowiązki rzetelnie, a jak tego nie robią to prosi ich by zostali. Dodatkowo mamy się świetnie, obecnie ok 250 pracowników i dołączają kolejni, którzy chcą pracować Pozdrawiamy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa?
Zobacz opinie na temat firmy K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 101.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w K2 Dystrybucje Sp. z o.o. Sp. Komandytowa?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 84, z czego 37 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 23 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!