opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

HR XPERIENCE Poland

Profil oficjalny - płatna współpraca

4/5

Na podstawie 23 ocen z 6 miesięcy
Opinie(6095)
Dodaj opinię
Oferty pracy(7)
Aktualności(7)
Wywiady(5)

Opinie(6095)

Dodaj opinię
Oferty pracy(7)
Aktualności(7)
Wywiady(5)
Logo
  • O nas
  • .
  • Proces rekrutacji
  • .
  • Nasze projekty
  • .
  • Częste pytania
  • .
  • Social Media
  • .
  • Kontakt

O nas

Proces rekrutacji

Nasze projekty

Częste pytania

Social Media

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Szczecin
  • Stargard
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Szczecin
  • Ustowo
  • Mierzyn
  • Ostoja
  • Rajkowo
  • Przylep
  • Warzymice
  • Bezrzecze
  • Przecław Osiedle Zielone Pole
  • Kurów
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Hoppegarten - HR XPERIENCE GmbH

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Szczecin
  4. /
  5. Opinie o HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

Opinie

Opinie o HR XPERIENCE Poland Szczecin

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 34
    • 35
    • 36
    • …
    • 59

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Damian

    06.07.2021 02:01

    Kandydat

    Wybiera się ktoś może lipiec/sierpień do Ludwigsfelde do pracy?
    ReviewUserIcon
    Samanta

    13.07.2021 12:33

    Pracownik

    Ja chce zmienić projekt właśnie do Ludwigsfelde ☺️
    Company logo
    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    13.07.2021 12:44

    Pracodawca

    Prosimy o kontakt z rekrutacją, odpowiemy na wszystkie pytania :) +48 91 852 17 41
    ReviewUserIcon
    Samanta

    13.07.2021 12:29

    Pracownik

    Hej polecacie projekt w Ludwigsfelde? Mógłby ktoś opowiedzieć mi więcej jak to wyglada bo chciałabym się przenieść ☺️????
    ReviewUserIcon
    Nikielita

    13.07.2021 12:19

    Kandydat

    Cześć. Czy ktoś może udzielić mi informacji na temat projektu w miejscowości Sachsenheim!
    ReviewUserIcon
    Mat..

    09.07.2021 15:12

    Kandydat

    Siema ktoś coś wie na temat pracy w magazynie w sonnefeld? Z góry dziękuję ????
    ReviewUserIcon
    Niwa

    09.07.2021 10:26

    Kandydat

    Dużo godzin na magazynie Hermes ? Wciąż przyjmują tam ?
    ReviewUserIcon
    Feliks15

    07.07.2021 20:17

    Kandydat

    Witam. Chcemy sie wybrac z dziewczyną do pracy w haldensleben . Jak wyglada sytuacja? Czy są obecnie przyjęcia i mozna dzwonic do agencji ?
    Company logo
    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    08.07.2021 08:27

    Pracodawca

    Dzień dobry. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani podjęciem pracy w miejscowości Haldensleben, serdecznie zapraszamy do kontaktu z Działem Rekrutacji. Możecie Państwo wysłać swoje CV na adres [email protected] lub skontaktować się telefonicznie pod numerem 91 852 17 41. Pozdrawiamy i do usłyszenia!
    ReviewUserIcon
    Kero

    07.07.2021 17:42

    Kandydat

    Czy ktoś pracuje na magazynie Radeberg koło Drezna szukam kontaktu jestem z Zgorzelca.
    ReviewUserIcon
    Blablabla

    06.07.2021 14:43

    Były pracownik

    Dlaczego wyczerpujące opinie na temat projektów są usuwane ?
    Company logo
    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    06.07.2021 15:34

    Pracodawca

    Dzień dobry. Usuwane są tylko te komentarze, które są niezgodne z regulaminem portalu. Bardzo cenimy sobie opinie pracowników - dzięki temu stale możemy udoskonalać warunki na naszych projektach. Pozdrawiamy serdecznie.
    ReviewUserIcon
    Blablabla

    06.07.2021 14:40

    Były pracownik

    Projekt COesfeld Sama praca jak najbardziej okej . Zbierasz produkty, pakujesz je lub przyjmujesz zwroty . Jak juz było gdzies napisane praca bez większego wysiłku umysłowego i fizycznego . Osobiscie nie miałem problemów z niemieckimi przełożonymi czy pracownikami - wystarczyło po prostu coś robić , a nie dyskutować o życiu mrówek i innych pierdołach przez 30 min (wiadomo , że krótkie rozmowy nikomu nie przeszkadzają ) czy siadać na podłodze pod biurem w kółeczku, bo nie ma pracy ( każdy robi jak ale potem są tylko problemy , skargi itd ) . Atmosfera między ludźmi jest różna - jak to za granicą - raz lepiej , raz gorzej , ale tutaj błahe problemy mogą zamienić się w tureckie telenowele , ciągnące się jak moda na sukces bez względu na to czy ma się 20 lat czy jest się ryczącą 50tką . Mieszkania - zależy jak się trafi . Są duże , przestronne i dobrze wyposażone , ale można trafić na gołębnik bez rolet , zasłon , ze słabym wyposażeniem , w którym człowiek się gotuje . Dojazdy po 20 30 km - co po kilku miesiącach jest męczące . Dojazdy busem - zależy od kierowcy - z jednym można się super dogadać , drugi może okazać się starym , niobliczalnym dziadem , wjeżdżającym pod tiry na autostradzie , wymuszającym pierwszeństwo itd ( było to zgłaszane nie raz ) . Zarobki - przez agencje nie zarobi się milionów . Wypłaty są między 1000-1200€ , zawsze na czas . Zaliczki też są bez problemu dawane . Koordynatorzy - PODOBNO z każdym można się dogadać . Podejście do pracowników jest różne . Przydałoby się niektórym przypomnieć , że przede wszystkim są dla ludzi , żeby pomóc jeżeli wymaga tego sytuacja (nie mówie tu o ofiarach potrzebujących pomocy we wszystkich życiowych aspektach, czy wymuszających wizyty lekarskie , hydrauliczne itd ) a nie po to żeby wystawiać upomnienia za które można stracić prace np brak koszulki HR , noszenie legginsów , dresów , "nieprawidłowe" jeżdżenie wózkiem . Podkreśle , że osoby pracujące w Euregio czy Temptonie nie muszą się o takie rzeczy martwić . Koszulki HR - wymagane przez firme , ale to my musimy za to płacić (30€ 2 koszulki i bluza - ma Ci to starczyć na 9 miesięcy ) . W razie potrzeby możwsz dokupić koszulke za 5€ . Oczywiście chińska , słabej jakości bawełna . Jako jedyna firma na hali mamy taki przymus - inni mają na przykład smycze . Oczywiście były osoby , które głośno mówiły , że im to nie pasuje ( z ok 60 osób z początku projektu , zostało do końca 15-20 , więc nic dziwnego , że niewiele się bulwersowało ) , bo po kilku miesiącach koszulki były porozciągane , wyblakłe , dziurawe - co robi za antyreklame , nie dobre wrażenie , tym bardziej że są osoby które ich nie piorą i skutkuje to nieprzyjemnymi zapachami , tym bardziej w upale 30°C ( oczywiście osoby z poza HR chodziły w letnich ubraniach ) . Czy rzeczywiście to taki problem je sobie po jakimś czasie odpuścić ? Na każdym projekcie ludzie są zmuszani i straszeni zwolnieniem za takie coś , mimo że dobrze wykonują swoją prace ? Przykładem (nie)doceniania pracowników może być sytuacja , w której nowo zatrudnione osoby dostają za darmo 150€ za przyjazd i po miesiącu uciekają , a osoby pracujące cały projekt NIC z tego nie mają . Urlopy raczej dawane bez problemu , tylko odpowednio szybko trzeba je zgłosić , płatne czy bezpłatne . L4 ? Lepiej unikać . Jednak nie zostawie jednej sytuacji bez komentarza - próba wymuszenia na osobie urlopu , straszenie brakiem współpracy w przyszłości oraz tekst o tym , że zwolnienia ewwntualnie mogłyby brać osoby z nowotworem , białaczką itd . Jak można użyć takiego argumentu ? Osoba mówiąca to ma sumienie ? Czy kiedykolwiek miała styczność z osobą chorą ? Wie jak to wszystko przebiega ? Jest tak zacofana , że uważa iż osoby śmiertelnie chore traciły by czas na tak żałosne prace ? Osoba na takim stanowisku chyba powinna przemyśleć swoje postępowanie i to co mówi , bo w tej sytuacji okazała brak szacunku i kompetencji . Osobiście uważam to za nadłużycie władzy i głupote za niezgłoszenie tego gdzieś wyżej ???? . Podsumowując projekt tak jak zapowiadał się dobrze , tak ludzi inteligentnych , konkretnych i chcących przede wszystkim pracować - odpycha . Osoby , które mają wobec siebie jakieś wymagania i wiedzą czego chcą od życia i nie dadzą sobie wejść na głowę na pewno stać na coś lepszego .
    ReviewUserIcon
    Lila

    02.07.2021 10:07

    Pracownik

    Nie zgadzam się na żadne „dobrowolne”, „przymusowe” nadgodziny na projekcie w Coesfeld-Lette. Piątek i sobota miało być po 6 godzin. Nie polecam projektu!
    Company logo
    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    06.07.2021 09:39

    Pracodawca

    Dzień dobry. Bardzo prosimy o zgłoszenie problemu koordynatorowi/kierownikowi projektu. Pozdrawiamy.
    ReviewUserIcon
    Ryżek

    06.07.2021 14:01

    Były pracownik

    Sama praca jak najbardziej okej . Zbierasz produkty, pakujesz je lub przyjmujesz zwroty . Jak juz było gdzies napisane praca bez większego wysiłku umysłowego i fizycznego . Osobiscie nie miałem problemów z niemieckimi przełożonymi czy pracownikami - wystarczyło po prostu coś robić , a nie dyskutować o życiu mrówek i innych pierdołach przez 30 min (wiadomo , że krótkie rozmowy nikomu nie przeszkadzają ) czy siadać na podłodze pod biurem w kółeczku, bo nie ma pracy ( każdy robi jak ale potem są tylko problemy , skargi itd ) . Atmosfera między ludźmi jest różna - jak to za granicą - raz lepiej , raz gorzej , ale tutaj błahe problemy mogą zamienić się w tureckie telenowele , ciągnące się jak moda na sukces bez wzgl względu na to czy ma się 20 lat czy jest się ryczącą 50tką . Mieszkania - zależy jak się trafi . Są duże , przestronne i dobrze wyposażone , ale można trafić na gołębnik bez rolet , zasłon , ze słabym wyposażeniem , w którym człowiek się gotuje . Dojazdy po 20 30 km - co po kilku miesiącach jest męczące . Dojazdy busem - zależy od kierowcy - z jednym można się super dogadać , drugi może okazać się starym , niobliczalnym dziadem , wjeżdżającym pod tiry na autostradzie , wymuszającym pierwszeństwo itd ( było to zgłaszane nie raz ) . Zarobki - przez agencje nie zarobi się milionów . Wypłaty są między 1000-1200€ , zawsze na czas . Zaliczki też są bez problemu dawane . Koordynatorzy - PODOBNO z każdym można się dogadać . Podejście do pracowników jest różne . Przydałoby się niektórym przypomnieć , że przede wszystkim są dla ludzi , żeby pomóc jeżeli wymaga tego sytuacja (nie mówie tu o ofiarach potrzebujących pomocy we wszystkich życiowych aspektach, czy wymuszających wizyty lekarskie , hydrauliczne itd ) a nie po to żeby wystawiać upomnienia za które można stracić prace np brak koszulki HR , noszenie legginsów , dresów , "nieprawidłowe" jeżdżenie wózkiem . Podkreśle , że osoby pracujące w Euregio czy Temptonie nie muszą się o takie rzeczy martwić . Koszulki HR - wymagane przez firme , ale to my musimy za to płacić (30€ 2 koszulki i bluza - ma Ci to starczyć na 9 miesięcy ) . W razie potrzeby możwsz dokupić koszulke za 5€ . Oczywiście chińska , słabej jakości bawełna . Jako jedyna firma na hali mamy taki przymus - inni mają na przykład smycze . Oczywiście były osoby , które głośno mówiły , że im to nie pasuje ( z ok 60 osób z początku projektu , zostało do końca 15-20 , więc nic dziwnego , że niewiele się bulwersowało ) , bo po kilku miesiącach koszulki były porozciągane , wyblakłe , dziurawe - co robi za antyreklame , nie dobre wrażenie , tym bardziej że są osoby które ich nie piorą i skutkuje to nieprzyjemnymi zapachami , tym bardziej w upale 30°C ( oczywiście osoby z poza HR chodziły w letnich ubraniach ) . Czy rzeczywiście to taki problem je sobie po jakimś czasie odpuścić ? Na każdym projekcie ludzie są zmuszani i straszeni zwolnieniem za takie coś , mimo że dobrze wykonują swoją prace ? Przykładem (nie)doceniania pracowników może być sytuacja , w której nowo zatrudnione osoby dostają za darmo 150€ za przyjazd i po miesiącu uciekają , a osoby pracujące cały projekt NIC z tego nie mają . Urlopy raczej dawane bez problemu , tylko odpowednio szybko trzeba je zgłosić , płatne czy bezpłatne . L4 ? Lepiej unikać . Jednak nie zostawie jednej sytuacji bez komentarza - próba wymuszenia na osobie urlopu , straszenie brakiem współpracy w przyszłości oraz tekst o tym , że zwolnienia ewwntualnie mogłyby brać osoby z nowotworem , białaczką itd . Jak można użyć takiego argumentu ? Osoba mówiąca to ma sumienie ? Czy kiedykolwiek miała styczność z osobą chorą ? Wie jak to wszystko przebiega ? Jest tak zacofana , że uważa iż osoby śmiertelnie chore traciły by czas na tak żałosne prace ? Osoba na takim stanowisku chyba powinna przemyśleć swoje postępowanie i to co mówi , bo w tej sytuacji okazała brak szacunku i kompetencji . Osobiście uważam to za nadłużycie władzy i głupote za niezgłoszenie tego gdzieś wyżej :) . Podsumowując projekt tak jak zapowiadał się dobrze , tak ludzi inteligentnych , konkretnych i chcących przede wszystkim pracować - odpycha . Osoby , które mają wobec siebie jakieś wymagania i wiedzą czego chcą od życia i nie dadzą sobie wejść na głowę na pewno stać na coś lepszego .
    ReviewUserIcon
    Ryżek

    06.07.2021 13:44

    Były pracownik

    Projekt Cosfeld . Sama praca jak najbardziej okej . Zbierasz produkty, pakujesz je lub przyjmujesz zwroty . Jak juz było gdzies napisane praca bez większego wysiłku umysłowego i fizycznego . Osobiscie nie miałem problemów z niemieckimi przełożonymi czy pracownikami - wystarczyło po prostu coś robić , a nie dyskutować o życiu mrówek i innych pierdołach przez 30 min (wiadomo , że krótkie rozmowy nikomu nie przeszkadzają ) czy siadać na podłodze pod biurem w kółeczku, bo nie ma pracy ( każdy robi jak ale potem są tylko problemy , skargi itd ) . Atmosfera między ludźmi jest różna - jak to za granicą - raz lepiej , raz gorzej , ale tutaj błahe problemy mogą zamienić się w tureckie telenowele , ciągnące się jak moda na sukces bez wzgl względu na to czy ma się 20 lat czy jest się ryczącą 50tką . Mieszkania - zależy jak się trafi . Są duże , przestronne i dobrze wyposażone , ale można trafić na gołębnik bez rolet , zasłon , ze słabym wyposażeniem , w którym człowiek się gotuje . Dojazdy po 20 30 km - co po kilku miesiącach jest męczące . Dojazdy busem - zależy od kierowcy - z jednym można się super dogadać , drugi może okazać się starym , niobliczalnym dziadem , wjeżdżającym pod tiry na autostradzie , wymuszającym pierwszeństwo itd ( było to zgłaszane nie raz ) . Zarobki - przez agencje nie zarobi się milionów . Wypłaty są między 1000-1200€ , zawsze na czas . Zaliczki też są bez problemu dawane . Koordynatorzy - PODOBNO z każdym można się dogadać . Podejście do pracowników jest różne . Przydałoby się niektórym przypomnieć , że przede wszystkim są dla ludzi , żeby pomóc jeżeli wymaga tego sytuacja (nie mówie tu o ofiarach potrzebujących pomocy we wszystkich życiowych aspektach, czy wymuszających wizyty lekarskie , hydrauliczne itd ) a nie po to żeby wystawiać upomnienia za które można stracić prace np brak koszulki HR , noszenie legginsów , dresów , "nieprawidłowe" jeżdżenie wózkiem . Podkreśle , że osoby pracujące w Euregio czy Temptonie nie muszą się o takie rzeczy martwić . Koszulki HR - wymagane przez firme , ale to my musimy za to płacić (30€ 2 koszulki i bluza - ma Ci to starczyć na 9 miesięcy ) . W razie potrzeby możwsz dokupić koszulke za 5€ . Oczywiście chińska , słabej jakości bawełna . Jako jedyna firma na hali mamy taki przymus - inni mają na przykład smycze . Oczywiście były osoby , które głośno mówiły , że im to nie pasuje ( z ok 60 osób z początku projektu , zostało do końca 15-20 , więc nic dziwnego , że niewiele się bulwersowało ) , bo po kilku miesiącach koszulki były porozciągane , wyblakłe , dziurawe - co robi za antyreklame , nie dobre wrażenie , tym bardziej że są osoby które ich nie piorą i skutkuje to nieprzyjemnymi zapachami , tym bardziej w upale 30°C ( oczywiście osoby z poza HR chodziły w letnich ubraniach ) . Czy rzeczywiście to taki problem je sobie po jakimś czasie odpuścić ? Na każdym projekcie ludzie są zmuszani i straszeni zwolnieniem za takie coś , mimo że dobrze wykonują swoją prace ? Przykładem (nie)doceniania pracowników może być sytuacja , w której nowo zatrudnione osoby dostają za darmo 150€ za przyjazd i po miesiącu uciekają , a osoby pracujące cały projekt NIC z tego nie mają . Urlopy raczej dawane bez problemu , tylko odpowednio szybko trzeba je zgłosić , płatne czy bezpłatne . L4 ? Lepiej unikać . Jednak nie zostawie jednej sytuacji bez komentarza - próba wymuszenia na osobie urlopu , straszenie brakiem współpracy w przyszłości oraz tekst o tym , że zwolnienia ewwntualnie mogłyby brać osoby z nowotworem , białaczką itd . Jak można użyć takiego argumentu ? Osoba mówiąca to ma sumienie ? Czy kiedykolwiek miała styczność z osobą chorą ? Wie jak to wszystko przebiega ? Jest tak zacofana , że uważa iż osoby śmiertelnie chore traciły by czas na tak żałosne prace ? Osoba na takim stanowisku chyba powinna przemyśleć swoje postępowanie i to co mówi , bo w tej sytuacji okazała brak szacunku i kompetencji . Osobiście uważam to za nadłużycie władzy i głupote za niezgłoszenie tego gdzieś wyżej :) . Podsumowując projekt tak jak zapowiadał się dobrze , tak ludzi inteligentnych , konkretnych i chcących przede wszystkim pracować - odpycha . Osoby , które mają wobec siebie jakieś wymagania i wiedzą czego chcą od życia i nie dadzą sobie wejść na głowę na pewno stać na coś lepszego .
    ReviewUserIcon
    Ryżek

    06.07.2021 13:19

    Były pracownik

    Sama praca jak najbardziej okej . Zbierasz produkty, pakujesz je lub przyjmujesz zwroty . Jak juz było gdzies napisane praca bez większego wysiłku umysłowego i fizycznego . Osobiscie nie miałem problemów z niemieckimi przełożonymi czy pracownikami - wystarczyło po prostu coś robić , a nie dyskutować o życiu mrówek i innych pierdołach przez 30 min (wiadomo , że krótkie rozmowy nikomu nie przeszkadzają ) czy siadać na podłodze pod biurem w kółeczku, bo nie ma pracy ( każdy robi jak ale potem są tylko problemy , skargi itd ) . Atmosfera między ludźmi jest różna - jak to za granicą - raz lepiej , raz gorzej , ale tutaj błahe problemy mogą zamienić się w tureckie telenowele , ciągnące się jak moda na sukces bez wzgl względu na to czy ma się 20 lat czy jest się ryczącą 50tką . Mieszkania - zależy jak się trafi . Są duże , przestronne i dobrze wyposażone , ale można trafić na gołębnik bez rolet , zasłon , ze słabym wyposażeniem , w którym człowiek się gotuje . Dojazdy po 20 30 km - co po kilku miesiącach jest męczące . Dojazdy busem - zależy od kierowcy - z jednym można się super dogadać , drugi może okazać się starym , niobliczalnym dziadem , wjeżdżającym pod tiry na autostradzie , wymuszającym pierwszeństwo itd ( było to zgłaszane nie raz ) . Zarobki - przez agencje nie zarobi się milionów . Wypłaty są między 1000-1200€ , zawsze na czas . Zaliczki też są bez problemu dawane . Koordynatorzy - PODOBNO z każdym można się dogadać . Podejście do pracowników jest różne . Przydałoby się niektórym przypomnieć , że przede wszystkim są dla ludzi , żeby pomóc jeżeli wymaga tego sytuacja (nie mówie tu o ofiarach potrzebujących pomocy we wszystkich życiowych aspektach, czy wymuszających wizyty lekarskie , hydrauliczne itd ) a nie po to żeby wystawiać upomnienia za które można stracić prace np brak koszulki HR , noszenie legginsów , dresów , "nieprawidłowe" jeżdżenie wózkiem . Podkreśle , że osoby pracujące w Euregio czy Temptonie nie muszą się o takie rzeczy martwić . Koszulki HR - wymagane przez firme , ale to my musimy za to płacić (30€ 2 koszulki i bluza - ma Ci to starczyć na 9 miesięcy ) . W razie potrzeby możwsz dokupić koszulke za 5€ . Oczywiście chińska , słabej jakości bawełna . Jako jedyna firma na hali mamy taki przymus - inni mają na przykład smycze . Oczywiście były osoby , które głośno mówiły , że im to nie pasuje ( z ok 60 osób z początku projektu , zostało do końca 15-20 , więc nic dziwnego , że niewiele się bulwersowało ) , bo po kilku miesiącach koszulki były porozciągane , wyblakłe , dziurawe - co robi za antyreklame , nie dobre wrażenie , tym bardziej że są osoby które ich nie piorą i skutkuje to nieprzyjemnymi zapachami , tym bardziej w upale 30°C ( oczywiście osoby z poza HR chodziły w letnich ubraniach ) . Czy rzeczywiście to taki problem je sobie po jakimś czasie odpuścić ? Na każdym projekcie ludzie są zmuszani i straszeni zwolnieniem za takie coś , mimo że dobrze wykonują swoją prace ? Przykładem (nie)doceniania pracowników może być sytuacja , w której nowo zatrudnione osoby dostają za darmo 150€ za przyjazd i po miesiącu uciekają , a osoby pracujące cały projekt NIC z tego nie mają . Urlopy raczej dawane bez problemu , tylko odpowednio szybko trzeba je zgłosić , płatne czy bezpłatne . L4 ? Lepiej unikać . Jednak nie zostawie jednej sytuacji bez komentarza - próba wymuszenia na osobie urlopu , straszenie brakiem współpracy w przyszłości oraz tekst o tym , że zwolnienia ewwntualnie mogłyby brać osoby z nowotworem , białaczką itd . Jak można użyć takiego argumentu ? Osoba mówiąca to ma sumienie ? Czy kiedykolwiek miała styczność z osobą chorą ? Wie jak to wszystko przebiega ? Jest tak zacofana , że uważa iż osoby śmiertelnie chore traciły by czas na tak żałosne prace ? Osoba na takim stanowisku chyba powinna przemyśleć swoje postępowanie i to co mówi , bo w tej sytuacji okazała brak szacunku i kompetencji . Osobiście uważam to za nadłużycie władzy i głupote za niezgłoszenie tego gdzieś wyżej :) . Podsumowując projekt tak jak zapowiadał się dobrze , tak ludzi inteligentnych , konkretnych i chcących przede wszystkim pracować - odpycha . Osoby , które mają wobec siebie jakieś wymagania i wiedzą czego chcą od życia i nie dadzą sobie wejść na głowę na pewno stać na coś lepszego .
    ReviewUserIcon
    Elżbieta

    05.07.2021 15:42

    Były pracownik

    Proszę o odpowiedź, kiedy otrzymamy karty DAK, ludzie pracują z wami od 2 miesięcy a kart nadal nie ma. To już podlega pod zgłoszenie do odpowiednich urzędów i kary dla nierzetelnej agencji.
    ReviewUserIcon
    Elzbieta

    06.07.2021 11:04

    Były pracownik

    Totalny brak kontaktu z kierownikiem projektu, koordynatorzy tez ignorują problem. Nie do pomyślenia jak można tak ignorować ludzi..
    Company logo
    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    06.07.2021 11:14

    Pracodawca

    Pani Elżbieto, bardzo prosimy o opisanie całej sytuacji i wysłanie maila na adres [email protected]. Przyjrzymy się bliżej wskazanemu problemowi i podejmiemy potrzebne działania. Z góry dziękujemy.
    ReviewUserIcon
    Ann

    05.07.2021 12:12

    Kandydat

    Witam, jakie są warunki mieszkalne w Ulm?
    ReviewUserIcon
    Komisjoner

    05.07.2021 21:28

    Pracownik

    Zależy... U nas nie było nawet czajnika ani miotły, wszystko trzeba było kupić samemu..
    Company logo
    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    06.07.2021 09:05

    Pracodawca

    Dzień dobry. Dziękujemy za informację, zwrócimy uwagę na ten problem. Mamy nadzieję, że wszystkie braki na zakwaterowaniach były przez Państwa zgłaszane koordynatorowi lub kierownikowi projektu :)
    ReviewUserIcon
    anonim

    30.06.2020 19:49

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    alx

    24.05.2021 08:07

    Kandydat

    co to znaczy dla Ciebie warunki mieszkaniowe super? Czy sa to pokoje 1 osobowe? Internet? mieszkanie wyposazone w sprzety np pralke?
    ReviewUserIcon
    eee

    01.07.2021 18:43

    Pracownik

    Tej pierwszej lokacji nie polecam 10km od pracy internet na dwa mieszkania 16Mb/s 8 osbó i lodówki w pojemnosci skrzynki pocztowej na 4os na mkeszkaniu. Wielokrotnie zgłaszane i zero poprawy
    ReviewUserIcon
    Patrycja

    04.05.2021 08:37

    Kandydat

    Napiszę ktoś coś więcej o tej firmie?
    ReviewUserIcon
    Ja

    30.06.2021 16:43

    Kandydat

    Możesz powiedzieć dlaczego
    ReviewUserIcon
    alex

    01.07.2021 10:34

    Pracownik

    przyłączam sie do pytania
    ReviewUserIcon
    Eldzondzo

    25.06.2021 13:27

    Kandydat

    Cześć jak wyglada praca w Gernsheim ktos cos wie chodzi mi o liczbe godzin, zakwaterowania itp
    Company logo
    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    30.06.2021 08:41

    Pracodawca

    Dzień dobry. W przypadku pracy w miejscowości Gernsheim, w umowie gwarantujemy od 30 do 35 godzin tygodniowo. Istnieje możliwość skorzystania z zakwaterowania firmowego, którego koszt wynosi 230 EUR/os. miesięcznie. Pokoje są najczęściej 2 lub 3-osobowe. Pracownicy mieszkają w mieszkaniach prywatnych lub małych pensjonatach. W przypadku dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu z Działem Rekrutacji. Pozdrawiamy.
    ReviewUserIcon
    zeno

    30.06.2021 08:38

    Były pracownik

    Jak chcesz się przyjąć do pracy, to powiedzą Ci wszystko, żebyś tylko przyjechał. Później, to już tylko jest gorzej, o mieszkaniach oddalonych 40 km od pracy można długo pisać. Parkingu pod domem brak, w związku z czym auto zostawiasz 3-4 km dalej.(usunięte przez administratora)Ludzie przyjmowani bez języka potrzebują pomocy w pracy , a takiej nie otrzymują .Za to mają płacone koordynatorzy, w dodatku byli zdziwieni, że na zmianie nie ma koordynatora. Opisanie sytuacji patologicznych zajęłoby mi tu cały dzień. Ludzie w związku z tym pracują po 2 miesiące i odchodzą do innych firm, w których ich się szanuje i w których nie kłamią. I tak pewnie ta opinia zostanie usunięta, ale tym, co zdążą przeczytać, ZDECYDOWANIE ODRADZAM WSZELKIE KONTAKTY Z TA FIRMĄ.
    ReviewUserIcon
    Czy???

    28.06.2021 21:38

    Pracownik

    Może ktoś dać jakieś info o pracy w magazynie w Strrulendorf i o mieszkaniach ? Ile godzin w mcu? Jaka odleglosc i stan mieszkań?
    Company logo
    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    30.06.2021 08:31

    Pracodawca

    Dzień dobry, w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących pracy w miejscowości Strullendorf, zachęcamy do kontaktu z Działem Rekrutacji - z pewnością odpowiemy na wszystkie pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości. Pozdrawiamy.
    ReviewUserIcon
    Klaudia

    28.06.2021 07:47

    Kandydat

    Czesc ,czy wie ktoś może cos na temat lokalizacji zamieszkania WOLMIRSTEDTER CHAUSSEE 58, 39179 MEITZENDORF? Będę wdzieczna za jakiekolwiek info .Pozdrawiam
    Company logo
    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    30.06.2021 08:29

    Pracodawca

    Dzień dobry Pani Elżbieto. Dziękujemy za podzielenie się opinią dotyczącą zakwaterowania. Mamy nadzieję, że wszystkie wymienione przez Panią usterki zostały zgłoszone koordynatorowi. Pozdrawiamy serdecznie.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w HR XPERIENCE Poland?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.
    ReviewUserIcon
    Cov19

    25.06.2021 16:21

    Kandydat

    Witam. Czy jest ktos z projektu coesfeld i mógłby powiedzieć czy stawka jako uczeń wynosi rzeczywiście 11.50 E i ile da sie zarobić? Wybieram sie tam niedługo i chciałbym sie dowiedzieć.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    29.06.2021 18:54

    Pracownik

    Pewnie te 6 euro to Ci wyszło po odliczeniu kosztów za mieszkanie i za miesiąc życia w Niemczech, no chyba że pracujesz tylko po 100 godzin w miesiącu.
    Company logo
    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    30.06.2021 08:21

    Pracodawca

    Dzień dobry, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanymi z zarobkami, zachęcamy do kontaktu z Działem Rekrutacji - tel. 91 852 17 41. Pozdrawiamy.
    ReviewUserIcon
    Wwa

    20.06.2021 09:39

    Były pracownik

    Witam. Projekt Coesfeld , bardzo fajne miejsce, praca lekka bez większych wymagań umysłowych i fizycznych. Zakwaterowanie super. Pieniądze zawsze na czas , zaliczki również. Natomiast jeden z koordynatorów- kompletnie źle dobrane dla niego stanowisko. Zdecydowałam się zakończyć współpracę , ponieważ nastąpił problem z dniem wolnym , dokładnie na LEKARZA. Człowiek obsadzony na tym stanowisku odmówił mi dnia wolnego , tłumacząc że muszę wypisać wniosek urlopowy dwa tygodnie wcześniej żeby dostać to wolne. Najlepiej wogóle jak termin u lekarza będzie poza godzinami pracy. Natomiast parę dni wcześniej nie miał problemu z chwili na chwilę, dać wolnego koledze który nie przyszedł do pracy z powodu" kaca". Kolesiostwo wygrało. Poza tym obgadywanie pracowników którzy się zwolnili, lub czytanie wszystkich wiadomości prywatnych które dostaje się od pracownika. Tacy ludzie którzy nazywają się koordynatorami ,kompletnie nie mają do tego kompetencji. Polecam miejsce , natomiast agencję przestrzegam przed mianowaniem ludzi na wyższe stanowiska. Niestety brak kompetencji . O czym świadczy chociażby to że firma ersting potrafiła zwolnić 2 koordynatorów Polskich w ciągu 1 dnia.
    ReviewUserIcon
    Wwa

    23.06.2021 21:16

    Były pracownik

    Brawo! Typowe , nic dodać nic ująć.
    ReviewUserIcon
    Kole

    26.06.2021 16:26

    Pracownik

    Zgadzam się. Wiem o kim tu mowa i potwierdzam ze na to stanowisko nie nadaje sie ta osoba! Bylo kiedys 4 koordynatorów i powinni zostawić tego ktory sie nadawal a wywalic wlasnie ta osobe o której aktualnie piszesz. Rowniez mialem z nim problem. Na szczescie trafil sie najlepszy z najlepszych ktorego niestety z nami niema - mowa o krystianie ktory wiedzial na czym polega praca z ludzmi
    ReviewUserIcon
    Kapo

    25.06.2021 11:51

    Kandydat

    Ma ktoś opinie na temat pracy w Gernsheim ? Jak atmosfera, mieszkanie ?
    ReviewUserIcon
    Justyna

    26.06.2021 15:31

    Kandydat

    Również bym się czegoś dowiedziała ????
    ReviewUserIcon
    elo elo

    25.06.2021 14:14

    Kandydat

    Cześć mam jechać na projekt Haldensleben czy są osoby które powiedzą jak wygląda tam praca?
    ReviewUserIcon
    Studenciak

    26.06.2021 10:06

    Kandydat

    Właśnie też się zastanawiam jak jest na umowie studenckiej/uczniowskiej. Bo złożyliśmy w 4 osoby CV do rekrutacji. Jakbyś wiedział coś więcej możesz napisać.
    ReviewUserIcon
    Gość

    24.06.2021 19:21

    Pracownik

    Skoro jest tak pięknie to dlaczego jest taki przemiał ludzi projekt Kaufland lubbenau
    ReviewUserIcon
    Ja

    25.06.2021 13:37

    Pracownik

    Bo trzeba pracować, a nie obijać się!!!
    ReviewUserIcon
    coesfeld praca

    15.06.2021 09:52

    Kandydat

    Witam, jak oceniacie projekt w coesfeld? Idzie wyciągnąć 1200 euro po odjęciu mieszkania?
    ReviewUserIcon
    Uxx

    22.06.2021 18:59

    Pracownik

    Tak, ale nie mozesz wychodzić na przerwy papierosowe i odbijać sie 15 minut przed przyjściem do pracy

    Kontakt - HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    Al. Wojska Polskiego 81 70-481 Szczecin

    NIP:6131574791

    KRS:0000537754

    http://hr-xp.com/pl/
    Branża główna: Praca tymczasowa

    Odwiedź nasz profil

    FacebookIcon
    ReviewUserIcon
    Kandydat

    14.06.2021 21:58

    Kandydat

    Witam. Dostałem ofertę pracownik magazynu Coesfeld-Lette . Mógłby mi ktoś opisać jak wygląda praca i jak z godzinami pracy ( w ogłoszeniu jest napisane poniedziałek - sobota po 8 godzin i 11,50e) czy faktycznie tak jest? Jak +/- wygląda wypłata i przy ilu godzinach? Jak ktoś kto tam był imógł się odezwać do mnie na email [email protected] będę wdzięczny Pozdrawiam,
    ReviewUserIcon
    Mil

    15.06.2021 11:19

    Pracownik

    Poszukaj dobrze, juz sa opinie na temat pracy na tym projekcie. Za okolo 190 godzin masz 1250 euro. Sa teraz nadgodziny mozliwe do zrobienia wiec mozesz zarobić wiecej. Praca w normalnych godzinach to od pon do czw po 8 godzin a w pt i sb po 6. Mieszkania dobry standard max po 6 osob na mieszkaniu
    ReviewUserIcon
    Uxx

    22.06.2021 18:53

    Pracownik

    Ja przy 170 dostalam 1205, wiec nie wiem kto dostaje 1250 za az 20h wiecej. Na reke wychodzi 8.28 za godzine, bo 28% podatku. Praca lekka, duzo chodzenia, ale nie ma na co narzekac, sa inne działy na ktore mozna pojsc i pracowa, wiec to zawsze jakies urozmaicenie. Ale praca nie jest na dlugo. Raczej szybko sie nudzi.
    ReviewUserIcon
    Ania

    16.06.2021 21:35

    Pracownik

    Czesc ,mam pytanie czy może ktoś napisać cos więcej na temat projektu na magazynie w Heldensleben ? Będę wdzięczna ,ponieważ na dniach mam wyjazd .z gory Dziękuje i pozdrawiam serdecznie
    ReviewUserIcon
    ....

    19.06.2021 21:01

    Były pracownik

    Podobno nowe mieszkanie jest. Z tego co mówili w pobliżu.
    Company logo
    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    22.06.2021 13:10

    Pracodawca

    Dzień dobry. Jeśli ma Pan jakiekolwiek wątpliwości dotyczące wyjazdu do pracy, zachęcamy do kontaktu z Działem Rekrutacji - z pewnością wszystko Panu wyjaśnimy i rozwiejemy wszelkie obawy :)
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    15.06.2021 09:35

    Były pracownik

    Witam pracowałem od lutego w tej podfirmie i nie polecam współpracy. Co prawda w firmie której pracowałem warunki były bardzo dobre a mieszkania całkiem fajne, HR cięła pieniądze z każdej strony w dni świąteczne miały być płacone a nie były oszukiwali w liczeniu godzin ucinali po kilka godzin w miesiącu i zamiast dostac pełna wypłatę przychodziły grosze na kartę ubezpieczeniową bylo trzeba czekać tygodniami. Jedynie z kim było można się dogadać to kordynatorzy którzy współpracowali z nami I patrzyli na ludzi a nie jak na zwykłych pachołków roboczych bez serca. HR obiecałem pracę tylko na nocki po kilka godzin a liczone miało być 7H wszystko to jedno wielkie (usunięte przez administratora) wyplaty miało być 1300 euro a było ledwo 1000 euro. NIE POLECAM TEJ POD FIRMY (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    Parobek 1

    16.06.2021 11:38

    Pracownik

    Brzmi jak cyrk na świetnym projekcie Hermes-Ohrdruf
    Company logo
    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    16.06.2021 12:11

    Pracodawca

    Dzień dobry. Dziękujemy za opisanie sytuacji. Jeśli zauważył Pan jakiekolwiek błędy w rozliczeniu, takie jak brak dodatku za pracę w święta lub za pracę w godzinach nocnych, prosimy o kontakt z Działem Finansowym. Dyżur telefoniczny: od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 14:00 pod numerem +49 30 992 762 60. Kontakt e-mail: [email protected].
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    15.06.2021 20:44

    Pracownik

    Projekt Ohrdruf Praca dobra, są stanowiska lżejsze i są cięższe, atmosfera w pracy okej Koordynatorzy nie są idealni, są tylko ludźmi, każdemu kończą się czasem zasoby sił, ale można z nimi coś załatwić jak potrzeba Mieszkania zależy jak się trafi, nie byłem na najgorszych chyba z tego co słyszę wśród pracowników Jedynym problemem jest wypłata. U każdego inaczej liczona. Pomijając to, polecam
    Company logo
    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    16.06.2021 08:54

    Pracodawca

    Dzień dobry. Dziękujemy za podzielenie się opinią dotyczącą pracy na projekcie w Ohrdruf. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z wysokością wynagrodzenia, zachęcamy do kontaktu z Działem Finansowym. Dyżur telefoniczny: od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 14:00 pod numerem +49 30 992 762 60. Kontakt e-mail: [email protected].
    ReviewUserIcon
    Mnbvc

    14.06.2021 22:24

    Kandydat

    Jakie warunki mieszkania Coesfeld-Lette? Jak z wypłatą (podobno 11,50e na godzine) i po ile godzin wychodzi w tygodniu ( w ogłoszeniu pon-sob po 8 godzin)
    ReviewUserIcon
    Mil

    15.06.2021 11:20

    Pracownik

    Poszukaj dobrze, juz sa opinie na temat pracy na tym projekcie. Za okolo 190 godzin masz 1250 euro na czysto. Sa teraz nadgodziny mozliwe do zrobienia wiec mozesz zarobić wiecej. Praca w normalnych godzinach to od pon do czw po 8 godzin a w pt i sb po 6. Mieszkania dobry standard max po 6 osob na mieszkaniu
    ReviewUserIcon
    Arek

    10.06.2021 12:37

    Pracownik

    Hej, czy pracował ktoś na projekcie w Strullendorf? Prosiłbym o jakieś informacje.
    ReviewUserIcon
    Ern

    15.06.2021 10:56

    Kandydat

    Podpinam się
    ReviewUserIcon
    Mila

    14.06.2021 17:42

    Pracownik

    Czy ktoś wyjeżdża do Coesfeld-Lette na ubrania na ten weekend? Szukam towarzystwa.
    ReviewUserIcon
    MARCIN

    27.05.2021 14:10

    Kandydat

    Witam Pracuje ktoś obecnie w ludwigsfelde Lidl ? Na jakie wynagrodzenie netto mogę liczyć ?
    ReviewUserIcon
    Praca

    13.06.2021 20:45

    Były pracownik

    Robiłem tam przez dłuższy czas , nie polecam .Godziny pracy ustalają sobie jak chcą grafik się ciągle zmienia z dnia na dzień, nie ma pracy ludzi wyrzucają,atmosfera w pracy też kiepska są lepsze projekty i lepiej płatne.
    Company logo
    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    14.06.2021 08:51

    Pracodawca

    Dzień dobry. Dziękujemy za podzielenie się opinią dotycząca pracy w miejscowości Ludwigsfelde. Bardzo prosimy o napisanie maila ze wszystkimi zastrzeżeniami i wysłanie go na adres [email protected]. Przyjrzymy się wskazanym problemom i spróbujemy wdrożyć nowe rozwiązania. Pozdrawiamy serdecznie.
    ReviewUserIcon
    Marecki

    13.06.2021 18:48

    Kandydat

    Witam jak wygląda praca w Ludwigsfeld Jakie zarobki na miesiąc
    ReviewUserIcon
    GENIO

    11.06.2021 19:27

    Kandydat

    Czy pracował ktoś przez tę agencje na magazynie w Haldensleben mam możliwośc wyjazdu prosze o opinie
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    12.06.2021 08:08

    Pracownik

    Masz poniżej bardzo dużo opinii na temat pracy w Haldensleben, więc możesz sobie to wszystko jakoś wypośrodkować.
    ReviewUserIcon
    XYZ

    09.06.2021 22:34

    Były pracownik

    Zdecydowanie odradzam pracę w Magdeburgu z wielu powodów. Główna przyczyna, to koordynatorzy,którzy podobno mają działać na korzyść firmy, w związku z czym notorycznie kłamią, unikają kontaktów, nie załatwiają żadnych spraw, gubią dokumenty, przykłady można mnożyć. Stąd duża rotacja, ludzie pracują po 2 -3 miesiące i wyjeżdżają. W Magdeburgu brak parkingu, sprawa wyjaśniana jest od miesiąca, trzeba ponosić koszty 3 eu dziennie. Rekrutacja w ogóle nie jest przeprowadzana, trafiają tu wszyscy, "jak leci", w związku z czym w mieszkaniach jest różnie. Zdarza się (usunięte przez administratora), narkotyki, alkohol. To tylko wierzchołek góry lodowej. Szczerze odradzam pracę w tej firmie.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    10.06.2021 14:27

    Pracownik

    Ja słyszałem że jest fajna praca w Magdeburgu od wielu znajomych Ja tam nie wiem bo nie miałem okazji tam jeszcze pracować. A jeśli koordynatorzy są tacy jak opisujesz to jest jeszcze kierownik projektu to do nie go zgłaszać sprawy i skargi na koordynatorów. A alkohol i narkotyki zawsze były i będą niestety to jest Polską patologia.
    Company logo
    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    10.06.2021 18:15

    Pracodawca

    Dzień dobry. Jeśli na projekcie pojawiają się jakiekolwiek problemy, również dotyczące pracy naszych koordynatorów, zachęcamy do podjęcia rozmowy z kierownikiem projektu, z pewnością sprawa zostanie wyjaśniona. W Magdeburgu znajduje się darmowy parking, oddalony od zakwaterowania o około 10-15 minut drogi - za korzystanie z niego nie trzeba ponosić żadnych kosztów. Pragniemy również zauważyć, że cały proces rekrutacji przeprowadzany jest z każdym z naszych kandydatów, bez wyjątków. Dodatkowo, każdy kandydat musi przedstawić aktualne zaświadczenie o niekaralności. Mimo wszystko dziękujemy za wszelkie uwagi i mamy nadzieję, że każdy z tych problemów był na bieżąco zgłaszany :)
    ReviewUserIcon
    XYZ

    10.06.2021 11:54

    Były pracownik

    Zdecydowanie odradzam pracę w Magdeburgu z wielu powodów. Główna przyczyna, to koordynatorzy,którzy podobno mają działać na korzyść firmy, w związku z czym notorycznie kłamią, unikają kontaktów, nie załatwiają żadnych spraw, gubią dokumenty, przykłady można mnożyć. Stąd duża rotacja, ludzie pracują po 2 -3 miesiące i wyjeżdżają. W Magdeburgu brak parkingu, sprawa wyjaśniana jest od miesiąca, trzeba ponosić koszty 3 eu dziennie. Rekrutacja w ogóle nie jest przeprowadzana, trafiają tu wszyscy, "jak leci", w związku z czym w mieszkaniach jest różnie. Zdarza się patologia, narkotyki, alkohol. To tylko wierzchołek góry lodowej. Szczerze odradzam pracę w tej firmie.
    ReviewUserIcon
    Pracownik

    09.06.2021 16:31

    Pracownik

    .
    ReviewUserIcon
    rodzynki46

    08.06.2021 08:55

    Kandydat

    Może się, ktoś tutaj wypowiedzieć o projekcie Ohrdruf - jak praca i mieszkania?

    Zostaw merytoryczną opinię o HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Oferty pracy - HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    Schichtleiter - Kierownik Zmiany (M/F/D)

    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Unna

    WalletIcon

    11970 - 14280 PLN / m

    Sprawdź ofertę
    Koordynator ds. zakwaterowania pracowników/ Housing Assistant (M/F/D)

    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Szczecin

    WalletIcon

    6000 - 7000 PLN / m

    Sprawdź ofertę
    Specjalista / Specjalistka ds. rozwoju sprzedaży

    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Szczecin

    WalletIcon

    8500 - 8500 PLN / m

    Sprawdź ofertę
    IT HelpDesk Technician (M/F/D)

    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Szczecin

    WalletIcon

    6000 - 7500 PLN / m

    Sprawdź ofertę
    Social Media Sourcing Specialist (M/F/D)

    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Szczecin

    WalletIcon

    5000 - 5500 PLN / m

    Sprawdź ofertę
    Operations Manager z językiem niemieckim (M/F/D)

    HR XPERIENCE Poland Sp. z o.o.

    LocationIcon

    Szczecin

    WalletIcon

    11000 - 14000 PLN / m

    Sprawdź ofertę
    JobOffersIcon