Opinie o Strefa Energii w Zabierzów

3.2/5
Na podstawie 51 ocen.

Strefa Energii działa na polskim rynku OZE od ponad 10 lat. Wyróżnia nas przede wszystkim kompleksowa i indywidualna obsługa. Tysiące zrealizowanych zleceń uczyniły nas ekspertami w rozwiązaniach z zakresu ekologicznego domu, termomodernizacji oraz doradztwa energetycznego dla firm. Nasza główna siedziba natomiast znajduje się w Zabierzowie, natomiast działamy na terenie 8 województw w środkowej i południowej Polsce. Nasz zespół składa się z doświadczonych i zaangażowanych fachowców. Posiadamy własne ekipy instalatorskie pracujące na sprzęcie najwyższej klasy. Dzięki temu jakość ich pracy jest na najwyższym poziomie, co bezpośrednio wpływa na zadowolenie naszych klientów. Dajemy pozytywne doświadczenia przez kompleksowe rozwiązania i Legendarną Obsługę Klienta. Zawsze nastawieni na człowieka i profesjonalni, z odwagą zmieniamy świat na lepsze.


Branże: Wykonywanie instalacji elektrycznych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Strefa Energii w Zabierzów

Damian
Były pracownik

Nie polecam tej firmy nie kompetentna wogole oczerniają kłamią i nachodzą pod domem nasyłają policję ich radca prawny nie chce przesłać dokumentów unika odpowiedzi firma nie godna polecenia wmawiają i pomawiają dzwonią po byłych pracodawcach nie polecam nikomu tej firmy

Pracodawca

@Damian

Szanowny Panie Damianie, Pańskie oskarżenia pojawiły się już wielokrotnie na różnych portalach, jednak dalej utrzymujemy nasze stanowisko. Sprawę będziemy rozwiązywać poprzez odpowiedzialne za to instytucje. Z poważaniem, Zespół Strefy Energii

Niedoszly Klient
Inne

Nie polecam tej firmy!! Męczyli mnie telefonami że przyjedzie ktoś z firmy do domu i zrobi prezentacje. Przyjechała bardzo młoda dziewczyna ale o 19 godz.Ta świetna prezentacja trwała prawie do 23! Nie powiem bo zaciekawiło mnie to.. ale Pani wręcz wymusiła na mnie podpisanie umowy wstępnej i chciała pieniądze w formie zadatku. Nie chciałam jej dać wogole ale poprosiła ze szefostwo wymusza na nich to. Dałam 100 zł ale zapytałam czy jak się czy jak się rozmyśle to mozna to odkręcić. Dwa razy pytałam o to. Mówiła że tak to nie jest zobowiązujące. Na drugi dzień po przemyśleniu rozmyśliłam się z tego przedsięwzięcia. Gdy ta młoda i wtedy mila pani to usłyszała, to już nie była miła. A moje 100zl szlak trafił!! Czuje się (usunięte przez administratora) Dobrze ze to 100 zł bo pani nalegała żebym przelew zrobiła. (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Niedoszly Klient

Szanowna Pani, przepraszamy za zaistniałą sytuację. W celu jej wyjaśnienia prosimy o kontakt na maila: biuro@strefaenergii.com, poprzez infolinię: 535 989 535 lub poprzez media społecznościowe. Po uzyskaniu szczegółowych informacji wyjaśnimy sprawę. Z poważaniem, Zespół Strefy Energii

Beti
Pracownik
@Niedoszly Klient

To Pan stracił tylko 100 zł a ja przez taką samą metodę 1000 zł

Pracodawca

@Beti

Dzień dobry, zadatek wpłacany przy podpisaniu umowy jest bezzwrotny w przypadku zerwania umowy z winy kupującego. W razie pytań zapraszamy do kontaktu mailowego: biuro@strefaenergii.com lub o kontakt na numer telefonu: 535 989 535. Z poważaniem, Zespół Strefy Energii

Beti
Inne
@Strefa Energii

Jakoś w innych firmach tego typu zagrań nie było nikt nie brał zaliczki dałam się nabić w przysłowiową butelkę nie polecam!

Pracodawca

@Beti

Szanowna Pani, zadatek przy podpisaniu umowy obowiązuje w wielu firmach. Podpisała Pani umowę, która rozpoczęła wiele procesów w naszej firmie, następnie umowa została zerwana. Zadatek jest zabezpieczeniem na taką ewentualność. Gdybyśmy zerwali umowę z naszej winy, również mogłaby Pani domagać się rekompensaty. W razie pytań lub niejasności prosimy o kontakt. Przypominamy, że portal GoWork służy wyrażaniu opinii o pracy. Pozdrawiamy Zespół Strefy Energii

Damian
Pracownik
@Beti

Nie warto dzwonić bo i tak nikt nie odbiera Firm nie godna polecenia olew klientów a jak jest coś do poprawki każą na własny koszt liczą się imprezki nic więcej nie polecam

Pracodawca

@Damian

Szanowny Panie, infolinia czynna jest w godzinach 8-16:30. W przypadku, jeśli ktoś kontaktuje się z nami poza wyznaczonymi godzinami, zawsze oddzwaniamy, aby odpowiedzieć na wszystkie pytania. Jesteśmy również dostępni pod mailem: biuro@strefaenergii.com oraz w mediach społecznościowych. Jako firma zajmująca się montażem instalacji bierzemy pełną odpowiedzialność za naprawy gwarancyjne dotyczące montażu. W przypadku innych napraw zawsze pomagamy i rozwiązujemy sytuację.

Aaa
Inne
@Niedoszly Klient

Miałem taka sama sytuację. Co to ma znaczyć

MM
Inne
 Pytanie
@Strefa Energii

To dlaczego o tym nie informujecie klientów ? że zadatek jest bezzwrotny ??

Były pracownik
Były pracownik

Miałem przyjemność pracować w Dziale Obsługi Klienta przez ponad 1,5 roku. Zapamiętam tą pracę bardo pozytywnie, atmosfera w firmie jest super, kierownictwo zawsze jest chętne do pomocy. Organizowane są szkolenia pomagające doszlifować wiedzę odnośnie produktu oraz obsługi klienta. Polecam pracę w Strefie Energii. Pozdrawiam

Pracodawca

@Były pracownik

Bardzo dziękujemy za opinię :) Cieszymy się, że praca w Dziale Obsługi Klienta sprostała Twoim oczekiwaniom! Pozdrawiamy Zespół Strefy Energii

Była pracownica
Były pracownik

Pracowałam w Dziele Obsługi Klienta. W szczególności zapamiętałam koleżeńską i swobodną atmosferę. Marta i Mariusz zawsze umieli pochwalić i docenić naszą pracę, co było bardzo motywujące.

Pracodawca

@Była pracownica

Bardzo dziękujemy za miłe słowa! Zawsze staramy się doceniać osoby, które tworzą Strefę :)) Pozdrawiamy!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak długo czeka się na odpowiedź od firmy Strefa Energii po przesłaniu CV? Podziel się opinią z rozmowy o pracę na stanowisku Doradca Energetyczny - Sieć Agencyjna. Jaki był jej rezultat?
logo firmy Murarz
Tychy
Hard-Plast
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konstruktor budowlany / Asystent konstruktora
Poznań
Eld Poland Spóka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
(12 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektryk, elektromechnik, elektronik
Würzburg
MT Industrietechnik GmbH & Co.KG
(84 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy inżynier projektu
Bolszewo
Balex Metal Sp. z o. o.
(1309 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Były pracownik
Były pracownik

Każdemu z czystym sumieniem mogę polecić pracę w Strefie Energii. Miałem przyjemność pracować w dziale obsługi klienta i do dzisiaj świetnie wspominam spędzony tam czas. Kierownicy to przesympatyczni ludzie, bardzo pomocni i zawsze bardzo dobrze nastawieni. Pracownicy to super ekipa. Sama praca jest ciekawa i można się wiele nauczyć. Miałem również kontakt z innymi działami i byłem pod dużym wrażeniem funkcjonowania firmy. Osoby zarządzające nieustannie dbały, aby zarówno klienci jak i pracownicy byli zadowoleni. Co ważne, firma jest w 100% przejrzysta, działa w 100% uczciwie i na dodatek prowadzi świetną fundację charytatywną, która realnie pomaga wielu potrzebującym ludziom.

Pracodawca

@Były pracownik

Dziękujemy za miłe słowa :) Serdecznie pozdrawiamy!

Wiki
Były pracownik

Pracowałam w firmie niespełna rok, konkretnie w Dziale Obsługi Klienta. Atmosfera i ludzie którzy tam pracują są nie do opisania. W żadnym innym miejscu pracy nie spotkałam się z takim luzem i przyjacielskim nastawieniem. Niestety przeprowadzka zmusiła mnie do zmiany pracy :( TĘSKNIĘ DO DZISIAJ

Pracodawca

@Wiki

Dziękujemy! Cieszymy się, że byłaś częścią naszego zespołu! :)

ALIMAK
Pracownik

Witam. Pracuje w Strefa Energii od 1.5 roku w dziale obsługi klienta. Do tej pory pracowalam w różnych miejscach, ale to z ta firma wiąże swoją przyszłość :) Od samego początku czułam ogromne wsparcie ze strony przełożonych jak i pracowników. Szkolenie bardzo konkretne, Zostały mi przekazane wszystkie informacje które potrzebowałam, aby zacząć pracę. Zawsze jest możliwość, żeby uzyskać odpowiedź na zadane pytanie czy najzwyczajniej w świecie rozwiązać jakiś problem. Regularnie się szkolimy, żeby jak najlepiej obsłużyć klienta. Bardzo doceniamy osoby komunikatywne, uśmiechnięte z chęcią pracy w świetnej atmosferze :) Pozdriwam i do zobaczenia :)

Pracodawca

@ALIMAK

Bardzo dziękujemy za dobrą opinię :) Pozdrawiamy! Zespół Strefy Energii

Damian
Były pracownik

Nie polecam tej firmy pisałem wcześniej już dane wyciekaje z firmy klienci są zostawieni samo sobie, a serwisem czekają nawet rok po czym biorą kogoś na własną rękę dodzwonić się to graniczy z. Cudem. Straszą grożą zwalniają bez podstawnie z pracy. Wmawiają. Dziwne rzeczy nie polecam tej firmy omijać

Nie polecam
Inne

Przedstawiciel obiecuje gruszki na wierzbie, nie dotrzymuje terminów. Pani, która niejako ma zajmować się dotacjami arogancka, nic nie załatwia, brak informacji, zostawiony klient sam sobie. Nie polecam!

Pracodawca

@Nie polecam

Dzień dobry, niestety, bez podstawowych informacji m.in. danych osoby, na którą była podpisana umowa, nie jesteśmy w stanie pomóc, ani odnieść się do przedstawionej opinii. Bardzo prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: +48 535 989 535 lub o wiadomość na maila: biuro@strefaenergii.com.

Rafcyk
Inne
@Strefa Energii

@Pracodawca Człowieku Ty na każdą wiadomość odpisujesz jedno i to samo. Proszę o kontakt pod numerem telefonu lub proszę o email. Może zamiast pisać jedno i to samo , weź się za robotę i zacznij działać !!!

Pracodawca

@Rafcyk

Panie Rafcyk, prosimy o wyrozumiałość - właśnie tym się zajmujemy. Ciężko jest rozwiązać jakąkolwiek sprawę, nie mając informacji jakiego klienta dana sytuacja dotyczy, jaki przedstawiciel był na spotkaniu i co się dokładnie stało. Tylko poprzez bezpośredni kontakt jesteśmy w stanie w realny sposób daną sytuację rozwiązać i wyjaśnić.

Porażka
Inne

Tragedia! Płacę raty a instalacja nie działa. Reklamację, telefony, SMS, brak reakcji. Porażka, idę do sądu.

Pracodawca

@Porażka

Bardzo prosimy o kontakt poprzez infolinię (535 989 535) lub mailowo na adres: biuro@strefaenergii.com. Bez danych osoby, na którą została podpisana umowa z naszą firmą, nie jesteśmy w stanie pomóc. Z poważaniem, Zespół Strefy Energii

Yolo
Inne

(usunięte przez administratora) na umowie przedwstępnej . Dając zaliczke/ zadatek firma zadatku nie odda i zaliczki też nie mimo że powinna przez jakieś chore zapisy w umowie i śmieszne faktury korygujące. Radzę omijać te firmę szerokim łukiem.

Pracodawca

@Yolo

Zadatek wpłacany przy podpisaniu umowy obowiązuje w wielu firmach. Podpisując umowę, rozpoczynanych jest wiele procesów, więc zadatek jest zabezpieczeniem na jej ewentualne zerwanie. W razie pytań lub niejasności prosimy o kontakt. Przypominamy, że portal GoWork służy wyrażaniu opinii o pracy. Pozdrawiamy Zespół Strefy Energii

NN
Były pracownik
 Pytanie
@Strefa Energii

Opinie klientów wiele mówią o miejscu pracy. Skoro klienci są niezadowoleni z firmy to jak pracownik ma być zadowolony?

Pracodawca

@NN

Oczywiście, zgadzamy się z przedstawionym zdaniem-opinie klientów mówią wiele o miejscu pracy oraz o samej firmie. Przez 7 lat działalności Strefy Energii obsłużyliśmy blisko 10 tysięcy klientów, gdzie ponad połowa umów została podpisana z polecenia. Jeśli chodzi o pracowników, z większością osób współpracujemy długi czas, a obecnie zespół liczy ponad 100 osób. Zachęcamy do zapoznania się z opiniami pracowników i klientów na naszym YouTube - https://www.youtube.com/c/StrefaEnergii/videos :) Pozdrawiamy Zespół Strefy Energii

Damian S
Kandydat
 Pytanie

W rekrutacji brałem udział już kilka miesięcy temu, ale bałem się, że od razu po napisaniu tej wiadomości będę nękany, więc poczekałem i mam nadzieję, że nie poniosę konsekwencji pisania swojej własnej opinii, bo nie będzie ona pozytywna. Pierwsze wrażenie firma robi bardzo dobre. Jest bardzo otwarta, nastawieni na ludzi i ich rozwój, często prowadzi szkolenia. Gdy powiedziałem, że interesuje mnie minimalna, to powiedziano mi, że mam zbyt dobre CV, by pracować za minimalną, mimo tego - taką pensję mi ostatecznie zaoferowano. Ale zacznijmy od początku. Pierwszy dzień szkolenia wydawał się być jak z bajki, ale od razu zapaliła mi się czerwona flaga przy kilku rzeczach. Pierwszą z nich było powiedzenie, że nie mamy działu HR, bo to jest rodzinna firma (około 200 osób i rodzinna firma?). Potem padało kilka żartów z zaburzeń psychicznych, które właśnie wypadałoby zgłosić do HR-u, bo ja nie mam odwagi, by przy wszystkich mówić o czymś, co mnie nie śmieszy i wyjaśniać dlaczego - jestem dorosły, nie muszę nikomu tłumaczyć swojego poczucia humoru - a tak musiałem kilka razy robić podczas mojego czasu na szkoleniu, bo coś mnie nie rozśmieszyło. Kolejną sprawą było to, że zbyt często huknięto przy mnie śmiechem lub po prostu krzyknięto, trzaśnięto drzwiami czy pstrykano mi palcami przed twarzą - nie wiem czemu, innym tak nie robiono, a będąc w nowym środowisku i wyprowadzonym z równowagi nie potrafiłem zwrócić uwagi na to (dział HR where). Kiedy zauważono, że jestem spokojniejszy, zaczęto mi wymieniać dlaczego w firmie cenią introwertyków. Mówiono to patrząc się prosto na mnie i problem jest taki, że daleko mi do introwertyka, po prostu mam autyzm (którego po mnie nie widać, bo nie jest 'ciężki'), stresowałem się nowym otoczeniem i dziwnym sposobem komunikacji i dlatego byłem spokojny - bo nie mogłem sobie pozwolić na wybuch w potencjalnej pracy. To był kolejny bardzo nieprzyjemny moment (HR where x2). Dalej na szkoleniu były jakieś dziwne zadania z prezentacji, które były dla mnie bez sensu. Każde z nas studiowało i na pewno nie raz robiło prezentacje na studiach - ja do takich muszę się porządnie przygotować, mieć wiedzę, a nie dostać świstek papieru i improwizuj. Może autoprezentacja byłaby przydatna w dalszej pracy i szkoleniach doszkalających, ale nie na pierwszym dniu szkolenia, gdzie było to dla mnie marnowaniem czasu, niepotrzebne i stresujące. Dopiero drugiego dnia szkolenia dostaliśmy jakąś wiedzę merytoryczną i pokazano nam wiele nieścisłości, które są wykorzystywane, by przyciągnąć potencjalnych klientów. Między innymi opowiedziano nam o neurolingwistycznym programowaniu, co jest 1) pseudonauką, 2) propagatorzy jej mają znamiona sekty, 3) jest szkodliwe zarówno dla ludzi, z którymi mamy kontakt, bo ich (usunięte przez administratora), 4) jest szkodliwa dla nas, bo uczymy się podświadomie manipulować innymi, co często robiła osoba nas szkoląca. Jako autystyk mam częsty kontakt z psychologami i mniej - więcej wiem kiedy terapeutyzują ludzi, a kiedy ich leczą i utrzymywanie kontaktu z osobą, korzystającą (nie wiem czy nie czasem podświadomie) z tego programowania było dla mnie niesamowicie męczące. Gdyby firma oferowała wizyty z psychologami, by nie stosować tych technik na innych, poza pracą, to chętnie podjąłbym się jej, ale o tym zwykle myśli dział HR (HR where x3). Przechodząc dalej - w umowie nie było napisane na jakie stanowisko aplikuję, nie było dokładnie wypisanych moich obowiązków, ale było napisane, że mogą potrącić mi pensję. Za co? Nie mam pojęcia i nikt nie był w stanie mi powiedzieć, ale to będzie napisane w warunkach pracy, które dostaniemy JAK JUŻ PODPISZEMY UMOWĘ. Czemu nie możemy ich zobaczyć wcześniej? Nie wiem, ale powiedziano mi, że nie dodaje się ich jako aneksu do umowy, bo się zmieniają co miesiąc - dwa. Umowę podpisywałem na dwa tygodnie, więc nie widziałem problemu, by taki aneks w niej umieścić i nie chciałem się nawet o to kłócić, bo nie mam siły na programowanie innych, żeby byli uczciwi wobec mnie XD. Ponadto, podczas samego szkolenia firma WYDAWAŁA SIĘ (nie wiem jak jest naprawdę i nikogo nie oceniam czy oskarżam) działać w szarej strefie, zarówno jeśli chodzi o kodeks pracy, jak i kodeks prawny. Zdecydowanie nie polecam, jeśli myślicie o innych i dbacie o wasze zdrowie, bo często wychodzenie z trybu manipulacji nad innymi jest ciężkie i wymaga wielu lat terapii, która tania nie jest. Doskonalę zdaję sobie sprawę, że osobom zdrowym przyjdzie pracowanie tutaj łatwiej i mogą być zadowolone, ale w momencie, kiedy depresja jest chorobą cywilizacyjną, zapytałbym siebie kilka razy czy warto.

Pracodawca

@Damian S

Szanowny Panie, Szanowna Pani :) Niestety nie możemy się zgodzić z informacjami zawartymi w opinii. Postaramy się wyjaśnić kwestie, które zostały poruszone. Po pierwsze, nie nękamy pracowników czy klientów za zamieszczenie złej opinii. Szanujemy każde zdanie, a negatywne opinie są dla nas wskazówką, nad czym musimy jeszcze pracować. Wstawiona opinia sugeruje, że współpracował Pan/Pani z nami w Dziale Obsługi Klienta, dlatego też odniesiemy się do wskazanych informacji na podstawie faktów związanych z pracą w tym dziale. Praca w DOK-u opiera się na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę. Na wynagrodzenie składa się wynagrodzenie podstawowe, premia oraz prowizje. Żadna z osób zatrudniona w ciągu ostatniego roku do naszej firmy nie zgłaszała problemów wynikających z zaburzeń np. autyzm. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji  przystosowalibyśmy szkolenie oraz stanowisko pracy, tak aby współpraca z naszą firmą przebiegła w jak najbardziej komfortowy sposób lub odradzilibyśmy pracę ze względu na brak takiej możliwości. Niestety, nie zostaliśmy poinformowani o takiej sytuacji, co mogło stanowić podstawę do braku odpowiednich działań. Zakres szkoleń był ustalany przez kilka lat działalności firmy i zapewniamy, że szkolenie nie jest marnowaniem czasu, a każdy z jego elementów jest bardzo dobrze przemyślany. Chcielibyśmy się również odnieść do tematu NLP. Dziękujemy za wyrażenie opinii na temat tej techniki komunikacji, ma ona swoje zalety i wady. Na pewno nie jest to technika, która znajdzie swoje zastosowanie w Dziale Obsługi Klienta. W przypadku podpisywania umowy zlecenie nie ma konieczności wpisywania stanowiska, jakie zajmie zleceniobiorca. Potrącenie pensji możliwe jest w przypadku braku wykonywania zadań powierzonych przez zleceniodawcę. Mimo że sugestie co do działalności w szarej strefie nie są oskarżeniami, to chcemy się do nich odnieść. Uważamy, że wyrażanie opinii o nielegalnej działalności powinno być poparte dowodami, których nie ma. Firma działa w stu procentach legalnie od ponad 10 lat na rynku. Jedyna strefa, w jakiej działamy to Strefa Dobrej Energii :) Z poważaniem, Zespół Strefy Energii

Zgadzam się
Były pracownik
@Damian S

Naprawdę mocno się zgadzam. Również pracowałem w firmie jak dth. Dzisiaj po ponad pół roku po odejściu z firmy muszę się mocno starać żeby się oduczyć stosowania NLP wszędzie i na każdym. NIE PRACUJCIE W TEJ FIRMIE

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Obserwator
 Pytanie

Co to znaczy że Pana dane zostały ujawnione każdemu?

Obserwator
 Pytanie

Ale co to dokładnie znaczy?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Szanowny Panie, sytuacja dotycząca umowy jest na bieżąco rozwiązywana. Nie zgodzimy się z informacją dotyczącą rocznego oczekiwania na serwis. Maksymalny czas oczekiwania na serwis to 30 dni roboczych. Termin ten dotyczy tylko niektórych napraw, które nie wymagają natychmiastowej reakcji. W większości zgłoszeń czas oczekiwania na naprawę jest znacznie krótszy.

Ciekawski kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witam, dlaczego zgodził się Pan na pracę bez badań lekarskich? Firma nie wystawiła Panu skierowania?

ania
Inne

nie polecam do czasu podpisania umowy wszystko ładnie pięknie. wczoraj połozyli instalacje która mija sie z projektem, nie równo położona, w różne strony która nie wygląda estetycznie. tekst typu ma pani taki dach ale któś był robił projekt i to mierzył. płakać mi się chce tyle pieniędzy:( kontakt tez się urywa po podpisaniu umowy.

Pracodawca

@ania

Pani Aniu, niezmiernie nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o kontakt poprzez infolinię: 535 898 535, maila: biuro@strefaeenrgii.com lub przez media społecznościowe. Wyjaśnimy sytuację po uzyskaniu danych o właścicielu instalacji. Z poważaniem, Zespół Strefy Energii

ania
Inne

wszystko ładnie pięknie do podpisania umowy. później telefony nie są już odbierane instalacje właśnie skończyli który jest niezgodny z projektem. nierówno położone panele i w różne strony powoduje że wygląda to okropnie a zapłaciliśmy 40 tyś . płakać się chce:( a tekst typu taki mamy dach świadczy tylko o firmie która wylicza i robi projekt... a opinie są usuwane

Pracodawca

@ania

Pani Aniu, niezmiernie nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o kontakt poprzez infolinię: 535 898 535, maila: biuro@strefaeenrgii.com lub przez media społecznościowe. Wyjaśnimy sytuację po uzyskaniu danych o właścicielu instalacji. Z poważaniem, Zespół Strefy Energii

Artur
Inne

Witam proszę od paru miesiecy o kontakt ponieważ mam za mało wyprodukowanej energii co spowodowało dopłatę w wysokosci ok 1300 zł. kontakt utrudniony a doradca czy tzw opiekun....no cóż!

Pracodawca

@Artur

Dzień dobry, aby odnieść się do przedstawionej opinii i naprawić przedstawioną sytuację potrzebujemy danych o właścicielu instalacji. Bardzo prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: +48 535 989 535 lub o wiadomość na maila: biuro@strefaenergii.com. Pozdrawiamy Zespół Strefy Energii

Andrzej
Inne

Nie polecam firmy ,udziela gwarancji - a jak się coś dzieje ( zepsuty falownik ) to już nie oni ,, czekamy na informacje producenat falownika" wszyscy się wypinają

Pracodawca

@Andrzej

Szanowny Panie, awaria instalacji może mieć różne przyczyny i wśród nich są również uszkodzenia wynikające z winy producenta. Jako firma montująca instalacje fotowoltaiczne bierzemy pełną odpowiedzialność za usterki wynikające z naszej winy, a w przypadku usterek wchodzących w skład gwarancji producenta pośredniczymy w składaniu reklamacji oraz udzielamy wszelkie wsparcia, aby daną sprawę wyjaśnić. W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem: biuro@strefaenergii.com lub pod numerem telefonu: 535 898 535. Pozdrawiamy Zespół Strefy Energii

Andrzej
Inne
@Strefa Energii

Falownik zepsuty jest ok . miesiąca , wasz serwisant stwierdził - wymiana , i nic .Telefon który podajecie , owszem pan odbiera i mówi - NIE WIEM , NIE MOGE NIC ZROBIĆ , KIEDYŚ NAPRAWIMY .Tak wygląda gwarancja oraz zainteresowanie z waszej strony.

Pracodawca

@Andrzej

Panie Andrzeju, na bieżąco informujemy o zmianach w rozpatrywaniu gwarancji przez producenta. Pozostajemy cały czas do dyspozycji i robimy wszystko, co możliwe, aby przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia serwisowego. Pozdrawiamy Zespół Strefy Energii

Iwona juszczak
Inne

Przed podjęciem decyzji, były spotkania z wieloma konsultantami z konkurencyjnych firm.Zdecydowalismy się na współpracę z firmą Strefa Energii, przede wszystkim dzięki Panu Alanowi Ochmanowi. Podczas kilku spotkań otrzymaliśmy wyczerpujące informacje i profesjonalną pomoc przy doborze najlepszego rozwiązania dla naszej rodziny. Profesjonalizm,rzetelna pomoc,a przy tym wysoka kultura osobista Pana Alana,były czynnikami,które przeważyły o wyborze tej firmy.I nie pomyliliśmy się, gdyż dalsza współpraca z instalatorami(grupa Pana Mateusza),działem obsługi klienta Panią Kornelią,była równie profesjonalną i miłą.Nadal możemy liczyć na opiekę i pomoc pomontażową,jesteśmy w stałym kontakcie z Panem Alanem. Pozostaje tylko podziękować za kompleksową obsługę życząc firmie sukcesów zawodowych,rzeszy zadowolonych klientów,a nam bezawaryjnego użytkowania instalacji fotowoltaicznej Szczerze polecamy firmę Strefa Energii

Pracodawca

@Iwona juszczak

Bardzo dziękujemy za miłe słowa i życzymy dużo słońca! Pozdrawiamy Zespół Strefy Energii :)

Stary wyga
Pracownik
 Pytanie

Witam, W firmie pracuje już ponad 4 lata na stanowisku doradcy techniczno-handlowego, czytając te wszystkie negatywne opinie jest mi po prostu żal tych osób. Firma na samym starcie przygotowuje osoby od zera do tego, aby dana osoba mogła w tym zawodzie pracować. Poświęca dużo czasu na rozwój pracowników, tylko jak dana osoba może się rozwinąć skoro sama tego nie chce ?? Zaczynałem tutaj od zera i dzięki firmie zebrałem bardzo dużo doświadczenia i mocno się rozwinąłem, ale rozwinąłem się dlatego bo JA RÓWNIEŻ TEGO CHCIAŁEM. większość osób które tutaj pracowało i wystawiło negatywna opinie to osoby, które myślą że siedząc w domu nie robiąc nic zarobią kokosy i będą milionerami. Z takim nastawieniem daleko nie zajdziecie i dlatego jest mi was żal. Trzeba powiedzieć sobie prosto w oczy, ta praca nie jest dla każdego. Trzeba być ambitnym i odpornym na stres, jeśli ktoś odpadł lub sam się poddał, to znaczy że się nie nadawał na to stanowisko i to nic strasznego. Zamiast pisać głupoty i narzekać weź się za swoje życie i znajdz taka pracę w której się odnajdziesz. Firma pomaga pod każdym względem, wszystkie narzędzia potrzebne do pracy dostajecie na tacy, a jak już te narzędzia macie to stwierdzacie ze jesteście mądrzejsi i rzucacie je w kat. Później wielkie zdziwienie że komuś nie idzie lub z czym sobie nie radzi. Z ręką na sercu mogę polecić pracę w tej firmie, przede wszystkim to co do mnie przemawia to zdrowa atmosfera, w każdej chwili można liczyć na pomoc nie tylko związana z pracą ale również życiem prywatnym jeśli jest taka potrzeba. POLECAM

Pracodawca

@Stary wyga

Dziękujemy za Twoją opinię! Dobrze mieć takie osoby na pokładzie :) Pozdrawiamy!

Zostaw merytoryczną opinię o Strefa Energii - Zabierzów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Strefa Energii?

    Zobacz opinie na temat firmy Strefa Energii tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 83.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Strefa Energii?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 72, z czego 35 to opinie pozytywne, 26 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Strefa Energii
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Przejdź do nowych opinii