METRO Global Solution Center sp. z o.o.

3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o METRO Global Solution Center sp. z o.o.

BEATA

witam problem jest ten sam od wielu lat z nadgodzinami . tak więc to chyba nigdy się nie skończy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona

Zima

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
roman

nadgodziny są i będą narastać bo pracowników BRAKUJE i będzie brakować!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
me
@roman

Akurat w tej chwili pracowników nie brakuje, są na spokojnie prowadzone rekrutacje na zaplanowane projekty :)

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mag
@me

daj spokój z tymi głupotami brakuje i będzie brakować coraz więcej bo rotacja jest bardzo duża

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ryba psuje się od głowy

Problem od wielu lat jest ten sam - przeciwstawne decyzje... Masowe wypychanie pracowników na odbiór nadgodzin powoduje, że inni muszą pracować w nadgodzinach, a to sprawia, że za pracę pod presją i w zmęczeniu dostają eskalacje. Eskalacja oczywiście jest jak łatka przypinana pracownikowi, a to ma swoje konsekwencje na rozmowach rocznych... Nadgodziny nie biorą się znikąd, a kolejny manager nie pomoże ich rozładować będzie tylko kolejnym ogniwem głuchego telefonu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mariusz

coraz więcej ofert pracy na stronie internetowej coś jest nie tak z atmosferą i wynagrodzeniami jak taka rotacja w firmie jest

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
enn
@mariusz

Akurat nie, firma po prostu już powoli ciągnie w stronę 300 pracowników bo 250 już przebiła :)

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@enn

To fakt. Projektów coraz więcej więc i ludzi potrzeba więcej :)

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ania

przyjmowani są ludzie po znajomości bez doświadczenia i z językiem podstawowym . A póżniej są chronieni przez koleszków .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
roman

i co dobiliście do tych 250 pracowników ? ? ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KAROLINA

TA FIRMA MA JEDNĄ Z NAJWIĘKSZYCH ROTACJI W SZCZECINIE ! JAK JEST ROTACJA TO JEST COŚ NIE TAK ( ATMOSFERA , WYNAGRODZENIE , NADGODZINY Z BRAKU PRACOWNIKÓW, PLOTKARSTWO I KOLESIOSTWO ) POZDRAWIAM

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@KAROLINA

A skąd pani ma dane do porównania z wszystkini innymi firmami w Szczecinie?

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
irek
@Nick

słabe rekrutacje i dla tego braki w kadrach macie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xay
@irek

@irku ciekawe, że na profilu jednej z firm częściowo konkurencyjnych dla Metro i bardzo znanych na rynku szczecińskim pojawiła się prawie identyczna opinia - o brakach kadrowych i "żenujących rekrutacjach", tez od użytkownika irek, napisana tego samego dnia minutę wcześniej. Przypadek? Nie sądzę ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
FlutterShy

Fun fact: Po opinii Metro-stan_umysłu , HR w firmie zaczęły rozsyłać maila w którym proszą o "nie pisanie paszkwili na GoWork". Metro to jednak stan umysłu. Oceńcie sami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
artur
@FlutterShy

jeżeli to prawda z tymi @ od HR - TO ten dział cały bym wymienił ZERO profesjonalizmu .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Metro-stan_umysłu
@artur

Mail poszedł od "Managementu" nawet nie od HR . Prawda chyba zabolała. Zamiast skulić uszy i naprawić swoją postawę zaczyna się zamiatanie problemów pod dywan. Nie wspomnę już o nagonce na "anoninowego" pracownika i obrażaniu mnie w tym mailu ????. Pozdrawiam pracownikow i życzę powodzenia w przyszłych rekrutacjach. Jest teraz tyle miejsc pracy, ze czas pożegnać Metro.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gall- nie anonim
@Metro-stan_umysłu

tylko czy ta prawda dotyczy hr-u i to hr powinna zaboleć, czy może raczej właśnie tych, co siedzą wyżej? pomijajac już fakt że osoba, która wysłała maila jest managerem hr właśnie. wszyscy na dole jesteśmy tylko trybikami w maszynie, na każdym stanowisku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ex-M
@gall- nie anonim

Akurat w przypadku Działu HR idealnie pasuje stwierdzenie że "ryba psuje się od głowy"...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dr. Wolf
@Metro-stan_umysłu

Obrażanie i ubliżanie to takie "metro values" tego towarzystwa ;-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
księgowy

rotacja jest u nas MEGA a chętnych do pracy jak na lekarstwo !!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
stanisława

Jeżeli to co przeczytałam i jest prawdą to NIGDY tam nie będzie dobrze i zawsze będzie rotacja a HR niech nie wmawia że w każdej firmie jest rotacja. Ja pracuje 14 lat w księgowości w szczecińskiej firmie i przez ten okres 1 osoba z naszego działu odeszła bo wyjeżdzała za granicę . Nawet TARGI PRACY wam nie pomogą bo DOBRYCH pracowników do księgowości bardzo trudno jest zachęcić do zmiany pracy a po tych opiniach na portalu to życzę powodzenia .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ex-M
@stanisława

Rozumiem że ta wspaniała firma to ZUS, Urząd Skarbowy albo miejski? No chyba że faktycznie wszyscy na pięciocyfrowych wypłatach, to gratuluję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
beti

kilkanaście opinii zostało usuniętych

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
księgowa

Metro-stan_umysłu MASZ ODE MNIE NAGRODĘ ZA OPISANIE 100% CO TU SIĘ DZIEJE !!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
beata

WITAM koleżanka kiedyś tam była na testach . Firma uważa się za się za konkretną a w rzeczywistości to co tutaj przeczytałam to jedna wielka G. Rekrutacja to żenada połowa ludzi nie umie deklaracji VAT -7 zrobić a uważają się za nie wiadomo kogo. Z rachunkiem zysku i strat lub bilans to już kosmos dla nich. TL totalne betony i kolesiostwo.

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@beata

kobieto tam są takie braki kadrowe i MEGA rotacja powiedz koleżance że by żałowała teraz . A te testy to mogli robić jak było 20% bezrobocie w szczecinie a nie jak jest 2,7%

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ANNA

CO M-C KTOŚ ODCHODZI TO TAM SIĘ DZIEJE?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomek
@ANNA

-Wyzysk -Niskie płace -Ciągłe pretensje -Brak rąk do pracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
księgowa
@Tomek

brak rąk do pracy macie przez żenujące rekrutacje i wymagania z kosmosu co do języka - dlatego nie ma ludzi u was

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obywatel

po tych wszystkich wpisach aż się nie chce tam pracować a co dopiero aplikować !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XoX

Cała prawda. Model firmy z wczesnych lat 90, wciśnięty na siłę w płaszczyk korporacji. Nie załapali, że za prace się płaci, a ludzi szanuje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Włączając mnie

Szkoda że nikt nie ma odwagi, żeby się podpisać pod swoją opinią ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Metro-stan_umysłu

Metro.... serdecznie odradzam pracę w tej korporacji. Firma przyjazna pracownikom - być może przez pierwszych kilka dni szkoleń i korporyzowania umysłu. Później zaczyna się praca w zespole i pierwsze kontakty z Team Leaderami. To wtedy starają się zdobyć Twoje zaufanie fałszywymi uśmiechami, spotkaniami towarzyskimi po pracy, czy celebracją różnych innych zdarzeń losowych. Kiedy już je mają zaczyna się wykorzystywanie pracowników: Nadgodziny - gdy jest problem, albo klient zażyczy sobie absurdalne raporty -siedzisz do nocy bo trzeba, później zaś mimo wciąż dużego nakładu pracy musisz odebrać nadgodziny, by firma nie musiała wiele wypłacić - i "musisz" oznacza tu ogromną presję TL i robienie problemów z tego, ze owe nadgodziny posiadasz i wciąż masz przecież tyle "zaległości" :-) Żeby nadgodzin było mniej firma wprowadziła narzędzia do kontroli czasu pracy pracowników - rozliczana jest wiec każda minuta pracy pracownika włączając w to informacje ile czasu po włączeniu się do danej czynności uruchomiło się SAP'a… - czas zbyt długi - pretensje TL Przerwa na kawę - pretensje TL Narzędzie do eskalacji w firmie sprawia, że również współpraca z innymi pracownikami polega na ładnym uśmiechaniu się do nich i donoszeniu, że to oni popełnili błąd za który w przeciwnym razie nam może się dostać... należy donosić nawet na siebie … bo jak nie ... - pretensje TL. W tej firmie liderzy nie są prawdziwymi liderami, tylko zespołem osób patrzących z góry na swoich podwładnych i zarządzającymi nimi jak małymi robocikami które muszą sprostać normom i oczekiwaniom klientów i managementu. W firmie mamy tez konsultantów - zespól ludzi których celem pracy jest wspieranie pracowników wiedzą i praktyką, jednakże kończą oni swoje obowiązki na spychaniu pracy na innych i odkładaniu problemów na później. Taka postawa jednakże w Metro nagradzana jest awansem... czyżby kolesiostwo?? :-) Stanowisko TL w Metro ma jednakże wiele zalet. Znane są nam przecież historie koleżaneczek permanentnie przesiadujący w pokojach konferencyjnych lub nawet bardziej oficjalnie w kuchni i spijających wspólnie kawkę przy śniadanku i ploteczkach. Nie mówimy tu oczywiście o czasie przerwy lunchowej tylko takiej 45minutowej chwilóweczce o poranku :-) ( tak tak -pracownicy też potrafią mierzyć czas innym - tym bardziej ze czekają wtedy na wasze decyzje czy po prostu zwykłe wsparcie). Rotacja pracowników w Metro nie jest mitem - ludzie nie wytrzymują presji kompletnie nie wartej oferowanych pensji gdy nie znasz perfekt niemieckiego. Wynagrodzenie podlega jednak bardzo subiektywnej ocenie więc ten wątek pominę. Braki kadrowe jednakże sprawiają, że ogrom pracy i tym samym nacisk na pracowników jest bardzo duży. W wielu zespołach brakuje nawet po kilka osób - a nowe wypowiedzenia lądują każdego miesiąca na biurkach TL. Premie - są prawie zawsze, ale - skutecznie zaniżane nowymi narzędziami czy regulaminami, więc ich wysokość jest raczej żartem po całym kwartale pracy. Premia roczna - podstawy do jej przyznania zapisane są w gwiazdach ( kolesiostwo??? :-) ) Tak jak a początku tak na końcu - szczerze z całego serca odradzam współpracę z Metro Services Sp. z o.o. Pozdrawiam pracowników :-)

OBYWATEL
@Metro-stan_umysłu

popieram w 100% - BRAKI KADROWE POTĘŻNE -WYPOWIEDZENIA LEŻĄ NA BIURKU TL NON STOP -WIEDZA TL ( niektórzy totalne nieporozumienie KOLESIOSTWO) -PREMIA ( szkoda słów ) -OGROM PRACY ( potężny z dnia na dzień przybywa) -NADGODZINY ( każdy robi przez braki kadrowe po kilkanaście osób brakuje w działach ) -ATMOSFERA ( sztuczne uśmiechy a w rzeczywistości jak masz nadgodziny odebrać to jest SZAŁ TL - Przecież masz tyle roboty) -PRACOWNICY ( ciśnienie i nadmiar pracy ) POZDRAWIAM PRACOWNIKÓW :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
MR
@Metro-stan_umysłu

..pomijając pewne specyficzne cechy tej wypowiedzi niestety trzeba przyznać, że obecnie w firmie jest słabo z etatami i jest wrażenie tego, że ludzie odchodzą, a nowych na ich miejsce nie ma (nie ma na rynku?). Nowi nie mają od kogo się uczyć, stąd czasami błędy i nierealistycznym byłoby oczekiwanie, że ich nie będzie. Niestety wiele rzeczy ostatnio sprawia wrażenie chaosu, który bierze się raczej ze zbyt małych zasobów fizycznych (wiecznie niedziałające/psujące się oprogramowanie - Excel-e, narzędzia komunikacji z klientem do otrzymywania i wysyłania zleceń, dostępy do dysków, inne oprogramowanie, SAP-y itd.) jak i ludzkich. Z ludzkich problemów z zasobami wymienić mogę: - jeśli ludzie odchodzą z firmy, to za dwóch odchodzących może będzie jeden, - uciążliwość pracy po godzinach (przerzucanie przez część TL/managementu odpowiedzialności za niezrobienie zbyt dużej liczby nadgodzin na pracowników, zamiast bycie faktycznie liderem w szukaniu rozwiązań, które pozwolą rozwiązać przyczyny na dole... a nie np. kolejne dodatkowe raporty w szczytowym okresie zadań), - limitowanym czasem, kiedy możesz wziąć urlop - tylko nie w zamknięcie... (a Niemcy w Dusseldorfie mogą - tutaj trzeba powiedzieć, że wrażenie bycia podludźmi w niemieckim koncernie trochę słabo wypada...), - rozplanowaniem strategicznym obłożeniem pracą zespołu w ciągu miesiąca (czego efekty są powyżej), - średni poziomem wynagrodzeń (Ci co odchodzą, to dostają dużą podwyżkę w nowym miejscu pracy). Uczciwie też trzeba powiedzieć, że odnośnie zasobów, to czasem coś się w metro udaje... przykładowo pół roku temu, to średni czas logowania do swojego użytkownika na komputerze po rozpoczęciu pracy był około 15-30 minut, obecnie jest to znacznie lepiej. Może jak podniesiecie pensje, to ludzie mniej będą odchodzić? Dla tych co zostaną (bo nie zawsze wszyscy od razu mogą itd.) źle by było, jakby się zaczął wyścig szczurów z tonącego okrętu :( SĘP-y to dość specyficzny przykład czarnego korpo-humoru... nie jedyny zresztą przykład jednak nie najwyższych lotów jeśli chodzi o nazewnictwo w firmie... "benefity" opóźniające otrzymanie środków z ZFŚS bo muszą przyjść na MyBenefit, a nie na konto w banku itd. ... no, ale korpo jak to każde korpo ma swoje dziwne rzeczy... za kilka z nich nie zdobyłoby mistrzostwa świata za styl ;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim
@MR

Potwierdzam, sama prawda. Metro to chyba najgorszy kolchoz w Szczecinie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ANNA
@MR

ŹLE się tam dzieje dlatego pracowników brakuje w każdym dziale !

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ABC
@Metro-stan_umysłu

100 % prawdy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kamila
@Metro-stan_umysłu

uuuu grubo tam musi być pozdrawiam pracowników

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Metro-stan_umysłu

Witajcie, Bardzo nam przykro czytać tak krzywdzące opinie o naszych kolegach i koleżankach. Rozumiemy, że istotą forum jest swobodne dzielenie się opinią. Bardzo łatwo jednak tą drogą przekazać subiektywną, emocjonalną ocenę i mocno przerysowaną rzeczywistość. Osoby zadowolone ze swojego miejsca pracy dużo rzadziej mają potrzebę publicznie i anonimowo o tym pisać. Zadowoleni pracownicy raczej dzielą się informacjami z gronem znajomych, których często polecają nam do pracy poprzez wewnętrzny program poleceń „Refer a friend”. Zachęcamy wszystkich użytkowników do rzeczywistego poznania naszej firmy, aby wyrobić sobie własne zdanie na podstawie szerszych informacji. Idealną okazją będą zbliżające się Targi Pracy w dniach 18 oraz 24 października- zapraszamy serdecznie!

Anonim
@Metro-stan_umysłu

Dolaczam sie grupy, praca w Metro przypomina raczej (usunięte przez administratora) niz Korporacje 21wieku. Trzeba zaczac od pani dyrektor ktora nawet nie wie co sie u niej w firmie dzieje, zapatrzona w swoje tabelki wierzy na slepo swoim Managerom ktorzy sa nimi tylko z nazwy bo o zarzadzaniu personelem nie maja pojecia do tego awanse po kolezensku. Wymyslanie nowych procedur i narzedzi ktore maja rzekomo usprawnic prace w tym kurniku. Rowzniez odradzam prace w tym miejscu chyba ze ktos lubi jak go gnebi i wykorzystuje za marne grosze

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
marta

puszka PANDORY otwarta dawać prawdę i tylko prawdę o METRO SERVICES!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o METRO Global Solution Center sp. z o.o. - Szczecin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w METRO Global Solution Center sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy METRO Global Solution Center sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 35.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w METRO Global Solution Center sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 17, z czego 3 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy METRO Global Solution Center sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w METRO Global Solution Center sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

METRO Global Solution Center sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii